Mc-elek Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 az a motor elején az ékszijnál van felül.... ez a főtengely eladó megvan az error :D ez nem x12sz :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 na én a kék karikában lévőre gondoltam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 az a vezérmütengely jeladó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 az a vezérmütengely jeladó az olyankor ha meghal akkor nem indul?? jól gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 az a vezérmütengely jeladó Na ezt nem volt egyszerű tisztázni! :D De akkor most mit pucoljak meg? Vagy mindet, abból nem lehet baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Na ezt nem volt egyszerű tisztázni! :D De akkor most mit pucoljak meg? Vagy mindet, abból nem lehet baj? én arra gondoltam... nem rég csináltam csináltam egy x10xe-t... és volt rajta ganaly... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 [url=http://www.kephost.com/view3.php?filename=wjraonp696gk5ypv7am1.jpg]http://www.kephost.com/images4/2011/6/14/wjraonp696gk5ypv7am1_tn.jpg na én a kék karikában lévőre gondoltam :D Az a kék karika! :D Tök jó képeitek vannak,bezzeg az én motoromról nincs ilyen.Max,ha Freeze-vel lefényképeztetem! :D Mindenesetre elmentem,sose lehet tudni....,hátha veszek ilyen kis kávédarálót :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 ,hátha veszek ilyen kis kávédarálót :D majd ha kidobod a fritöz-t belőle :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! Hétvégén megvolt az olaj és szűrőcsere. Az egy éve vett olcsó/utángyártott olajszűrő kivételekor csodálkozva tapasztaltam, hogy a papírszűrő henger alsó fele gyakorlatilag eltűnt és csak az alsó perem maradt meg. Ez mennyire jellemző? Lehet gond abból, hogy némi papírszűrő darab került a motorba? Egyenlőre most is egy olcsó cucc van benne, de már vettem egy GM szűrőt is. Durván 3,5 L olajat nyomtunk bele, de ezzel is a nívó felett jelez a pálca. Ez mennyire gond? Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! Hétvégén megvolt az olaj és szűrőcsere. Az egy éve vett olcsó/utángyártott olajszűrő kivételekor csodálkozva tapasztaltam, hogy a papírszűrő henger alsó fele gyakorlatilag eltűnt és csak az alsó perem maradt meg. Ez mennyire jellemző? Lehet gond abból, hogy némi papírszűrő darab került a motorba? Egyenlőre most is egy olcsó cucc van benne, de már vettem egy GM szűrőt is. Durván 3,5 L olajat nyomtunk bele, de ezzel is a nívó felett jelez a pálca. Ez mennyire gond? Üdv, Az nem jó, ha valahol a rendszerben kering, vagy már valami járatot eltömített.... Én 3-3,2l-t töltök bele, többet nem, mert akkor úgy járnék mint Te, nekem így a közepénél van... A sok olaj nem egészséges...Mennyivel van felette? Ha 1-2mm akkor még lehet jó, de ha sokkal akkor inkább szívd le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Az biztos, hogy a leeresztett meleg olajban nem láttam nyomát a szűrő maradványainak. Olajszint: inkább 2-3 mm max. felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szatdav Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Tudja valaki, hogy mit jelent az "loss IPM serial data" hiba, mármint nem kapott jelet az IPMtől, de az mi, hol találom, mekkora a baj, le tudom-e ellenőrizni meg tudom-e javítani itthon vagy muszáj a szervíz? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Hali! Van egy motortartó bakom elől, a hűtő alatt. Én a külső aluház és a tengelye közt át tudom dugni az újjam. Ez normális, vagy el van szakadva? Ott nem kellene körben guminak lennie? Tesómét megnéztem, az is ilyen. Meg tudom rángatni a motort. Erről van szó: Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Hali! Van egy motortartó bakom elől, a hűtő alatt. Én a külső aluház és a tengelye közt át tudom dugni az újjam. Ez normális, vagy el van szakadva? Ott nem kellene körben guminak lennie? Tesómét megnéztem, az is ilyen. Meg tudom rángatni a motort. Erről van szó: Visit My Website Én holnap reggel tudom megnézni milyen az enyémen.(dolgozom) Miért nem képhost??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Én holnap reggel tudom megnézni milyen az enyémen.(dolgozom) Miért nem képhost??? :D Közkívánatra! Egyeseknek kompromittáló volt a sok mezítelen hölgy! :D (Meg amúgy is, örülök, hogy ide fel tudok tölteni egy nyamvadt képet :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Hali! Van egy motortartó bakom elől, a hűtő alatt. Én a külső aluház és a tengelye közt át tudom dugni az újjam. Ez normális, vagy el van szakadva? Ott nem kellene körben guminak lennie? Tesómét megnéztem, az is ilyen. Meg tudom rángatni a motort. Erről van szó: Visit My Website Tárgytalan a dolog. Aláfeküdtem az éjszaka az egyik cégesnek (nagyon ráértem :D ), és megvizsgáltam tüzetesen. Az is ilyen. Tehát nincs körbeöntve gumival, csak alulról, egy alátámasztás van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június28, 2011 Megoszt Elküldve Június28, 2011 Tárgytalan a dolog. Aláfeküdtem az éjszaka az egyik cégesnek (nagyon ráértem :D ), és megvizsgáltam tüzetesen. Az is ilyen. Tehát nincs körbeöntve gumival, csak alulról, egy alátámasztás van. Nem teljesen zárt, viszont érdemes megnézned, nincs-e berepedezve a sarkoknál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Sziasztok! Lehet,hogy egy kicsit ostobának tűnik a kérdés,de ha hátsó tárcsaféknél fékpofát akarok cserélni,akkor a piros,vagy a kék karikával jelölt csavart kell kicsavarni,hogy ki tudjam szedni a fékpofákat? Őszintén szólva én a piros karikára tippelnék,de kérlek erősítsetek meg,hogy valóban jól gondolom-e,vagy sem? url=http://kepfeltoltes.hu/view/110703/K_p324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Sziasztok! Lehet,hogy egy kicsit ostobának tűnik a kérdés,de ha hátsó tárcsaféknél fékpofát akarok cserélni,akkor a piros,vagy a kék karikával jelölt csavart kell kicsavarni,hogy ki tudjam szedni a fékpofákat? Őszintén szólva én a piros karikára tippelnék,de kérlek erősítsetek meg,hogy valóban jól gondolom-e,vagy sem? url=http://kepfeltoltes.hu/view/110703/K_p324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Előre is köszönöm a segítséget! Szia! Én a kék karikával jelöltet szedtem le és akkor lejön az egész egyben! 13mas krova jó hozzá! Azért szolok hozzá ehhez a kérdésedhez, mivel azt gondolom nem csináltad még! Az a lényeg ha leszeded akkor a fékdugattyút a hátsónál nem tudod vissza nyomni hanem egy készülék kell hozzá amivel visszatekered mert a kézifék miatt úgy működik mint egy krova! Én tegnap előtt cseréltem és hát kicsit sem voltam ideges mikor az egyik szerelő ismerősöm mondta, hogy vissza kell tekerni a fékdugattyút ami nyomja a fékpofát! Sok sikert és a dugattyú gumiharangjára figyelj! :D :icon4: :icon4: ;) Kicsit olajozd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Még egy kérdés! Az igaz,hogy bal oldali féltengelynél, ahol bemegy a váltóba a féltengely,körülötte van egy O gyűrű,(a képen a fényes gyűrű)és az alatt a gyűrű alatt van egy szintén O tömítő gyűrű?,mert nekem ott szivárog az olaj,a múltkor kicseréltettem a féltengely szimeringet(szerelő azt mondta kicserélte),de még mindig szivárog(szerelő szerint azt az O tömítő gyűrűt kell kicserélni,lehet neki hinni,vagy kamu amit mondott?). Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Még egy kérdés! Az igaz,hogy bal oldali féltengelynél, ahol bemegy a váltóba a féltengely,körülötte van egy O gyűrű,(a képen a fényes gyűrű)és az alatt a gyűrű alatt van egy szintén O tömítő gyűrű?,mert nekem ott szivárog az olaj,a múltkor kicseréltettem a féltengely szimeringet(szerelő azt mondta kicserélte),de még mindig szivárog(szerelő szerint azt az O tömítő gyűrűt kell kicserélni,lehet neki hinni,vagy kamu amit mondott?). Lehet! Mert amikor én cseréltettem akkor az alkatrészes azt mondta, hogy két fajtát tud adni! A különbség az Átmérőben 0.5mm szélességben pedig 0.8mm! Ez is lehet a probléma! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Még egy kérdés! Az igaz,hogy bal oldali féltengelynél, ahol bemegy a váltóba a féltengely,körülötte van egy O gyűrű,(a képen a fényes gyűrű)és az alatt a gyűrű alatt van egy szintén O tömítő gyűrű?,mert nekem ott szivárog az olaj,a múltkor kicseréltettem a féltengely szimeringet(szerelő azt mondta kicserélte),de még mindig szivárog(szerelő szerint azt az O tömítő gyűrűt kell kicserélni,lehet neki hinni,vagy kamu amit mondott?). Nem tudom, mikor az enyimben cserélték, én olyanra nem emlékszek. AstraG betegség a bal szimering elhasználódása. Uhuhu szerint lehet rossz hézagolás. Kérdezd meg őt! Nekem kb 30e km-e cserélték, de megint szivárog :D , de még nem csöpög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Nem tudom, mikor az enyimben cserélték, én olyanra nem emlékszek. AstraG betegség a bal szimering elhasználódása. Uhuhu szerint lehet rossz hézagolás. Kérdezd meg őt! Nekem kb 30e km-e cserélték, de megint szivárog :D , de még nem csöpög. Szia! Köszönöm a segítségedet. Állítólag elég macerás cserélni a szimeringet,legalábbis kiugrasztani a helyéről,de vissza még nagyobb szívás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Szia! Köszönöm a segítségedet. Állítólag elég macerás cserélni a szimeringet,legalábbis kiugrasztani a helyéről,de vissza még nagyobb szívás. Nem hiszem, nekem szervizben kb. fél óra volt az egész művelet. A szimering abban a házban van, amit kihajtasz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Nem hiszem, nekem szervizben kb. fél óra volt az egész művelet. A szimering abban a házban van, amit kihajtasz. Szia! Ne haragudj az értetlenkedésemért,de mit értesz azon,hogy kihajtasz,és milyen házból?Én úgy olvastam az "Igy csináld"-ban,hogy valahogy egy erőteljes mozdulattal ki kell ugrasztani,vagy mi. Nem kötekedni akarok,és nem megcáfolni amit írtál,de most már nagyon komolyan érdekel a dolog,hogy mit hogyan kell csinálni,mert lehet,hogy emiatt nem viszem szerelőhöz,hanem megpróbálkozok én vele,vagy azért annyira nem egyszerű? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts