Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A motort nem kell kivenni, csak a bal első futóművet megbontani, oldalt hozzá lehet férni. Ez szerintem nem otthoni munka...

a futómű megbontása alatt mit értessz ? a féltengely + lengőkar kivétele nem elég

Elküldve

a futómű megbontása alatt mit értessz ? a féltengely + lengőkar kivétele nem elég

hy

http://upload.indamail.hu/dl/?tid=3626bae955ad74955ff89a

243 ,248 oldal képekkel illusztrálva!

otthoni körülmények között nem ajánlom, de aknán meg lehet csinálni ha van hozzá szerszámod!

ugy is lehet ahogy a leirásban van .vagy féltengelyekkel együtt akkor az agyakbol kell kihuzni a féltengelyeket ahoz le kell bontani a futomüvet mind a két oldalon!

sok sikeret :D :D

Elküldve

Szevasztok!

Tud valaki autoszerelőt Rákospalota környékén? Hátulrol belementem egy Land-Roverbe es az eleje megszenvedte. Motorhaztető, lámpák, hűtő, stb...

Motorhaztetőt nem tudom kinyitni, a viz meg elfolyt, meg messze amugy sem tudok menni.

Köszi,

TayRol

Elküldve

Volt áremelkedés szerviz4+-ban?

opel.hu-n nézem,

első fékbetét+tárcsa csere 46.990 (ez mintha 39.900 lett volna eddig)

gyertya csere 8.990 (6.990 rémlik)

első gátló is mintha 51-2 lett volna és nem 60... :(

Elküldve

volt. köszönhető az ÁFA + euro emelésnek....

<_<

én meg jól húztam tavaszra a fékcserét

jobban jártam volna ha még ősszel a danubiában kicseréljük :omg:

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

"Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát.

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Előre is köszönöm a segítséget!

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

"Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát.

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Előre is köszönöm a segítséget!

A belső keringető motorodnál lehet a probléma.

https://sites.google.com/site/opelccled/

DV oldalán a Behr és Delphis címkéknél olvashatsz róla...

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

...

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Kálvinista Róma ajánlott szerelőiről ez a csapat biztos sokat tud! :icon1:

Igen, így igaz! Az utasoldali légzsák nem kikapcsolható.

Elküldve

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

Elküldve

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

a betét kopás nincs összefüggésben az ABS jelzéssel.

Nagyon úgy néz ki hogy csak kerék aggyal együtt jelet cserélni.

ha jól emlékszek akkor gépre rakva kiderül hogy melyik jeladó halott

Elküldve

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

Az egyik első jeladó rendetlenkedik. Igen egyben lehet cseréni.

Úgy rémlik, hogy a jobb oldali felelős a km jeladásért, de ezt majd más megerősíti.

Elküldve

Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első....

köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF

de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ...

Elküldve

Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első....

köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF

de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ...

Én birnerben vettem SKF-et, 1/3 az ára mint a kereskedésben. ;)

És a cromax: http://cromax.hu/index.php?katid=50543936&termek_al_id=27916&katnev=+sebess%C3%A9g%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91vel%20szerelt%20modellhez

Ez nem drága!

Elküldve

de nem is skf :)

annyiért azt tudok :)

jah meg klímát is tölteni kell :(, most voltam lent ... nem kapcsol ,meg alacsony a nyomás benne ...

Tudom, hogy nem SKF, de a birner weboldala be van hallva.

Elküldve

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

A bal első kerékagyról jön a sebességjel. Valószinű az a jeladó szállt el, de gépre dugva pontosan ki lehet olvasni. Sajnos valóban komplett kerékaggyal lehet cserélni. Utángyártottban 25e ft-tól kezdődik.

És mikor világít a hibajelző, akkor a rendszer nem dolgozik, tehát nincs fékerőelosztó sem! Úgyhogy csak óvatosan, mert blokkol az összes kerék!

Elküldve

Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első....

köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF

de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ...

Búg, vagy mé'?

Elküldve

még nem.... ,de ha meghúzom a kerék tetejét akkor kattog...

Minek húzogatod Te a kereket? :sowwy:

Amúgy akkor tényleg csere.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.