Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok!

A mellékelt képen pirossal bekarikázott részhez lenne a kérdésem.

a1_2013_8_30_mxcrm53ie4_tn.jpg

Elvileg az a termosztát ház, na most gyárilag ott a kivezetésnél volt egy derékszögű, műanyag kis cső, ami pár napja eltört. (el volt már öregedve az anyag.) Arra csatlakozik a vastagabb gumicső, mely a víz kiegyenlítő tartály felé megy...

Most ideiglenesen egy kis darab gumi csővel oldottam meg az összekötést, de kicsit szivárog, fogy a víz a tartályból is.

Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol tudnám azt beszerezni?

Köszönöm. Üdv.

Szia,

én ugyanezt játszottam el kb egy hónappal ezelőtt, ugyanaz a kis műanyag cső öregedett el => termosztát csere gyárira, cromaxnál 9600 HUF volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A mellékelt képen pirossal bekarikázott részhez lenne a kérdésem.

Elvileg az a termosztát ház, na most gyárilag ott a kivezetésnél volt egy derékszögű, műanyag kis cső, ami pár napja eltört. (el volt már öregedve az anyag.) Arra csatlakozik a vastagabb gumicső, mely a víz kiegyenlítő tartály felé megy...

Most ideiglenesen egy kis darab gumi csővel oldottam meg az összekötést, de kicsit szivárog, fogy a víz a tartályból is.

Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol tudnám azt beszerezni?

Köszönöm. Üdv.

Elvileg ez egy menetes csonk. Nehezen, de kitekertem a beletört darabot a házból, elkészítettem a rajzát és ismerős legyártotta strapabíróbb anyagból.

Külön ezt nem árulják, csak a termosztát házzal együtt.

Link to comment
Megosztás:

üdv
Elrepedt a radiátorom.ki szeretném cserélni.Annyit tudok az egészről, hogy az egész műszerfalat ki kell szedni,ezzel még meg is próbálkoznák csak ami igazán aggaszt,hogy a kormányt is le kell szednem?a középkonzolt már nem egyszer szedtem ki az csukodt szemmel is megy,de hol kellene elkezdenem ezt a munkát vagy milyen szerszámok szükségesek hozzá?
A másik gondom,hogy makacskodik az üzemanyag szondám.Éles kanyar lejtőn lefelé stb akkor rendesen mutatja néha még menet közbe is szokott pislogni a sárga lámpa h kevés az üzemanyag.Kérdésem hogy hol találom meg ezt a szondát vagy micsodát? nem lehet ezt megpucolni vagy valamit csinálni vele?

Link to comment
Megosztás:

üdv

Elrepedt a radiátorom.ki szeretném cserélni.Annyit tudok az egészről, hogy az egész műszerfalat ki kell szedni,ezzel még meg is próbálkoznák csak ami igazán aggaszt,hogy a kormányt is le kell szednem?a középkonzolt már nem egyszer szedtem ki az csukodt szemmel is megy,de hol kellene elkezdenem ezt a munkát vagy milyen szerszámok szükségesek hozzá?

A másik gondom,hogy makacskodik az üzemanyag szondám.Éles kanyar lejtőn lefelé stb akkor rendesen mutatja néha még menet közbe is szokott pislogni a sárga lámpa h kevés az üzemanyag.Kérdésem hogy hol találom meg ezt a szondát vagy micsodát? nem lehet ezt megpucolni vagy valamit csinálni vele?

hello

a fütöradiátor kiszedéséhez nem kell szétbombázni az egész müszerfalat!!!!!!!!!!!!!

1:hütöviz leenged!

2:kardánbosz kiszerel!!.fütésbovden kiköt!alulrol a fütöradiátor takaró leszed!

3: a tüzfalon az anyosoldalon a motortérben van kettö csavar, aknábol tudod kiszedni ez fogja a kondezelvezetöcsövet ,jo szar hejen van!!!!!

ha ez mind megvan akkor 4 db zégergyürü fogja be a fütöradiátor,2 a füttéscsapra ha van neked ilyened 2db meg a tüzfalon bejövő csöhöz van kapcsolodva!ezeket kiihuzod a helyükröl és már ki is tudod venni a radiátort!visszaszerelés forditott sorendben!!

FONTOS: csak új tömitögyürüvel ragd össze ha nem akarsz kacsausztatot a kocsiból!!

:)

ha az üzemanyagszintjelzöre gondolsz, az a tankban van, a hátsó ülés alatt van

Link to comment
Megosztás:

Elvileg ez egy menetes csonk. Nehezen, de kitekertem a beletört darabot a házból, elkészítettem a rajzát és ismerős legyártotta strapabíróbb anyagból.

Külön ezt nem árulják, csak a termosztát házzal együtt.

És az is derékszögűre sikerült mint a műanyag, vagy egyenes lett?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bal oldali első kerék csapágyat kellene cserélnem mert kanyarokban lassú tempónál nyöszörög.

Aki cserélt már,biztosan tudja.hogy a csavarokhoz amikkel fel van fogatva,csak úgy lehet hozzáférni,hogy az egészet tartóval együtt le kell venni,mert a féltengelytől nem lehet hozzáférni a csavarokhoz. (Ez az Én meglátásom szerint,majd kijavítotok,ha nem így van)

Azt néztem,hogy a képeken piros nyíllal jelölt csavarokat kellene kiszedni,hogy lejöjjön az egész hóbelebanc.Ja,plusz még a féltengely menetes végéről le csavarni a koronás anyát.

Ezeket a csavarokat ha kiszedem,majd új kerék csapágy behelyezése után vissza csavarom,kell futóművet (kerék összetartást) állítani?

Utsó képnél a gömbfejet természetesen kinyomom a helyéről.

K_p593_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

K_p595_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

K_p592_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bal oldali első kerék csapágyat kellene cserélnem mert kanyarokban lassú tempónál nyöszörög.

Aki cserélt már,biztosan tudja.hogy a csavarokhoz amikkel fel van fogatva,csak úgy lehet hozzáférni,hogy az egészet tartóval együtt le kell venni,mert a féltengelytől nem lehet hozzáférni a csavarokhoz. (Ez az Én meglátásom szerint,majd kijavítotok,ha nem így van)

Azt néztem,hogy a képeken piros nyíllal jelölt csavarokat kellene kiszedni,hogy lejöjjön az egész hóbelebanc.Ja,plusz még a féltengely menetes végéről le csavarni a koronás anyát.

Ezeket a csavarokat ha kiszedem,majd új kerék csapágy behelyezése után vissza csavarom,kell futóművet (kerék összetartást) állítani?

Utsó képnél a gömbfejet természetesen kinyomom a helyéről.

Előre is köszönöm a segítséget!

Csapágyat nem cseréltem még, ezért a szétszereléshez nem tudok okosat mondani, de futóművet nem kell állítanod. Csak ha eltekergeted az összekötő rudat (amin a gömbfej van).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Félig meddig szervíz kérdés csak, de valaki Szekszárd-Baja viszonylatban nem tud egy jó bontót ahol lehet G Astrához cuccot venni? :)

Helló!

Baján a Toyota márkakereskedés mellett van egy bontó. külföldről hoznak be komplett autókat és ott helyben szétbontják.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Y17DT-m van(2002).Ma gondoltam egyet rátettem (volna)diagnosztikára.ELM327 bluetooth-os interfészem van,torque progival eddig G astrát benzinest hibátlanul vitte.Ennyimmel nem lenne kompatibilis?

Egy oldalon olvastam, hogy benzinesnél 2001-es, dízelnél 2004-es gyártástól biztos, hogy obd2-es csatlakozója van, a korábbiak általában obd1-es csatival vannak. Szóvas sanszos.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2005-ös Astra Classic II 1.4 (G astra Ecotec motoros)-nél szeretnénk a fékolajat lecseréltetni, pontosan milyen és mennyi kell bele? DOT4 vagy lehet bele az újabb DOT 5.1 is?

Mindkettő jó bele, de ha az 5.1-est teszed bele, akkor a régit teljesen ereszd le, és úgy öntsd bele. Mert a 2 típus nem jó ha keveredik, más az alap összetevő.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.