Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Egy olyan problémám lenne, hogy most kéne megcsináltatni a 4. éves kötelező szervízt, és nem tudom eldönteni hogy a Bp.Fóti úti Schiller szervizbe vigyem, vagy egy sima szerelőhöz.Azért filózom, mert a kocsim 2007.10 havi Z14XEP motorral, és a múltkor a norautóban azt mondták hogy tele van a kocsi H Astra alkatrészekkel mint pl az olajszűrő.Elkezdtem a neten összeválogatni az alkatrészeket hogy majd sima szerelőhöz viszem, de már az olajszűrőnél megálltam, mert fogalmam sincsen hogy akkor most milyen is van benne.Az üzemanyagszűrőről meg már nem is beszélve.Gyertya típusát azt megírtátok itt a fórumban, még kell ugye lég, illetve pollenszűrő.Szerintetek megéri ez a 4+ program 42.000Ft-ért?

opelcentrum.hu

Nem a legolcsóbb de legalább amit küldenek az passzol minden benzin szűrő ,pollen szűrő stb.

Én még eddig nem csalódtam bennük.

Nem éri meg mert ezek a dolgok otthon is simán cserélhetők és a végén ha összeadsz mindent kb felénél leszel.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az a problematikám, hogy mit rendeljek a neten.Mert ha rossz olajszűrőt rendelek akkor mi van?Úgy akarom, hogy megrendelem a dolgokat és elviszem a szerelőhöz, mivel az a srác akihez viszem otthon csinálná meg a saját műhelyében, mert amúgy autószerelő műhelyben dolgozik, csak vállal fusit otthon. Azért is kérdeztem, hogy ti mit szóltok ehez a 4+ akcióhoz 42.000Ft-ért, mert hát ott viszont "kéznél" van minden.

Attól függ, mennyit ér neked a kényelmed. Olajszűrő 1500.- légszűrő 2500.- pollenszűrő 2000.- gyertya 5000.- jó minőségű olaj 10000.- kb... Az össz 21000.- Tudod, h mit raktál bele... Megfizethetetlen... :lol:

Esetleg még a Csergő.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Szelepfedél tömítést szeretnék cserélni ( Astra G 1.4 16V) ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy a szelepfedelet csak úgy tudom levenni, hogy a vezérműtengelyeken található szíjtárcsákat is leveszem és ekkor levehetővé válik az a műanyag burkolat ami amúgy útban van? A motoron nyáron lett szelepszár szimering cserélve, természetesen szelepfedél tömítéssel együtt azóta viszont szivárog az olaj. Addig elég bátor vagyok, hogy a tömítést kicseréljem de ha a vezérléshez is hozzá kell nyúlni akkor már remegnek kezeim. Másik problémám ami most tűnt fel, vagy most én okoztam, hogy a termosztátház tetején lévő kis műanyag csonknál szivárog a víz. Erre van-e valamilyen hibaelhárító ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Szelepfedél tömítést szeretnék cserélni ( Astra G 1.4 16V) ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy a szelepfedelet csak úgy tudom levenni, hogy a vezérműtengelyeken található szíjtárcsákat is leveszem és ekkor levehetővé válik az a műanyag burkolat ami amúgy útban van? A motoron nyáron lett szelepszár szimering cserélve, természetesen szelepfedél tömítéssel együtt azóta viszont szivárog az olaj. Addig elég bátor vagyok, hogy a tömítést kicseréljem de ha a vezérléshez is hozzá kell nyúlni akkor már remegnek kezeim. Másik problémám ami most tűnt fel, vagy most én okoztam, hogy a termosztátház tetején lévő kis műanyag csonknál szivárog a víz. Erre van-e valamilyen hibaelhárító ötlet?

Szia! a szelepfedelet le lehet venni a vezérlés bontása nélkül!Az új tömítést a felületek tisztítása (pl.féktisztító spray)után tömítőpasztával kell bekenni azokon a részeken ahol szegletek vannak!

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Szia! a szelepfedelet le lehet venni a vezérlés bontása nélkül!Az új tömítést a felületek tisztítása (pl.féktisztító spray)után tömítőpasztával kell bekenni azokon a részeken ahol szegletek vannak!

Sok sikert!

Szia!

Kiszedtem az összes csavart de úgy tűnik, hogy a vezérlést takaró műanyagnál megakad a szelepfedél és csak az akksi felőli oldalt tudom felemelni. Oldalirányba nem csúszik ezért a vezérlésnél nem tudom leemelni. A műanyag takarónál a félköríves rész teljesen belecsúszik a műanyagba. Kiszedtem a műanyag tartócsavarjait is de annyit nem enged. Feszegetni nem akarom gondolom elvileg csak le kellene emelni, de nem jön.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Szelepfedél tömítést szeretnék cserélni ( Astra G 1.4 16V) ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy a szelepfedelet csak úgy tudom levenni, hogy a vezérműtengelyeken található szíjtárcsákat is leveszem és ekkor levehetővé válik az a műanyag burkolat ami amúgy útban van? A motoron nyáron lett szelepszár szimering cserélve, természetesen szelepfedél tömítéssel együtt azóta viszont szivárog az olaj. Addig elég bátor vagyok, hogy a tömítést kicseréljem de ha a vezérléshez is hozzá kell nyúlni akkor már remegnek kezeim. Másik problémám ami most tűnt fel, vagy most én okoztam, hogy a termosztátház tetején lévő kis műanyag csonknál szivárog a víz. Erre van-e valamilyen hibaelhárító ötlet?

Igen! Ki kell cserélni fémre (olcsóbb mint vízpumpét cserélni)! :lol: Valószínű beletörik! Erre készülj fel.

"cikkszáma: 13 36 376 csöcs talán vízcsőcsonk lehet, és a tömitése: 13 36 377"

Link to comment
Megosztás:

Igen! Ki kell cserélni fémre (olcsóbb mint vízpumpét cserélni)! :lol: Valószínű beletörik! Erre készülj fel.

"cikkszáma: 13 36 376 csöcs talán vízcsőcsonk lehet, és a tömitése: 13 36 377"

Szia!

Autósboltban kapható-e így önmagában is az a csöcs? Akkor az a cső csak bele van nyomva vagy más módon is rögzítve van-e?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Kiszedtem az összes csavart de úgy tűnik, hogy a vezérlést takaró műanyagnál megakad a szelepfedél és csak az akksi felőli oldalt tudom felemelni. Oldalirányba nem csúszik ezért a vezérlésnél nem tudom leemelni. A műanyag takarónál a félköríves rész teljesen belecsúszik a műanyagba. Kiszedtem a műanyag tartócsavarjait is de annyit nem enged. Feszegetni nem akarom gondolom elvileg csak le kellene emelni, de nem jön.

Trafóhidat kiszedted? Ha a csavarokat és a hidat is leszeded, le kell annak jönnie jobbra kiemelve.

Link to comment
Megosztás:

Szia! a szelepfedelet le lehet venni a vezérlés bontása nélkül!Az új tömítést a felületek tisztítása (pl.féktisztító spray)után tömítőpasztával kell bekenni azokon a részeken ahol szegletek vannak!

Sok sikert!

Én már 2x szedtem le, nem kentem rá pasztát, és eddig nem is ereszti az olajat. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sajnos csak most olvasom a fórumot miután nálam is bekövetkezett a vezérműtengely törés. A z eset a következő : kb 1 hete alapjáratban fura halk csörömpölést hallottam (ne kérdezd miért nem vittem azonnal szervizbe :lol: ), csütörtökön munkából haza, leállítom a motort , gőzölög, bőg a venti. Nyitom a motorháztetőt, hűtőfolyadék tartály üres, gőzölög. Vízpumpa - gondoltam - , feltöltöttem fagyállóval, szervizbe vittem ahol megnézik és megállapítják, hogy vízpumpa csere. Maszek szerviz a borfesztiválos faluban, rendesek bízok bennük, reggelre visszahívnak. Motor szépen megy. Reggel beviszem, délután rájuk csörgök , mondják más baj is van csörömpöl meg nem megy egy dugattyú. Majd hívnak ha megvan hogy mi. Meglett, vezérműtengely eltört, kipufogó oldali, teljesen lazák voltak a rögzítő akármik. 100 e forint újonnan. Rákérdek, hogy egyéb gond? Erre a válasz, ha betesszük a tengelyt utána kiderül. Újat nem vettem viszont ma kaptam 25 ropiért egy párat (használt) ami teljesen stimmel bele + himbák hozzá. Ezek után ültem le végigolvasni a topikot. Az ASTRA 2005 09. 09.-i Twinportos, 143 000 Km, alvázszám is stimmel (beleesik az említett szériába). Levelet 100 % nem kaptam a visszahívásról, a kereskedés ahol vettem megszűnt. Most mit tegyek? A kocsi szervizben, szétbontva. Kompressziót mértek, rendben mindenütt, talán, megúszom olcsóbban. A kocsit az utóbbi 3 évben itt helyben szervizeltettem. Mit ajánlottok? Egy ideig az Opel Maxabo budai szervizében szervizeltettem. Hova forduljak most? Kösz a segítséget, tanácsot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Sajnos csak most olvasom a fórumot miután nálam is bekövetkezett a vezérműtengely törés. A z eset a következő : kb 1 hete alapjáratban fura halk csörömpölést hallottam (ne kérdezd miért nem vittem azonnal szervizbe :lol: ), csütörtökön munkából haza, leállítom a motort , gőzölög, bőg a venti. Nyitom a motorháztetőt, hűtőfolyadék tartály üres, gőzölög. Vízpumpa - gondoltam - , feltöltöttem fagyállóval, szervizbe vittem ahol megnézik és megállapítják, hogy vízpumpa csere. Maszek szerviz a borfesztiválos faluban, rendesek bízok bennük, reggelre visszahívnak. Motor szépen megy. Reggel beviszem, délután rájuk csörgök , mondják más baj is van csörömpöl meg nem megy egy dugattyú. Majd hívnak ha megvan hogy mi. Meglett, vezérműtengely eltört, kipufogó oldali, teljesen lazák voltak a rögzítő akármik. 100 e forint újonnan. Rákérdek, hogy egyéb gond? Erre a válasz, ha betesszük a tengelyt utána kiderül. Újat nem vettem viszont ma kaptam 25 ropiért egy párat (használt) ami teljesen stimmel bele + himbák hozzá. Ezek után ültem le végigolvasni a topikot. Az ASTRA 2005 09. 09.-i Twinportos, 143 000 Km, alvázszám is stimmel (beleesik az említett szériába). Levelet 100 % nem kaptam a visszahívásról, a kereskedés ahol vettem megszűnt. Most mit tegyek? A kocsi szervizben, szétbontva. Kompressziót mértek, rendben mindenütt, talán, megúszom olcsóbban. A kocsit az utóbbi 3 évben itt helyben szervizeltettem. Mit ajánlottok? Egy ideig az Opel Maxabo budai szervizében szervizeltettem. Hova forduljak most? Kösz a segítséget, tanácsot!

GM hungary

Link to comment
Megosztás:

Úgy érzed van keresnivalóm? Ha elhajt fenyegetőzzek perrel? Kösz a gyors választ!

Hívd fel őket, majd alkudozz velük.

Valakinek a sara, hogy nem értesítettek, az egy dolog, hogy a kereskedő megszűnt, de valakinek tudnia kell hogy nálad van a kocsi, ha Te vagy az első tulaj.

Keresd uhuhu-t, hátha tud valami okosságot.

Link to comment
Megosztás:

Hívd fel őket, majd alkudozz velük.

Valakinek a sara, hogy nem értesítettek, az egy dolog, hogy a kereskedő megszűnt, de valakinek tudnia kell hogy nálad van a kocsi, ha Te vagy az első tulaj.

Keresd uhuhu-t, hátha tud valami okosságot.

Szia! Még 1x köszönöm a gyors segítséget, Opel Maxabot hívtam, készségesek voltak átirányítottak a az opel ügyfélszolgálathoz. Mielőtt hívnám őket szeretnék beszélni uhuhu -val, esetleg tudod a számát? Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Köszönöm a segítséget imynek, uhuhunak meg barnának!!!!

A történetet lezártam. Találtam tengelyt 25 000 ért tökéletes állapotban, beszerelték kb 18 000 ért + olajcsere és tökéletesen megy a kocsi!

Az opeltől kezesen visszahívtak és beinvitáltak egy szervizbe. Számoltam és reménykedtem hogy más nem ment tönkre. És úgy lett. Többet látogatom ezt a fórumot. Köszönöm még 1x a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Köszönöm a segítséget imynek, uhuhunak meg barnának!!!!

A történetet lezártam. Találtam tengelyt 25 000 ért tökéletes állapotban, beszerelték kb 18 000 ért + olajcsere és tökéletesen megy a kocsi!

Az opeltől kezesen visszahívtak és beinvitáltak egy szervizbe. Számoltam és reménykedtem hogy más nem ment tönkre. És úgy lett. Többet látogatom ezt a fórumot. Köszönöm még 1x a segítségeteket!

Majd írd meg, hogy mit ajánlottak fel az opelesek. Mikor, s melyik szervizbe mész?

Link to comment
Megosztás:

Majd írd meg, hogy mit ajánlottak fel az opelesek. Mikor, s melyik szervizbe mész?

Itt Etyeken csináltattam meg a helyi fiúkkal, lelkiismeretesek nagyon!

Opele Hungarytól a ######i visszahívott és kérte hogy vigyem be a kocsit. De végül nem vittem be, itt Etyeken csináltattam meg.

Egyébként halál készséges volt, mondta, hogy nem érti, hogy nem kaptam meg a levelet, utánanéznek és természetesen ha ők hibáztak garanciába megcsinálják. Számoltam, tréler legközelebbi Opel márkaszerviz 15 -20 000 oda 15 20 000 vissza. Ha nem állják a számlát akkor fölösleges kiadás volt.

Bíztam benne hogy csak ennyi a kár (ugyanis én a vízpumpa miatt mentem szervizbe, nyomaték, hengerek mind rendben voltak) Később hívtak, hogy hoppá ez a törés is van + laza csavarok. Opelt hagytam a fenébe, 50 ből "megúsztam". Ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Itt Etyeken csináltattam meg a helyi fiúkkal, lelkiismeretesek nagyon!

Opele Hungarytól a ######i visszahívott és kérte hogy vigyem be a kocsit. De végül nem vittem be, itt Etyeken csináltattam meg.

Egyébként halál készséges volt, mondta, hogy nem érti, hogy nem kaptam meg a levelet, utánanéznek és természetesen ha ők hibáztak garanciába megcsinálják. Számoltam, tréler legközelebbi Opel márkaszerviz 15 -20 000 oda 15 20 000 vissza. Ha nem állják a számlát akkor fölösleges kiadás volt.

Bíztam benne hogy csak ennyi a kár (ugyanis én a vízpumpa miatt mentem szervizbe, nyomaték, hengerek mind rendben voltak) Később hívtak, hogy hoppá ez a törés is van + laza csavarok. Opelt hagytam a fenébe, 50 ből "megúsztam". Ennyi.

Helyes, ha ennyiből megállt, nem érdemes leállni velük... Velem is készségesek voltak végig, a végén is készségesen közölték, hogy nem fizetnek egy fityinget sem ;-)

Link to comment
Megosztás:

Itt Etyeken csináltattam meg a helyi fiúkkal, lelkiismeretesek nagyon!

Opele Hungarytól a ######i visszahívott és kérte hogy vigyem be a kocsit. De végül nem vittem be, itt Etyeken csináltattam meg.

Egyébként halál készséges volt, mondta, hogy nem érti, hogy nem kaptam meg a levelet, utánanéznek és természetesen ha ők hibáztak garanciába megcsinálják. Számoltam, tréler legközelebbi Opel márkaszerviz 15 -20 000 oda 15 20 000 vissza. Ha nem állják a számlát akkor fölösleges kiadás volt.

Bíztam benne hogy csak ennyi a kár (ugyanis én a vízpumpa miatt mentem szervizbe, nyomaték, hengerek mind rendben voltak) Később hívtak, hogy hoppá ez a törés is van + laza csavarok. Opelt hagytam a fenébe, 50 ből "megúsztam". Ennyi.

akkor amíg nem késő néz rá erre is ...

nehogy így járjál Te is...

lehet kapni fémből olyan csöcsöt ... http://alkatresz.vezess.hu/webaruhaz/htmls...amp;mihezvalo=I

http://clients.vivexo.com/thomas/IMAG0697.jpg

http://clients.vivexo.com/thomas/IMAG0698.jpg

http://clients.vivexo.com/thomas/IMAG0699.jpg

http://clients.vivexo.com/thomas/IMAG0700.jpg

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Új opeles vagyok a fórumon. Egy 2001-es Opel Astra G tulajdonosa lettem. Nagyon kezdő vagyok, így szeretnék hozzáértőbbektől segítséget kérni.

Tudtok -e Budapesten (XX. kerületben lakom) jó szervizet ajánlani? Érdemes Opel márkakereskedéseknél az opel4+ akcióban bármit is csináltatni az autóval?

Jelenleg a fékek ellenőrzése és szükség esetén alkatrészek cseréje előtt állok. A féktárcsát megnéztem, a külső részénél van egy kb 1 mm-es pereme. Ez azt jelenti, hogy tárcsa csere is szükséges lesz?

Bocsánat, hogy ennyire kezdő kérdéseket tettem fel, de az én életemből eddig kimaradt az autós téma :lol:

Előre is köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új opeles vagyok a fórumon. Egy 2001-es Opel Astra G tulajdonosa lettem. Nagyon kezdő vagyok, így szeretnék hozzáértőbbektől segítséget kérni.

Tudtok -e Budapesten (XX. kerületben lakom) jó szervizet ajánlani? Érdemes Opel márkakereskedéseknél az opel4+ akcióban bármit is csináltatni az autóval?

Jelenleg a fékek ellenőrzése és szükség esetén alkatrészek cseréje előtt állok. A féktárcsát megnéztem, a külső részénél van egy kb 1 mm-es pereme. Ez azt jelenti, hogy tárcsa csere is szükséges lesz?

Bocsánat, hogy ennyire kezdő kérdéseket tettem fel, de az én életemből eddig kimaradt az autós téma :lol:

Előre is köszönöm a válaszokat!

Fék:

Első tengelyen:

csere: 1.7 motorig (átmérő 256 mm) 21 mm, 1.8-tól (átmérő 280 mm) 22mm

(25mm az új minkét esetben)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.