Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

És még valamit kihagytam! :blush:

Astra F, G, H soha nem készült lengyel földön, viszont mindenhol értékesítették.

A Classic szériát csak a lengyelek gyártják és (khmm...) korlátozott a piaci megjelenése. Remélem elég árnyaltan fogalmaztam.

Link to comment
Megosztás:

Mindenhol Astra G, csak kapott egy CC, vagy CL2 megjelölést.

Szóval nem értem Zachit.

A másik, hogy hol a fenében kapott volna 2011-ben classic 2-t.... az összeset kiárulták, amikor bejött a CL3 már szalonban én nem láttam, max pár darab volt raktáron, de az el is fogyott, mert olcsó volt... De uhuhu mester megmondja, benfentes. :)

Én igazából lef*som.. :)

Csak Zachi kartárs "pontosítsunk" felkiáltással kijelenti hogy a 2004 után (akármilyen gyártósoron is) gyártott astra G az nem astra G... ez kissé talán "barokkos túlzás " :)

Link to comment
Megosztás:

És még valamit kihagytam! :blush:

Astra F, G, H soha nem készült lengyel földön, viszont mindenhol értékesítették.

A Classic szériát csak a lengyelek gyártják és (khmm...) korlátozott a piaci megjelenése. Remélem elég árnyaltan fogalmaztam.

Ettől még az állításod NEM IGAZ.

PONT.

:)

Link to comment
Megosztás:

Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek.

Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Többet esznek kb 1 literrel, és régebbi konstrukció. Illetve sok ECU adja meg magát.

at XEP ben meg megnyúlik a lánc, szétesik a twinport szelep, eltörik a vezérmütengely, pici vizhiánytól hengerfejes lesz amit csak cserével lehet orvosolni, folyik a főtengely szimering, és tönkremegy a főtengely jeladó. Illetve ha az akku lemerül, és úgy bikázod ahogy nem szabad, akkor kicsapja az ECU -t.

egyszar mind :P

Link to comment
Megosztás:

Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm.

ez nem lebutított, hanem extra nélküli autó. nem szar alkatrészekkel van összerakva, hanem egyszerüen nem lehetett vásárolni bele extrát, kihagyták a komfortérzetet növelő zajszigeteléseket, kiegészitőket.... cserébe olcsóbb lett, és ha neked ez így nem jött be akkor ott volt az Astra H ami minden földi jóval volt felszerelve....

Link to comment
Megosztás:

at XEP ben meg megnyúlik a lánc, szétesik a twinport szelep, eltörik a vezérmütengely, pici vizhiánytól hengerfejes lesz amit csak cserével lehet orvosolni, folyik a főtengely szimering, és tönkremegy a főtengely jeladó. Illetve ha az akku lemerül, és úgy bikázod ahogy nem szabad, akkor kicsapja az ECU -t.

egyszar mind :P

Milyen az az "úgy bikázod, ahogy nem szabad"?
Link to comment
Megosztás:

Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm.

Hasonlítsd össze a tömegüket, az is sokat elárul. Persze a Classic II könnyebb, így akár ez előnynek is felfogható :omg:
Link to comment
Megosztás:

Mantec féle válasz :P

Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg:

Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy?

Link to comment
Megosztás:

Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg:

Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy?

Itt inkább a lecsatlakoztatáskor jelentkező átmeneti jelenség (feszültségtüske) okozhat valamiféle problémát. De hát azt is ki lehet védeni elektronikusan. Minden esetre érdekes, én inkább akkor nem bikázok kocsit. Vagy ha leveszem a segédakksi, akkor inkább leállítom...

Link to comment
Megosztás:

Itt inkább a lecsatlakoztatáskor jelentkező átmeneti jelenség (feszültségtüske) okozhat valamiféle problémát. De hát azt is ki lehet védeni elektronikusan.

Minden esetre érdekes, én inkább akkor nem bikázok kocsit. Vagy ha leveszem a segédakksi, akkor inkább leállítom...

Ezen is épp az akkura csíptetett bikázás segítene a legtöbbet, hiszen az akku tudja lenyelni a tüskéket a rendszerben. Persze az akku úgy alapból ehhez túl lusta szerkezet, szóval túlfeszültség elleni védelem nem ártana a motorvezérlőbe - de szerintem van is, hiszen amikor lekapcsolom a világítást vagy bármi nagyobb fogyasztót, akkor a generátor se tud nulla idő alatt visszaszabályozni, ott is van némi tüske ilyenkor...

Ez a legjobb végülis, hogy ha beindul, akkor járatni pár percet alapjáraton, majd leállítás és úgy szedni szét a kábeleket. Én eleve úgy szoktam bikázni, hogy a másik jármű motorját nem járatom, mert inkább van rendes keresztmetszetű bikázókábelem, amin át tud menni elég energia az indítózáshoz is...

Link to comment
Megosztás:

Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg:

Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy?

bocsánat, elnéztem, 191 oldal.

főképp a kettes pont.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell rossz aksival járni, és kész. :D

Tudom, tönkremehet. :(

Meg le is merítheted véletlenül. Múltkor én is laptopoztam vagy négy órát, közben ment a szellőztetőventilátor, aztán indításnál semmi. :omg: Végül elcsíptem két egyetemistát, megtoltak és röffent. :icon10: Le kellett volna kapcsolni a laptop töltését, amikor elkezdett jelezni az inverter, mert onnan még egy jó háromnegyed órát még rajta volt a töltőn, de gondoltam mit sípol ez a vacak, még nem lehet lemerülve. Aztán mégis le volt...
Link to comment
Megosztás:

Meg le is merítheted véletlenül. Múltkor én is laptopoztam vagy négy órát, közben ment a szellőztetőventilátor, aztán indításnál semmi. :omg: Végül elcsíptem két egyetemistát, megtoltak és röffent. :icon10: Le kellett volna kapcsolni a laptop töltését, amikor elkezdett jelezni az inverter, mert onnan még egy jó háromnegyed órát még rajta volt a töltőn, de gondoltam mit sípol ez a vacak, még nem lehet lemerülve. Aztán mégis le volt...

Ügyes. A szivargyújtóhoz kell gyújtás... Az aztán szívja... Meg a ventilátor...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. A kérdésem, hogy mennyire bonyolult kicserélni a vízpumpán azt az ominózus műanyag ˝csöcsöt˝?

Ki kell utánna levegőztetni a rendszert, vagy visszatöltöm a hütőfolyadékot és kilevegőzik magától?

Köszönöm

lényeges hogy hideg motornál csináld..,lecsavar a kiegyenlítő tartály sapkáját ,majd vissza ..

készülj fel rá hogy beletörik..

ha igen ,kell egy 8as menetfúró ,azzal ki tudod takarítani a betörést

majd belefújsz ÓVATOSAN a lehúzott csőbe ,ekkor valamennyire kimossa a törmeléket

majd becsavar a fém :),és vissza tesz a csövet

más feladat nincs,esetleg utántöltés ... de hideg mocinál nincs folyás

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.