Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

csapággyal együtt olyan 100 körül lehet kapni a jobb szetteket. lehet kapni olcsóbbat is, de az nem a jobb szettek közé tartozik :D

Köszi!!

Akkor gyűjtünk rá egy darabig :D.

Még annyi.hol melyik cégnél érdemes keresgélni?

A gyári mennyi lehet?

Link to comment
Megosztás:

az oldal tetején bal sarok :D

Kértem ajánlatot.

Ezt kaptam:kuplung tárcsa gyári br.48136ft.

utángyártott(sachs)br.17620ft.

kuplung szek.gyári kedvezményes br.19990ft.

kuplungmunkahenger gyári br.65473ft.

utángyártott (luk)br.51776

beépítési költség kb.br.40000ft

:D

Link to comment
Megosztás:

Kértem ajánlatot.

Ezt kaptam:kuplung tárcsa gyári br.48136ft.

utángyártott(sachs)br.17620ft.

kuplung szek.gyári kedvezményes br.19990ft.

kuplungmunkahenger gyári br.65473ft.

utángyártott (luk)br.51776

beépítési költség kb.br.40000ft

:D

nah hát ez nem semmi!!!!!!!!! :D :) B)

hát nem tudom, csak nekem tűnik rengetegneg a beépítési költség?

Link to comment
Megosztás:

hát az sem olcsó. én biztos a sachs-ot választanám. mondjuk a gyárit nem is néztem volna. nekem ez volt a calibrámban, mármint a márka, de teljesen megvoltam vele elégedve.

Az lesz majdan,mert lassan már érik a csere.

Viszont saját szerelővel rakatom be. :D

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Úgy néz ki, szét fog esni a gyújtáskapcsolóm. Akadozik nagyon.

Szerintetek lehet rendelni gyárból, hogy stimmeljen a kulcs, ha nincs meg a car pass!

Vagy car pass-t lehet-e kérni utólag, és ha igen mennyiért?

Nekem nyáron szorul, vagy néha be is ragad amikor nagy forróság van a kocsiban. Ilyenkor mindig befújom sprayvel, és utána egy darabig jó...

Link to comment
Megosztás:

Na befújtam zárolajzóval a gyújtáskapcsolót.

Sose csináljatok ilyet! Azóta az eredeti kulcs nem fordul el!

A tartalékkal működik, de elég nyögve nyelős.

A tartalék kulcson lógott egy fekete műanyag biléta, rajta valami kód. Az a kulcskód? Az alapján tudok gyári betétet rendelni, vagy mindenképpen kell a car pass?

Link to comment
Megosztás:

Na befújtam zárolajzóval a gyújtáskapcsolót.

Sose csináljatok ilyet! Azóta az eredeti kulcs nem fordul el!

Pedig a jó öreg WD40 nálam is működni szokott, nekem is nagy melegben vacakol. Most már mindig tartok a kocsiban egy kis flakont belőle, főleg ilyenek miatt, de mindenre jó ez, lehet, h még az orromat is tisztíccsa...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Úgy néz ki, szét fog esni a gyújtáskapcsolóm. Akadozik nagyon.

Szerintetek lehet rendelni gyárból, hogy stimmeljen a kulcs, ha nincs meg a car pass!

Vagy car pass-t lehet-e kérni utólag, és ha igen mennyiért?

Szia!

Már írtam régebben, kb 80e Km-nél jártam így, hogy szorult, néha el sem lehetett fordítani, majd néha sikerült.

Aztán végleg megszorult. Nekem nem kellett cserélnem zárbetétet, mert egy ügyes kezű műszerész bácsi, szétszedte, rövidebbre vágta a rugókat, mindezt 2.000.-ft-ért:-) szereléssel együtt. Azóta, mint kés a vajban. Ja és most van 204eKm benne. napi 15-20 indítással és semmi baja a gyujtáskulcsnak.

Azóta egyszer sem szorult.

A WD-40 nagyon jó dolog, de nem erre való, sőt semmilyen zárolajozót ne használjatok ilyen esetben! Csak összeszedi a koszt és még jobban szorulni fog a zár!

Ja és még egy járulékos dolog:-) Összekeni a kulcs a kezedet, zsebedet és azt ahová leteszed :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.