atom Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Üdv, vezérműszíj csere előtt állok, találtam már 22 ezerért Contitech készletet.Merhetek-e ilyet venni? csak gyárit,és kérj mindenről számlát..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok.Tanácsotokat szeretném kérni ti mitt tennétek a helyeben.2011.04 11 én levelett kaptam az opeltol hogy vigyem be akocsit mert a vezérmütengely csapágyfedél csavarok meglazulhatnak.Salynos elfelejtettem és kb 3 hete megált az auto.Elvittuk egy szevizbe ahol megállapitották hogy eltört a szivo oldali vezérmütengely.Megcsináltattam az autot és kész.2011 07 14 én kaptam egy uj levelet az opeltol amiben már nyomatékosan kérnek hogy vigyem be a kocsit mert akár a Vezérmutengely is eltorhet!!Természetesen nem márkaszervizben javitattam meg!Kérhetem az opeltol a javitási kolcség megtéritését vagy esélytelen? Volt egy leveled az opeltől, hogy valami gond van a kocsiddal, és te nem hozzájuk vitted,mikor megállt alattad? Hát ezt jól elcseszted!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Hát igen. Az én olvasatomban, végtelenül leegyszerűsítve a helyzet a következő: szóltak hogy baj lesz, de ők tudják hogy kerüld el, csak vidd hozzájuk az autót. Te ezzel nem törődtél (most az mindegy hogy miért), bekövetkezett a legrosszabb, tényleg baj lett, és most azt akarod hogy fizessék ki a károdat? Sztem nem fog menni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Hát igen. Az én olvasatomban, végtelenül leegyszerűsítve a helyzet a következő: szóltak hogy baj lesz, de ők tudják hogy kerüld el, csak vidd hozzájuk az autót. Te ezzel nem törődtél (most az mindegy hogy miért), bekövetkezett a legrosszabb, tényleg baj lett, és most azt akarod hogy fizessék ki a károdat? Sztem nem fog menni... ezt jól látod. biztosan nem fogják. én is ugyanígy gondolkodtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Sziasztok.Tanácsotokat szeretném kérni ti mitt tennétek a helyeben.2011.04 11 én levelett kaptam az opeltol hogy vigyem be akocsit mert a vezérmütengely csapágyfedél csavarok meglazulhatnak.Salynos elfelejtettem és kb 3 hete megált az auto.Elvittuk egy szevizbe ahol megállapitották hogy eltört a szivo oldali vezérmütengely.Megcsináltattam az autot és kész.2011 07 14 én kaptam egy uj levelet az opeltol amiben már nyomatékosan kérnek hogy vigyem be a kocsit mert akár a Vezérmutengely is eltorhet!!Természetesen nem márkaszervizben javitattam meg!Kérhetem az opeltol a javitási kolcség megtéritését vagy esélytelen? Szia. Szívó oldali tört el? Érdekes, eddig mindenkinek (már akinek tört) a kipufogó oldali tört. Ott a nagyobb hőhatás... Nekem a törés után jött a visszahívó levél. Minden alkatrész GM-re lett cserélve, de nem szagszervízben, mert ott 6-800e-et mondtak első körben. Bementem a visszahívó levéllel, hogy itt a levél, itt a kocsi, szedjék le a szelepdeklit, nézzék meg a beépített alkatrészeket, szedjék szét, ha kell, csak térítsék meg legalább részlegesen a számlával igazolt 300e Ft-os javítási költséget, elvégre ők hibáztak és későn ismerték el. Kisebb "tiszteletkör" után természetesen elhajtottak a rákba. Ha nem Opel-nél csináltattad, esélytelen a pénz visszaszerzése. Esetleg polgári per, 3 év, párszázezer megelőlegezett forint ügyvédekre, igazságügyi szakértőkre... talán... nálad még az is nehezíti a dolgot, hogy a törés előtt már vissza lett hívva, azaz a te lelkeden szárad, hogy nem éltél a lehetőséggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Szia. Szívó oldali tört el? Érdekes, eddig mindenkinek (már akinek tört) a kipufogó oldali tört. Ott a nagyobb hőhatás... Nekem a törés után jött a visszahívó levél. Minden alkatrész GM-re lett cserélve, de nem szagszervízben, mert ott 6-800e-et mondtak első körben. Bementem a visszahívó levéllel, hogy itt a levél, itt a kocsi, szedjék le a szelepdeklit, nézzék meg a beépített alkatrészeket, szedjék szét, ha kell, csak térítsék meg legalább részlegesen a számlával igazolt 300e Ft-os javítási költséget, elvégre ők hibáztak és későn ismerték el. Kisebb "tiszteletkör" után természetesen elhajtottak a rákba. Ha nem Opel-nél csináltattad, esélytelen a pénz visszaszerzése. Esetleg polgári per, 3 év, párszázezer megelőlegezett forint ügyvédekre, igazságügyi szakértőkre... talán... nálad még az is nehezíti a dolgot, hogy a törés előtt már vissza lett hívva, azaz a te lelkeden szárad, hogy nem éltél a lehetőséggel. Neked mi a motorszámod az utolso 4 kivételével? Illetve milzen évjárat honapra pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 ha a levelet átvette, és nem ment be, vagy nem vette át, és az a visszaküldés oka, hogy nem vette át, akkor bárhol javitják nincs pénzvisszatérités. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Neked mi a motorszámod az utolso 4 kivételével? Illetve milzen évjárat honapra pontosan? Szia, Ha jól emlékszem, amikor ezt kitárgyaltuk, nem a motorszám, hanem az alvázszám alapján azonosítottuk a veszélyeztetett gépeket. Ami kijött: minden Z14XEP motor érintett lehet, a törések főleg a 2005-2007 közötti autóknál jöttek elő, de szervizelés során találtak már laza leszorító csavarokat fiatalabb 1.4 Twinport motoroknál is. A visszahívás első hulláma a 2005-ös gépekre korlátozódott... Ha gondolod, visszakereshető az alvázszám tartomány, ha jól hagy ki az agyam, talán Uhuhu egyik hozzászólásában van benne. íme a levél, amit a törés után jó fél évvel kaptam: Z14XEP visszahívó levél Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Szia, Ha jól emlékszem, amikor ezt kitárgyaltuk, nem a motorszám, hanem az alvázszám alapján azonosítottuk a veszélyeztetett gépeket. Ami kijött: minden Z14XEP motor érintett lehet, a törések főleg a 2005-2007 közötti autóknál jöttek elő, de szervizelés során találtak már laza leszorító csavarokat fiatalabb 1.4 Twinport motoroknál is. A visszahívás első hulláma a 2005-ös gépekre korlátozódott... Ha gondolod, visszakereshető az alvázszám tartomány, ha jól hagy ki az agyam, talán Uhuhu egyik hozzászólásában van benne. íme a levél, amit a törés után jó fél évvel kaptam: Z14XEP visszahívó levél Hál' Istennek, engem nem érint ez a hibalehetőség, de azért megérne egy misét, hogy a GM miért hallgatott a dologról 5 évig, mint ... a fűben. :D A hiányosságra hamar fény derülhetett, viszonylag pontosan be tudták határolni az érintettek körét, az lett volna karakán (bár költségesebb, persze), ha "rögtön" kezdeményezik a visszahívást. Azért ez mégsem egy szelepsapka-hiba. :icon4: Kíváncsi lennék, hogy emiatt hányan fordultak el végleg a márkától... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsani Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Sziasztok.Köszönöm a sok hozzászolást a törött vezérmütengely ügyében.Közben én is futottam egy kört:Az opel bekérte a számlákat szobeli tájékoztatás szerint megvizsgálják az auto elöéletét???? és majd az alapján döntenek!Az auto egyépként 2005 ös és 75000 km van benne.Azért nem vittem az opelbe mert az M3 ason ált meg és felhivtam a Debreceni opel szervizt ahol közölték hogy nyugottan mehetek tovább ha csak a kipufogogáz ellenörzölámpa villog nem lehet olyan nagy baj!Valoszinüleg csak egy gyertya miatt nem megy az egyik henger!!!Természetesen visszafordultam a jo tanács ellenére és egy NORMÁLIS szevibe vittem ahol már nem is engetek tovább.1 napot ált az auto,kezembe adták a törött vezérmütengelyt és mehetem a dolgomra.Még valami Mivel az auto Pesti a Debreceni szervizben közölték hogy leszarják menyek pestre bármi bajom van.Ha oda viszem javitani (Debrecen)ki kellet volna fizetnem a javitási kölcséget kb 160e ft és utánna követelnem a Schillertöl!Tudom hogy én vagyok a hibás mert nem vittem be az elsö levél után,de egy hat éves autoba ne törjön már el a vezérmütengely!!!Egyébként pedig az a hozzáállás amit a Debreceni Opel szalonban tapasztaltam undoritó kiábránditó és márkarombolo!Tudomásom van rola hogy egy multi cég Opel tipusú kocsiait inkáb az Audi szevizbe visszi!Bocsi a kifakadásért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Sziasztok! Én nem kaptam ilyen levelet, de most már izgat ez a dolog. Alvázszámom: W0L0TGF 356G027313 A szolnoki szalon esne útba, de azt inkább hanyagolnám:-) Ceglédre vagy Berénybe tudnám vinni, de előtte érdekelne, hogy beleesik-e. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Árpiska Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Akinek volt már vele dolga vagy esetleg látta hogy a szelepfedél vezérlés felőli oldalán lévő kis kábelcsatornát hogyan/mivel kell kipattintani az legyen szíves árulja el! Le szeretném venni a szelepfedelet és alatta van egy lefogató csavar. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Akinek volt már vele dolga vagy esetleg látta hogy a szelepfedél vezérlés felőli oldalán lévő kis kábelcsatornát hogyan/mivel kell kipattintani az legyen szíves árulja el! Le szeretném venni a szelepfedelet és alatta van egy lefogató csavar. Köszönöm! csak ki kell húzni felfele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Modell Gyár Alvázszámtól Alvázszámig Astra H Bochum 5 2 127191 5 2 243170 Astra H Antwerpen 5 5104564 5 5 256209 Astra H Ellesmere Port 5 8 076219 5 8 173158 Agila Gliwice 5 G 068130 5 G 115860 Astra G Gliwice 5 G 066872 5 G 115858 Meriva A Zaragoza 5 4 211396 5 4 395995 Combo C Azambuja 5 3 033004 5 3 071565 Corsa C Zaragoza 5 4 206462 5 4 395998 Corsa C Eisenach 5 6 068545 5 6 121411 Tigra B Heuliez 5 E 000001 5 E 042126 Csak az alvázszám-listán szereplő, Z10XEP (RPO kód LJ4), Z12XEP (RPO kód LB4), Z14XEP (RPO kód LJ2) vagy Z14XEL (RPO kód LKA) motorral felszerelt járműveket kell átszerelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 érdekes hogy az enyém is laza volt :D oszt kétezernyócas Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Sziasztok! Én nem kaptam ilyen levelet, de most már izgat ez a dolog. Alvázszámom: W0L0TGF 356G027313 A szolnoki szalon esne útba, de azt inkább hanyagolnám:-) Ceglédre vagy Berénybe tudnám vinni, de előtte érdekelne, hogy beleesik-e. Köszi előre is. Ha nyugodtan akarsz aludni inkább nézesd meg, akár maszekkal is. Vagy vidd szervízbe és ott kérd ezt. Hány éves a kocsi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Sziasztok! Én nem kaptam ilyen levelet, de most már izgat ez a dolog. Alvázszámom: W0L0TGF 356G027313 A szolnoki szalon esne útba, de azt inkább hanyagolnám:-) Ceglédre vagy Berénybe tudnám vinni, de előtte érdekelne, hogy beleesik-e. Köszi előre is. Elvileg a tied nem, mert az alvázszámod nem esik a 3 hozzászólással alattad beírt érintett alvázszámok intervallumába, de ahogy már más is írta, ha biztosra akarsz menni, megnézeted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 érdekes hogy az enyém is laza volt :D oszt kétezernyócas Igen azt hiszem más is írta,hogy nincs benne a számtartományban és mégis laza volt,mint a Riga lánc! :icon4: Én is szóltam itt egy zöldségesnek,KAL rendszámú ,olyan szép piros mint a tied és neki is laza volt asszem 2 vagy 4 csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Igen azt hiszem más is írta,hogy nincs benne a számtartományban és mégis laza volt,mint a Riga lánc! :icon4: Én is szóltam itt egy zöldségesnek,KAL rendszámú ,olyan szép piros mint a tied és neki is laza volt asszem 2 vagy 4 csavar. remélem a szerviz költséget levásárolhattad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 remélem a szerviz költséget levásárolhattad :D Amúgy is rendesek,azért is szóltam nekik.... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Elvileg a tied nem, mert az alvázszámod nem esik a 3 hozzászólással alattad beírt érintett alvázszámok intervallumába, de ahogy már más is írta, ha biztosra akarsz menni, megnézeted. Köszi. 2005 novemberi. Igaz, hogy eddig kibírt nálam 210ekm-ert. :D De megnézetem. De akkor Opel szervízben így díjmentesen nem nézik meg, ha nem esik bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Köszi. 2005 novemberi. Igaz, hogy eddig kibírt nálam 210ekm-ert. :D De megnézetem. De akkor Opel szervízben így díjmentesen nem nézik meg, ha nem esik bele? Helyes a meglátásod, ingyé' nem fogják megnézni, hacsak nincs valami ismerősöd ott. Azt még kalkuláld bele, hogy a szelepfedél-tömítést lehet, hogy cserélned kell a magas futás-teljesítményt figyelembe véve, de valaki azt mondja, hogy nem szükséges. U.i.: az enyém 030-cal kezdődik és nem volt meglazulva egyik csavar sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Helyes a meglátásod, ingyé' nem fogják megnézni, hacsak nincs valami ismerősöd ott. Azt még kalkuláld bele, hogy a szelepfedél-tömítést lehet, hogy cserélned kell a magas futás-teljesítményt figyelembe véve, de valaki azt mondja, hogy nem szükséges. U.i.: az enyém 030-cal kezdődik és nem volt meglazulva egyik csavar sem. Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Július23, 2011 Megoszt Elküldve Július23, 2011 Üdv mindenkinek! Évek óta küzdök egy visszatérő problémával! A jobb oldali légzsák csatija kontakthibás és néha a "tűrés" fölé nő az ellenállása, ezáltal kivirít a piros lámpa a műszerfalon és csak műszerrel lehet kitörölni. A javítás menete mindig az, hogy csati lehúz, kotaktsprayvel befúj, visszadug és kész! Ekkor törölhető a hiba és minden OK egy darabig. DE ÚJRA-MEG-ÚJRA ELŐJÖN! Mit lehet itt tenni!!?? Nem találok sehol ilyen csatit, lehet ezt egyáltalán cserélni? Kérem segítsen, aki tud! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Árpiska Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 csak ki kell húzni felfele :icon4: Nem bírtam várni a válaszra és egy görbe feszítővas segítségével lehúztam. Van benne egy karom, ezért a jobb első kerék felé kell feszíteni alját, majd felfele húzni. Leellenőriztem nyomatékkulccsal a csavarokat kattanásig, de mintha 1-en bírtam volna minimálisat húzni (8Nm). Enyém is 2008-as. A lánc melletti csészéknél megszenvedtem, mert a külső torx-hoz való fejem széles volt. Most már abban is kétkedek, hogy ezután nem fog e jelentkezni!? :D Mindenkinek "nagy" sebességnél (130 felett) jött elő, én meg nem igazán hajtom 90-100-tól gyorsabban mivel nincs közelben autópálya, rendőröknek meg nem szívesen adakozok. Minden esetre régi pakolást tettem vissza, figyelni fogom rendben van e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts