Mc-elek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Úgy érted a ventillátor? Vagy mire gondolsz pontosan? http://www.google.hu...r:16,s:22,i:150 erre gondoltam :) de jó lenne egy motorkód is :) mert nem tudjuk milyen mociról van szó Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 nem a hűtőmodul adta meg magát ?? Van egyáltalán olyanja? Mert bizonyos évjárat után már nem volt ha jól emlékszem... talán 2002? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 T zfarkas! Az "időzített bombákkal" illik kezdeni valamit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 T zfarkas! Az "időzített bombákkal" illik kezdeni valamit! Lefogató csavarok? Az már orvosolva lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Srácok, valaki meg tudná nézni, hogy a 15 15 001 az 5 lyukas és a 15 15 000 a 4 lyukas első fékkészlet (tárcsa + betét) cikkszáma-e? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 a válasz benne van a kérdésben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 a válasz benne van a kérdésben :) Ok köszi, csak nem voltam benne biztos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1942Papa Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 http://www.google.hu...r:16,s:22,i:150 erre gondoltam :) de jó lenne egy motorkód is :) mert nem tudjuk milyen mociról van szó A motorkód: Z12XE 2003-as a gépjárgány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 A motorkód: Z12XE 2003-as a gépjárgány. no :) nálad csak 1481 hibakód létezik(abból is 3 fajta) ,a többi nemtom hogyan létezhet :) nézd meg a ventilátor reléjét hogy minden okés jah és nincs neked olyan hűtőmodul :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1942Papa Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Köszönöm, megnézem. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Nah, holnap reggel 90.000-es szerviz... Ha jól sejtem Z14XEP-nél ez semmi extra, ugye? Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék). Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék). Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D Motormosással kapcsolatban: jó azt mosogatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 T zfarkas! Ezekkel kapcsolatban nem akart valamit tenni a márkaszerviz? -Csatlakozóidom 13 36 376 -csatlakozóidom 13 36 377 -O-gyűrű lásd: Topic: Astra G szervízelés Oldal: 248 Hsz: #4948 Topic: Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről arról Oldal: 697 Hsz: #13934 -Kartergázcső 6 56 091 tömlő 6 56 092 szellőző tömlő lásd: Topic: Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről arról Oldal: 1463 Hsz: #29253 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Az egész került 34e Ft-ba, ebben olaj, szűrők, kellékek, fékfolyadék, klíma tisztítás van benne (külső és motormosás ajándék). Ilyenkor azért örülök, hogy ezt a kocsit választottuk :D Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A géppel hosszú távra tervezek, a pecsét ennél fogva nem igazán érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnézne? Idén októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 éves H Astrájának a "felkészítése" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nélkül ment át :) Hibátlan mindkét gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Motormosással kapcsolatban: jó azt mosogatni? Nekem mindig azt mondják a szakik, hogy nem. Esetleg nyári melegben motormosóval leáztatni, majd _gyenge_ vízsugárral leöblíteni, de semmiképpen sem sterimóval 5 centiről megkűldeni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A géppel hosszú távra tervezek, a pecsét ennél fogva nem igazán érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnézne? Idén októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 éves H Astrájának a "felkészítése" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nélkül ment át :) Hibátlan mindkét gép. Igazából amit kell az kicseréltél. Én 20e-ként a levegőszűrőt is cserélem, hiszen csak ~1200Ft... Én a helyi márkaszervizzel nem vagyok megelégedve, még olajszintet sem tudnak nézni. Beállnak vele, felnyitják a motorháztetőt, kirántja a pálcát, és mondja, hogy ebben szinte olaj nincs, nem jó az olajszint, mondom mert most lett leállítva a motor, erre, de hát az opeleket ilyenkor kell nézni. (a használatiban is úgy van, hogy meleg motornál, de minimum 5 perccel leállítás után, miután az olaj visszafolyt a kartelbe)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Igazából amit kell az kicseréltél. Én 20e-ként a levegőszűrőt is cserélem, hiszen csak ~1200Ft... Én a helyi márkaszervizzel nem vagyok megelégedve, még olajszintet sem tudnak nézni. Beállnak vele, felnyitják a motorháztetőt, kirántja a pálcát, és mondja, hogy ebben szinte olaj nincs, nem jó az olajszint, mondom mert most lett leállítva a motor, erre, de hát az opeleket ilyenkor kell nézni. (a használatiban is úgy van, hogy meleg motornál, de minimum 5 perccel leállítás után, miután az olaj visszafolyt a kartelbe)... Azzal én sem. Kaptam tőlük második szervizen Castrol 10w40-et (univerzum olaja). Ez "érdekes" volt. Azután kiszámláztak valamilyen időszakos átvizsgálásra kb 6000 forintot. Végig ott voltam a gép mellett, olajcserén kívül semmi nem volt. Arra nem volt képes a srác, hogy a légszűrő házát levegővel kicsapassa. Azt hiszem, az első 2 szervizen kívűl nem fognak látni. Ezzel szemben az első szerviz fullos volt. Egy idősebb szerelő volt, átnézte a verdát, belámpázott mindenhova, nézte a kasztnit, a futóművet, az összes lámpát. Valahogy így képzeltem a dolgot másodjára is, de ehhez képest minimál program futott le csak. Sajnálom, mert vittem volna a gépet, de hülye azért nem vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Azzal én sem. Kaptam tőlük második szervizen Castrol 10w40-et (univerzum olaja). Ez "érdekes" volt. Azután kiszámláztak valamilyen időszakos átvizsgálásra kb 6000 forintot. Végig ott voltam a gép mellett, olajcserén kívül semmi nem volt. Arra nem volt képes a srác, hogy a légszűrő házát levegővel kicsapassa. Azt hiszem, az első 2 szervizen kívűl nem fognak látni. Ezzel szemben az első szerviz fullos volt. Egy idősebb szerelő volt, átnézte a verdát, belámpázott mindenhova, nézte a kasztnit, a futóművet, az összes lámpát. Valahogy így képzeltem a dolgot másodjára is, de ehhez képest minimál program futott le csak. Sajnálom, mert vittem volna a gépet, de hülye azért nem vagyok. A kocsidba nem való 10W-40-es olaj! Én visszavinném, és odadugnám az orruk alá a szervizkönyvet amiben benne van, és cseréljék ki mindenestől! Ingyen! Ennyire hogyan lehetnek..... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Nekem aktuális a 30 ezres szerviz. Olajat ( gm 5w30), gyári szűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást magam csinálom/tam. Érdemes elvinni márkaszervizbe a sárkányt ezek után? A gÉppel hosszú távra tervezek, a pecsÉt ennÉl fogva nem igazán Érdekel, amit kell megcsinálom becsülettel. Van-e esetleg valami, amit a szerviz ezen felül megnÉzne? IdÉn októberben műszaki vizsga, vigyem akkor? Tesóm 4 Éves H Astrájának a "felkÉszítÉse" egy külső-belső kitakarításból állt, csont nÉlkül ment át :) Hibátlan mindkÉt gÉp. Ha 30e-es szerviz, akkor gondolom nincs 2 éves a kocsi, garancia miatt célszerű lenne márkaszervizbe vinni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Ha 30e-es szerviz, akkor gondolom nincs 2 éves a kocsi, garancia miatt célszerű lenne márkaszervizbe vinni... G-t már egy jó ideje nem gyártanak, 2009 volt az utolsó éve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 G-t már egy jó ideje nem gyártanak, 2009 volt az utolsó éve! Pontosítsunk! :D Astra G-t 2004 óta nem gyártanak. A 2009-ig gyártott Classic II-ből 2011-ben még akadt raktáron, hiszen akkor az Astra H klónja, a Classic III már több mint 2 éve hódította el tőle a potenciális vevőket. Így a párhuzamos Cl II értékesítés erősen nyomott (akciós) áron is csak akadozott, sőt már a Cl III egyre közelibb érkezésének híre is keresztbe tett neki már 2007 második felében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Astra G-t 2004 óta nem gyártanak. Akkor nekem el van írva a forgalmim? :blink: A classic II mitől nem Astra G? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Akkor nekem el van írva a forgalmim? :blink: A classic II mitől nem Astra G? Mindenhol Astra G, csak kapott egy CC, vagy CL2 megjelölést. Szóval nem értem Zachit. A másik, hogy hol a fenében kapott volna 2011-ben classic 2-t.... az összeset kiárulták, amikor bejött a CL3 már szalonban én nem láttam, max pár darab volt raktáron, de az el is fogyott, mert olcsó volt... De uhuhu mester megmondja, benfentes. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Akkor nekem el van írva a forgalmim? :blink: A classic II mitől nem Astra G? Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, de a Cl II a G Tes.. gazdaságos változata. Sajnos túl sok dolgot kispóroltak belőle a "jóárasítás" nevében. De erről már sok szó esett a fórumon. Ugyebár az "R" jelölést mondják hivatalosan Riviera-nak, rosszmájúan meg Reduced-nek. Igen sokmindent kispóroltak, ami az elektronikát, és a kényelmet szolgálja. De azért annyira nem rossz, pl az XEP motorok jobbak mint a XE motorok voltak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts