Korzika Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 "A desztillált vizet úgy állítják elő, hogy felforralják, majd a gőzt egy másik edényben lecsapolják, így a benne oldott ionok a forralóedényben maradnak (vízkő), a másik edénybe kerülő víz sokkal tisztább, mint a kiindulási oldat. Ez a kezelés tetszőleges számúszor ismételhető, a végén egyre tisztább vizet kapunk, például a biológiában sejtkultúrákhoz tridesztvizet használunk, azaz háromszor desztillált vizet. Az ioncserélt víz esetén egy műgyantán eresztik át a vizet, amely megköti a benne oldott ionokat, és a helyükre olyanokat juttat, amelyek elpárolognak, így nem rakódnak le vízkőként. (Teszem azt Ca2+ helyett NH4+, ami elpárolog belőle.) Előnye, hogy olcsóbb, gyorsabb eljárás és például hűtőrendszerekbe ez is tökéletesen elég. Van még egy nagyon lényeges különbség:míg a desztillált víz elektromosan szigetelőnek minősül, az ioncserélt viszont vezeti az elektromosságot, egyes alkalmazásoknál ez nagyon fontos lehet! (akkumulátorban pl)" Te nyertél 2 perccel,de csak azért,mert ettem közben! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Hát az még nem volt, de ha megyek akkor megkérem hogy nézzék meg.Ha rákérdeztél akkor gondolom hogy fontos lehet.Én nem értek hozzá. Igen, nagyon fontos, nekem 300e Ft-om bánta, mert későn értesültem róla: https://picasaweb.google.com/11791261388163...063003741845330 Ha már úgyis viszed olajcserére "okosba", a srác 10 perc alatt meg tudja nézni, hogy rendesen le vannak e húzva azok a fránya csavarok. Ezt rendesen kitárgyaltuk, vissza tudsz keresni a hozzászólásokban, ha további részletek érdekelnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 "A desztillált vizet úgy állítják elő, hogy felforralják, majd a gőzt egy másik edényben lecsapolják, így a benne oldott ionok a forralóedényben maradnak (vízkő), a másik edénybe kerülő víz sokkal tisztább, mint a kiindulási oldat. Ez a kezelés tetszőleges számúszor ismételhető, a végén egyre tisztább vizet kapunk, például a biológiában sejtkultúrákhoz tridesztvizet használunk, azaz háromszor desztillált vizet. Az ioncserélt víz esetén egy műgyantán eresztik át a vizet, amely megköti a benne oldott ionokat, és a helyükre olyanokat juttat, amelyek elpárolognak, így nem rakódnak le vízkőként. (Teszem azt Ca2+ helyett NH4+, ami elpárolog belőle.) Előnye, hogy olcsóbb, gyorsabb eljárás és például hűtőrendszerekbe ez is tökéletesen elég. Van még egy nagyon lényeges különbség:míg a desztillált víz elektromosan szigetelőnek minősül, az ioncserélt viszont vezeti az elektromosságot, egyes alkalmazásoknál ez nagyon fontos lehet! (akkumulátorban pl)" Azaz, tök mindegy, melyikkel hígítod a fagyállót, az ioncserélt pont elég, de ha desztvizet teszel bele, még jobb lesz :D A lényeg: nem lesz vízköves a hűtőd, míg ha csapvízzel hígítod, az lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
torben Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Sziasztok! Van egy 2oo2 novemberi 1.2 Astrám, 31.000 km-rel =) Eddig csak olajcserék voltak, viszont így, hogy betöltötte a 9-et lehet ráférne egy gyertya csere (igaz, pöccre indul és tökéletesen működik). Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hány km-es gyertyák lehetnek benne gyárilag? Illetve, a másik kérdésem, hogy vezérmű szíjas vagy láncos ez a motor? Kerestem, kerestem, de egyik kérdésre sem találtam választ, amit előre is nagyon szépen köszönök =) Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November28, 2011 Megoszt Elküldve November28, 2011 Sziasztok! Van egy 2oo2 novemberi 1.2 Astrám, 31.000 km-rel =) Eddig csak olajcserék voltak, viszont így, hogy betöltötte a 9-et lehet ráférne egy gyertya csere (igaz, pöccre indul és tökéletesen működik). Valaki tud nekem abban segíteni, hogy hány km-es gyertyák lehetnek benne gyárilag? Illetve, a másik kérdésem, hogy vezérmű szíjas vagy láncos ez a motor? Kerestem, kerestem, de egyik kérdésre sem találtam választ, amit előre is nagyon szépen köszönök =) Üdv Szia! Láncos a motorod,hogy a gyertyák hány km-re vannak írva az 1,2-ben azt nem tudom,talán a gépkönyv írja,próbáld ott megnézni. Magánvéleményem szerint 25-30 ezrenként csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
torben Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Szia! Láncos a motorod,hogy a gyertyák hány km-re vannak írva az 1,2-ben azt nem tudom,talán a gépkönyv írja,próbáld ott megnézni. Magánvéleményem szerint 25-30 ezrenként csere. Még egyszer nagyon szépen köszönöm, rá is nézek a könyvre =) Szép estét kívánok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Szia! Láncos a motorod,hogy a gyertyák hány km-re vannak írva az 1,2-ben azt nem tudom,talán a gépkönyv írja,próbáld ott megnézni. Magánvéleményem szerint 25-30 ezrenként csere. Az enyimbe 60e volt írva, az környékén is cseréltem le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 Nem tudja valaki véletlenül hogy a P0136-os hibakód melyik lambda szondára utal? Az hogy "Bank1, Sensor2" nekem nem sokat mond... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 Nem tudja valaki véletlenül hogy a P0136-os hibakód melyik lambda szondára utal? Az hogy "Bank1, Sensor2" nekem nem sokat mond... :lol: McElek megmondja majd neked, ezért Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 hát ottvan: szenzor 2. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 hát ottvan: szenzor 2. :lol: Gondolom a motortól számolva a 2.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December10, 2011 Megoszt Elküldve December10, 2011 hát ottvan: szenzor 2. ;) Na jah, de honnan nézve? Neten egy külföldi fórumon találtam egy leírást miszerint ez a jobb oldali hengersor lambdája, de így meg még nagyobb baj van, mert akkor meg a komplett bal oldali hengersor tűnt el nyomtalanul...(lehet ezért világít a motorkontrol?) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Na jah, de honnan nézve? Neten egy külföldi fórumon találtam egy leírást miszerint ez a jobb oldali hengersor lambdája, de így meg még nagyobb baj van, mert akkor meg a komplett bal oldali hengersor tűnt el nyomtalanul...(lehet ezért világít a motorkontrol?) :lol: A hátsó,ami a katalizátor után van Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 A hátsó,ami a katalizátor után van Én is arra tippeltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 A hátsó,ami a katalizátor után van Hurrá, valahogy éreztem hogy alá kell másznom az autónak, ezt nem lehet motortérből megoldani... :lol: Azért köszönöm. Még gyűjtök hozzá lelkierőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Hurrá, valahogy éreztem hogy alá kell másznom az autónak, ezt nem lehet motortérből megoldani... :lol: Azért köszönöm. Még gyűjtök hozzá lelkierőt. megemeled a baloldalát és akkor hozzá férsz,legalább is én úgy cseréltem a csatlakozója meg a tűzfal és motor között elég lent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ralphin Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Sziasztok! Y17DT-s motor 2001-es astra G. Olyan problémám lenne, hogy indítom a kocsit egy ideig nincs töltés ill. szervó sem...kb 1-2 perc ill. ha nagyobb gázt adok , így üresben akkor helyre szokott jönni a dolog... Mi lehet a probléma valaki találkozott már hasonló problémával? 1 tipp van a vezérműszíjj kopott és nem forgatja a szervót ahogy kell...ill. a generátort. plz help!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Sziasztok! Y17DT-s motor 2001-es astra G. Olyan problémám lenne, hogy indítom a kocsit egy ideig nincs töltés ill. szervó sem...kb 1-2 perc ill. ha nagyobb gázt adok , így üresben akkor helyre szokott jönni a dolog... Mi lehet a probléma valaki találkozott már hasonló problémával? 1 tipp van a vezérműszíjj kopott és nem forgatja a szervót ahogy kell...ill. a generátort. plz help!! Tipp: generátor szénkefe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Tipp: generátor szénkefe Vagy a szokásos diódahíd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Vagy a szokásos diódahíd? lehet az is akár, de a szénkefe esélyesebb szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 lehet az is akár, de a szénkefe esélyesebb szerintem. Gyúrcsók Tibor... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve December11, 2011 Megoszt Elküldve December11, 2011 Vagy a szokásos diódahíd? Hát, ez szerintem inkább kefe, a diódahíd nem nagyon szokott rendbejönni gázfröccstől. Ha meg szíj csúszna, annak hangja is lenne szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz19 Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Sziasztok! Astra G első lőkős leszerelésével kapcsolatba valakinek van infója vagy esetleg valami ut mutatója? Kőszőnőm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Sziasztok! Astra G első lőkős leszerelésével kapcsolatba valakinek van infója vagy esetleg valami ut mutatója? Kőszőnőm Az első "lőkőst" négy csavar és öt patent tartja. 2-2 csavar fogja a sárvédő peremén a sárvédő és lökhárító találkozásánál, valamint a lökhárító alsó élén a kerekeknél. Továbbá van még 5 patent is. Kettő a hűtő előtt a két fényszóró között, három pedig a motor alá beérő nyúlványon. Ezután óvatosan előre le kell húzni a lökhárítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz19 Elküldve December12, 2011 Megoszt Elküldve December12, 2011 Az első "lőkőst" négy csavar és öt patent tartja. 2-2 csavar fogja a sárvédő peremén a sárvédő és lökhárító találkozásánál, valamint a lökhárító alsó élén a kerekeknél. Továbbá van még 5 patent is. Kettő a hűtő előtt a két fényszóró között, három pedig a motor alá beérő nyúlványon. Ezután óvatosan előre le kell húzni a lökhárítót. Szuper Köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts