Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Valaki tudja, hogy firefox alatt miért nincsen villogó kurzorom a szerkesztő ablakban? Kicsit idegesítő úgy írni hozzászólást, hogy nem mehetsz vissza a szövegben beszúrni még valamit.... :D

Mielőtt böngészőt cserélnél, nézd meg a vezérlőpult/opciók/fórum beállítások menüpontot (baloldalt alul), és az üzenetszerkesztő típusát fejlett szerkesztőről kapcsold át alap szerkesztőre, Firefox alatt nekem is ezért nem volt kurzor. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy Astra G-nél mihez köthető az INSP felirat megjelenése a kijelzőn? '03-as Astra G 1.7DTI-ről lenne szó. 116EKm-től van nálam, azóta most 126Ekm környékén jelent meg elősször. Ha 15EKm vagy 30Ekm-ként számoljuk a szervizelést, akkor 120Km-nél kellett volna előjönni nem? Vagy az 1 évet is figyelembe veszi a legutolsó megjelenése óta km-től függetlenül? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy Astra G-nél mihez köthető az INSP felirat megjelenése a kijelzőn? '03-as Astra G 1.7DTI-ről lenne szó. 116EKm-től van nálam, azóta most 126Ekm környékén jelent meg elősször. Ha 15EKm vagy 30Ekm-ként számoljuk a szervizelést, akkor 120Km-nél kellett volna előjönni nem? Vagy az 1 évet is figyelembe veszi a legutolsó megjelenése óta km-től függetlenül? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Kérdésedben ott a rejtőzik válasz! B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy Astra G-nél mihez köthető az INSP felirat megjelenése a kijelzőn? '03-as Astra G 1.7DTI-ről lenne szó. 116EKm-től van nálam, azóta most 126Ekm környékén jelent meg elősször. Ha 15EKm vagy 30Ekm-ként számoljuk a szervizelést, akkor 120Km-nél kellett volna előjönni nem? Vagy az 1 évet is figyelembe veszi a legutolsó megjelenése óta km-től függetlenül? Válaszaitokat előre is köszönöm.

1 év vagy 15e km Z14XE

1 év vagy 30e km Z14XEP

a többi motorról nem tudok nyilatkozni. B)

Link to comment
Megosztás:

A fékpofák felcsiszolása, a futózott gumi és a nyári gumi használata télen nekem örök rejtély marad, hogy ezek miért jók. És remélem egy vészfékezéskor nem mögöttem fognak jönni ezek az autók...

Üdv!

Ezt nem gondoltam volna,hogy a fékpofák zsírtalanítása és csiszolása rontja a fékhatást,dehát mindig tanul az ember!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vasárnap 120-as tempónál kivillant a sárga-kulcsos autó.Kb 5 km-ert mentem így vele,megérkeztem a cél állomáshoz,és mikor megálltam kivillogtattam.A kód 1125.Kb 1-1,5 óra múlva indultam haza,mikor be röffentettem a mocit már nem világított.Szerintetek mi lehet ez a kód?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ui: tudna valaki "mondani" nekem olyan címet,ahonnan a G astra hibakódokat le lehet tölteni,a H astrához megvan a hibakód táblázatom,de a G-hez nincs.Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vasárnap 120-as tempónál kivillant a sárga-kulcsos autó.Kb 5 km-ert mentem így vele,megérkeztem a cél állomáshoz,és mikor megálltam kivillogtattam.A kód 1125.Kb 1-1,5 óra múlva indultam haza,mikor be röffentettem a mocit már nem világított.Szerintetek mi lehet ez a kód?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ui: tudna valaki "mondani" nekem olyan címet,ahonnan a G astra hibakódokat le lehet tölteni,a H astrához megvan a hibakód táblázatom,de a G-hez nincs.Köszönöm előre is!

az 0125lesz, nem?

P0125=Hűtőközeg-hőmérséklet szabályzás aktiváláshoz nem elegendő

Link to comment
Megosztás:

az 0125lesz, nem?

P0125=Hűtőközeg-hőmérséklet szabályzás aktiváláshoz nem elegendő

Szia! Köszönöm a segítséget,ezt mi okozhatja vagy mitől lehet ez?

Előfordulhat,hogy 0125 volt a hibakód,fék-gáz tövig nyom,gyújtás ráad,és először villant 1-et,várt egy kicsit,aztán megint 1-et,várt, aztán 2-őt,várt,aztán 5-öt,ennyi. Azért gondoltam,hogy 1125 a hibakód (sajna még kezdő vagyok ebben a hibakód kiolvasás témában),köszönöm a segítségedet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vasárnap 120-as tempónál kivillant a sárga-kulcsos autó.Kb 5 km-ert mentem így vele,megérkeztem a cél állomáshoz,és mikor megálltam kivillogtattam.A kód 1125.Kb 1-1,5 óra múlva indultam haza,mikor be röffentettem a mocit már nem világított.Szerintetek mi lehet ez a kód?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ui: tudna valaki "mondani" nekem olyan címet,ahonnan a G astra hibakódokat le lehet tölteni,a H astrához megvan a hibakód táblázatom,de a G-hez nincs.Köszönöm előre is!

A 1125 a turbónyomással függ össze, de többféle jelentése is lehet, pl kritikus rendszerhiba.

http://www.ilexa.co.uk/forum/index.php?PHP...g84246#msg84246

Link to comment
Megosztás:

Szia! Köszönöm a segítséget,ezt mi okozhatja vagy mitől lehet ez?

Előfordulhat,hogy 0125 volt a hibakód,fék-gáz tövig nyom,gyújtás ráad,és először villant 1-et,várt egy kicsit,aztán megint 1-et,várt, aztán 2-őt,várt,aztán 5-öt,ennyi. Azért gondoltam,hogy 1125 a hibakód (sajna még kezdő vagyok ebben a hibakód kiolvasás témában),köszönöm a segítségedet!

Akkor az mégiscsak 1125lesz, ha így villogta,meg azt mondja andris83, hogy létezik olyan.....csak én nem találtam az OBD2-ben B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2008-as Classic II Z14XEP. Valamiért rengeteg kosz jön az utastérbe a szellőzésen keresztül, így megnézném a pollenszűrőt, csakhogy gondom van a kesztyűtartó kiszerelésével.

A felső sorban levő három és a lent sorban levő két szélső csavart gond nélkül kiszedtem, de a lenti középsőhöz nem férek hozzá. Ezt hogyan tudom kiszedni?

Köszi, üdv,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2008-as Classic II Z14XEP. Valamiért rengeteg kosz jön az utastérbe a szellőzésen keresztül, így megnézném a pollenszűrőt, csakhogy gondom van a kesztyűtartó kiszerelésével.

A felső sorban levő három és a lent sorban levő két szélső csavart gond nélkül kiszedtem, de a lenti középsőhöz nem férek hozzá. Ezt hogyan tudom kiszedni?

Köszi, üdv,

Zoli

Elvileg ezt is gond nélkül ki kellene tudnod szedni.

Kicsit fölfele mutatnak azok a csavarok, tehát zárt ajtónál simán ki lehet venni.

Link to comment
Megosztás:

Olcsó és jó, szerintem.

Én ilyen szokom venni pollenbe meg levegőszűrőbe, már az F-ben sem volt vele baj.

Kollégámnak ma vettem egy armafilt pollenszűrőt, csomagolás semmi extra, de szűrő egész jó minősége...ahogy meg tudom ítélni.

Levegőszűrő is olcsóbb, mint amit szoktam venni, főleg cromaxnál...

Olajszűrőben mennyire lehet jó? Cromaxnál 1200Ft az armafilt, a Gyári opel meg 2300Ft... Én 3300-ért szoktam manfiltert venni, a szervizben meg 3 éve 4k volt...

Link to comment
Megosztás:

Kollégámnak ma vettem egy armafilt pollenszűrőt, csomagolás semmi extra, de szűrő egész jó minősége...ahogy meg tudom ítélni.

Levegőszűrő is olcsóbb, mint amit szoktam venni, főleg cromaxnál...

Olajszűrőben mennyire lehet jó? Cromaxnál 1200Ft az armafilt, a Gyári opel meg 2300Ft... Én 3300-ért szoktam manfiltert venni, a szervizben meg 3 éve 4k volt...

Nem tudom, én olajszűrőből viszont gyárit veszek mindig.

Pár hete vettem a csergőben ezeket, a pollen 1300, a levegő 1000 Ft volt, és szerintem nem fizettem a gyári olajszűrővel együtt 4e Ft-ot (klubos kedvezménnyel)...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.