Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Uraim,

ismerős autót akar venni. Mint lelkes G Astra tulajdonos, gondoltam ajánlom neki a típust.

Benéztünk a bárdiautó honlapjára, mégis mi mennyi lehet hozzá.

Osztán ott kaptam egy szép nagy pofont: Az komoly, hogy egy kuplungszett kinyomócsapággyal 110ezer forint?!

Vagy én néztem el valamit?

Köszönöm

Örülj neki, hogy csak 110 e. Ha dízel és esetleg kettős tömegű lendkerék is kell az még egyszer annyi. Habár a csergő-nél én a 70 e körül vettem a luk-ot kompletten. De az egy X16XEL volt.

Link to comment
Megosztás:

Uraim,

ismerős autót akar venni. Mint lelkes G Astra tulajdonos, gondoltam ajánlom neki a típust.

Benéztünk a bárdiautó honlapjára, mégis mi mennyi lehet hozzá.

Osztán ott kaptam egy szép nagy pofont: Az komoly, hogy egy kuplungszett kinyomócsapággyal 110ezer forint?!

Vagy én néztem el valamit?

Köszönöm

Nyugtass meg azért,hogy nem az a fő szempont egy kocsivásárlásnál,hogy

mennyibe kerül a kuplung csere? B)

Link to comment
Megosztás:

Nyugtass meg azért,hogy nem az a fő szempont egy kocsivásárlásnál,hogy

mennyibe kerül a kuplung csere? B)

Nah nekem anno amikor az Astrat vettem nem volt mellékes, hogy mit veszek.

3-4 éves corollákon gondolkodtam, de akkor jött az astra akció, és akkor a 2.5m-os keretet megtoldottam 300e-el és lett egy új kocsi, amiben tuti a 0 km, nem a lehet, de nem biztos x km. Illetve a toyotába nagyságrendekkel drágább az alkatrész... Illetve akkor az már lenne 7-8 éves, ez meg csak 3.5 éves. Sztem még mindig opelba olcsóbb minden, mint japán társaikba, igaz azok megbízhatóbbak, és jobb minőségűek valamivel...

Nekem japán motorkerékpárom volt előtte, csak az egyikben kellett kuplung kinyomónál lévő szimeringet cserélni, de semmi mást a kopó alkatrészeken...Igaz a kopó alkatrészek évente 150-200k volt. ( gumi, lánc, olaj, szűrők )

Link to comment
Megosztás:

Nyugtass meg azért,hogy nem az a fő szempont egy kocsivásárlásnál,hogy

mennyibe kerül a kuplung csere? B)

Kinek mi. Sokféle ember van. Faterom a múltkor végigasszisztálta a fényszórócserémet a Coupén, és azt mondta végül hogy ő bizony nem venne ilyen autót amiben ennyire nehéz fényszórót cserélni... De a volt főnököm azért mondta vissza anno a Fiat Stilo rendelését, mert a csomagtérajtón belül nem volt lehúzófül, és így koszos lett volna a keze a hátsó ajtó lecsukásánál. Vagy volt aki azért nem vette meg a HDi Peugeot 407-est anno, mert a forgalmazó nem volt képes adni hozzá ingyen (ha már egyszer sokmilliós autó) egy csomag cérnakesztyűt, és így meg tankolásnál büdös gázolajszagú lett volna a keze...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

Ez durva.

Vezérműlánc csere??

Érdekelne tételesen az a számla.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

Akkor mire is kérted fel a szervízt? Mert amit leírtál, hogy miket cseréltek, az Nekem bőven túlmutat az átvizsgálás határán.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

Mi áll(t) a munkafelvételi lapon? Átvizsgálás v. átvizsgálás+javítás?

Link to comment
Megosztás:

Akkor mire is kérted fel a szervízt? Mert amit leírtál, hogy miket cseréltek, az Nekem bőven túlmutat az átvizsgálás határán.

Átvizsgálásra mentem, a "direkt átvételen" kijött a veszérműlánc, olajgomba és a támcsapágy + kértem egy kötelező szervizt, tekintve, hogy az autó szervizkönyve elég érdekesen volt vezetve.Tehát ha így nézzük, mindent én kértem. A probléma nem ezzel van ( na jó, az árral is), hanem azzal, hogy ennyi pénzért lazán megcsinálják, hogy felírogatnak a számlára olyat, amit el sem végeztek. Tanulópénznek tekintem a dolgot, nem is megyek vissza reklamálni, a jövőben csak ismerős szervizeshez viszem a verdát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

Név, és minden konkrétum nélkül bescannelnéd a számlát, kíváncsi vagyok, mennyire riasztó, és tényleg nagyon gááz az egész így.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

új vagyok a fórumon, még sosem volt astra G a családban. Feleségemnek vettünk egy 5 éves G astrát és elkövettem azt a hibát, hogy átvizsgálásra beadtam az Opel Tóthoz. Nekem céges autóm van, így az árakkal nem voltam tisztában. Na, 213.000 lett a számla vége. Vezérműlánc csere, támcsapágyak cseréje + kötelező szerviz. Az egy dolog, hogy eddig nem ismertem az árakat, de az felhúzta az agyam, hogy annyi izzó csere szepel a számlán, amennyi egy karácsonyfán nincs és bár a számlán rajta van a fékolaj csere, hozzzá sem nyúltak. Biztos vagyok benne, hogy a rutinos rókák tudják, hogy kell messzire elkerülni a márkaszervizeket, én most erre csak ráerősteni tudok, úgyhogy Opel Tóth ( üllői út) nálam csúnyán kiesett a kosárból. Ja, ma még felhívtak, hogy mindkét hátsó dobfék fémig le van kopva, életveszélyes, még a számlára is ráírták. Kivittem egyik isemrősöm szervizébe, szétszedte a féket, mondta, 10.000 Ft és ha már megnézte, akkor feltöltötte a fagyállót is, mert az gálánsan elfelejtették visszatölteni a vezérműlánc csere után.na, engem többet nem látnak márkaszervizben.

Üdv

no, akkor most ebbe beleszólok B)

kurvaszar ez a hozzászólás, mert a fórumozók többségét meg lehet etetni az ilyen hozzászólásokkal, és ez neked jó...

akkor kezdjük.

Egy márkaszerviz nem olcsó. DE cserébe minőségi alkatrészekkel, és 2 év km korlátozásnélküli garanciával javitja az autót. Mivel hivatalos hely, bármilyen nemtetszés esetén jogorvoslatot tudsz kérni.

Egy márkaszerviz SOHA nem javit meg magától semmi, minden elvégzendő munkáról jóváhagyást kér. A jóváhagyás az általában a javitás összegével együtt készül.

Honnan látod, vagy tudod, hogy nem nyultak a fékolajhoz??? Röntgen szemed van, vagy netán tudsz forráspontot vizsgálni?

A márkaszervizes alkatrész árakat, hogy tudod összehasonlitani a 10.000 Ft os fékbetéttel??? ( ráadásul a dobfék pofát, dobbal együtt illik cserélni...

A gyári vezérmüláncot az utángyártottal? Az utéángyártott tényleg olcsóbb... hüdejó.

szóval összefoglalva: tájékoztattak, tudtál róla, jóváhagytad. Nem ők a barmok...

ha meg nem., Akkor ők is, de te is hogy kifizetted,és nem kiáltottál vezetőért, hogy te nem rendelted meg a munkát.... ( de 100% biztos vagyok benne, hogy nem így volt...)

És egyet végre megtanulhatna mindenki: a márkaszerviz nem a magánszemélyeket húzza meg... mit? ellopott 3 izzót? nemá...

( szivem szerint az ilyen hozzászólásokat kitörölném, mert a valóságalapja kb annyi, hogy bement, és 213.000 ft os fizetett...)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Nem tudom jól emléxem-e, ezért megkérdezem.

25.000-nél voltam Uhuhunál szervízen, azt hiszem akkor járt le a 2 év. Füzet szerint 40.000nél lenne esedékes következő, de úgy emléxem aazt beszéltük, hogyha hosszútávra tervezek az autóval 10.000ként kéne vinni. Vagyis most 35.000nél, jelenleg 31800 km van benne.

Akkor most 35nél vigyem befele igaz?

Milyen olajat kapjon a dárga? Eddig 3x voltam vele Uhuhuhéknál, (5,15,25) eddig végig Castrol EDGE 0W30at kapott.

Mehet még most is vagy már illene vmi mást?

Link to comment
Megosztás:

no, akkor most ebbe beleszólok B)

kurvaszar ez a hozzászólás, mert a fórumozók többségét meg lehet etetni az ilyen hozzászólásokkal, és ez neked jó...

akkor kezdjük.

Egy márkaszerviz nem olcsó. DE cserébe minőségi alkatrészekkel, és 2 év km korlátozásnélküli garanciával javitja az autót. Mivel hivatalos hely, bármilyen nemtetszés esetén jogorvoslatot tudsz kérni.

Egy márkaszerviz SOHA nem javit meg magától semmi, minden elvégzendő munkáról jóváhagyást kér. A jóváhagyás az általában a javitás összegével együtt készül.

Honnan látod, vagy tudod, hogy nem nyultak a fékolajhoz??? Röntgen szemed van, vagy netán tudsz forráspontot vizsgálni?

A márkaszervizes alkatrész árakat, hogy tudod összehasonlitani a 10.000 Ft os fékbetéttel??? ( ráadásul a dobfék pofát, dobbal együtt illik cserélni...

A gyári vezérmüláncot az utángyártottal? Az utéángyártott tényleg olcsóbb... hüdejó.

szóval összefoglalva: tájékoztattak, tudtál róla, jóváhagytad. Nem ők a barmok...

ha meg nem., Akkor ők is, de te is hogy kifizetted,és nem kiáltottál vezetőért, hogy te nem rendelted meg a munkát.... ( de 100% biztos vagyok benne, hogy nem így volt...)

És egyet végre megtanulhatna mindenki: a márkaszerviz nem a magánszemélyeket húzza meg... mit? ellopott 3 izzót? nemá...

( szivem szerint az ilyen hozzászólásokat kitörölném, mert a valóságalapja kb annyi, hogy bement, és 213.000 ft os fizetett...)

Mielőtt így lerendeznéd a dolgot, halkan jegyzem meg, hogy kivittem a márkaszervizből az autót egy másik szerelőhöz, aki megmutatta, hogy a fékolajat nem cserélték ki, mert érintetlen a csavar. Továbbá egyetlen szóval sem mondtam, hogy nem én kértem, úgyhogy fogd vissza magad egy kicsit. Átvertek, ez nem kérdés, hanem tény. Vitatkozhatunk, bár nem igazán óhajtok. Biztos vannak korrekt márkaszervizek is, az én tapasztalatom az, hogy az Opel Tóth nem az. Ennyit írtam, nem többet. És maradjunk annyiban, hogy a nem olcsó és a pofátlanul drága között van különbség. Megkérdeztem másik Opel márkaszervizt is a vezérműlánc cseréről. Vidék 54.000, Pest 70.000 Opel Tóth 110.000. Mindhárom cég Opel márkaszerviz, két év kilométerkorlátozás nélküli garival a beépített alkatrészekre. Veszed már lassan miről beszélek?

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt így lerendeznéd a dolgot, halkan jegyzem meg, hogy kivittem a márkaszervizből az autót egy másik szerelőhöz, aki megmutatta, hogy a fékolajat nem cserélték ki, mert érintetlen a csavar. Továbbá egyetlen szóval sem mondtam, hogy nem én kértem, úgyhogy fogd vissza magad egy kicsit. Átvertek, ez nem kérdés, hanem tény. Vitatkozhatunk, bár nem igazán óhajtok. Biztos vannak korrekt márkaszervizek is, az én tapasztalatom az, hogy az Opel Tóth nem az. Ennyit írtam, nem többet. És maradjunk annyiban, hogy a nem olcsó és a pofátlanul drága között van különbség. Megkérdeztem másik Opel márkaszervizt is a vezérműlánc cseréről. Vidék 54.000, Pest 70.000 Opel Tóth 110.000. Mindhárom cég Opel márkaszerviz, két év kilométerkorlátozás nélküli garival a beépített alkatrészekre. Veszed már lassan miről beszélek?

Szerintem Ákosnak nem kell elmagyarázni a dolgokat...

Egy kicsit vegyél vissza,itt norm.hangon szoktunk értekezni egymással...

Igy jártál,ennyi,majd legközelebb körbejárod a dolgokat,előtte,nem utána,mielőtt mindenki hülye,csak te nem... B)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Nem tudom jól emléxem-e, ezért megkérdezem.

25.000-nél voltam Uhuhunál szervízen, azt hiszem akkor járt le a 2 év. Füzet szerint 40.000nél lenne esedékes következő, de úgy emléxem aazt beszéltük, hogyha hosszútávra tervezek az autóval 10.000ként kéne vinni. Vagyis most 35.000nél, jelenleg 31800 km van benne.

Akkor most 35nél vigyem befele igaz?

Milyen olajat kapjon a dárga? Eddig 3x voltam vele Uhuhuhéknál, (5,15,25) eddig végig Castrol EDGE 0W30at kapott.

Mehet még most is vagy már illene vmi mást?

amig nem eszi, addig ez tökjó

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt így lerendeznéd a dolgot, halkan jegyzem meg, hogy kivittem a márkaszervizből az autót egy másik szerelőhöz, aki megmutatta, hogy a fékolajat nem cserélték ki, mert érintetlen a csavar. Továbbá egyetlen szóval sem mondtam, hogy nem én kértem, úgyhogy fogd vissza magad egy kicsit. Átvertek, ez nem kérdés, hanem tény. Vitatkozhatunk, bár nem igazán óhajtok. Biztos vannak korrekt márkaszervizek is, az én tapasztalatom az, hogy az Opel Tóth nem az. Ennyit írtam, nem többet. És maradjunk annyiban, hogy a nem olcsó és a pofátlanul drága között van különbség. Megkérdeztem másik Opel márkaszervizt is a vezérműlánc cseréről. Vidék 54.000, Pest 70.000 Opel Tóth 110.000. Mindhárom cég Opel márkaszerviz, két év kilométerkorlátozás nélküli garival a beépített alkatrészekre. Veszed már lassan miről beszélek?

erre majd egy kicsit késöbb írok, csak most nincs időm...

( csak nehogy azt hidd hogy átugrottam ezt a hozzászólást B) )

Link to comment
Megosztás:

erre majd egy kicsit késöbb írok, csak most nincs időm...

( csak nehogy azt hidd hogy átugrottam ezt a hozzászólást B) )

annyit, hogy gyári alkatrészekkel, nálunk is 110 körül van a lánccsere kompletten.

DE lehet csak láncot cserélni, mi sokszor csak azt szoktunk, az olyan 35 körül van.

aért kiváncsi lennék, hogy hogy csinálják meg ezt ötven valahányezerért, amikor csak a munkadíja 54 AW , amit amugy csak akkor lehet ennyi idő alatt megcsinálni, ha már 50 darab autót átszereltél... Kivéve ha csak láncot cserélsz csak, mert akkor egy célszerszámmal lehet átfüzni, de akkor nem kell szétszedni a motort.

( 54 AW, az 4,5 óra munkaidő. )

szóval amit más szerviz adott, az csak lánc, vagy kamu...

a többire majd késöbb, dolgozni kell....

ű

Link to comment
Megosztás:

Én a Schiller kománál vettem a kocsit, és a Fóti útra vittem 2x szereltetni a kocsit.Egyszer első lökös átfújásra mert nekem jöttek, másik meg még az elején olajcsere stb...Nagyon meg voltam vellük elégedve, de az tény hogy nagyon drága volt.Mondjuk a lökhárítót nem nekem kellett fizetni hanem annak aki nekem jött(78000Ft), úgyhogy ott nem kaptam szívgörcsöt.Mivel nem vet fel a lóvé pont ezért járok egy márkafüggetlen szervízbe akikkel szintén elégedett vagyok.Sőt náluk még azt is engedik hogy bemenjél és megnézd hogy merre hány méter.A garanciát nem tudom hogy hogy van, de mivel adnak papírt meg mindent biztos hogy lehet valamit kezdeni ha probléma lenne.

Link to comment
Megosztás:

Én a Schiller kománál vettem a kocsit, és a Fóti útra vittem 2x szereltetni a kocsit.Egyszer első lökös átfújásra mert nekem jöttek, másik meg még az elején olajcsere stb...Nagyon meg voltam vellük elégedve, de az tény hogy nagyon drága volt.Mondjuk a lökhárítót nem nekem kellett fizetni hanem annak aki nekem jött(78000Ft), úgyhogy ott nem kaptam szívgörcsöt.Mivel nem vet fel a lóvé pont ezért járok egy márkafüggetlen szervízbe akikkel szintén elégedett vagyok.Sőt náluk még azt is engedik hogy bemenjél és megnézd hogy merre hány méter.A garanciát nem tudom hogy hogy van, de mivel adnak papírt meg mindent biztos hogy lehet valamit kezdeni ha probléma lenne.

A Kalocsai Opelnél megkérnek, hogy fáradjak be a műhelybe, és hogy nézzem a munkát. Minden alkalommal megkérdezik, hogy elviszem-e a kiszedett cuccokat. És eddig amit cseréltek, ott mindig ajánlottak egy gyárit és egy utángyártottat árral együtt. Maguktól nem cseréltek még semmit. Még izzó cserénél is megkérdezték, náluk veszem-e, magamnak cserélem-e stb.....

Egyszer rendszámtábla világításra mondtam, persze cseréljék csak. A számlán láttam, hogy 3 vagy 400 Ft-ot írtak az izzó cserére + 44 Ft az alkatrészár! B)

Természetesen nem is szóltam semmit, hiszen én kértem.... Majd legközelebb magamnak cserélem. Ennyi.

Szóval nekem csak Fordnál voltak komoly gondjaim. Opelnél nem.

Még annyi eszembe jutott, hogy én azt hittem a hátsó dobomat cserélni kell, de a szerelő mondta, hogy nyugi, még pár évet elmegyek vele, csak a külső burkolat rohadt el.

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt így lerendeznéd a dolgot, halkan jegyzem meg, hogy kivittem a márkaszervizből az autót egy másik szerelőhöz, aki megmutatta, hogy a fékolajat nem cserélték ki, mert érintetlen a csavar. Továbbá egyetlen szóval sem mondtam, hogy nem én kértem, úgyhogy fogd vissza magad egy kicsit. Átvertek, ez nem kérdés, hanem tény. Vitatkozhatunk, bár nem igazán óhajtok. Biztos vannak korrekt márkaszervizek is, az én tapasztalatom az, hogy az Opel Tóth nem az. Ennyit írtam, nem többet. És maradjunk annyiban, hogy a nem olcsó és a pofátlanul drága között van különbség. Megkérdeztem másik Opel márkaszervizt is a vezérműlánc cseréről. Vidék 54.000, Pest 70.000 Opel Tóth 110.000. Mindhárom cég Opel márkaszerviz, két év kilométerkorlátozás nélküli garival a beépített alkatrészekre. Veszed már lassan miről beszélek?

Itt a kérdés az, hogy megkérdeztek-e téged, hogy valóban kéred e a javítást ENNYIÉRT.

Ha ez nem volt meg/elmaradt, tényleg pofátlanság.

A márkaszervizes árak olyanok, amilyenek. Nem kell oda vinni, ha nem tetszik.

Link to comment
Megosztás:

Itt a kérdés az, hogy megkérdeztek-e téged, hogy valóban kéred e a javítást ENNYIÉRT.

Ha ez nem volt meg/elmaradt, tényleg pofátlanság.

A márkaszervizes árak olyanok, amilyenek. Nem kell oda vinni, ha nem tetszik.

hát gondolom, csak megkérdezték tőle, különben ki lenne olyan ostoba, hogy kifizeti???

szólás nélkül 5-10 ezret még talán fizet az ember, de annyit???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.