muszta Elküldve Február18, 2012 Megoszt Elküldve Február18, 2012 A motort nem kell kivenni, csak a bal első futóművet megbontani, oldalt hozzá lehet férni. Ez szerintem nem otthoni munka... a futómű megbontása alatt mit értessz ? a féltengely + lengőkar kivétele nem elég Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Február18, 2012 Megoszt Elküldve Február18, 2012 a futómű megbontása alatt mit értessz ? a féltengely + lengőkar kivétele nem elég hy http://upload.indamail.hu/dl/?tid=3626bae955ad74955ff89a 243 ,248 oldal képekkel illusztrálva! otthoni körülmények között nem ajánlom, de aknán meg lehet csinálni ha van hozzá szerszámod! ugy is lehet ahogy a leirásban van .vagy féltengelyekkel együtt akkor az agyakbol kell kihuzni a féltengelyeket ahoz le kell bontani a futomüvet mind a két oldalon! sok sikeret :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
muszta Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Köszönöm szépen a segítséget :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tayrol Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Szevasztok! Tud valaki autoszerelőt Rákospalota környékén? Hátulrol belementem egy Land-Roverbe es az eleje megszenvedte. Motorhaztető, lámpák, hűtő, stb... Motorhaztetőt nem tudom kinyitni, a viz meg elfolyt, meg messze amugy sem tudok menni. Köszi, TayRol Link to comment Megosztás: More sharing options...
Milkman10 Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Sziasztok! nemrég lakok pesten.tud nekem valaki segíteni,újpest környéki opel szerelőt keresek,aki megbízható és jó áron is dolgozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Volt áremelkedés szerviz4+-ban? opel.hu-n nézem, első fékbetét+tárcsa csere 46.990 (ez mintha 39.900 lett volna eddig) gyertya csere 8.990 (6.990 rémlik) első gátló is mintha 51-2 lett volna és nem 60... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Van egyszer ez: http://www.opel.hu/owners/szerviz-karbantartas/szerviz4plusz.html Aztán meg ez: http://www.opel.hu/owners/szerviz-4-plusz/astra-g.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 volt. köszönhető az ÁFA + euro emelésnek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 volt. köszönhető az ÁFA + euro emelésnek.... <_< én meg jól húztam tavaszra a fékcserét jobban jártam volna ha még ősszel a danubiában kicseréljük :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 hát ja... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
norgbert Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Üdv Mindenkinek! "Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát. Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót. Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Üdv Mindenkinek! "Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát. Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót. Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot? Előre is köszönöm a segítséget! A belső keringető motorodnál lehet a probléma. https://sites.google.com/site/opelccled/ DV oldalán a Behr és Delphis címkéknél olvashatsz róla... Link to comment Megosztás: More sharing options...
norgbert Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 A belső keringető motorodnál lehet a probléma. https://sites.google...site/opelccled/ DV oldalán a Behr és Delphis címkéknél olvashatsz róla... Köszönöm az infót!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február29, 2012 Megoszt Elküldve Február29, 2012 Üdv Mindenkinek! ... Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót. Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot? Kálvinista Róma ajánlott szerelőiről ez a csapat biztos sokat tud! :icon1: Igen, így igaz! Az utasoldali légzsák nem kikapcsolható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Falugazda Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás? Köszönettel: Fg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás? Köszönettel: Fg. a betét kopás nincs összefüggésben az ABS jelzéssel. Nagyon úgy néz ki hogy csak kerék aggyal együtt jelet cserélni. ha jól emlékszek akkor gépre rakva kiderül hogy melyik jeladó halott Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás? Köszönettel: Fg. Az egyik első jeladó rendetlenkedik. Igen egyben lehet cseréni. Úgy rémlik, hogy a jobb oldali felelős a km jeladásért, de ezt majd más megerősíti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első.... köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első.... köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ... Én birnerben vettem SKF-et, 1/3 az ára mint a kereskedésben. ;) És a cromax: http://cromax.hu/index.php?katid=50543936&termek_al_id=27916&katnev=+sebess%C3%A9g%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91vel%20szerelt%20modellhez Ez nem drága! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Én birnerben vettem SKF-et, 1/3 az ára mint a kereskedésben. ;) És a cromax: http://cromax.hu/ind...elt%20modellhez Ez nem drága! de nem is skf :) annyiért azt tudok :) jah meg klímát is tölteni kell :(, most voltam lent ... nem kapcsol ,meg alacsony a nyomás benne ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 de nem is skf :) annyiért azt tudok :) jah meg klímát is tölteni kell :(, most voltam lent ... nem kapcsol ,meg alacsony a nyomás benne ... Tudom, hogy nem SKF, de a birner weboldala be van hallva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás? Köszönettel: Fg. A bal első kerékagyról jön a sebességjel. Valószinű az a jeladó szállt el, de gépre dugva pontosan ki lehet olvasni. Sajnos valóban komplett kerékaggyal lehet cserélni. Utángyártottban 25e ft-tól kezdődik. És mikor világít a hibajelző, akkor a rendszer nem dolgozik, tehát nincs fékerőelosztó sem! Úgyhogy csak óvatosan, mert blokkol az összes kerék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első.... köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ... Búg, vagy mé'? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Búg, vagy mé'? még nem.... ,de ha meghúzom a kerék tetejét akkor kattog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 még nem.... ,de ha meghúzom a kerék tetejét akkor kattog... Minek húzogatod Te a kereket? :sowwy: Amúgy akkor tényleg csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts