andris83 Elküldve Augusztus30, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2013 Sziasztok! A mellékelt képen pirossal bekarikázott részhez lenne a kérdésem. Elvileg az a termosztát ház, na most gyárilag ott a kivezetésnél volt egy derékszögű, műanyag kis cső, ami pár napja eltört. (el volt már öregedve az anyag.) Arra csatlakozik a vastagabb gumicső, mely a víz kiegyenlítő tartály felé megy... Most ideiglenesen egy kis darab gumi csővel oldottam meg az összekötést, de kicsit szivárog, fogy a víz a tartályból is. Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol tudnám azt beszerezni? Köszönöm. Üdv. Szia, én ugyanezt játszottam el kb egy hónappal ezelőtt, ugyanaz a kis műanyag cső öregedett el => termosztát csere gyárira, cromaxnál 9600 HUF volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Augusztus30, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2013 Sziasztok! A mellékelt képen pirossal bekarikázott részhez lenne a kérdésem. Elvileg az a termosztát ház, na most gyárilag ott a kivezetésnél volt egy derékszögű, műanyag kis cső, ami pár napja eltört. (el volt már öregedve az anyag.) Arra csatlakozik a vastagabb gumicső, mely a víz kiegyenlítő tartály felé megy... Most ideiglenesen egy kis darab gumi csővel oldottam meg az összekötést, de kicsit szivárog, fogy a víz a tartályból is. Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol tudnám azt beszerezni? Köszönöm. Üdv. Elvileg ez egy menetes csonk. Nehezen, de kitekertem a beletört darabot a házból, elkészítettem a rajzát és ismerős legyártotta strapabíróbb anyagból. Külön ezt nem árulják, csak a termosztát házzal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
regler19 Elküldve Augusztus31, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2013 üdv Elrepedt a radiátorom.ki szeretném cserélni.Annyit tudok az egészről, hogy az egész műszerfalat ki kell szedni,ezzel még meg is próbálkoznák csak ami igazán aggaszt,hogy a kormányt is le kell szednem?a középkonzolt már nem egyszer szedtem ki az csukodt szemmel is megy,de hol kellene elkezdenem ezt a munkát vagy milyen szerszámok szükségesek hozzá? A másik gondom,hogy makacskodik az üzemanyag szondám.Éles kanyar lejtőn lefelé stb akkor rendesen mutatja néha még menet közbe is szokott pislogni a sárga lámpa h kevés az üzemanyag.Kérdésem hogy hol találom meg ezt a szondát vagy micsodát? nem lehet ezt megpucolni vagy valamit csinálni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 üdv Elrepedt a radiátorom.ki szeretném cserélni.Annyit tudok az egészről, hogy az egész műszerfalat ki kell szedni,ezzel még meg is próbálkoznák csak ami igazán aggaszt,hogy a kormányt is le kell szednem?a középkonzolt már nem egyszer szedtem ki az csukodt szemmel is megy,de hol kellene elkezdenem ezt a munkát vagy milyen szerszámok szükségesek hozzá? A másik gondom,hogy makacskodik az üzemanyag szondám.Éles kanyar lejtőn lefelé stb akkor rendesen mutatja néha még menet közbe is szokott pislogni a sárga lámpa h kevés az üzemanyag.Kérdésem hogy hol találom meg ezt a szondát vagy micsodát? nem lehet ezt megpucolni vagy valamit csinálni vele? hello a fütöradiátor kiszedéséhez nem kell szétbombázni az egész müszerfalat!!!!!!!!!!!!! 1:hütöviz leenged! 2:kardánbosz kiszerel!!.fütésbovden kiköt!alulrol a fütöradiátor takaró leszed! 3: a tüzfalon az anyosoldalon a motortérben van kettö csavar, aknábol tudod kiszedni ez fogja a kondezelvezetöcsövet ,jo szar hejen van!!!!! ha ez mind megvan akkor 4 db zégergyürü fogja be a fütöradiátor,2 a füttéscsapra ha van neked ilyened 2db meg a tüzfalon bejövő csöhöz van kapcsolodva!ezeket kiihuzod a helyükröl és már ki is tudod venni a radiátort!visszaszerelés forditott sorendben!! FONTOS: csak új tömitögyürüvel ragd össze ha nem akarsz kacsausztatot a kocsiból!! :) ha az üzemanyagszintjelzöre gondolsz, az a tankban van, a hátsó ülés alatt van Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Elvileg ez egy menetes csonk. Nehezen, de kitekertem a beletört darabot a házból, elkészítettem a rajzát és ismerős legyártotta strapabíróbb anyagból. Külön ezt nem árulják, csak a termosztát házzal együtt. És az is derékszögűre sikerült mint a műanyag, vagy egyenes lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 mi is csináltunk .. 6kör acél a végére sima M6 és átfúrva, majd elvág és összeheg. ;) persze rozsdamentesből :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Sziasztok! Bal oldali első kerék csapágyat kellene cserélnem mert kanyarokban lassú tempónál nyöszörög. Aki cserélt már,biztosan tudja.hogy a csavarokhoz amikkel fel van fogatva,csak úgy lehet hozzáférni,hogy az egészet tartóval együtt le kell venni,mert a féltengelytől nem lehet hozzáférni a csavarokhoz. (Ez az Én meglátásom szerint,majd kijavítotok,ha nem így van) Azt néztem,hogy a képeken piros nyíllal jelölt csavarokat kellene kiszedni,hogy lejöjjön az egész hóbelebanc.Ja,plusz még a féltengely menetes végéről le csavarni a koronás anyát. Ezeket a csavarokat ha kiszedem,majd új kerék csapágy behelyezése után vissza csavarom,kell futóművet (kerék összetartást) állítani? Utsó képnél a gömbfejet természetesen kinyomom a helyéről. Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 Sziasztok! Bal oldali első kerék csapágyat kellene cserélnem mert kanyarokban lassú tempónál nyöszörög. Aki cserélt már,biztosan tudja.hogy a csavarokhoz amikkel fel van fogatva,csak úgy lehet hozzáférni,hogy az egészet tartóval együtt le kell venni,mert a féltengelytől nem lehet hozzáférni a csavarokhoz. (Ez az Én meglátásom szerint,majd kijavítotok,ha nem így van) Azt néztem,hogy a képeken piros nyíllal jelölt csavarokat kellene kiszedni,hogy lejöjjön az egész hóbelebanc.Ja,plusz még a féltengely menetes végéről le csavarni a koronás anyát. Ezeket a csavarokat ha kiszedem,majd új kerék csapágy behelyezése után vissza csavarom,kell futóművet (kerék összetartást) állítani? Utsó képnél a gömbfejet természetesen kinyomom a helyéről. Előre is köszönöm a segítséget! Csapágyat nem cseréltem még, ezért a szétszereléshez nem tudok okosat mondani, de futóművet nem kell állítanod. Csak ha eltekergeted az összekötő rudat (amin a gömbfej van). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 Csapágyat nem cseréltem még, ezért a szétszereléshez nem tudok okosat mondani, de futóművet nem kell állítanod. Csak ha eltekergeted az összekötő rudat (amin a gömbfej van). De sajnos allitani kell! Excentrikus csavarok! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 De sajnos allitani kell! Excentrikus csavarok! És nem lehet megjelölni hogy álltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 És nem lehet megjelölni hogy álltak? De-de! Pontosan igy kell csinalni! Ossze kell jelolni az alkatreszeket es a csavarokat! Attol fuggetlenul a sajat automat elvinnem egy ellenorzesre utanna! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 De-de! Pontosan igy kell csinalni! Ossze kell jelolni az alkatreszeket es a csavarokat! Attol fuggetlenul a sajat automat elvinnem egy ellenorzesre utanna! Ártani nem árt. Én is elviszem most, hogy új gumikat raktam fel. Nehogy félrekoptassa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Félig meddig szervíz kérdés csak, de valaki Szekszárd-Baja viszonylatban nem tud egy jó bontót ahol lehet G Astrához cuccot venni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Félig meddig szervíz kérdés csak, de valaki Szekszárd-Baja viszonylatban nem tud egy jó bontót ahol lehet G Astrához cuccot venni? :) Helló! Baján a Toyota márkakereskedés mellett van egy bontó. külföldről hoznak be komplett autókat és ott helyben szétbontják. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Helló! Baján a Toyota márkakereskedés mellett van egy bontó. külföldről hoznak be komplett autókat és ott helyben szétbontják. Akkor ez ott van valahol a Szegedi út környékén a volt meló helyemnél. Kössz az infót :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Akkor ez ott van valahol a Szegedi út környékén a volt meló helyemnél. Kössz az infót :) A Szegedi úton van követlenül a Toyota mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! Y17DT-m van(2002).Ma gondoltam egyet rátettem (volna)diagnosztikára.ELM327 bluetooth-os interfészem van,torque progival eddig G astrát benzinest hibátlanul vitte.Ennyimmel nem lenne kompatibilis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! Y17DT-m van(2002).Ma gondoltam egyet rátettem (volna)diagnosztikára.ELM327 bluetooth-os interfészem van,torque progival eddig G astrát benzinest hibátlanul vitte.Ennyimmel nem lenne kompatibilis? Egy oldalon olvastam, hogy benzinesnél 2001-es, dízelnél 2004-es gyártástól biztos, hogy obd2-es csatlakozója van, a korábbiak általában obd1-es csatival vannak. Szóvas sanszos. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 96tól minden gyártó obd2-t használ ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 96tól minden gyártó obd2-t használ ;) igy tudom én is.... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 igy tudom én is.... :icon1: fabiam volt, vajon jo hozzá a kábelem?opel diagnostic tool fel van telepitve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 fabiam volt, vajon jo hozzá a kábelem?opel diagnostic tool fel van telepitve... kábel az jó , de a progi nem fogja kezelni . keressél valami VAG szoftvert hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
paparelli Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 kábel az jó , de a progi nem fogja kezelni . keressél valami VAG szoftvert hozzá pl?de akkor obd2 tuti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 2005-ös Astra Classic II 1.4 (G astra Ecotec motoros)-nél szeretnénk a fékolajat lecseréltetni, pontosan milyen és mennyi kell bele? DOT4 vagy lehet bele az újabb DOT 5.1 is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 2005-ös Astra Classic II 1.4 (G astra Ecotec motoros)-nél szeretnénk a fékolajat lecseréltetni, pontosan milyen és mennyi kell bele? DOT4 vagy lehet bele az újabb DOT 5.1 is? Mindkettő jó bele, de ha az 5.1-est teszed bele, akkor a régit teljesen ereszd le, és úgy öntsd bele. Mert a 2 típus nem jó ha keveredik, más az alap összetevő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts