Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Sziasztok!

Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance!

Olyan kérdésem lenne, hogy a soförnél lévő olvasólámpámban a burkolat alatt van egy vezetéken egy müanyag és abban van egy kicsi panel! Ami fixen be van kötve! És a burkolatból lehet kihúzni! Ja és ez a burkolat közepén van külön helye!

A másik pedig az ami a képen látható két fekete kör alak na azokat nem tudom hogy mik lehetnek!?

Ti szerintem tapasztaltabak vagyok hogy mi lehet az!

Olvasólámpa

Tudom kicsit fura kérdés de máshogy enm tudom leírni vagyis megkérdezni! B)

Üdv Szpeki

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

De honnan tudja a BC,ha a vezetékek,amelyek a fékpofához mennek,el vannak vágva és le vannak szigetelve?Esetleg a fékpedál út-hosszábból,vagy mi a gyíkból?

akkor azéet írja mert el vannak vágva a vezetékek...

másmilyen brake feliratot még nem láttam soha a BC-n....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance!

Olyan kérdésem lenne, hogy a soförnél lévő olvasólámpámban a burkolat alatt van egy vezetéken egy müanyag és abban van egy kicsi panel! Ami fixen be van kötve! És a burkolatból lehet kihúzni! Ja és ez a burkolat közepén van külön helye!

A másik pedig az ami a képen látható két fekete kör alak na azokat nem tudom hogy mik lehetnek!?

Ti szerintem tapasztaltabak vagyok hogy mi lehet az!

Olvasólámpa

Tudom kicsit fura kérdés de máshogy enm tudom leírni vagyis megkérdezni! B)

Üdv Szpeki

1, nem jó a link

2, a gyári riasztónak az olvasólámbában vannak az érzékelői, szerintem azokra gondolsz

Link to comment
Megosztás:

akkor azéet írja mert el vannak vágva a vezetékek...

másmilyen brake feliratot még nem láttam soha a BC-n....

Az nem lehet,mert másfél éve vettem,azóta így van a vezeték!Az igazsághoz viszont hozzátartozik,hogy a hátsó dob és pofák felcsiszolása után jelent meg először ez az üzenet!

Link to comment
Megosztás:

Köszi Ákos az infót.

Azért lepett meg a dolog, mert amikor még a GSIm volt, annak felébe se került volna a dolog munkadíjjal együtt.... :D

Ó a jó öreg GSI B)

Pedig erősebb is volt, nagyobb terhelésre kellhetett méretezni a kuplungját...

jól láttad. a kinyomócsapágy ami egyben egy munkahenger is, az kurvadrága. az dobja meg a kuplungcsere költségét. szerencsére ritkán kell kuplungot cserélni :)
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elárulnátok, hogy hol van az Astra G diagnosztikai csatlakozója? B) Valami nem kóser az alapjárattal, szeretném kiolvastatni a rendszert, hátha betárolt valamilyen eseményt, de az istenért sem találom meg a csatlakozót! :D

Ha már itt vagyok: szerintetek mitől lehet az, hogy hidegindítás után felugrik az alapjárat 1500 környékére, óvatos gázadást követően egészen 2500-ra tornássza fel magát, majd néhány másodperc után visszaesik 800 körüli értékre? Érzésre kicsit rázkódik is ilyenkor a motor, mintha kihagyna a gyújtás valahol. Check engine lámpa nem világít, és miután az említett intermezzón túl esünk, semmi gond nincs az autóval; egyenletesen gyorsul, nem rángat, érzésre minden normálisan működik. Benzines, 1.6-os modellről van szó, X16XE. Különös, hogy nem minden esetben indul így az autó. Legtöbbször hideg indításnál jön elő a hiba, de üzem meleg motorra ráindítva is előfordul.

(Először AGR-re gyanakodtam, lévén, a B Vectrámban az szórakozik visszatérően, de a sárga lámpa hiánya miatt elvetettem az ötletet. A gyertyákat azért zártam ki, mert akkor menet közben sem járna egyenletesen a motor, szerintem. Gyanús továbbá, hogy esetleg valamelyik levegőcső elrehülése okozza a problémát, de a Vectrában, ugyanilyen motornál az is kivillantotta a MIL lámpát, emellett menet közben is úgy dobálta a fordulatot, mint egyes politikusok a dakota közmondásokat.)

Köszönöm a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Omega B X20XEV-n volt szerencsém ilyenhez, semmi hibalámpa, pusztán ez a jelenség.

Alapjárati motor, folytószelepház, levegőjáratok, csövek tisztítása. Egyik levegőcső repedt volt, ahelyett vettem újat. Nem tudom melyik volt a baja, de onnantól jó volt.

(Valaki tudja, hogy firefox alatt miért nincsen villogó kurzorom a szerkesztő ablakban? Kicsit idegesítő úgy írni hozzászólást, hogy nem mehetsz vissza a szövegben beszúrni még valamit.... :)

Sziasztok!

Elárulnátok, hogy hol van az Astra G diagnosztikai csatlakozója? B) Valami nem kóser az alapjárattal, szeretném kiolvastatni a rendszert, hátha betárolt valamilyen eseményt, de az istenért sem találom meg a csatlakozót! :D

Ha már itt vagyok: szerintetek mitől lehet az, hogy hidegindítás után felugrik az alapjárat 1500 környékére, óvatos gázadást követően egészen 2500-ra tornássza fel magát, majd néhány másodperc után visszaesik 800 körüli értékre? Érzésre kicsit rázkódik is ilyenkor a motor, mintha kihagyna a gyújtás valahol. Check engine lámpa nem világít, és miután az említett intermezzón túl esünk, semmi gond nincs az autóval; egyenletesen gyorsul, nem rángat, érzésre minden normálisan működik. Benzines, 1.6-os modellről van szó, X16XE. Különös, hogy nem minden esetben indul így az autó. Legtöbbször hideg indításnál jön elő a hiba, de üzem meleg motorra ráindítva is előfordul.

(Először AGR-re gyanakodtam, lévén, a B Vectrámban az szórakozik visszatérően, de a sárga lámpa hiánya miatt elvetettem az ötletet. A gyertyákat azért zártam ki, mert akkor menet közben sem járna egyenletesen a motor, szerintem. Gyanús továbbá, hogy esetleg valamelyik levegőcső elrehülése okozza a problémát, de a Vectrában, ugyanilyen motornál az is kivillantotta a MIL lámpát, emellett menet közben is úgy dobálta a fordulatot, mint egyes politikusok a dakota közmondásokat.)

Köszönöm a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.