Xapheam Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Sziasztok! Régebben írtam egy hibajelenséget: valami kotyogott a csomagtartó környékéről... Ígértem, hogy megírom, hogy mi volt a hiba oka. Volt lengéscsillapító csere, mert már időszerű volt, a hátsó kipufogó dob tartó gumikat is kicseréltem, még mindig volt kotyogás. Ma a gumi cserénél a kipufogó dob környékén egy hővédő lemez fityegett, aminek a tartó csavarja el volt rohadva, és ez volt a hang okozója. Csak baromira nem látszott... Szeretnék segítséget kérni ismét, hátha valaki találkozott már valami hasonlóval. Az autót alulról nézve az üzemanyag tartály mellett van egy cső (visszafolyó talán). Úgy néz ki, hogy kb ujjnyi vastag cső, ami az utolsó 3 cm-en vastagabb lesz, és egy csonkra van bilinccsel rögzítve. Nos ez a cső a bilincs mellett meg van repedve. A szerelő azt mondta, hogy ezt úgy lehet orvosolni, hogy ezt a csövet kicseréljük, de ehhez le kell venni az üzemanyag tartályt is, hogy a msáik végéhez is hozzá lehessen férni. Nem lehet valahogy a sérült részt levágni, és megtoldani valahogy? Van esetleg valami trükk erre? Készítettem egy képet is: http://kepfeltoltes.hu/view/130418/IMG_20130418_165229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Április19, 2013 Megoszt Elküldve Április19, 2013 150 KM után fél cm esett a tartályból.nemhinném hogy hengerfejes a gép mert vizet nem forralja nem bugyog stbMúlt héten hoztam vissza a szervízből sok mindent megcsináltattam rajta de valahogy ezek megmaradtak...helloa vizfogyához hozzászolva,ha nem hengerfejes akkor nézd meg hogy nem engedi e a fütéscsapod a középkonzol alatt a vizet, vagy a vizpumpánál nem csöpög,vagy valahol a gumicsöveknél nem engedi el ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
regler19 Elküldve Április20, 2013 Megoszt Elküldve Április20, 2013 hello a vizfogyához hozzászolva,ha nem hengerfejes akkor nézd meg hogy nem engedi e a fütéscsapod a középkonzol alatt a vizet, vagy a vizpumpánál nem csöpög,vagy valahol a gumicsöveknél nem engedi el ! Lám milyen igazad volt :) tiszta viz az autastér. Egyvalamit még nem értek miért van az, hogy mikor gázt adok az utastérből lehet hallani egy kopogást vagy kattogást,az érdekes az egészben hogy akkor csinálja ha menet közben van.Csak ha gurul akkor csinálja ezt(állóhelyben nem vettem észre vagy nem figyeltem...).Még akkor is ha kuplung be és pici gáz mikor leveszem a lábam a pedálról akkor nem.Nemtudom megmondani hogy az utastérből jön e vagy a motortérből de egyértelműen a jobb felén mintha a légszűrőhöz közel.Gázon és benzinen is Létezik az, hogy a motor kopog?,de akkor nem kellene hallanom gáz nélkül is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Az első lökhárítót nehéz leszedni?Miket, és hogyan kell hozzá leszedni?A kerékjáratban lévő boritást is le kell hozzá szedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Pár csavar s patent az egész.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április22, 2013 Megoszt Elküldve Április22, 2013 Az első lökhárítót nehéz leszedni?Miket, és hogyan kell hozzá leszedni?A kerékjáratban lévő boritást is le kell hozzá szedni?A borítást (dobbetétet) nem kell. A kerékjáratokban van 2 csavar, valamint a lökhárító felső és alsó részén középen (a két lámpa között illetve a kocsi alatt) 3-3 patent és már lent is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xapheam Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 "Az autót alulról nézve az üzemanyag tartály mellett van egy cső (visszafolyó talán). Úgy néz ki, hogy kb ujjnyi vastag cső, ami az utolsó 3 cm-en vastagabb lesz, és egy csonkra van bilinccsel rögzítve. Nos ez a cső a bilincs mellett meg van repedve. A szerelő azt mondta, hogy ezt úgy lehet orvosolni, hogy ezt a csövet kicseréljük, de ehhez le kell venni az üzemanyag tartályt is, hogy a msáik végéhez is hozzá lehessen férni. Nem lehet valahogy a sérült részt levágni, és megtoldani valahogy? Van esetleg valami trükk erre? Készítettem egy képet is: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg" Erre van valakinek ötlete? Ez lenne az ún. szuszogó, amin keresztül a tankoláskor távozik a benzin elől a levegő? :) Köszönöm előre is.. Illetve aktuális lesz lengéscsillapító csere hátul... Két márka között hezitálok: Bilstein és Sachs... (Monroe-t a fórumon olvasottak alapján elvetettem :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 Ne reménykedj, nem tudod megtoldani, folyni fog. Én már megpróbáltam és nem jött be... sajna le kell venni azt a tankot. Főleg hogy az új csövet is csak egyben kapod meg, a toldástól a tank tetejéig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április23, 2013 Megoszt Elküldve Április23, 2013 Ne reménykedj, nem tudod megtoldani, folyni fog. Én már megpróbáltam és nem jött be... sajna le kell venni azt a tankot. Főleg hogy az új csövet is csak egyben kapod meg, a toldástól a tank tetejéig. Ez a cső amúgy mire jó, minek kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xapheam Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Ez a cső amúgy mire jó, minek kell? Úgy tudom, hogy ez arra való, hogy amikor tankolsz, akkor a benzin által kiszorított levegő ezen a csövön keresztül jön ki a tankból. Így ebben a csőben állítólag csak akkor lehet benzin, ha tele tankolom... Szerintetek ezzel közlekedhetek még, vagy van kockázata a dolognak? Milyen néven lehet ezt a csövet megvenni? Bár ha rosszul tudom, javítsatok... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi23 Elküldve Április24, 2013 Megoszt Elküldve Április24, 2013 Sziasztok én egy 2004-es 1.2 es g astra tulajdonos vagyok a problémám a következő: kb olyan 2500 as fordulatnal bentröl olyasmi hangot halottam mintha vmi rezonálna és a motortér jobb oldalábol jött a hang gázelvételnél és gázadásnál eggyaránt,késöbb kiderült h eggyértelmüen a motorbol jön a hang ez a hang állo helyzetbe is megvan kb ugyan ennél a fordulatnál méghozzá elég eröteljes hang.ha vkinek volt már vmi hasonlo problémája legyenszives irjon hozzá elöre is köszi videon nehez kihallani de azért hátha vki tud segiteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Sziasztok, ma megvolt a szerviz. A pollenszűrőt nem cseréltem ki mert gondoltam ha majd feltöltetem a rendszert, illetve kitakaríttatom utána úgyis új szűrőt kell tenni bele. Jól gondoltam? Vagy nincs köze hozzá? Viszont láttam egy kért jelenséget, szerintetek? Az első képen kapott a régi szűrőből is anyagot, de volt ott előtte is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Sziasztok, ma megvolt a szerviz. A pollenszűrőt nem cseréltem ki mert gondoltam ha majd feltöltetem a rendszert, illetve kitakaríttatom utána úgyis új szűrőt kell tenni bele. Jól gondoltam? Vagy nincs köze hozzá? Viszont láttam egy kért jelenséget, szerintetek? Az első képen kapott a régi szűrőből is anyagot, de volt ott előtte is... 2. 3. képhez, nem fogy a szervó olajad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 2. 3. képhez, nem fogy a szervó olajad? Néztem de nem tudom meddig kell lennie. Kupak másik oldalán van egy kis léc azt nem érte el. Sőt ha jól tudom zöld löttyöt kéne látni a tartályban, nem nagyon láttam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Néztem de nem tudom meddig kell lennie. Kupak másik oldalán van egy kis léc azt nem érte el. Sőt ha jól tudom zöld löttyöt kéne látni a tartályban, nem nagyon láttam... Az elvileg a nivó. Nincs róla képed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Az elvileg a nivó. Nincs róla képed? Holnap majd lefényképezem. Nivó is érdekel, vagy csak a szint? De valószínű akkor a nivó alatt lehet a szintem. Milyen olajat kell vegyek? Cromaxon néztem de ott csak annyi van hogy zöld. Más jellemzője nincs ennek a szervó olajnak? Egy teljes feltöltéshez mennyi kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Holnap majd lefényképezem. Nivó is érdekel, vagy csak a szint? De valószínű akkor a nivó alatt lehet a szintem. Milyen olajat kell vegyek? Cromaxon néztem de ott csak annyi van hogy zöld. Más jellemzője nincs ennek a szervó olajnak? Egy teljes feltöltéshez mennyi kell? Igen, csak annyi, hogy zöld, az jó bele. Nekem még egy 50e km-e töltöttek bele 2dl-t, azóta ha 1dl ha elment, de lehet még annyi sem. Vegyél, töltsd fel. Ha gyorsan fogy, akkor meg kell nézetni, de egy felújítás az drága dolog.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április26, 2013 Megoszt Elküldve Április26, 2013 Igen, csak annyi, hogy zöld, az jó bele. Nekem még egy 50e km-e töltöttek bele 2dl-t, azóta ha 1dl ha elment, de lehet még annyi sem. Vegyél, töltsd fel. Ha gyorsan fogy, akkor meg kell nézetni, de egy felújítás az drága dolog.... Nem lehet hogy csak valami tömítés szállt el? Csak ott látszik a folyás ahol lefényképeztem, sehol máshol. Mennyire drága dolog a felújítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Április27, 2013 Megoszt Elküldve Április27, 2013 Az elvileg a nivó. Nincs róla képed? Le fényképeztem: A szervit tényleg olyan drága? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április27, 2013 Megoszt Elküldve Április27, 2013 Le fényképeztem: A szervit tényleg olyan drága? Ha ezt nem éri el, akkor tényleg kevés van benne. Egy kormánymű felújítás 50e-nél kezdődik... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is). Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!) 2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is). Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!) 2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne... fék: gm,ate,textar,ferodo,brenbo stabpálca: gm,trw szerintem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Féktárcsa -és betétek cseréje előtt állok, melyik márkát ajánljátok leginkább ár-érték arányban? (A szervizben a Ferodo-t ajánlották tárcsából és betétből is). Ugyanez a kérdés stabilizátor pálcára is. (ma voltam műszakin, átengedték, de ezeket írták össze, hogy 1-2000km múlva cseréljem azért le!) 2007-es Z14XEP. Amúgy most van benne 60.000km és még gyári minden benne... A gázt nyomd, ne a féket. nekem is ugyanaz a kocsi, de még MIN 50e km-t elmegy a gyári betétekkel. Most 102e van benne... A stabilizátor az köszönhető a jó magyar utaknak. Habár az enyim még bírja, most kerékcserekort néztem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Sziasztok! Nálam 104e km-nél lett cserélve, még volt 3-4 mm a betéten. A gyárival illik elmenni 100 ezret..... A gyárit ajánlom (+4 szerviz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 És akkor miért cseréled? 2mm-nél kell cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts