Mc-elek Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Most már abban is kétkedek, hogy ezután nem fog e jelentkezni!? :D én rászoktam nézni.. de idáig nem volt jele a vissza lazulásnak.. ha kételkedsz benne akkor rakjál alá csavar rögzítőt :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
llldannylll Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Sziasztok! Astra G 2001, Z12XE motor generálja szerintetek mennyibe fájhat? 1200km alatt több, mint a fele olaj elfogyott..... ? körülbelül menyi olajat jelent deciben, literben ez a fogyás? köszönöm.: D Link to comment Megosztás: More sharing options...
llldannylll Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 (a nívópálca szerint a fél alatt egy rovással) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 (a nívópálca szerint a fél alatt egy rovással) A nívópálcán a min és max jelölés között 1 liter van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
llldannylll Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 A nívópálcán a min és max jelölés között 1 liter van... Köszönöm! Ezek szerint 0,6l -t fogyasztott. Az előző tulaj szétba**hata a motort, mert cserélve lett (bontottra). 1) Kiegyenlítő tartályban a hűtővíz kissé olajos. 2) Indításkor a motor fémes hangot ad (hidrotőkék csattognak?) 3) autópályán 130-cal gáz elvételekor csörgő, kerregő hang (lánc?) szóval szerintetek generál? köszönöm a választ! mibe fog ez kerülni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Sziasztok! Astra G 2001, Z12XE motor generálja szerintetek mennyibe fájhat? 1200km alatt több, mint a fele olaj elfogyott..... ? körülbelül menyi olajat jelent deciben, literben ez a fogyás? köszönöm.: D Ne szaladj annyira előre,ez még messze van a fele olajtól! :) Most lett olaj cserélve?Lehet akkor a felöntés után lejjebb ment a szint mikor mindenhova eljutott az olaj. Egyébként észre vettél valamit az autón?Mert a nagy fogyásnak valahol látszódni kellene! Kékesen vagy feketén füstöl a kipufogó?Olajtócsa nincs a kocsi alatt? A hűtöviz nem olajos?A motoron látszik olajfolyásnyom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
llldannylll Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Ne szaladj annyira előre,ez még messze van a fele olajtól! :) Most lett olaj cserélve?Lehet akkor a felöntés után lejjebb ment a szint mikor mindenhova eljutott az olaj. Egyébként észre vettél valamit az autón?Mert a nagy fogyásnak valahol látszódni kellene! Kékesen vagy feketén füstöl a kipufogó?Olajtócsa nincs a kocsi alatt? A hűtöviz nem olajos?A motoron látszik olajfolyásnyom? 1) 1200km -el ezelőtt volt olajcsere, akkor a max érték fölött volt a pálcán, most a fele alatt egyel 2) a hűtővíz kissé olajos, bár azóta olt hengerfej tömítés csere 3) meleg (+90C ) motornál nincs olajnyomás, bár két üveg "kleen floo" olajadalék belement Link to comment Megosztás: More sharing options...
llldannylll Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Ja igen, természetesen hidegen füstöl mint állat..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július29, 2011 Megoszt Elküldve Július29, 2011 Ja igen, természetesen hidegen füstöl mint állat..... Ajajj! :) Sajnos én nem tudom pontosan megmondani mennyi egy motorfelújítása Z12XE-nél,de lehet (ha nagyon sokat mondanak a szerelők)érdemes lenne megnézni mennyi egy bontott motor!Bár az meg zsákbamacska! :D Áááá, sz.ar helyzet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Meg kell próbálni vadászni egy töröttet, hát ha abba még nincs széthajtva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 Meg kell próbálni vadászni egy töröttet, hát ha abba még nincs széthajtva. Egy olyan tulajtól, aki 3000 fölé sosem forgatta, kímélte, ezért letolták az útról. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július30, 2011 Megoszt Elküldve Július30, 2011 1) 1200km -el ezelőtt volt olajcsere, akkor a max érték fölött volt a pálcán, most a fele alatt egyel 2) a hűtővíz kissé olajos, bár azóta olt hengerfej tömítés csere 3) meleg (+90C ) motornál nincs olajnyomás, bár két üveg "kleen floo" olajadalék belement a tisztességes motorjavítás vége mindig 300 és 400 ezer között van.... ez függ az alkatrészek minőségétől .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Szia, Ha jól emlékszem, amikor ezt kitárgyaltuk, nem a motorszám, hanem az alvázszám alapján azonosítottuk a veszélyeztetett gépeket. Ami kijött: minden Z14XEP motor érintett lehet, a törések főleg a 2005-2007 közötti autóknál jöttek elő, de szervizelés során találtak már laza leszorító csavarokat fiatalabb 1.4 Twinport motoroknál is. A visszahívás első hulláma a 2005-ös gépekre korlátozódott... Ha gondolod, visszakereshető az alvázszám tartomány, ha jól hagy ki az agyam, talán Uhuhu egyik hozzászólásában van benne. íme a levél, amit a törés után jó fél évvel kaptam: Z14XEP visszahívó levél Azért kérdeztem, mert hátha azóta + autók kerültek a listára! :) Amúgy tavaly mikor az enyimet megnéztem, azon is volt laza csavar, de feltűnően egy nagyon az volt. (2007/12) Link to comment Megosztás: More sharing options...
repa Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok, 120.000 km-es szervízre szeretném vinni az autót. Mit érdemes/kell ilyenkor kicserélni? Köszi, Cs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Volt valaki mostanában 4 éves kötelezőn márkaszarvizben?Mennyibe került, és mit csináltak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Available Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Üdv Kedves Cartársak! Friss Astra tulajdonos vagyok, tanácsot kérek! Autómat márkakereskedésből vettem, teljes szervíz elvégezve... Vásárlás után azonban gond adódott a töltésemmel, az autó áram nélkül maradt....a generátorral volt gond, amit gariban kicseréltek....tegnap óta kijelzőn megjelenik az InSP felirat! Ez adódhat abból hogy "árammentes" volt a gép, vagy valós problémát, szervízlátogatást jelez? Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 tegnap óta kijelzőn megjelenik az InSP felirat! Ez adódhat abból hogy "árammentes" volt a gép, vagy valós problémát, szervízlátogatást jelez? szerviz esedékességet jelentene ,valszeg elfelejtették ki törölni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Üdv Kedves Cartársak! Friss Astra tulajdonos vagyok, tanácsot kérek! Autómat márkakereskedésből vettem, teljes szervíz elvégezve... Vásárlás után azonban gond adódott a töltésemmel, az autó áram nélkül maradt....a generátorral volt gond, amit gariban kicseréltek....tegnap óta kijelzőn megjelenik az InSP felirat! Ez adódhat abból hogy "árammentes" volt a gép, vagy valós problémát, szervízlátogatást jelez? Segítségeteket előre is köszönöm! Elvileg 30e km-ként vagy évente ki fogja írni, és valóban szervizlátogatásra szólít fel, de magad is kitörölheted ezt a jelzést ha gyújtás nélkül benyomod a napi kilométerszámláló nullázógombját, nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást, és még tovább nyomod ráadott gyújtás mellett legalább 2 másodpercig. Így egy évig nyugtod lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Elvileg 30e km-ként vagy évente ki fogja írni, és valóban szervizlátogatásra szólít fel, de magad is kitörölheted ezt a jelzést ha gyújtás nélkül benyomod a napi kilométerszámláló nullázógombját, nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást, és még tovább nyomod ráadott gyújtás mellett legalább 2 másodpercig. Így egy évig nyugtod lesz :) asszem így ki is kapcsolja ,és nem lesz vele több baj.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 asszem így ki is kapcsolja ,és nem lesz vele több baj.. Sztem nem kapcsolja, én már többször nulláztam a család autóin, nagyjából évente. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Sztem nem kapcsolja, én már többször nulláztam a család autóin, nagyjából évente. én kérek elnézést :) ..akkor valszeg géppel kapcsoltam ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 én kérek elnézést :) ..akkor valszeg géppel kapcsoltam ki :D Le kéne állnod a piával... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 na tegnap megcsinálták az "30.000" km szervizt. átnézésnél találtak hibát. ki is cserélték, bal külső kormányösszekötő gömbfejet. elvittem futóműállításra. és mi történt??? hát nekem sem tudták beállítani normálisan, egyensfutás rendben, de a kormány nem áll középen. felhívtam őket, elnézést kértek és azt mondták vigyem be holnap 1300-ra, orvosolják a problémát. remélem most jó lesz. főleg mert 3x nem lenne pofám odavinni mert kedvezményes áron csinálták. (5000Ft) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 na tegnap megcsinálták az "30.000" km szervizt. átnézésnél találtak hibát. ki is cserélték, bal külső kormányösszekötő gömbfejet. elvittem futóműállításra. és mi történt??? hát nekem sem tudták beállítani normálisan, egyensfutás rendben, de a kormány nem áll középen. felhívtam őket, elnézést kértek és azt mondták vigyem be holnap 1300-ra, orvosolják a problémát. remélem most jó lesz. főleg mert 3x nem lenne pofám odavinni mert kedvezményes áron csinálták. (5000Ft) Ha kedvezményes az ár, akkor már nem is kell jól megcsinálni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Augusztus10, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2011 Sziasztok! 75e km-en elvégeztetnék egy kis-szervizt (olaj, szűrők), illetve megnézetném a vezérműtengely lefogató csavarokat is. Tudtok javasolni egy jó helyet ehhez? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts