gedikart Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 A tűzfalon a fűtőradiátor bemenő csövén valszeg elfáradt a rögztiésnél a kis karika problémát jelent ez vagy semmi gondot nemokoz? Nekem is van zöld karika asszem a benzin csövön, de nem tudom mi a szerepe (max jelölés), mert nem a csatlakozóba illik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 Nekem is van zöld karika asszem a benzin csövön, de nem tudom mi a szerepe (max jelölés), mert nem a csatlakozóba illik. Nekem is lógna ilyenek a csöveken új kora óta, de hogy mik ezek, lehet csak maradványok. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve Július21, 2013 Megoszt Elküldve Július21, 2013 A tűzfalon a fűtőradiátor bemenő csövén valszeg elfáradt a rögztiésnél a kis karika problémát jelent ez vagy semmi gondot nemokoz?NO STRESS!Ebből tudja a szerelő, hogy rendesen rádugta a csatit, hogy kitolja ezt a műanyag vackot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július28, 2013 Megoszt Elküldve Július28, 2013 Hogy hívják azt a zöld kis műanyagot amibe a műszerfalnál a csavarokat bele kell csavarni?Az egyik szerelés közben eltűnt és sehol nem találom.Viszont nem tudom, hogy hogyan keressek rá a neten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve Július29, 2013 Megoszt Elküldve Július29, 2013 Múlthéten voltam szélvédősnél, mert sikerült az alsó részen benyomni az üveget az ablaktörlő karral - kis repedések indultak el a belső üvegen -, cserét javasoltak, ami még nem történt meg, mert kicsit utána olvastam, de több dolgot még mindig nem értek. A cromax-nál van eredeti és Pilkington - https://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570358-elso-szelvedo-uveg/143126-elso-szelvedo-opel-astra-g -, azt sikerült kideríteni, hogy a Pilkington a beszállító. Na itt már nem igazán értem, hogy mi akkor a különbség? De elkezdtem nézelődni:pdf, ha sima zöldet szeretnék, akkor többet is találtam 10e környékén [link], [link], [link], az utolsó linken 8e volt szélvédő látszólag a szám is stimmel, de felhívtam és azt mondta nem eredeti. Most éppen telefonozgatok szélvédőssel, hogy mi legyen, mert gagyit nem szeretnék rárakatni, de feleslegesen sem akarom kidobni a pénzt. Igazából a tudás bázist szeretném valahonnan felszívni, hogy ne legyen a végén még rosszabb szájízem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Július29, 2013 Megoszt Elküldve Július29, 2013 Múlthéten voltam szélvédősnél, mert sikerült az alsó részen benyomni az üveget az ablaktörlő karral - kis repedések indultak el a belső üvegen -, cserét javasoltak, ami még nem történt meg, mert kicsit utána olvastam, de több dolgot még mindig nem értek.A cromax-nál van eredeti és Pilkington - https://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570358-elso-szelvedo-uveg/143126-elso-szelvedo-opel-astra-g -, azt sikerült kideríteni, hogy a Pilkington a beszállító. Na itt már nem igazán értem, hogy mi akkor a különbség?De elkezdtem nézelődni:pdf, ha sima zöldet szeretnék, akkor többet is találtam 10e környékén %5Blink%5D, %5Blink%5D, %5Blink%5D, az utolsó linken 8e volt szélvédő látszólag a szám is stimmel, de felhívtam és azt mondta nem eredeti.Most éppen telefonozgatok szélvédőssel, hogy mi legyen, mert gagyit nem szeretnék rárakatni, de feleslegesen sem akarom kidobni a pénzt.Igazából a tudás bázist szeretném valahonnan felszívni, hogy ne legyen a végén még rosszabb szájízem.Szerintem a következő kavicsig mindegy hogy eredeti vagy nem. Ugyan úgy bereped az eredeti is mint az utángyártott. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Az A oszlop burkolatát csak le kell pattintani?Próbáltam, de nem mertem jobban feszíteni.Azért akarom leszedni, mert ott kéne elvinnem egy mikrofon vezetékét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Szerintem a következő kavicsig mindegy hogy eredeti vagy nem. Ugyan úgy bereped az eredeti is mint az utángyártott. Nekem a szélvődő-szervizes mondta, hogy ők nem tiltakoznak a kínai üveg iránt, mert több kuncsaftot fognak vele, mert az eredetin lehet hogy csak kisebb kavics pötty lesz, és nem igényel beavatkozást, addig a kínai csillagban betörik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Múlthéten voltam szélvédősnél, mert sikerült az alsó részen benyomni az üveget az ablaktörlő karral - kis repedések indultak el a belső üvegen -, cserét javasoltak, ami még nem történt meg, mert kicsit utána olvastam, de több dolgot még mindig nem értek. A cromax-nál van eredeti és Pilkington - https://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570358-elso-szelvedo-uveg/143126-elso-szelvedo-opel-astra-g -, azt sikerült kideríteni, hogy a Pilkington a beszállító. Na itt már nem igazán értem, hogy mi akkor a különbség? De elkezdtem nézelődni:pdf, ha sima zöldet szeretnék, akkor többet is találtam 10e környékén [link], [link], [link], az utolsó linken 8e volt szélvédő látszólag a szám is stimmel, de felhívtam és azt mondta nem eredeti. Most éppen telefonozgatok szélvédőssel, hogy mi legyen, mert gagyit nem szeretnék rárakatni, de feleslegesen sem akarom kidobni a pénzt. Igazából a tudás bázist szeretném valahonnan felszívni, hogy ne legyen a végén még rosszabb szájízem. Itt nem kérdezted? http://www.pilkingtonagr.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július30, 2013 Megoszt Elküldve Július30, 2013 Az A oszlop burkolatát csak le kell pattintani?Próbáltam, de nem mertem jobban feszíteni.Azért akarom leszedni, mert ott kéne elvinnem egy mikrofon vezetékét. Igen, patentek tartják. Ha a szélét takaró kédergumit lehúzod, akkor egy határozott rántásra lejön. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Múlthéten voltam szélvédősnél, mert sikerült az alsó részen benyomni az üveget az ablaktörlő karral - kis repedések indultak el a belső üvegen -, cserét javasoltak, ami még nem történt meg, mert kicsit utána olvastam, de több dolgot még mindig nem értek. A cromax-nál van eredeti és Pilkington - https://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570358-elso-szelvedo-uveg/143126-elso-szelvedo-opel-astra-g -, azt sikerült kideríteni, hogy a Pilkington a beszállító. Na itt már nem igazán értem, hogy mi akkor a különbség? De elkezdtem nézelődni:pdf, ha sima zöldet szeretnék, akkor többet is találtam 10e környékén [link], [link], [link], az utolsó linken 8e volt szélvédő látszólag a szám is stimmel, de felhívtam és azt mondta nem eredeti. Most éppen telefonozgatok szélvédőssel, hogy mi legyen, mert gagyit nem szeretnék rárakatni, de feleslegesen sem akarom kidobni a pénzt. Igazából a tudás bázist szeretném valahonnan felszívni, hogy ne legyen a végén még rosszabb szájízem. Szia. Nekem itt cserélték, (http://awsautouveg.hu/) 15 000 Ft körül volt beszerelve. A kínai üveg tényleg nem jó minőségű, viszont az európai gyártok termékeit beszereltetheted. A szélvédőgyártásban nagyon szigorú követelmények vannak, amit mindenkinek teljesíteni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atiradeon86 Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Sziasztok! Egy Astra G Classic II (Z14XEP) tulajdonosa vagyok. Az autóban most lesz 70.000 km. A kérdésem az lenne, hogy milyen karbantartási műveleteket ajánlott elvégezni. Amik évente cserélve voltak: - motorolaj - olajszűrő - légszűrő - pollenszűrő Kétévente fékolaj csere is megtörtént. Mindenből gyári GM termék került az autóba. Ezen kívül a tervezet: - gyertya - esetlegesen váltóolaj, ha szükséges - fékbetétek, féktárcsa szabályozása, kézifék állítás. Szeretném minél tovább használni az autót, és időben cserélni a szükséges / kopó alkatrészeket. A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Szia! 60.000 km-en ha túl vagy, a felsoroltak közül mindegyik szükséges már meg volt. Legközelebb 90.000 km körül kell "nagy szervíz"-ben gondolkodni. Addig (évente vagy 15 e km-enként) célszerű az olajcsere, egyéb szűrő cserék. A váltóolajat egyáltalán nem kell cserélni (max ellenőrízni a szintet). Gyertya 60 e.-enként, fékbetétet csak ha muszáj. (Nekem 105.000 km-t bírt). A fékolajat 6 év után cserélték nálam. Sziasztok! Egy Astra G Classic II (Z14XEP) tulajdonosa vagyok. Az autóban most lesz 70.000 km. A kérdésem az lenne, hogy milyen karbantartási műveleteket ajánlott elvégezni. Amik évente cserélve voltak: - motorolaj - olajszűrő - légszűrő - pollenszűrő Kétévente fékolaj csere is megtörtént. Mindenből gyári GM termék került az autóba. Ezen kívül a tervezet: - gyertya - esetlegesen váltóolaj, ha szükséges - fékbetétek, féktárcsa szabályozása, kézifék állítás. Szeretném minél tovább használni az autót, és időben cserélni a szükséges / kopó alkatrészeket. A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Sziasztok! Benzinszűrő cserénél azt írja az Így csináld...,hogy az üzemagyagrendszerben lévő nyomást elötte csökkenteni kell. Ott le volt írva példával egy motort típus de konkrétan engem a Z14XE érdekel, hogy ott hogy lehet kivitelezni? Ott csak az X16SZR volt külön kiemelve a többi benzinmotorra úgy hivatkozott, hogy "csökkentsük az üzemanyag nyomását az elosztócsövön..." Ezt hol találom? Illetve tényleg kell csökkenteni vagy csak leveszem a régit fel az újat és kész? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus7, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2013 Sziasztok! Benzinszűrő cserénél azt írja az Így csináld...,hogy az üzemagyagrendszerben lévő nyomást elötte csökkenteni kell. Ott le volt írva példával egy motort típus de konkrétan engem a Z14XE érdekel, hogy ott hogy lehet kivitelezni? Ott csak az X16SZR volt külön kiemelve a többi benzinmotorra úgy hivatkozott, hogy "csökkentsük az üzemanyag nyomását az elosztócsövön..." Ezt hol találom? Illetve tényleg kell csökkenteni vagy csak leveszem a régit fel az újat és kész? Köszi! Szia! Nekem a szerelő nem csinált egyebet mint le a régi fel az új semmi máshoz nem nyúlt hozzá. Az indítás kicsit tovább fog tartani (1-2mp-el tovább), kell egy kis idő mire feltermeli újból a rendszert anyaggal. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 Szia! Nekem a szerelő nem csinált egyebet mint le a régi fel az új semmi máshoz nem nyúlt hozzá. Az indítás kicsit tovább fog tartani (1-2mp-el tovább), kell egy kis idő mire feltermeli újból a rendszert anyaggal. Na lecseréltem! Tényleg le és fel, ennyi! Kb 5 perc. Köszi! Kíváncsiságképp a régit szétvágtam, hogy megnézzem milyen belül. Jó kérdés mikor volt cserélve. Egy éve van nálam a kocsi azóta tuti nem. De úgy megette a rozsda, hogy azt se tudom megmondani, hogy milyen szűrő....Van ez már több mint 2 éves is szerintem. Szerintetek mennyire van oda belül? A bordák között ilyen túl nagy szemmel látható "koszrögöket" nem találtam.Nem láttam még ilyet sose. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 Na lecseréltem! Tényleg le és fel, ennyi! Kb 5 perc. Köszi! Kíváncsiságképp a régit szétvágtam, hogy megnézzem milyen belül. Jó kérdés mikor volt cserélve. Egy éve van nálam a kocsi azóta tuti nem. De úgy megette a rozsda, hogy azt se tudom megmondani, hogy milyen szűrő....Van ez már több mint 2 éves is szerintem. Szerintetek mennyire van oda belül? A bordák között ilyen túl nagy szemmel látható "koszrögöket" nem találtam.Nem láttam még ilyet sose. Nos ugyan az f-es astra volt, de legalább négy éves benzinszűrőt cseréltem, de az nem nézett ki ilyen kutyán se kivül, se belül. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 Na lecseréltem! Tényleg le és fel, ennyi! Kb 5 perc. Köszi! Kíváncsiságképp a régit szétvágtam, hogy megnézzem milyen belül. Jó kérdés mikor volt cserélve. Egy éve van nálam a kocsi azóta tuti nem. De úgy megette a rozsda, hogy azt se tudom megmondani, hogy milyen szűrő....Van ez már több mint 2 éves is szerintem. Szerintetek mennyire van oda belül? A bordák között ilyen túl nagy szemmel látható "koszrögöket" nem találtam.Nem láttam még ilyet sose. A sok téli só teszi ám a dolgát. Bár az enyém nem volt ennyire megrohadva, s hogy mikor volt cserélve nem tudom, nálam is lassan 1 éve van az autó. Belül nem láttam, mert eldobtuk, nem vágtam szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Na lecseréltem! Tényleg le és fel, ennyi! Kb 5 perc. Köszi! Kíváncsiságképp a régit szétvágtam, hogy megnézzem milyen belül. Jó kérdés mikor volt cserélve. Egy éve van nálam a kocsi azóta tuti nem. De úgy megette a rozsda, hogy azt se tudom megmondani, hogy milyen szűrő....Van ez már több mint 2 éves is szerintem. Szerintetek mennyire van oda belül? A bordák között ilyen túl nagy szemmel látható "koszrögöket" nem találtam.Nem láttam még ilyet sose. Hol szoktál tankolni? Amúgy csere csavarhúzós pattintás volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Hol szoktál tankolni? Amúgy csere csavarhúzós pattintás volt? Eleinte rendszeresen csak a MOL nál, aztán 2-3 hónapja átnyergeltem a Shell hez. Miért? Nem hanem egy keskeny fejű kombinált fogóval összenyomtam finoman a szűrőn lévő patent szűrőhöz közelebb eső végét, így a benzinvezeték gyors csatlakozója simán kiakadt és könnyen le lehetett húzni a szűrőről. Nem sérült semmi így ha nem adtak volna az új szűrőhöz patentot ezt simán át lehetett volna rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Eleinte rendszeresen csak a MOL nál, aztán 2-3 hónapja átnyergeltem a Shell hez. Miért? Nem hanem egy keskeny fejű kombinált fogóval összenyomtam finoman a szűrőn lévő patent szűrőhöz közelebb eső végét, így a benzinvezeték gyors csatlakozója simán kiakadt és könnyen le lehetett húzni a szűrőről. Nem sérült semmi így ha nem adtak volna az új szűrőhöz patentot ezt simán át lehetett volna rakni. És a benzinnyomást leengedted, vagy ahogy leállítottad és úgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 És a benzinnyomást leengedted, vagy ahogy leállítottad és úgy? Nem engedtem le a nyomást. Kb félórát állt a kocsi mielőtt kicseréltem a benzin szűrőt (légszűrőt cseréltem meg a váltóösszekötőnél a két stiftet meg megemeltem picit és alá bakoltam) kb ennyi. Semmi benzin fröcskölés nemvolt. Annyi folyt el kb amennyi a szűrőben volt. Utána az első indítás tényleg pár másodperccel tovább tartott. Utána próbakör majd ránéztem nem e szivárog a benzin és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Üdv Urak! Először is üdvözlök minden régi kedves ismerőst, remélem emlékszik még rám valaki :) Lerongyolódott a twinport szelepem a Z16XEP-n Annyira elkopott, hogy javíthatatlannak mondják Gyárilag elég drága mulatság. Annak idején Wessz kolléga mondta, hogy talán tud jó állapotú bontott alkatrészt. Nem tud valaki valami jó forrást megbízható bontott alkatrészre? üdv:freeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Szia ;) Asszem komplett szívó oldalt lelkész cserélni Én bontott dolgokat az opel szabadostól szoktam beszerezni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Lehet, hogy tök hülyeséget kérdezek, de szerintetek egy ilyen bicskakulcsot fel lehetne e programozni, hogy müködtesse a kocsimat? Nem lenne rossz, ha két teljes értékű kulcs lenne a kocsihoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts