Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Megvolt a kinyomó csapágy csere+ szerkezet,tárcsa "LUK" 65e fájt,meg a munkadíj 23e egy kis olajjal mert kevés volt benne már.
A szégyen hogy vadi új sacks tárcsán már beszerelés előtt lötyögnek a rugók....így lett LUK
tapasztalat:Ha minden rendben van is a kuplungal,nem csúszik úgy tűnik minden rendben,ha szét szeded szint biztos találsz problémát.Az enyémben egy rugó darab be volt ékelődve a ferodól rész alá...ennek ellenére a kuplungom rendben még gyári volt rajta,kinyomó csapágy végett csere ez is...viszont szerelni ezt a részt katasztrófa...a váltót nem lehet leszedni hacsak nem alulról megbontasz mindent,a motort meg felkötöd mert ugye az egész motor tartó vázat le kell szedni.vagy felülről ki a motor még nagyobb melo...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi lehet a probléma, akkor, ha megyek huzamosan 120-130-al autópályán és elkezd picit torpanni az autó,de csak annyira, mintha nagyobb széllökésekbe kerülnék, majd világítani kezd kis idő múlva a diadnosztika visszajelző lámpa. Világít kb. Negyed órát, ekkor nem torpan meg a motor, aztán kialszik a visszajelzőés kis idő elteltével kezdődik az egész előlről. Kivillogtattam a hibát, villanások száma: 10-3-3-5 ha jól értelmezem a hibakód táblázatot, akkor ez főtengely jeladó rendellenesség? Ez mit takar? A jeladó rossz csak, vagy valami más gond is lehet?

A segítségeket előre is köszönöm!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hali!

Vettem új tökörlapokat (tartóval együtt), megpróbáltam kicserélni, de meggyűlt a bajom a tükörmozgató bowdennel. Van valami trükkje, hogy hogyan lehet beszereleni? A középső bogyóra könnyen rámegy, de a bowdenek bogyóira nem tudom rápattintani, így viszont nem lehet állítani belülről. Segítsetek, hogy lehet ezt megoldani! Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Vettem új tökörlapokat (tartóval együtt), megpróbáltam kicserélni, de meggyűlt a bajom a tükörmozgató bowdennel. Van valami trükkje, hogy hogyan lehet beszereleni? A középső bogyóra könnyen rámegy, de a bowdenek bogyóira nem tudom rápattintani, így viszont nem lehet állítani belülről. Segítsetek, hogy lehet ezt megoldani! Köszönöm előre is!

Ez engem is erdekelne, csak motoros tukornel!

Bocs az ekezetekert, de nem vagyok otthon!!!!

Link to comment
Megosztás:

Nekem az utánagyártott rápattant egyszerűen.

A tükörborítást nehezebb leszedni ellenben. ;)

A tükörborítást valóban nehezebb, annyira, hogy nekem nem is sikerült, letörni meg nem akartam. Pedig abban bíztam, hogy ha az lejön, valahogy hátulról rá tudom nyomni. Közben az erőltetéstől már elkezdett repedni a tükörfelület középen, úgyhogy egyelőre ennyiben hagytam, rápattintottam a központi tartóra, lapnál fogva beállítottam, viszont belülről így nem megy a tükör állítás. :unsure:

Látni legalább látok hátra, fél napig mentem bal tükör nélkül, nagyon szar volt, nem is gondoltam, hogy ennyit használom reflexből... A jobb oldalit már nem is zargatom, beraktam a csomagtartóba az újat, aztán majd ha leesett, akkor azt is felteszem így. Ha csak valaki nem tud egy tuti megoldással szolgálni, hogy bepattanjon az a szar. :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Helló srácok!

A következő a problémám:

Astra G ráadom a gyújtást, majd véletlenszerűen be kapcsol a hűtőventilátor, de csak pár mp-re... majd ezt játssza folyamatosan. Ha beindítom (hidegen is) ugyanez a szitu. tehát járó motornál is bekapcsolgat. Menet közben a műszerfalon a kis hűtő néha néha pár tized mp-re kivillan. Megpróbáltam kivillogtatni, h mi lehet a baja, de nem hajlandó engedelmeskedni, eddig pedig működött a villogtatós technika, de most csak furcsa halk zümmögő hang van a motortérben (összezárt érintkezőknél + gyújtásnál).

Valaki esetleg tudna segíteni, hogy merre keresgéljem a probléma okát ? :)

Link to comment
Megosztás:

A féknyereg, és a féktárcsa előtt irész festésére milyen festéket vegyek?

Mivel a felnin ezüst színű , így az adja magát, de mivel mind a két rész rozsdás ezért a Hammerite festékre gondoltam.A gond csak az, hogy nem tudom hogy a féknyereg és a tárcsa előtti rész mennyire forró a fékezést követően, mert ez a Hammerite nem hőálló, viszont közvetlen rá lehet kenni a rozsdás részre és nem kell alapozó.

Valaki festett már nyerget?

Link to comment
Megosztás:

A következő hibát tudtam kivillogtatni: 0105 - Magasságjeladó / szívócsőnyomás - jeladó rendelenesség
Ez okozhatja, hogy a hűtő+klíma ventilátorok gyújtáson is meg járó motornál is (hidegen és melegen is) ki-be kapcsolgatnak ? Konkrétan mi lehet a baja ?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Mivel nekem még új a gépezet, egypár kérdésem lenne:

127e km-nél volt komplett vezérlés csere. Most van benne 183e. Mikor ajánlott a következő? (Igen, ki tudnám számolni, hogy logikusan 240-nél, de néhol azt olvastam, hogy az első után ajánlott 120-nál kevesebbnél)

Olajas témát nem bolygatom, annál egyenesedik a kasza. Azt majd eldöntöm az olajos topik végigolvasása után.

Olajleeresztő csavarhoz milyen célszerszám kell?

Szűrőknél a GM-en kívül mit érdemes? Értem ez alatt az olaj/levegő/pollen/benzin szűrőket.

Továbbá gyertyából melyiket szereti?

Z14XE motor, 2000-es évjárat.

A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Torx kulcs nem biztos, hogy minden konyhaban megtalalhato! :D

Én vettem egy készletet amikor a kocsit vettem. Abban van minden (Csavarhúzó, villáskulcs, és rengeteg bit) ami kellhet minden méretben.

Ausztriában akkor volt akciósan 45Euró a louisba. :)

Link to comment
Megosztás:

EGR szeleptakarítást kb. mennyiért csinálnak a szerelők? Jövő hétfőre viszem a kocsit, kellene még ezt-azt csinálni rajta, ha nagyon alászedem a kormányt balra, a pedálon valami futómű alkatrész "visszaüt", 130 felett pedig szitál a kormány.... Lehet, hogy a két hátsó fékbetétet is cserélni kellene. Bízom benne, hogy nem fogom otthagyni a havi fizetésemet..... :) Érdemes utángyártott alkatrészeket kérnem, vagy ragaszkodjak a gyáriakhoz?

Link to comment
Megosztás:

EGR szeleptakarítást kb. mennyiért csinálnak a szerelők? Jövő hétfőre viszem a kocsit, kellene még ezt-azt csinálni rajta, ha nagyon alászedem a kormányt balra, a pedálon valami futómű alkatrész "visszaüt", 130 felett pedig szitál a kormány.... Lehet, hogy a két hátsó fékbetétet is cserélni kellene. Bízom benne, hogy nem fogom otthagyni a havi fizetésemet..... :) Érdemes utángyártott alkatrészeket kérnem, vagy ragaszkodjak a gyáriakhoz?

EGRt Te is ki tudod takarítani. ;)

Szitál, futómű, vagy csak nincsennek centirozva a kerekeid.

Dobféked van hátul?

Link to comment
Megosztás:

A takarításhoz sajnos hiányzik a szakismertem, szégyen-gyalázat..... :blush: Pedig ez már G Astra Caravanből is a második kocsim....

Dobfékes a kocsi hátul. Ha ennyire szitál a kormánynál, akkor tuti, hogy a műszakin is kiszűrik, ugye?

Nézetsd meg a futóművet, az nem játék.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.