imy Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Mai nap fejleménye: Szerviz felhív, és mondták, hogy tudnak róla és természetes meg is nézik amikor be tudom vinni! Elintézve! Köszönöm a tegnapi gyors infokat. Az előtét ellenállást kiszedve, a hiba egyből látható volt a közepén lévő szerintem hővédő elem (ami rézből van) forrasztása elvált, megforraszt visszatesz, és láss csodát működik. Remélem töbször nem kell szétszedni, nincs ott túl sok hely. Viszatérve a lenti számolgatásra, szerintem: - LPG annak éri meg aki sokat jár vele, mert nem olcsó átállni rá - utánolvasva a E85-nek ha megemelik az áfáját akkor felejtős, amúgy nem irtatok róla túl sok jót, és nagyon meg se éri így sem a többlet fogyasaztás miatt. Az egyik oladlon találtam leirásokat az esetleges tipus hibákra, még 1 érdekes lehet közöttük: Emellett a gyári twinport láncos (Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP) vízpumpákon van egy kicsi műanyag vízcsőcsonk, ami rendszeresen eltörik. Ez nem is volna baj, csak általában későn veszik észre és besül a motor. Érdemes kicserélni fémre, amg nem késő! Ez mennyire komoly történet, és nincs valakinek egy kép erről hogy mi is kell keresni? És mennyibe fáj ez a mutatvány? Arra jutottunk, hogy 2007től van benne fém, előtte műanyag volt, szóval a tiedben műanyag van elvileg. Itt a képen az Ecotec felirattal egy vonalban bal oldalt lévő csonk csője az, ami rámegy a blokkra bal oldalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Itt volt róla szó! Vannak jobb képek is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Scholes01 Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Itt volt róla szó! Vannak jobb képek is! A fentiről is kibogarásztam volna volt, de így nagyon tuti majd holnap jól megnézem mi a helyzet azzal, azt már ha ott leszek az átvizsgáláson lehet le is cseréltetem az opelesekkel. :lol: Ez nap totál siker mindent sikerült megtudni, és elintézni. Asszem neki fogok az astra általános műszaki problémák fejezetnek és olvasgatok ha van időm( elég hosszú jobb mint egy teleregény a TV-ben :lol: Köszönöm mindenkinek a segítséget! Nagyon királyok vagytok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Mert hosszabb távokra használod, 1l benzin kb 8-10 indításra elég, hidegben ez kevesebb is lehet. akkor utolsó ebben a témában.. :lol: 10km oda 10 vissza ,nagyrészt ez a jellemző :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
taksza Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Sziasztok! 7 éves G Astrám eredeti, gyári akkumulátora megadta magát ( jó sokáig bírta)!Kérdésem, hogy mit javasoltok, milyet vegyek bele? Gondolom a 12V, 55ah az alap, de milyen márkát meg esetleg pesten, hétvégén hol lehet ilyenkor kapni?:lol: Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember2, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2011 Sziasztok! 7 éves G Astrám eredeti, gyári akkumulátora megadta magát ( jó sokáig bírta)!Kérdésem, hogy mit javasoltok, milyet vegyek bele? Gondolom a 12V, 55ah az alap, de milyen márkát meg esetleg pesten, hétvégén hol lehet ilyenkor kapni?:lol: Köszönöm! Bevált csapaton nem érdemes változtatni. Jó a gyári, az első nekem is 6 évet bírt. Érdemes megnézni szervizben, hátha éppen akciózzák, vagy pl. Csergő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
taksza Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Köszi!!! Ma felhívtam a Csergő Kft-t és azt mondták, hogy az 55Ah-s aksi gyártását állítólag már beszüntették (fura) és csak 50 Ah-st meg 60 Ah-st tudna adni-előbbi 23 ezer utóbbi több, mint 30 ezer....Na szerintem egy akkumulátor, még ha eredeti is, ennyit nem ér...Olyan 20 ezer körül már Varta-t meg Bosch-t is lehet kapni, amik szerintem nem rosszabbak mint az eredeti.. A másik: pár hete észrevettem, hogy kizárólag jobbra kanyarodásnál, nagy csöndben és csak pár kilométeres sebességnél vmi furcsa,nyikorgó hangot hallok a futómű,motortér(?) felöl...Ez inkább olyan mély "szorulás jellegű" hang...igazából nehéz így elmagyarázni, de ha valaki tudna erről vmi infót és segítséget, annak örülnék!:lol: Az is furcsa, hogy csak sok használat után jön elő; úgy értem, hogy pl. reggel, munkába menet abszolút nem hallom csak ha már bejáratódik és belerakom azt a 20-30 km-t.. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember3, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2011 Köszi!!! Ma felhívtam a Csergő Kft-t és azt mondták, hogy az 55Ah-s aksi gyártását állítólag már beszüntették (fura) és csak 50 Ah-st meg 60 Ah-st tudna adni-előbbi 23 ezer utóbbi több, mint 30 ezer....Na szerintem egy akkumulátor, még ha eredeti is, ennyit nem ér...Olyan 20 ezer körül már Varta-t meg Bosch-t is lehet kapni, amik szerintem nem rosszabbak mint az eredeti.. A másik: pár hete észrevettem, hogy kizárólag jobbra kanyarodásnál, nagy csöndben és csak pár kilométeres sebességnél vmi furcsa,nyikorgó hangot hallok a futómű,motortér(?) felöl...Ez inkább olyan mély "szorulás jellegű" hang...igazából nehéz így elmagyarázni, de ha valaki tudna erről vmi infót és segítséget, annak örülnék!:lol: Az is furcsa, hogy csak sok használat után jön elő; úgy értem, hogy pl. reggel, munkába menet abszolút nem hallom csak ha már bejáratódik és belerakom azt a 20-30 km-t.. Köszönöm! Ezt így igazán nehéz így meghatározni,gyere kanyarodj erre és meghallgatjuk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Köszi!!! Ma felhívtam a Csergő Kft-t és azt mondták, hogy az 55Ah-s aksi gyártását állítólag már beszüntették (fura) és csak 50 Ah-st meg 60 Ah-st tudna adni-előbbi 23 ezer utóbbi több, mint 30 ezer....Na szerintem egy akkumulátor, még ha eredeti is, ennyit nem ér...Olyan 20 ezer körül már Varta-t meg Bosch-t is lehet kapni, amik szerintem nem rosszabbak mint az eredeti.. A másik: pár hete észrevettem, hogy kizárólag jobbra kanyarodásnál, nagy csöndben és csak pár kilométeres sebességnél vmi furcsa,nyikorgó hangot hallok a futómű,motortér(?) felöl...Ez inkább olyan mély "szorulás jellegű" hang...igazából nehéz így elmagyarázni, de ha valaki tudna erről vmi infót és segítséget, annak örülnék!:lol: Az is furcsa, hogy csak sok használat után jön elő; úgy értem, hogy pl. reggel, munkába menet abszolút nem hallom csak ha már bejáratódik és belerakom azt a 20-30 km-t.. Köszönöm! Én rákérdeznék a szervíz 4+-ra a helyedben Link to comment Megosztás: More sharing options...
taksza Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok, na vettem Varta 53h-st....jó lesz az.. Bár szerintem ezek már 3-4 évnél tovább nem fognak menni...Meg hát sokat hidegindítózom, nincs garázs, télen meg keveset használom, szóval akkugyilkos módon..:lol: De jól esett, hogy az akku árát visszanyertem a lottón!!!:lol: üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 Mi a típusa vajon a váltómnak? Fxx ? Astra Classic II 2007, Z14XEP Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 Mi a típusa vajon a váltómnak? Fxx ? Astra Classic II 2007, Z14XEP F13 valszeg. Szerk,mert az F13CR a H Astrában járt a Z14 XEP-hez./Opel.infos.de szerint/ Oda rá van írva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
N1kolaosz Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 Sziasztok! Valaki esetleg tud hibakódot kiolvasni Budapest környékén? Ki kellene deríteni hogy az arg szelepemmel vagy a lambda szondával van gond? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 Sziasztok! Valaki esetleg tud hibakódot kiolvasni Budapest környékén? Ki kellene deríteni hogy az arg szelepemmel vagy a lambda szondával van gond? Előre is köszi Milyen motorszám?Z vagy X-s? Link to comment Megosztás: More sharing options...
watt Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Sziasztok, egy kis segítségre volna szügségem. G astrám van Z14XEP, gyertyát szeretnék cserélni benne, de nem tudom kivenni a gyujtótrafót( a két inbuszt kicsavartam) Kell-e hozzá valami célszerszám amivel fel tudom húzni rongálás nélkül, mert csavarhúzóval már próbáltam de az egyik kis fület sikerült letörnöm róla. :lol: Help,plíííz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Sziasztok, egy kis segítségre volna szügségem. G astrám van Z14XEP, gyertyát szeretnék cserélni benne, de nem tudom kivenni a gyujtótrafót( a két inbuszt kicsavartam) Kell-e hozzá valami célszerszám amivel fel tudom húzni rongálás nélkül, mert csavarhúzóval már próbáltam de az egyik kis fület sikerült letörnöm róla. :lol: Help,plíííz Nem kell hozzá.. megemeled a csatirésznél egy kicsit ,majd hátul alá nyúlsz egy csavarhúzóval az a fül alá amit letörtél :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Nem kell hozzá.. megemeled a csatirésznél egy kicsit ,majd hátul alá nyúlsz egy csavarhúzóval az a fül alá amit letörtél :lol: Ha jók az emlékeim, akkor a trafósorban van 2db M8-as menet is, lehet azzal is ki lehet emeltetni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
N1kolaosz Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Milyen motorszám?Z vagy X-s? X14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 X14XE Itt van az aláírásomban a kivillogtatás menete,a kézifék alatti műanyagot kell kiemelni,ott összezárni a 2 megfelelő érintkezőt és számolni!( amúgy majdcsak minden autószerelőnek van már ilyen kis kütyü amivel ki tudja olvasni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
watt Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Köszi a tanácsokat! Mc-elek: próbáltam fefeszíteni minden oldalról de nem adta magát, ezért tört le az a kis fül, de többet így nem eröltetem, nem volt még egyszer sem leszedve róla a sor, lehet, hogy ezért jön ilyen nehezen. imy: neked van igazad, már nézegettem én is azokat a csavarhelyeket! A terv K.b. 20 cm hosszú 20×40-es zártszelvény, áfurva 8,5-el a megfelelő távolságban, a zártszelvényre ráhegesztek 4-d.b. lábat laposvasból, ami megtámasztja a szelepdekni peremén(elég masszívnak tűnik) a lehúzót, és csak a két csavart kell szárnyas anyával meghúzatni, és már fel is szakítja a sort szépen. Sosem baj ha van célszerszámunk, még ha évente 1× használjuk csak, de mégse vésővel-kalapácsal esünk neki. :lol: U.i.: Lehet csak nekem van így rágyógyulva ! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Köszi a tanácsokat! Mc-elek: próbáltam fefeszíteni minden oldalról de nem adta magát, ezért tört le az a kis fül, de többet így nem eröltetem, nem volt még egyszer sem leszedve róla a sor, lehet, hogy ezért jön ilyen nehezen. imy: neked van igazad, már nézegettem én is azokat a csavarhelyeket! A terv K.b. 20 cm hosszú 20×40-es zártszelvény, áfurva 8,5-el a megfelelő távolságban, a zártszelvényre ráhegesztek 4-d.b. lábat laposvasból, ami megtámasztja a szelepdekni peremén(elég masszívnak tűnik) a lehúzót, és csak a két csavart kell szárnyas anyával meghúzatni, és már fel is szakítja a sort szépen. Sosem baj ha van célszerszámunk, még ha évente 1× használjuk csak, de mégse vésővel-kalapácsal esünk neki. :lol: U.i.: Lehet csak nekem van így rágyógyulva ! :lol: Én már 2x leszedtem, illetve egyszer szervizben is. De amikor én szedtem le nekem sem jött ki egyszerűen...de ki sikerült feszegetnem szerszám nélkül. De nem elég, ha csak becsavarod az M8-as csavart, és nem löki ki magát? (sajna nem emlékszek már rá pontosan, hogy hogy volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
watt Elküldve Szeptember12, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2011 Én már 2x leszedtem, illetve egyszer szervizben is. De amikor én szedtem le nekem sem jött ki egyszerűen...de ki sikerült feszegetnem szerszám nélkül. De nem elég, ha csak becsavarod az M8-as csavart, és nem löki ki magát? (sajna nem emlékszek már rá pontosan, hogy hogy volt) Nem löki ki magát, próbáltam, és remélem az M6-os menet tetelyét nem nyalta le nagyon. Mondjuk viszonylag könnyen belekapott a leszorító csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bátyus Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Sziasztok! Szerelt már valaki házilag hátsó spirál rugót be,és ha igen esetleg megosztaná a tapasztalatait? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Sziasztok! Szerelt már valaki házilag hátsó spirál rugót be,és ha igen esetleg megosztaná a tapasztalatait? Köszönöm! Én már cseréltem. Pofon egyszerű. Felemeled a kasztnit, eloldod a lengéscsillapító csavarjait (asszem az alsót), és a hátsó híd szépen lefittyen. Csavard ki mindkét oldalt, hogy minél jobban lelógjon. Egy feszítővassal ki tudod ugrasztani, és mehet bele a másik. Utána emelővel visszaemeled a hidat, becsavarozod, és már kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bátyus Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Én már cseréltem. Pofon egyszerű. Felemeled a kasztnit, eloldod a lengéscsillapító csavarjait (asszem az alsót), és a hátsó híd szépen lefittyen. Csavard ki mindkét oldalt, hogy minél jobban lelógjon. Egy feszítővassal ki tudod ugrasztani, és mehet bele a másik. Utána emelővel visszaemeled a hidat, becsavarozod, és már kész is. Köszönöm a választ,még annyit kérdeznék,hogy bontott eredeti,vagy új utángyártott,árban ugyanaz! Thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts