Geopake Elküldve Május3, 2013 Megoszt Elküldve Május3, 2013 Megvan mi visított kanyarodáskor.Elkopott a fékbetét meg a tárcsa.Ilyen akusztikus fékbetét volt benne.Kicserélték meg kapott új fékfolyadékot is.Semmi hangja,suhan mint a nyíl :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve Május12, 2013 Megoszt Elküldve Május12, 2013 Megvolt a kinyomó csapágy csere+ szerkezet,tárcsa "LUK" 65e fájt,meg a munkadíj 23e egy kis olajjal mert kevés volt benne már. A szégyen hogy vadi új sacks tárcsán már beszerelés előtt lötyögnek a rugók....így lett LUK tapasztalat:Ha minden rendben van is a kuplungal,nem csúszik úgy tűnik minden rendben,ha szét szeded szint biztos találsz problémát.Az enyémben egy rugó darab be volt ékelődve a ferodól rész alá...ennek ellenére a kuplungom rendben még gyári volt rajta,kinyomó csapágy végett csere ez is...viszont szerelni ezt a részt katasztrófa...a váltót nem lehet leszedni hacsak nem alulról megbontasz mindent,a motort meg felkötöd mert ugye az egész motor tartó vázat le kell szedni.vagy felülről ki a motor még nagyobb melo... Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 Sziasztok! Mi lehet a probléma, akkor, ha megyek huzamosan 120-130-al autópályán és elkezd picit torpanni az autó,de csak annyira, mintha nagyobb széllökésekbe kerülnék, majd világítani kezd kis idő múlva a diadnosztika visszajelző lámpa. Világít kb. Negyed órát, ekkor nem torpan meg a motor, aztán kialszik a visszajelzőés kis idő elteltével kezdődik az egész előlről. Kivillogtattam a hibát, villanások száma: 10-3-3-5 ha jól értelmezem a hibakód táblázatot, akkor ez főtengely jeladó rendellenesség? Ez mit takar? A jeladó rossz csak, vagy valami más gond is lehet? A segítségeket előre is köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Hali! Vettem új tökörlapokat (tartóval együtt), megpróbáltam kicserélni, de meggyűlt a bajom a tükörmozgató bowdennel. Van valami trükkje, hogy hogyan lehet beszereleni? A középső bogyóra könnyen rámegy, de a bowdenek bogyóira nem tudom rápattintani, így viszont nem lehet állítani belülről. Segítsetek, hogy lehet ezt megoldani! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Hali! Vettem új tökörlapokat (tartóval együtt), megpróbáltam kicserélni, de meggyűlt a bajom a tükörmozgató bowdennel. Van valami trükkje, hogy hogyan lehet beszereleni? A középső bogyóra könnyen rámegy, de a bowdenek bogyóira nem tudom rápattintani, így viszont nem lehet állítani belülről. Segítsetek, hogy lehet ezt megoldani! Köszönöm előre is! Ez engem is erdekelne, csak motoros tukornel! Bocs az ekezetekert, de nem vagyok otthon!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Ez engem is erdekelne, csak motoros tukornel! Bocs az ekezetekert, de nem vagyok otthon!!!! Motoros tükörnél egyszerűen rápattanik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Motoros tükörnél egyszerűen rápattanik. De ez megsem akar! Egyet mar osszetortem! (utangyartott) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 De ez megsem akar! Egyet mar osszetortem! (utangyartott) Nekem az utánagyártott rápattant egyszerűen. A tükörborítást nehezebb leszedni ellenben. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Nekem az utánagyártott rápattant egyszerűen. A tükörborítást nehezebb leszedni ellenben. ;) A tükörborítást valóban nehezebb, annyira, hogy nekem nem is sikerült, letörni meg nem akartam. Pedig abban bíztam, hogy ha az lejön, valahogy hátulról rá tudom nyomni. Közben az erőltetéstől már elkezdett repedni a tükörfelület középen, úgyhogy egyelőre ennyiben hagytam, rápattintottam a központi tartóra, lapnál fogva beállítottam, viszont belülről így nem megy a tükör állítás. :unsure: Látni legalább látok hátra, fél napig mentem bal tükör nélkül, nagyon szar volt, nem is gondoltam, hogy ennyit használom reflexből... A jobb oldalit már nem is zargatom, beraktam a csomagtartóba az újat, aztán majd ha leesett, akkor azt is felteszem így. Ha csak valaki nem tud egy tuti megoldással szolgálni, hogy bepattanjon az a szar. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
muszta Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Helló srácok! A következő a problémám: Astra G ráadom a gyújtást, majd véletlenszerűen be kapcsol a hűtőventilátor, de csak pár mp-re... majd ezt játssza folyamatosan. Ha beindítom (hidegen is) ugyanez a szitu. tehát járó motornál is bekapcsolgat. Menet közben a műszerfalon a kis hűtő néha néha pár tized mp-re kivillan. Megpróbáltam kivillogtatni, h mi lehet a baja, de nem hajlandó engedelmeskedni, eddig pedig működött a villogtatós technika, de most csak furcsa halk zümmögő hang van a motortérben (összezárt érintkezőknél + gyújtásnál). Valaki esetleg tudna segíteni, hogy merre keresgéljem a probléma okát ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 A féknyereg, és a féktárcsa előtt irész festésére milyen festéket vegyek? Mivel a felnin ezüst színű , így az adja magát, de mivel mind a két rész rozsdás ezért a Hammerite festékre gondoltam.A gond csak az, hogy nem tudom hogy a féknyereg és a tárcsa előtti rész mennyire forró a fékezést követően, mert ez a Hammerite nem hőálló, viszont közvetlen rá lehet kenni a rozsdás részre és nem kell alapozó. Valaki festett már nyerget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Láttam kimondottan fékdobra meg féknyeregre való sprayt sárga meg piros szinben.A hammerite kerítésre való,de az sem marad meg rajta sokáig ha alatta rozsdás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Az a baj, hogy a felni miatt eléggé látszik a rozsdás rész, amúgy hagynám a francba. Nem akarok feltünö színeket.Vagy fekete, vagy ezüst mint a felni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
muszta Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 A következő hibát tudtam kivillogtatni: 0105 - Magasságjeladó / szívócsőnyomás - jeladó rendelenességEz okozhatja, hogy a hűtő+klíma ventilátorok gyújtáson is meg járó motornál is (hidegen és melegen is) ki-be kapcsolgatnak ? Konkrétan mi lehet a baja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Üdv! Mivel nekem még új a gépezet, egypár kérdésem lenne: 127e km-nél volt komplett vezérlés csere. Most van benne 183e. Mikor ajánlott a következő? (Igen, ki tudnám számolni, hogy logikusan 240-nél, de néhol azt olvastam, hogy az első után ajánlott 120-nál kevesebbnél) Olajas témát nem bolygatom, annál egyenesedik a kasza. Azt majd eldöntöm az olajos topik végigolvasása után. Olajleeresztő csavarhoz milyen célszerszám kell? Szűrőknél a GM-en kívül mit érdemes? Értem ez alatt az olaj/levegő/pollen/benzin szűrőket. Továbbá gyertyából melyiket szereti? Z14XE motor, 2000-es évjárat. A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 semmi speckó kulcs nem kell a csavarhoz :) a szűrő kérdés meg megint olyan mint az olaj :D :D gyertya , szerintem csak GM vagy BOSCH Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 semmi speckó kulcs nem kell a csavarhoz :) a szűrő kérdés meg megint olyan mint az olaj :D :D gyertya , szerintem csak GM vagy BOSCH Remek, köszi. Vezérlés csere témában esetleg valami támpont? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Remek, köszi. Vezérlés csere témában esetleg valami támpont? szerintem.... használt autó vásárlásnál , és főleg ha szíjas akkor szinte kötelező vezérlést cserélni ;) és akkor nincs meglepetés Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Remek, köszi. Vezérlés csere témában esetleg valami támpont? Én is azt mondom, cserélj mindent (vezérlés, gyertya, olaj, szűrők). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 semmi speckó kulcs nem kell a csavarhoz :) a szűrő kérdés meg megint olyan mint az olaj :D :D gyertya , szerintem csak GM vagy BOSCH Torx kulcs nem biztos, hogy minden konyhaban megtalalhato! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Torx kulcs nem biztos, hogy minden konyhaban megtalalhato! :D Én vettem egy készletet amikor a kocsit vettem. Abban van minden (Csavarhúzó, villáskulcs, és rengeteg bit) ami kellhet minden méretben. Ausztriában akkor volt akciósan 45Euró a louisba. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 EGR szeleptakarítást kb. mennyiért csinálnak a szerelők? Jövő hétfőre viszem a kocsit, kellene még ezt-azt csinálni rajta, ha nagyon alászedem a kormányt balra, a pedálon valami futómű alkatrész "visszaüt", 130 felett pedig szitál a kormány.... Lehet, hogy a két hátsó fékbetétet is cserélni kellene. Bízom benne, hogy nem fogom otthagyni a havi fizetésemet..... :) Érdemes utángyártott alkatrészeket kérnem, vagy ragaszkodjak a gyáriakhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 EGR szeleptakarítást kb. mennyiért csinálnak a szerelők? Jövő hétfőre viszem a kocsit, kellene még ezt-azt csinálni rajta, ha nagyon alászedem a kormányt balra, a pedálon valami futómű alkatrész "visszaüt", 130 felett pedig szitál a kormány.... Lehet, hogy a két hátsó fékbetétet is cserélni kellene. Bízom benne, hogy nem fogom otthagyni a havi fizetésemet..... :) Érdemes utángyártott alkatrészeket kérnem, vagy ragaszkodjak a gyáriakhoz? EGRt Te is ki tudod takarítani. ;) Szitál, futómű, vagy csak nincsennek centirozva a kerekeid. Dobféked van hátul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 A takarításhoz sajnos hiányzik a szakismertem, szégyen-gyalázat..... :blush: Pedig ez már G Astra Caravanből is a második kocsim.... Dobfékes a kocsi hátul. Ha ennyire szitál a kormánynál, akkor tuti, hogy a műszakin is kiszűrik, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 A takarításhoz sajnos hiányzik a szakismertem, szégyen-gyalázat..... :blush: Pedig ez már G Astra Caravanből is a második kocsim.... Dobfékes a kocsi hátul. Ha ennyire szitál a kormánynál, akkor tuti, hogy a műszakin is kiszűrik, ugye? Nézetsd meg a futóművet, az nem játék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts