imy Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Kartergáz csövet is érdemes cserélni 4 évesen? köszi! Majd ha kilyukad, előtte felesleges... Habár nálam 4 évesen az egyik eldurrant, de nem annyi km volt a kocsiban, mint nálad. hanem több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Majd ha kilyukad, előtte felesleges... Habár nálam 4 évesen az egyik eldurrant, de nem annyi km volt a kocsiban, mint nálad. hanem több. Nálam 6.5 év és 110e km minden ép, úgyhogy ezt nem lehet behatárolni sztem Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Viszont nekem egy vízcsövet kéne kicserélni, emlékeim szerint a vízpumpa környékéről megy a reduktor fele. Fel van fújódva picit érzésre (mint ha el lenne belül szakadva), mondjuk már lenyomtam vele 1000km-t mióta észrevettem :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Nem tudom, hogy gyárilag használtak-e tömítő pasztát (szerintem nem). Én a nyáron cseréltem ki, de paszta nélkül nyomta ki az olajat pont ott, ahol kérdezted, pedig nyomatékkulccsal lett meghúzva a gyári értékre. Ezután összeraktam pasztával és minden ok. Na megcsináltam. A biztonság kedvéért vékonyan bepasztáztam a két végét, ahogy volt is elötte. Köszi a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
XARAI Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Picit olajos a váltó-motor találkozásának környéke. Ha esetleg a főtengely szimeringe van kikészülve belül, akkor ennek lehet ez a tünete? Ha váltó felöl megy ki a szimering nem csúszik meg a kuplung olajosodástól? Vagy ne befolyásolja a kuplung működését a kinyomott szimering? Megbontás nélkül ki lehet valahogy deriteni, hogy a belső szimeting ment-e ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Viszont nekem egy vízcsövet kéne kicserélni, emlékeim szerint a vízpumpa környékéről megy a reduktor fele. Fel van fújódva picit érzésre (mint ha el lenne belül szakadva), mondjuk már lenyomtam vele 1000km-t mióta észrevettem :blink: Akkor az nem gyári cső, nem? Ha az LPG reduktorra megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve December19, 2012 Megoszt Elküldve December19, 2012 Sziasztok! Üzemanyag szűrő cserében tudtok segíteni? Kell hozzá speciális szerszám? Mire kell figyelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Sziasztok! Üzemanyag szűrő cserében tudtok segíteni? Kell hozzá speciális szerszám? Mire kell figyelni? A szűrőházat fogja egy fémbilincs amihez kell egy kicsi torx kulcs(méretét nem tudom fejből) más nem kell hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mamut Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Üdvözlök mindenkit! Új vagyok még itt és nem tudom hogy jó helyre írom e ezt a problémát,ha igen akkor előre is elnézést kérek! Egy X16XEL motorkodú autóról lenne szó! Az a problémám hogy fogyogat belőle a víz. Cseréltem már termosztátot fedéllel együtt mert a visszafolyó csönél szivárgott a víz. Mióta kicseréltem azóta lényegesebben kevesebb víz fogy,de sajnos még mindég fogyogat belőle! Már hűtő csere is volt az autón mert az is lyukas volt. Egy olyan jelenségre lettem figelmes lehet hogy ennek nincs köze hozzá,hogy bemelegszik a motor és terhelés alatt 3400-as fordulattól elmegy az ereje csak dadog! Ez nem tudom hogy mitől lehet! A mások jelenség pedig az hogy melegen PL. 30km után kinyitottam a motorháztetőt hogy megnézzem hogy szivárog e valahol a viz de nem láttam semmit,viszont megnyomkodtam a termosztátnál a vízcsövet és marha kemény volt alig lehetett benyomni! Tudom hogy zártrendszeres az opel de szerintem annak a csőnek nem szabad olyan keménynek lennei! Másnap reggel mikor kihült a motor letekertem a tartályról a kupakot hogy megszűnjön a nyomás,és ekkor megnyomkodtam a vízcsövet, Ekkor már lényegesen könnyebb volt összenyomni,és szépen lehetett látni a vékony csövön hogy megy a víz a tartályba! Na szóval mitől van az hogy olyan nagyon nagy a nyomás hogy nem lehet összenyomni a csövet a termosztátnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Üdvözlök mindenkit! Új vagyok még itt és nem tudom hogy jó helyre írom e ezt a problémát,ha igen akkor előre is elnézést kérek! Egy X16XEL motorkodú autóról lenne szó! Az a problémám hogy fogyogat belőle a víz. Cseréltem már termosztátot fedéllel együtt mert a visszafolyó csönél szivárgott a víz. Mióta kicseréltem azóta lényegesebben kevesebb víz fogy,de sajnos még mindég fogyogat belőle! Már hűtő csere is volt az autón mert az is lyukas volt. Egy olyan jelenségre lettem figelmes lehet hogy ennek nincs köze hozzá,hogy bemelegszik a motor és terhelés alatt 3400-as fordulattól elmegy az ereje csak dadog! Ez nem tudom hogy mitől lehet! A mások jelenség pedig az hogy melegen PL. 30km után kinyitottam a motorháztetőt hogy megnézzem hogy szivárog e valahol a viz de nem láttam semmit,viszont megnyomkodtam a termosztátnál a vízcsövet és marha kemény volt alig lehetett benyomni! Tudom hogy zártrendszeres az opel de szerintem annak a csőnek nem szabad olyan keménynek lennei! Másnap reggel mikor kihült a motor letekertem a tartályról a kupakot hogy megszűnjön a nyomás,és ekkor megnyomkodtam a vízcsövet, Ekkor már lényegesen könnyebb volt összenyomni,és szépen lehetett látni a vékony csövön hogy megy a víz a tartályba! Na szóval mitől van az hogy olyan nagyon nagy a nyomás hogy nem lehet összenyomni a csövet a termosztátnál? Szia! A kiegyenlítő tartályban nem olajfoltos a víz? Az olaj szinted nem nőtt meg? Nem forralja a vizet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 A szűrőházat fogja egy fémbilincs amihez kell egy kicsi torx kulcs(méretét nem tudom fejből) más nem kell hozzá Rendben, megnézem, a szűrőt már meg is vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mamut Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Szia! A kiegyenlítő tartályban nem olajfoltos a víz? Az olaj szinted nem nőtt meg? Nem forralja a vizet? Semmi más nem változott kivéve hogy ha elmegyek most télen akár 50km-ert gözölög a kipufogó Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Semmi más nem változott kivéve hogy ha elmegyek most télen akár 50km-ert gözölög a kipufogó hello nekem is xel-es van megnyugtatlak nekem is tolja a gőzt rendesen! :)) nézd meg ,belül a müszerfal alatt nem vizes a szönyeg,mert lehet hogy a füttéscsapnál engedi el a vizet a csőnek nem szabadna keménynek lennie!!lehet hogy hengerfejes lesz a verda:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mamut Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 hello nekem is xel-es van megnyugtatlak nekem is tolja a gőzt rendesen! :)) nézd meg ,belül a müszerfal alatt nem vizes a szönyeg,mert lehet hogy a füttéscsapnál engedi el a vizet Rendben megnézem! De akkor sem értem hogy miért olyan kemény a vízcső a termosztátnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Rendben megnézem! De akkor sem értem hogy miért olyan kemény a vízcső a termosztátnál? Az arra utalhat, hogy kiment a hengerfejtömítés, és beledolgozik a motor a vízkörbe. És azért fogy a vized, mert a hengerbe távozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mamut Elküldve December21, 2012 Megoszt Elküldve December21, 2012 Az arra utalhat, hogy kiment a hengerfejtömítés, és beledolgozik a motor a vízkörbe. És azért fogy a vized, mert a hengerbe távozik. Sajnos én is erre tipelek mert reggeli indításnál csak 3 henger indul egyből,majd2-3mp és beindul a 4. is! Szerintem az állástól szivároghat abba a hengerbe egy kis víz és mikor indulna a motor akkor a vizet próbálja meg elégetni! Gondolom én! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leo1 Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok! Rokonomnak 2000.-es évjáratú 1.2.-es Ecotec G Astrája van, x12xe motorkódú. Elmondása szerint beesett a kuplungpedál, elfolyt az olaj a tegnapi napon, számomra nyilvánvaló hogy a hidraulikus kinyomócsapagy a hibás. Milyen váltó lehet ezen az autón? F23 vagy F25 vagy? Olajos kuplunghoz milyen olajat szoktatok használni ? Van valakinek ilyenből új alkatrésze kéznél így karácsony előtt ? Kell bármi extrára figyelni cserekor a szokásos dolgokon kívül? Kösz Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Sziasztok! Rokonomnak 2000.-es évjáratú 1.2.-es Ecotec G Astrája van, x12xe motorkódú. Elmondása szerint beesett a kuplungpedál, elfolyt az olaj a tegnapi napon, számomra nyilvánvaló hogy a hidraulikus kinyomócsapagy a hibás. Milyen váltó lehet ezen az autón? F23 vagy F25 vagy? Olajos kuplunghoz milyen olajat szoktatok használni ? Van valakinek ilyenből új alkatrésze kéznél így karácsony előtt ? Kell bármi extrára figyelni cserekor a szokásos dolgokon kívül? Kösz Üdv F13cr vagy wr váltó lehet benne a fékfolyadék használja a kinyomó csapágy normális minőségű kinyomót rakjál bele pl skf, ruvilel, ina , gyári. de előtte bizonyosodjál meg arról hogy biztos az a hibás alkatrész Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leo1 Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 F13cr vagy wr váltó lehet benne a fékfolyadék használja a kinyomó csapágy normális minőségű kinyomót rakjál bele pl skf, ruvilel, ina , gyári. de előtte bizonyosodjál meg arról hogy biztos az a hibás alkatrész kösz az infot, sima dot3 vagy dot4 jó bele? Mi más lehet még a baj? Kuplung pedál megszűnt működni,váltani nem lehet, elmondása szerint a motor és a váltó összefogásnál alul kifojt valami világos olaj. Én ugyan még nem láttam, holnap hozza fel javítani, de a tippem ez.. Jól látom ,hogy ez nem olcsó dolog ezeknél ez a csapágy? Kösz Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 kösz az infot, sima dot3 vagy dot4 jó bele? Mi más lehet még a baj? Kuplung pedál megszűnt működni,váltani nem lehet, elmondása szerint a motor és a váltó összefogásnál alul kifojt valami világos olaj. Én ugyan még nem láttam, holnap hozza fel javítani, de a tippem ez.. Jól látom ,hogy ez nem olcsó dolog ezeknél ez a csapágy? Kösz Üdv dot4+ szerintem :) és akkor cserés az egész folyadék ezek nem olcsók olyan 40-50e környékén vannak a normális csapágyak ,de hátha van olcsóbban is még a LUK is jó :) pl : http://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330081-kuplung-kinyomocsapagy/140850-kuplung-kinyomocsapagy-opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leo1 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! Szükségem lenne egy hidraulikus csapágyra Astra G.hez, 1.2.-es motor, F13 a váltó. Lenne valakinek így ünnepek alatt eladó? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok! Szükségem lenne egy hidraulikus csapágyra Astra G.hez, 1.2.-es motor, F13 a váltó. Lenne valakinek így ünnepek alatt eladó? Üdv szerintem esélytelen ... januárban tudok segíteni , ha aktuális lesz még ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leo1 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 szerintem esélytelen ... januárban tudok segíteni , ha aktuális lesz még ;) már találtam gyári gm alkatrészt, jó áron de messze van. Posta min péntekre érne ide vele, bár ha más nem lesz. Bárdis breda meg szerintem felejtős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 már találtam gyári gm alkatrészt, jó áron de messze van. Posta min péntekre érne ide vele, bár ha más nem lesz. Bárdis breda meg szerintem felejtős. ha van jó árban gyári akkor azt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Szevasztok, A kocsimat 2007-ben vettem, és xep1.4-es motor van benne.Most van benne 60.000Km. Mennyibe kerül egy 60.000-es szervíz?Mit kell cserélni az olaj+szűrő+pollenszűrőn kívül ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts