gezoli Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Próbáltam leszedni a dobfék felső részét, de nem igazán akart megmozdulni.Kézzel megütögettem mindenfelől, de semmi.Kalapáccsal nem akartam. Hogyan lehet azt leszedni?A torx csavart kiszedtem. Pedig megpróbálhatod kalapáccsal! Nem durván, hanem 90 vagy 180o-ként elforgatva folyamatosan ütögetve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 :) hátulján van egy szerelő lyuk... azon kell benyúlni egy csavarhúzóval és összébb nyomni a betéteket... nem adja könnyen magát ,de ez a megoldás Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 :) hátulján van egy szerelő lyuk... azon kell benyúlni egy csavarhúzóval és összébb nyomni a betéteket... nem adja könnyen magát ,de ez a megoldás Számból vetted ki a szót. F astrámnál így sikerült leszednem a dobot,ahogy le írtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 :) hátulján van egy szerelő lyuk... azon kell benyúlni egy csavarhúzóval és összébb nyomni a betéteket... nem adja könnyen magát ,de ez a megoldás Számból vetted ki a szót. F astrámnál így sikerült leszednem a dobot,ahogy le írtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Szia! Fontos hogy a kezifek legyen kiengedve. Ha pedig lejott a dob, nehogy behuzd! Elkepzelheto, hogy mar pereme van a dobnak, igy a fekpofakban akad. Huzd meg, usd meg erossen. Opelnal mondtak nekem, jartak mar ugy, hogy pofakkal egyutt jott le. Most tavasszal én azt a peremet kicsit lecsiszoltam, így akkor könnyen lejött, tavasszal megint megnézem. Akkor lefestettem a dobokat, mert tiszta rozsda volt az egész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Hellosztok Astra g x14xe 98 sedan ban hány darab lambda szonda van és merre van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Hellosztok Astra g x14xe 98 sedan ban hány darab lambda szonda van és merre van? 1 és valahol a katalizátor és a torok között Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 1 és valahol a katalizátor és a torok között Abból azt is kispórolták :) és twinportjuk sincs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Fékolaj forráspontot lehet mérni? Tudnak a szervizek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Fékolaj forráspontot lehet mérni? Tudnak a szervizek? van valami műszer amivel nézik... de pontosan nem tudom mit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 van valami műszer amivel nézik... de pontosan nem tudom mit :) Akkor a kedven opelszervizem válasza...: Fékolaj forráspontját nem tudjuk mérni,szerviz intervallum szerint 2-évenként kell a fékolajat cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 sziasztok G astrán a világitáskapcsolót szeretném kicserélni hogyan lehet kiszerelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 sziasztok G astrán a világitáskapcsolót szeretném kicserélni hogyan lehet kiszerelni? O állásba kapcsolod,és az alján bedugsz egy vékony szöget,vagy valamit.Van rajta egy lyuk,és húzod.Aztán ha lejött a gomb 2 kis csavarhúzóval benyomod a reteszeket és kiveszed a kapcsolót.Valami ilyesmit ír a szerelési útmutató:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Olivers Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 na megnézem Ok de van egy kis keret a szellőzőrács meg a kapcsoló körül O állásba kapcsolod,és az alján bedugsz egy vékony szöget,vagy valamit.Van rajta egy lyuk,és húzod.Aztán ha lejött a gomb 2 kis csavarhúzóval benyomod a reteszeket és kiveszed a kapcsolót.Valami ilyesmit ír a szerelési útmutató :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 na megnézem Ok de van egy kis keret a szellőzőrács meg a kapcsoló körül A tekerőgomb alján találsz egy lyukat ha kihúzod belső világítás állásba. Oda benyomsz egy csavarhúzót, és le tudod húzni a gombot. Utána a gomb helyén be tudsz nyúlni, és két oldalon egy-egy csavarhúzóval be tudod húzni a rögzítő füleket, miközben húzod kifelé a kapcsolót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 sziasztok G astrán a világitáskapcsolót szeretném kicserélni hogyan lehet kiszerelni? Milyen kapcsolóra cseréled? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Ha nem jön le a fékdob, mert tegyük fel már a fékpofák peremet csináltak és abban felakad, akkor azt hogyan kell leszedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Ha nem jön le a fékdob, mert tegyük fel már a fékpofák peremet csináltak és abban felakad, akkor azt hogyan kell leszedni? Elek írta, hogy a belső feléről hozzá lehet férni, és úgy valahogy ki lehet akasztani... De sztem nem árt évente 1x a peremet leszedni, akkor nem kell ezzel szívni. Én most tavasszal szedtem le... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Ha nem jön le a fékdob, mert tegyük fel már a fékpofák peremet csináltak és abban felakad, akkor azt hogyan kell leszedni? A hátsó fék cseréjét a kézifék kötél visszaállításával kezdjük. Aztán kerék le, majd fékdob le. Ha szerencséd van simán lejön. Ha nem akar, ütögesd meg kalapáccsal ott ahol a kerékcsavarok vannak. Ettől meg kell hogy mozduljon, majd két kézzel megfogod, fordítod valamelyik irányba miközben húzod magad felé. Egyébként könnyen le szoktak jönni ezekről. Vagy leírjam a teljes menetét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 A hátsó fék cseréjét a kézifék kötél visszaállításával kezdjük. Aztán kerék le, majd fékdob le. Ha szerencséd van simán lejön. Ha nem akar, ütögesd meg kalapáccsal ott ahol a kerékcsavarok vannak. Ettől meg kell hogy mozduljon, majd két kézzel megfogod, fordítod valamelyik irányba miközben húzod magad felé. Egyébként könnyen le szoktak jönni ezekről. Vagy leírjam a teljes menetét? Nem értem, hogy Jenőt miért nem tudja használni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok remélem tudtok segíteni.Ma vettem észre ugye párás reggelente a szélvédő.A fűtést a szélvédőre szerettem volna állítani,de mintha körbe forogna a az irányválasztó,előre fúj állandóan,de a szélvédőre szinte alig egyik állásba sem..Valami el lehet törve benne nem tudom.Delhi klimás ha számit valamit. Hol kezdjem mi lehet a gond?Köszönöm. G astra 04' Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 (edited) On 2012. 11. 05. at 19:21, pupak78 írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
jani55 Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Sziasztok! A fékolajat szeretném lecserélni. Mennyi fékolaj kell hozzá? Astra G Z14XEP-ről van szó. (2006-os kiadás). Már vettem fél liter Castrol Brake Fluid 0.5L (CAS 124-0.5), csak nemtudom elég lesz e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 T jani55! "... elég ..." Igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Ma a téli gumi felrakása során tűnt fel, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítóim "olajporosak", nem is kicsit. Az autóban 113 ezer kilométer van és gyanítom, hogy még nem voltak cserélve (az előző tulaj nem hiszem, hogy cseréltette). Arra gondoltam, hogy kicserélném magam. Nézegettem az autóalkatrész kereskedők oldalait. Elég széles árskálán mozognak a különböző gyártóktól származó termékek. 9 ezertől a csillagos égig. Tudnátok ajánlani olyat amelyik megfelelő ár-érték aránnyal rendelkezik! Ugyanez lenne a kérdésem a "kutyacsontra" is. Többféle gyártó kínálja azokat is. Tudom, hogy a gyári alkatrészek lennének a legideálisabbak, de azok speciel méregdrágák. Ezért kellene valmi más gyártói alternatíva. Végül egy "buta" kérdés: a kereskedőknél túlnyomó többségben vannak a gázos lengéscsillapítók. Jobbak ezek mint az olajosak? Van valami számottevő különbség közöttük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts