Zachi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 És még valamit kihagytam! :blush: Astra F, G, H soha nem készült lengyel földön, viszont mindenhol értékesítették. A Classic szériát csak a lengyelek gyártják és (khmm...) korlátozott a piaci megjelenése. Remélem elég árnyaltan fogalmaztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Ti miket nézetnétek át a kocsin egy hosszú út előtt(kb1600Km)?Novemberben volt olaj, olaj szűrő, benzin szűrő csere.Továbbá ellenőrizték a tengely leszorító csavarokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Mindenhol Astra G, csak kapott egy CC, vagy CL2 megjelölést. Szóval nem értem Zachit. A másik, hogy hol a fenében kapott volna 2011-ben classic 2-t.... az összeset kiárulták, amikor bejött a CL3 már szalonban én nem láttam, max pár darab volt raktáron, de az el is fogyott, mert olcsó volt... De uhuhu mester megmondja, benfentes. :) Én igazából lef*som.. :) Csak Zachi kartárs "pontosítsunk" felkiáltással kijelenti hogy a 2004 után (akármilyen gyártósoron is) gyártott astra G az nem astra G... ez kissé talán "barokkos túlzás " :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 És még valamit kihagytam! :blush: Astra F, G, H soha nem készült lengyel földön, viszont mindenhol értékesítették. A Classic szériát csak a lengyelek gyártják és (khmm...) korlátozott a piaci megjelenése. Remélem elég árnyaltan fogalmaztam. Ettől még az állításod NEM IGAZ. PONT. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Ti miket nézetnétek át a kocsin egy hosszú út előtt(kb1600Km)?Novemberben volt olaj, olaj szűrő, benzin szűrő csere.Továbbá ellenőrizték a tengely leszorító csavarokat. legyen benne elég üzemanyag :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Ti miket nézetnétek át a kocsin egy hosszú út előtt(kb1600Km)?Novemberben volt olaj, olaj szűrő, benzin szűrő csere.Továbbá ellenőrizték a tengely leszorító csavarokat. Feltöltési szintek, gumiabroncsok, érvényes biztosítás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Igen sokmindent kispóroltak, ami az elektronikát, és a kényelmet szolgálja. De azért annyira nem rossz, pl az XEP motorok jobbak mint a XE motorok voltak... Hello Imy! mi a gond az "XE" motorokkal ? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Hello Imy! mi a gond az "XE" motorokkal ? :o Többet esznek kb 1 literrel, és régebbi konstrukció. Illetve sok ECU adja meg magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek. Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Többet esznek kb 1 literrel, és régebbi konstrukció. Illetve sok ECU adja meg magát. at XEP ben meg megnyúlik a lánc, szétesik a twinport szelep, eltörik a vezérmütengely, pici vizhiánytól hengerfejes lesz amit csak cserével lehet orvosolni, folyik a főtengely szimering, és tönkremegy a főtengely jeladó. Illetve ha az akku lemerül, és úgy bikázod ahogy nem szabad, akkor kicsapja az ECU -t. egyszar mind :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm. ez nem lebutított, hanem extra nélküli autó. nem szar alkatrészekkel van összerakva, hanem egyszerüen nem lehetett vásárolni bele extrát, kihagyták a komfortérzetet növelő zajszigeteléseket, kiegészitőket.... cserébe olcsóbb lett, és ha neked ez így nem jött be akkor ott volt az Astra H ami minden földi jóval volt felszerelve.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 at XEP ben meg megnyúlik a lánc, szétesik a twinport szelep, eltörik a vezérmütengely, pici vizhiánytól hengerfejes lesz amit csak cserével lehet orvosolni, folyik a főtengely szimering, és tönkremegy a főtengely jeladó. Illetve ha az akku lemerül, és úgy bikázod ahogy nem szabad, akkor kicsapja az ECU -t. egyszar mind :P Milyen az az "úgy bikázod, ahogy nem szabad"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Erről lehetne többet tudni esetleg? Nekem ilyenem van, eddig én úgy tudtam, hogy ez nem lebutított verzió. Annó a vásárláskor a szalonban sem szóltak róla egy árva szót sem. Érdekelnének a tények, köszönöm. Hasonlítsd össze a tömegüket, az is sokat elárul. Persze a Classic II könnyebb, így akár ez előnynek is felfogható :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Milyen az az "úgy bikázod, ahogy nem szabad"? Mantec féle válasz :P http://www.opel.hu/content/dam/Opel/Europe/hungary/nscwebsite/hu/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/Opel_Corsa_2656-3_H_model_9.0.pdf kezelési könyv 195 oldal Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Mantec féle válasz :P Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg: Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg: Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy? Itt inkább a lecsatlakoztatáskor jelentkező átmeneti jelenség (feszültségtüske) okozhat valamiféle problémát. De hát azt is ki lehet védeni elektronikusan. Minden esetre érdekes, én inkább akkor nem bikázok kocsit. Vagy ha leveszem a segédakksi, akkor inkább leállítom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Itt inkább a lecsatlakoztatáskor jelentkező átmeneti jelenség (feszültségtüske) okozhat valamiféle problémát. De hát azt is ki lehet védeni elektronikusan. Minden esetre érdekes, én inkább akkor nem bikázok kocsit. Vagy ha leveszem a segédakksi, akkor inkább leállítom... Ezen is épp az akkura csíptetett bikázás segítene a legtöbbet, hiszen az akku tudja lenyelni a tüskéket a rendszerben. Persze az akku úgy alapból ehhez túl lusta szerkezet, szóval túlfeszültség elleni védelem nem ártana a motorvezérlőbe - de szerintem van is, hiszen amikor lekapcsolom a világítást vagy bármi nagyobb fogyasztót, akkor a generátor se tud nulla idő alatt visszaszabályozni, ott is van némi tüske ilyenkor... Ez a legjobb végülis, hogy ha beindul, akkor járatni pár percet alapjáraton, majd leállítás és úgy szedni szét a kábeleket. Én eleve úgy szoktam bikázni, hogy a másik jármű motorját nem járatom, mert inkább van rendes keresztmetszetű bikázókábelem, amin át tud menni elég energia az indítózáshoz is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Szóval azt mondod, hogy az Opelnek sikerült megcsinálnia azt, hogy ha akkusaru-akkusaru módon bikázok, akkor ezzel kinyírom a motorvezérlőt? Hát f@sza :omg: Ezt amúgy sosem értettem, hogy mi az értelme ennek, hogy máshová csíptessem a testvezetéket. Ha normál indításnál az akku felől megy az energia, akkor bikázásnál miért gond, ha szintén onnan megy? bocsánat, elnéztem, 191 oldal. főképp a kettes pont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 De ez egy Corsa kézikönyve, szóval még mindig elnézted! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 De ez egy Corsa kézikönyve, szóval még mindig elnézted! :D ű az nem baj, a lényeg ott van. csiptetsz, és vársz 5 percet, majd inditasz... ennyi :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 ű az nem baj, a lényeg ott van. csiptetsz, és vársz 5 percet, majd inditasz... ennyi :P Nem kell rossz aksival járni, és kész. :D Tudom, tönkremehet. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Nem kell rossz aksival járni, és kész. :D Tudom, tönkremehet. :( Meg le is merítheted véletlenül. Múltkor én is laptopoztam vagy négy órát, közben ment a szellőztetőventilátor, aztán indításnál semmi. :omg: Végül elcsíptem két egyetemistát, megtoltak és röffent. :icon10: Le kellett volna kapcsolni a laptop töltését, amikor elkezdett jelezni az inverter, mert onnan még egy jó háromnegyed órát még rajta volt a töltőn, de gondoltam mit sípol ez a vacak, még nem lehet lemerülve. Aztán mégis le volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Sziasztok. A kérdésem, hogy mennyire bonyolult kicserélni a vízpumpán azt az ominózus műanyag ˝csöcsöt˝? Ki kell utánna levegőztetni a rendszert, vagy visszatöltöm a hütőfolyadékot és kilevegőzik magától? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Meg le is merítheted véletlenül. Múltkor én is laptopoztam vagy négy órát, közben ment a szellőztetőventilátor, aztán indításnál semmi. :omg: Végül elcsíptem két egyetemistát, megtoltak és röffent. :icon10: Le kellett volna kapcsolni a laptop töltését, amikor elkezdett jelezni az inverter, mert onnan még egy jó háromnegyed órát még rajta volt a töltőn, de gondoltam mit sípol ez a vacak, még nem lehet lemerülve. Aztán mégis le volt... Ügyes. A szivargyújtóhoz kell gyújtás... Az aztán szívja... Meg a ventilátor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Sziasztok. A kérdésem, hogy mennyire bonyolult kicserélni a vízpumpán azt az ominózus műanyag ˝csöcsöt˝? Ki kell utánna levegőztetni a rendszert, vagy visszatöltöm a hütőfolyadékot és kilevegőzik magától? Köszönöm lényeges hogy hideg motornál csináld..,lecsavar a kiegyenlítő tartály sapkáját ,majd vissza .. készülj fel rá hogy beletörik.. ha igen ,kell egy 8as menetfúró ,azzal ki tudod takarítani a betörést majd belefújsz ÓVATOSAN a lehúzott csőbe ,ekkor valamennyire kimossa a törmeléket majd becsavar a fém :),és vissza tesz a csövet más feladat nincs,esetleg utántöltés ... de hideg mocinál nincs folyás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts