szürkeastra Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Akkor mivel ragasszam oda? Szia. NEUTRÁLIS sziloplaszt, vagy tükörragasztó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Akkor mivel ragasszam oda? Én ezt szoktam ajánlani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Akkor mivel ragasszam oda? Miért nem veszel egy új tükörlapot? Ha veszel egy tubus ragasztót, nem kell sokat hozzá tenni, és ott az új tükörlap.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 A tükörlapnak semmi baja, csak elengedett a ragasztás. Amúgy kétkomponensű ragasztóval tegnap megragasztottam és jó lett. Szerintetek ez az emelő jó a kocsihoz? Magasságra. http://autofejlesztes.hu/olajemelo-jx0401-160mm-250mm-p-4970.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Arról érdeklődnék, hogy elöl a G Astrákat hány féle spirálrugóval szerelték. Nekem 1.7 DTI ferdehátú van, de nem tudom, hogy bármelyik Astra G spirálrugó jó-e bele. Köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Arról érdeklődnék, hogy elöl a G Astrákat hány féle spirálrugóval szerelték. Nekem 1.7 DTI ferdehátú van, de nem tudom, hogy bármelyik Astra G spirálrugó jó-e bele. Köszönöm! Üdv! Hát én 36 félét találtam így hirtelen, gyakorlatilag minden motorváltozathoz más volt, ezen kívül függött még attól is hogy automata- vagy kézi váltó van-e az autóban, valamint hogy van-e klíma vagy nincs. Tulajdonképpen a mellső rugó milyensége az első tengely terhelésétől függ, mert külsőre mind egyformák, de ha kisebb motorú autóból származó rugót teszel bele az lágyabb, tehát az autó eleje mélyebbre fog süllyedni, ha meg nagyobb motorosból, akkor meg ellenkezőleg, az égre fog nézni. Ilyenformán az Y17DT motoros autóba elvileg csak ugyanilyen autóból származó rugót illene beszerelni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Most tavasszal szeretnék szervizt csinálni a gépen, viszont lenne egy két kérdésem. Ami csere lenne: Olaj, azért lesz 5 literes mert ha esetleg fogyna legyen miből tölteni, gondolom a 4l is elég lenne csak a cseréhez... Olajszűrő, ez a típusú gyári gondlom csak kibír egy csereperiódust, árban nincs nagy különbség a másik között amit kevesebb km-re terveztek. Levegő szűrő, na itt kérném az első segítséget, hogy melyik legyen? Nem túlzás egy kicsit a gyáriért az 5400 Ft? Viszont amit nem tudok hogy a következőket mikor, milyet, hány km-eneként kell érdemes cserélni: Gyertya, kinek mi a tapasztalata? Gyári vagy a Bosch a jobb? 60.000 km-enként kell cserélni? Jó ez amit linkeltem, vagy két pólusú kell? Pollen szűrő, mikor kell cserélni? Milyet érdemes bele venni? Itt nem nagyon szeretnék elszállni az árakkal mert láttam vannak jóval drágábbak is. Benzinszűrő, már olvastam hogy páran írtátok a cserét. Ezt miért, mikor kell cserélni? Gyári a jobb itt is vagy inkább a Bosch, esetleg más fajta? Azt hiszem egyenlőre ennyi kérdés elég is lesz, köszi előre is a válaszokat. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Van egy 98-as x17dtl G astrám és lelkiismeretes szerelőt keresnék Páty és környékéről. Tudna nekem valaki ezügyben segíteni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Most tavasszal szeretnék szervizt csinálni a gépen, viszont lenne egy két kérdésem. Ami csere lenne: Olaj, azért lesz 5 literes mert ha esetleg fogyna legyen miből tölteni, gondolom a 4l is elég lenne csak a cseréhez... Olajszűrő, ez a típusú gyári gondlom csak kibír egy csereperiódust, árban nincs nagy különbség a másik között amit kevesebb km-re terveztek. Levegő szűrő, na itt kérném az első segítséget, hogy melyik legyen? Nem túlzás egy kicsit a gyáriért az 5400 Ft? Viszont amit nem tudok hogy a következőket mikor, milyet, hány km-eneként kell érdemes cserélni: Gyertya, kinek mi a tapasztalata? Gyári vagy a Bosch a jobb? 60.000 km-enként kell cserélni? Jó ez amit linkeltem, vagy két pólusú kell? Pollen szűrő, mikor kell cserélni? Milyet érdemes bele venni? Itt nem nagyon szeretnék elszállni az árakkal mert láttam vannak jóval drágábbak is. Benzinszűrő, már olvastam hogy páran írtátok a cserét. Ezt miért, mikor kell cserélni? Gyári a jobb itt is vagy inkább a Bosch, esetleg más fajta? Azt hiszem egyenlőre ennyi kérdés elég is lesz, köszi előre is a válaszokat. Üdv! A benzinszűrőt évente cseréltettem(most először cseréltem én).Nem nagy összeg, és biztos ami biztos. A gyertya nekem 50.000Km-nél lett cserélve.Nem kellett volna még, de szintén nem nagy összeg. Pollenszűrő szintén évente kell cserélni.Főleg, ha klíma van a kocsiban. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viktor316 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok.Volna egy kérdésem.Unokatesómnak van egy g astrája (y17dt).Szétszedte a motorvezérlö elektronikát,mert a csatinál mikor szét húzta olajos volt.kérdés.Az motorvezérlö elektronikában kell lenni valami folyadéknak vagy nem ?válaszokat elöre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok! Most tavasszal szeretnék szervizt csinálni a gépen, viszont lenne egy két kérdésem. Ami csere lenne: Olaj, azért lesz 5 literes mert ha esetleg fogyna legyen miből tölteni, gondolom a 4l is elég lenne csak a cseréhez... Olajszűrő, ez a típusú gyári gondlom csak kibír egy csereperiódust, árban nincs nagy különbség a másik között amit kevesebb km-re terveztek. Levegő szűrő, na itt kérném az első segítséget, hogy melyik legyen? Nem túlzás egy kicsit a gyáriért az 5400 Ft? Viszont amit nem tudok hogy a következőket mikor, milyet, hány km-eneként kell érdemes cserélni: Gyertya, kinek mi a tapasztalata? Gyári vagy a Bosch a jobb? 60.000 km-enként kell cserélni? Jó ez amit linkeltem, vagy két pólusú kell? Pollen szűrő, mikor kell cserélni? Milyet érdemes bele venni? Itt nem nagyon szeretnék elszállni az árakkal mert láttam vannak jóval drágábbak is. Benzinszűrő, már olvastam hogy páran írtátok a cserét. Ezt miért, mikor kell cserélni? Gyári a jobb itt is vagy inkább a Bosch, esetleg más fajta? Azt hiszem egyenlőre ennyi kérdés elég is lesz, köszi előre is a válaszokat. Üdv! Levegőszűrőből én Armafiltet szoktam, 20e-ként kidobom. Pollent is évente cserélem, de abból is armafiltet, valami mást adtak tavaly, de alig akart belemenni, ugyhogy csak armafilt.. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 A benzinszűrőt évente cseréltettem(most először cseréltem én).Nem nagy összeg, és biztos ami biztos. A gyertya nekem 50.000Km-nél lett cserélve.Nem kellett volna még, de szintén nem nagy összeg. Pollenszűrő szintén évente kell cserélni.Főleg, ha klíma van a kocsiban. Levegőszűrőből én Armafiltet szoktam, 20e-ként kidobom. Pollent is évente cserélem, de abból is armafiltet, valami mást adtak tavaly, de alig akart belemenni, ugyhogy csak armafilt.. Filtron pollen és levegőszűrővel volt már esetleg tapasztalata valakinek? Azt írja a cromax hogy eredetivel megegyező minőség, lehet hinni nekik? A benzinszűrő is olyan mint a fékfolyadék? Nincs előírva hogy évente-kétévente kell cserélni, de ajánlott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Filtron pollen és levegőszűrővel volt már esetleg tapasztalata valakinek? Azt írja a cromax hogy eredetivel megegyező minőség, lehet hinni nekik? A benzinszűrő is olyan mint a fékfolyadék? Nincs előírva hogy évente-kétévente kell cserélni, de ajánlott? Ezeket vettem a Cromaxban, és idáig oké minden! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok.Volna egy kérdésem.Unokatesómnak van egy g astrája (y17dt).Szétszedte a motorvezérlö elektronikát,mert a csatinál mikor szét húzta olajos volt.kérdés.Az motorvezérlö elektronikában kell lenni valami folyadéknak vagy nem ?válaszokat elöre is köszönöm Sztem te az EDU-ról beszélsz, nem az ECU-ról Nem kell ott lennie semmiféle folyadéknak, sajnos ismert probléma hogy a gázolaj be tud szivárogni a vezérlőelektronikába. Azt hiszem Wessz innen a fórumról tudja javítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Hát én 36 félét találtam így hirtelen, gyakorlatilag minden motorváltozathoz más volt, ezen kívül függött még attól is hogy automata- vagy kézi váltó van-e az autóban, valamint hogy van-e klíma vagy nincs. Tulajdonképpen a mellső rugó milyensége az első tengely terhelésétől függ, mert külsőre mind egyformák, de ha kisebb motorú autóból származó rugót teszel bele az lágyabb, tehát az autó eleje mélyebbre fog süllyedni, ha meg nagyobb motorosból, akkor meg ellenkezőleg, az égre fog nézni. Ilyenformán az Y17DT motoros autóba elvileg csak ugyanilyen autóból származó rugót illene beszerelni. Egy Benzines 1.6-os spirálrugót tudnék most szerezni a közelbe. Az vajon messze lehet az 1.7 DTI-től? Mennyi lehet a tömege az 1.6 benzinesnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Ha az autóhoz hozzáférsz amiből a rugó származik, akkor a típustáblából ami a B-oszlopon van, ez kiderül. Ezen a mintaképen felülről a 6. sor (1-0875) jelzi az első tengely terhelését: Tengelyterhelés kell, nem saját vagy össztömeg, mert a hátsó rész terhelésének nincs köze az első spirálrugó erősségéhez, azaz mindegy hogy Caravan vagy 3 ajtós a donor, ez csak a hátsó rugónál számít. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Ha az autóhoz hozzáférsz amiből a rugó származik, akkor a típustáblából ami a B-oszlopon van, ez kiderül. Ezen a mintaképen felülről a 6. sor (1-0875) jelzi az első tengely terhelését: Tengelyterhelés kell, nem saját vagy össztömeg, mert a hátsó rész terhelésének nincs köze az első spirálrugó erősségéhez, azaz mindegy hogy Caravan vagy 3 ajtós a donor, ez csak a hátsó rugónál számít. Köszönöm szépen a hasznos segítséget! Már csak azt kellene kiderítenem hogy egy 1.6-os ferdehátunak mi az első tengelyterhelése, mert akitől lenne a rugó, annak már nincs meg az autó sajnod. Esetleg van valaki, aki meg tudná adni egy 1.6-os tengelyterhelését? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Köszönöm szépen a hasznos segítséget! Már csak azt kellene kiderítenem hogy egy 1.6-os ferdehátunak mi az első tengelyterhelése, mert akitől lenne a rugó, annak már nincs meg az autó sajnod. Esetleg van valaki, aki meg tudná adni egy 1.6-os tengelyterhelését? Az enyém: 1999-es 1,6 16V (X16XEL) automata ÉS 905 Kg. van a táblán,most néztem meg! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Az enyém: 1999-es 1,6 16V (X16XEL) automata ÉS 905 Kg. van a táblán,most néztem meg! Köszönöm szépen, hogy megnézted! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Sziasztok, megint itt. Kerestem de sehol nem találom a hozzászólást, pedig emlékszem rá hogy valaki mondta már. Mennyi fékfolyadék kell egy teljes cseréhez? 1l elég? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Sziasztok, megint itt. Kerestem de sehol nem találom a hozzászólást, pedig emlékszem rá hogy valaki mondta már. Mennyi fékfolyadék kell egy teljes cseréhez? 1l elég? Köszi. Bőven. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Sziasztok.. Vezerles csere elottallok.Cromaxnal nezelodtem denemtudom pontosan mit vegyek. z16se a motor. Nem tudom hogy milyen markajut es mit is kell pontosan venni. Szijat, feszitot(nem tudom ennek pontosan mi a megnevezese) meg cserelnek termosztatot, es ahogy halottam vizpumpat sem art csrelni Ezekre gondoltam. Ennyibol all a bevasarlas resze? https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/6747-vezermuszij-szett-opel-benzines https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700199-termosztat/6501-termosztat-ford-opel https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/143722-vizpumpa-opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Sziasztok.. Vezerles csere elottallok.Cromaxnal nezelodtem denemtudom pontosan mit vegyek. z16se a motor. Nem tudom hogy milyen markajut es mit is kell pontosan venni. Szijat, feszitot(nem tudom ennek pontosan mi a megnevezese) meg cserelnek termosztatot, es ahogy halottam vizpumpat sem art csrelni Ezekre gondoltam. Ennyibol all a bevasarlas resze? https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/6747-vezermuszij-szett-opel-benzines https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700199-termosztat/6501-termosztat-ford-opel https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/143722-vizpumpa-opel Vezérlés gyári Termo gyári vagy behr Szivattyú gyári vagy graf Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Március16, 2013 Megoszt Elküldve Március16, 2013 aContitech vezerles nem felel meg? Eleg jo aron meg tudom szerezni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március16, 2013 Megoszt Elküldve Március16, 2013 aContitech vezerles nem felel meg? Eleg jo aron meg tudom szerezni Ha neked jó akkor nekem is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts