Korzika Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Sziasztok! A Brake fad üzenet mit jelent,tud valaki ebben segíteni? Thx! Fékhatás csökkenés.Nem hegyi úton mentél ahol felforrósodott a fék?
bátyus Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Fékhatás csökkenés.Nem hegyi úton mentél ahol felforrósodott a fék? Üdv! Nem,de lehet beragadt a fékpofa,mert a dobok elég melegek voltak,viszont az üzenet megjelenik pl. reggel is,lehet megégtek a pofák?
bátyus Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Ja és még az is érdekelne,hogy mi figyeli ezt a fékhatáscsökkenést?
Korzika Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Ja és még az is érdekelne,hogy mi figyeli ezt a fékhatáscsökkenést? board computer
uhuhu Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 az brake pad azt jelenti hogy elkopott a fékbetét....
Zachi Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 board computer Akinek nincs BC, annak az "akusztikus fékkopásjelző". B)
bátyus Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 az brake pad azt jelenti hogy elkopott a fékbetét.... Üdv! De honnan tudja a BC,ha a vezetékek,amelyek a fékpofához mennek,el vannak vágva és le vannak szigetelve?Esetleg a fékpedál út-hosszábból,vagy mi a gyíkból?
bátyus Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 ja és: brake pad wear = fékbetétkopás brake fade= fékerővesztés És nekem a Brake Fad üzenet jön,ezért kérdeztem!
szpeki Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Sziasztok! Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance! Olyan kérdésem lenne, hogy a soförnél lévő olvasólámpámban a burkolat alatt van egy vezetéken egy müanyag és abban van egy kicsi panel! Ami fixen be van kötve! És a burkolatból lehet kihúzni! Ja és ez a burkolat közepén van külön helye! A másik pedig az ami a képen látható két fekete kör alak na azokat nem tudom hogy mik lehetnek!? Ti szerintem tapasztaltabak vagyok hogy mi lehet az! Olvasólámpa Tudom kicsit fura kérdés de máshogy enm tudom leírni vagyis megkérdezni! B) Üdv Szpeki
Korzika Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Sziasztok! Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance! Üdv Szpeki B) Jó neked!
uhuhu Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Üdv! De honnan tudja a BC,ha a vezetékek,amelyek a fékpofához mennek,el vannak vágva és le vannak szigetelve?Esetleg a fékpedál út-hosszábból,vagy mi a gyíkból? akkor azéet írja mert el vannak vágva a vezetékek... másmilyen brake feliratot még nem láttam soha a BC-n....
szkszaby Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Sziasztok! Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance! Olyan kérdésem lenne, hogy a soförnél lévő olvasólámpámban a burkolat alatt van egy vezetéken egy müanyag és abban van egy kicsi panel! Ami fixen be van kötve! És a burkolatból lehet kihúzni! Ja és ez a burkolat közepén van külön helye! A másik pedig az ami a képen látható két fekete kör alak na azokat nem tudom hogy mik lehetnek!? Ti szerintem tapasztaltabak vagyok hogy mi lehet az! Olvasólámpa Tudom kicsit fura kérdés de máshogy enm tudom leírni vagyis megkérdezni! B) Üdv Szpeki 1, nem jó a link 2, a gyári riasztónak az olvasólámbában vannak az érzékelői, szerintem azokra gondolsz
Korzika Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 Sziasztok! Van egy 2002-es g astram 1.8 1.6v Elegance! Még csak most nézem, 1.6 szelep az komoly! B)
bátyus Elküldve Április22, 2011 Elküldve Április22, 2011 akkor azéet írja mert el vannak vágva a vezetékek... másmilyen brake feliratot még nem láttam soha a BC-n.... Az nem lehet,mert másfél éve vettem,azóta így van a vezeték!Az igazsághoz viszont hozzátartozik,hogy a hátsó dob és pofák felcsiszolása után jelent meg először ez az üzenet!
tgabika76 Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 másmilyen brake feliratot még nem láttam soha a BC-n.... Jaja, "Brake pad" lesz az, és ráadásnak még a MID is pixelhibás, ezért látszik a P betű F-nek.
julien Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 A fékpofák felcsiszolása, a futózott gumi és a nyári gumi használata télen nekem örök rejtély marad, hogy ezek miért jók. És remélem egy vészfékezéskor nem mögöttem fognak jönni ezek az autók...
szpeki Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 Még csak most nézem, 1.6 szelep az komoly! B) Jól van na! Munkahelyről gyorsan felmentem! és félre nyomtam!
iqbéla Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 Köszi Ákos az infót. Azért lepett meg a dolog, mert amikor még a GSIm volt, annak felébe se került volna a dolog munkadíjjal együtt.... :D Ó a jó öreg GSI B) Pedig erősebb is volt, nagyobb terhelésre kellhetett méretezni a kuplungját... jól láttad. a kinyomócsapágy ami egyben egy munkahenger is, az kurvadrága. az dobja meg a kuplungcsere költségét. szerencsére ritkán kell kuplungot cserélni :)
Timer Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 Sziasztok! Elárulnátok, hogy hol van az Astra G diagnosztikai csatlakozója? B) Valami nem kóser az alapjárattal, szeretném kiolvastatni a rendszert, hátha betárolt valamilyen eseményt, de az istenért sem találom meg a csatlakozót! :D Ha már itt vagyok: szerintetek mitől lehet az, hogy hidegindítás után felugrik az alapjárat 1500 környékére, óvatos gázadást követően egészen 2500-ra tornássza fel magát, majd néhány másodperc után visszaesik 800 körüli értékre? Érzésre kicsit rázkódik is ilyenkor a motor, mintha kihagyna a gyújtás valahol. Check engine lámpa nem világít, és miután az említett intermezzón túl esünk, semmi gond nincs az autóval; egyenletesen gyorsul, nem rángat, érzésre minden normálisan működik. Benzines, 1.6-os modellről van szó, X16XE. Különös, hogy nem minden esetben indul így az autó. Legtöbbször hideg indításnál jön elő a hiba, de üzem meleg motorra ráindítva is előfordul. (Először AGR-re gyanakodtam, lévén, a B Vectrámban az szórakozik visszatérően, de a sárga lámpa hiánya miatt elvetettem az ötletet. A gyertyákat azért zártam ki, mert akkor menet közben sem járna egyenletesen a motor, szerintem. Gyanús továbbá, hogy esetleg valamelyik levegőcső elrehülése okozza a problémát, de a Vectrában, ugyanilyen motornál az is kivillantotta a MIL lámpát, emellett menet közben is úgy dobálta a fordulatot, mint egyes politikusok a dakota közmondásokat.) Köszönöm a segítségeteket!
Zachi Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 A kézifék és a sebességváltó közti műanyag lap alatt lapul a diagnosztikai csatlakozó. Csak ki kell pattintani és tádáámmm!
Timer Elküldve Április23, 2011 Elküldve Április23, 2011 Hmm, a mindenit! B) Ott kerestem, mivel B Vectra-n is ott van, de olyan passzentosan illeszkedik, hogy nem mertem feszegetni, nehogy eltörjön! :D Köszönöm a segítséget! :)
iqbéla Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Omega B X20XEV-n volt szerencsém ilyenhez, semmi hibalámpa, pusztán ez a jelenség. Alapjárati motor, folytószelepház, levegőjáratok, csövek tisztítása. Egyik levegőcső repedt volt, ahelyett vettem újat. Nem tudom melyik volt a baja, de onnantól jó volt. (Valaki tudja, hogy firefox alatt miért nincsen villogó kurzorom a szerkesztő ablakban? Kicsit idegesítő úgy írni hozzászólást, hogy nem mehetsz vissza a szövegben beszúrni még valamit.... :) Sziasztok! Elárulnátok, hogy hol van az Astra G diagnosztikai csatlakozója? B) Valami nem kóser az alapjárattal, szeretném kiolvastatni a rendszert, hátha betárolt valamilyen eseményt, de az istenért sem találom meg a csatlakozót! :D Ha már itt vagyok: szerintetek mitől lehet az, hogy hidegindítás után felugrik az alapjárat 1500 környékére, óvatos gázadást követően egészen 2500-ra tornássza fel magát, majd néhány másodperc után visszaesik 800 körüli értékre? Érzésre kicsit rázkódik is ilyenkor a motor, mintha kihagyna a gyújtás valahol. Check engine lámpa nem világít, és miután az említett intermezzón túl esünk, semmi gond nincs az autóval; egyenletesen gyorsul, nem rángat, érzésre minden normálisan működik. Benzines, 1.6-os modellről van szó, X16XE. Különös, hogy nem minden esetben indul így az autó. Legtöbbször hideg indításnál jön elő a hiba, de üzem meleg motorra ráindítva is előfordul. (Először AGR-re gyanakodtam, lévén, a B Vectrámban az szórakozik visszatérően, de a sárga lámpa hiánya miatt elvetettem az ötletet. A gyertyákat azért zártam ki, mert akkor menet közben sem járna egyenletesen a motor, szerintem. Gyanús továbbá, hogy esetleg valamelyik levegőcső elrehülése okozza a problémát, de a Vectrában, ugyanilyen motornál az is kivillantotta a MIL lámpát, emellett menet közben is úgy dobálta a fordulatot, mint egyes politikusok a dakota közmondásokat.) Köszönöm a segítségeteket!
julien Elküldve Április25, 2011 Elküldve Április25, 2011 (Valaki tudja, hogy firefox alatt miért nincsen villogó kurzorom a szerkesztő ablakban? Kicsit idegesítő úgy írni hozzászólást, hogy nem mehetsz vissza a szövegben beszúrni még valamit.... B) próbáld meg felfrissíteni a legújabbra http://www.mozilla-europe.org/hu/
imy Elküldve Április25, 2011 Elküldve Április25, 2011 próbáld meg felfrissíteni a legújabbra http://www.mozilla-europe.org/hu/ amíg mozillát használtam addig jónak tűnt, de a google chrome jobb B)
Recommended Posts