szürkeastra Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 lényeges hogy hideg motornál csináld..,lecsavar a kiegyenlítő tartály sapkáját ,majd vissza .. készülj fel rá hogy beletörik.. ha igen ,kell egy 8as menetfúró ,azzal ki tudod takarítani a betörést majd belefújsz ÓVATOSAN a lehúzott csőbe ,ekkor valamennyire kimossa a törmeléket majd becsavar a fém :),és vissza tesz a csövet más feladat nincs,esetleg utántöltés ... de hideg mocinál nincs folyás Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 majd belefújsz ÓVATOSAN a lehúzott csőbe ,ekkor valamennyire kimossa a törmeléket Egyenesen az arcodba ha nem hajolsz el időben, ugyebár:D! -XEP ben meg megnyúlik a lánc,-> Nekem a komplett vezérléscsere orvosolta... 80-90ezerft -szétesik a twinport szelep, -> Ilyen ne legyen:)! -eltörik a vezérmütengely, -> Ellenőrzés, szerencsére nem volt laza... :) Párezer:) -pici vizhiánytól hengerfejes lesz amit csak cserével lehet orvosolni, -> A gondos gazda odafigyel, a műanyagcsonkot meg lecseréli:)! 3-4ezer -folyik a főtengely szimering, -> Ez is volt már, 100 000-kmnél, valami főtengelyaggyal együtt cserélték... kb. 20-25ezer -és tönkremegy a főtengely jeladó. -> Ilyenem se legyen... :) Illetve ha az akku lemerül, és úgy bikázod ahogy nem szabad, akkor kicsapja az ECU -t. -> Ezt jó tudni, köszönöm az infót, odafigyelek:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Egyenesen az arcodba ha nem hajolsz el időben, ugyebár:D! :D :D az a helyzet hogy kb 200e-250ekm bír a twp :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 :D :D az a helyzet hogy kb 200e-250ekm bír a twp :( Hmm... Ez nem jó hír, de most járok 138ezernél, évente megyek 12-14ezret, remélem 250eig legalább kibírja és akkor sokáig nem lesz még vele gond, gyűjtögetek-gyűjtögetek és lehet pont addigra újabb lesz:)! Amúgy lehet hogy még a néhai nyomtatott Opel magazinban olvastam egy majdnem 700 000km-t futott 1.4 Astráról, kuplungot kellett benne cserélni 350-400körül és ennyi... Ha ez igaz, akkor ez viszont több mint megnyugtató, viszont nem emlékszem hogy XEP volt-e, ami ugye a lényeg...:(! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 lényeges hogy hideg motornál csináld..,lecsavar a kiegyenlítő tartály sapkáját ,majd vissza .. készülj fel rá hogy beletörik.. ha igen ,kell egy 8as menetfúró ,azzal ki tudod takarítani a betörést majd belefújsz ÓVATOSAN a lehúzott csőbe ,ekkor valamennyire kimossa a törmeléket majd becsavar a fém :),és vissza tesz a csövet más feladat nincs,esetleg utántöltés ... de hideg mocinál nincs folyás Édesapám corsa Z12XEP-jében is lesz egy ilyen műtét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Ügyes. A szivargyújtóhoz kell gyújtás... Az aztán szívja... Meg a ventilátor... Csak hogy ne essek ki annyira hülyén, ez egy Laguna, van olyan állása a kulcsnak, amikor csak a rádió, a szivargyújtó meg a ventilátor kapnak áramot, nem kap minden (ablakemelők, ablaktörlők, műszerfalvilágítás és a gyújtás biztosan nem). De ja, ez volt az első alkalom, hogy az inverterről használtam a laptopot, majd legközelebb jobban vigyázok, lekapcsolom, amikor elkezd sípolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Z17DTL-nél a hosszbordásszíj feszítő görgőnek van csereintervalluma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 :D :D az a helyzet hogy kb 200e-250ekm bír a twp :( Ezt honnan veszed? Csak 4200-nél nyit, ha ritkán jársz ott akkor nincs gond. vagy rosszul gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Ezt honnan veszed? Csak 4200-nél nyit, ha ritkán jársz ott akkor nincs gond. vagy rosszul gondolom? Ha sosem mozgatod meg, akkor meg berakodik kosszal és akkor sem fog nyitni, amikor kellene. Kb. mint a változó geometriás turbó. Ha azt se hajtod meg néha, akkor berakodik kosszal az állító rész, aztán amikor kellene mozdulnia, akkor meg nem fog. A redline a day keeps the mechanic away :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 http://opeloem.com/opel/astra_g__zafira_a_1998_/ Itt melyik az a műanyag vízcsőcsonk, ami eltörik? Nem találom. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június13, 2012 Megoszt Elküldve Június13, 2012 T imy! Az ábra: -Cooling -Water Pump And Fittings (F12 ábra). Az alkatrész: A tettes (SHW) vízpumpájának ábráján nem szerepel külön cikkszámmal (13-20), csak az előző beszállító (Pierburg) vízpumpájának ábráján van jelölve (1-12). Ott ez az alkatrész a 2. számú. De - ismételten mondom - ott más méretű, és fémből van. A szükséges alkatrészek: Opel katalógus szám: -13 36 376 -csatlakozóidom -13 36 377 -O-gyűrű Ezúton, ismételten csókoltatom az SHW összes fejlesztőmérnökét! Egy kecskével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibtsy Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 Sziasztok, Ha valaki motorszám és alvázszám valamint rendszám alapján megtudja mondani nekem, hogy mi történt eddig a kocsimmal, akkor az lécci dobjon egy üzit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 Sziasztok! Egy problémába ütköztem, olajcsere közben! És segítséget szeretnék kérni! Valamiért jobbnak látta az opel, hogy nem sima fémházas olajszűrőt tett a kocsiba hanem amibe szűrő betétet kell cserélni! És valamiért az istenért nem tudom kilazítani a kupakját mert az egész fémház megmozdul! És nem nagyon szeretnék kárt okozni benne! az autó G astra Z18XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filo Elküldve Június20, 2012 Megoszt Elküldve Június20, 2012 Sziasztok! 2005-ös Astra G 1.4 Twinport-om elérte 100 000-ik km-ét. Arra lennék kiváncsi van e valami amire oda kell figyelni a karbantartásnál vagy ajánlott e vmit cserélni a motoron ennyi km után. pl.vezérműlánc, vízpumpa , kell e olajviszkozitást váltani (Jelenleg Mol Dynamic synt 5w-30) stb A autó karbantartását többnyire magam csinálom. A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vandorr Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Sziasztok, Külső (bal) visszapillantó tükröt kellett cserélnem. Csak tükörlap a hozzá tartozó műanyag lappal. 3 gömbfejjel (fogjuk rá) lehet felpattintani, ebből a középsőt, és a felső-t sikerült bepattintani, de a jobb szélsőt(ami az oldal irányú mozgásért felel), abba nem ugrik bele. Járt már valaki így? Mi lehet a megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Sziasztok! 2005-ös Astra G 1.4 Twinport-om elérte 100 000-ik km-ét. Arra lennék kiváncsi van e valami amire oda kell figyelni a karbantartásnál vagy ajánlott e vmit cserélni a motoron ennyi km után. pl.vezérműlánc, vízpumpa , kell e olajviszkozitást váltani (Jelenleg Mol Dynamic synt 5w-30) stb A autó karbantartását többnyire magam csinálom. A válaszokat előre is köszönöm. Én csak a szokásos olaj+szűrők cseréjét csináltam, meg egy fékolaj cserét... Ha nincs vele gond akkor szerintem ennyi, esetleg olajból tehetsz bele valami korszerűbb dexos2-eset (pl MOL dynamic gold 5w-30) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Sziasztok, Külső (bal) visszapillantó tükröt kellett cserélnem. Csak tükörlap a hozzá tartozó műanyag lappal. 3 gömbfejjel (fogjuk rá) lehet felpattintani, ebből a középsőt, és a felső-t sikerült bepattintani, de a jobb szélsőt(ami az oldal irányú mozgásért felel), abba nem ugrik bele. Járt már valaki így? Mi lehet a megoldás? Igen, ezt én is megettem. Gondolom te is valami utángyártott kakát vettél hozzá, kb 2000ft környékén. Egyet eltörtem, a másodikat harmadik nekifutásra tudtam beletenni, a teremtő lelkes, de nem túl megtisztelő emlegetése közepette! Harcolj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cadgers Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 Szaisztok! Nemrég vettem meg életem első autóját, egy 3 ajtós ferdehátú G-s Astrtát. Mivel vásárlás után egyből nagyszervizen esik át, a kormánymű is cserélve lesz, mert folyatja az olajat rendesen. Utánanéztem, hogy többféle kormányművel szerelték ezeket, Delphi, valamint TRW 1. és 2. generációs változatokról tudok. Kérdés: ha mondjuk TRW-s kormánymű van benne, akkor minden további nélkül tehetnek bele Delphiset? Szervos mindkettő. Előre is ksözönöm a válasz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 F1 után némi barkács T kartárssal :) Az első képen egy szimpatikus uriember látható amint közelít az autó felé :D Egyébként 102.000km volt a gyári gátlóban. Műszeresen mérve nem tűnt rossznak, de voltak jelek amik arra késztettek hogy inkább cseréljek. A különbség megdöbbentő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 :D :D ne ijedjen meg senki... alulra is beraktam a csavart :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 :D :D ne ijedjen meg senki... alulra is beraktam a csavart :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június24, 2012 Megoszt Elküldve Június24, 2012 egy kis technika info.. kell hozzá egy emelő ,majd egy tartóbakra kiváltani,kereket levenni,a rugótányért kissé megemelni, a felső csavarhoz E18-as kulcs kell,az alsóhoz E20-as (ide valszeg a dugókulcs+racsni nem fér be ,én se azzal szedtem ki) kicsavar a csavarokat.. majd berakás.. először a felső csavar majd az alját hozzá emel kézzel és becsavar az alsót. kb ennyi kicserélni a hátsó gátlót. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Mi a fényszórór tipusa? Az izzóé.Tehát mint a tompított H7 12V/55W Megalight plus. A másik mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Mi a fényszórór tipusa? Az izzóé.Tehát mint a tompított H7 12V/55W Megalight plus. A másik mi? a távfény szerintem HB3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 ...ha nem projektoros lámpád van, mert abban a tompított D2S (xenon) és a távfény a H7. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts