GH Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 és nem gyári alkatrészeket tetetek bele, hanem jobbat. Jobbat mint a gyári? Ez lenne a Norautó fékbetét 16-ért? B) Te tudod. Csak légyszi ne pont mögöttem gyere mikor én épp vészfékezek a gyárival... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Jobbat mint a gyári? Ez lenne a Norautó fékbetét 16-ért? :D Te tudod. Csak légyszi ne pont mögöttem gyere mikor én épp vészfékezek a gyárival... :) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Nem pont egy norautós fékbetétre illetve tárcsára gondoltam, hanem valami jóra.Egy kicsit csalódtam az"eredeti "alkatrészben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Nem pont egy norautós fékbetétre illetve tárcsára gondoltam, hanem valami jóra.Egy kicsit csalódtam az"eredeti "alkatrészben. szerintem mi naponta 2-3 fékbetétet értékesítünk az ügyfeleknek, és soha senkinek sem eszi meg a tárcsáját. az én zafirám csak gyári alkatrészekkel van / volt szerelve, és 108.000 nél vettem le az első gyári 2002 ben rászerelt féktárcsát. 2 lehetőség van: nem gyári GM fékbetét van az autódon, vagy nem gyári GM féktárcsa van az autódon, sé az a puha, és szar. a gyári cucc nem szar..... vagy még egy, hogy megvezettek, és rád akartak sózni egy féktárcsát, miközbe nem is kéne még.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Elvittem a Norautóhoz a gépet, és kiderült hogy még csak félig van elkopva a fékbetét, de azért nyikorog mert bordásra koptatta a tárcsát.Nem szoktam satuféket nyomni, vagy hirtelen fékezni úgyhogy nem értem hogy a gyári alkatrész hogyan tudott 38000Km alatt így bekopni.A srác azt mondta hogy a hejemben várna még egy 15000KM-t aztán tárcsával együtt cserélné.Valószínű hogy úgy lesz és nem gyári alkatrészeket tetetek bele, hanem jobbat. 60e km alatt nekem még mindig jó, pár hete néztem, mikor cseréltem a nyári gumikat és sztem még ennyit el kell hogy menjen. Sztem lábfüggő. Kollega 110e km alatt 1 tárcsát, 2 szett betétet megetetett a kocsival. Igaz ő hajt mint a meszes, 9-10l-es fogyija van. szinte padló gáz, ahol lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Az betenne ha nem GM lenne az autón, mivel szalonból hoztam ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 szerintem mi naponta 2-3 fékbetétet értékesítünk az ügyfeleknek, és soha senkinek sem eszi meg a tárcsáját. az én zafirám csak gyári alkatrészekkel van / volt szerelve, és 108.000 nél vettem le az első gyári 2002 ben rászerelt féktárcsát. 2 lehetőség van: nem gyári GM fékbetét van az autódon, vagy nem gyári GM féktárcsa van az autódon, sé az a puha, és szar. a gyári cucc nem szar..... vagy még egy, hogy megvezettek, és rád akartak sózni egy féktárcsát, miközbe nem is kéne még.... Mi a minimális vastagsága? És akkor a kollega meg tudja mérni, s el tudja dönteni, hogy csak tárcsa, vagy csak betét kell-e bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Mi a minimális vastagsága? És akkor a kollega meg tudja mérni, s el tudja dönteni, hogy csak tárcsa, vagy csak betét kell-e bele... Első tengelyen: kuka érett: 1.7 motorig (átmérő 256 mm) 21 mm, 1.8-tól (átmérő 280 mm) 22mm leszabályozható: 22 mm-ig ill. 23 mm-ig Az új tárcsa 24 ill. 25 mm vastag. Hátul: kuka érett: 8 mm átmérőtől függetlenül leszabályozható: 9 mm-ig Az új tárcsa 10 mm vastag. Féktárcsa vastagságát több ponton kell mérni, nem a külső peremen, mert homorúra kopik. Repedés vagy kb. 4 mm-es berágódás esetén gondolkodás nélkül kukába vele B). Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Első tengelyen: kuka érett: 1.7 motorig (átmérő 256 mm) 21 mm, 1.8-tól (átmérő 280 mm) 22mm leszabályozható: 22 mm-ig ill. 23 mm-ig Az új tárcsa 24 ill. 25 mm vastag. Hátul: kuka érett: 8 mm átmérőtől függetlenül leszabályozható: 9 mm-ig Az új tárcsa 10 mm vastag. Féktárcsa vastagságát több ponton kell mérni, nem a külső peremen, mert homorúra kopik. Repedés vagy kb. 4 mm-es berágódás esetén gondolkodás nélkül kukába vele B). Köszi, ez nagyon jó kis leírás. Doboknál hogy van, ott van valami tűrés, hogy a dobot milyen állapotban kell cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kertészgéza Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sziasztok! Ma megyek olajcserére független szerelőhöz. Előző szervizelés óta 15e km-t futott az autó 9 hónap alatt. Insp felirat értelemszerűen még nincs. Most kell-e ezzel kapcsolatban tenni valamit - ha igen, mit - vagy majd ha kiírja az Insp feliratot? Segítséget megköszönöm Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Köszi, ez nagyon jó kis leírás. Doboknál hogy van, ott van valami tűrés, hogy a dobot milyen állapotban kell cserélni? A dobnál meg van adva, mi az a maximális átmérő, ameddig lehet használni, illetve amire fel lehet szabályozni. Én az első fékeimet 75e km-nél cseréltem, ekkor a betét vastagsága 3mm volt kb. Nem szórakoztam, kidobtam a tárcsát is. A tárcsa brembo lett, a betét textar. Szétszedtem ezzel egyidőben a dobfékeket is, hogy megnézzem azzal mi a helyzet. Bő 50%-osak voltak, úgyhogy a hátulja majdnem 2x annyit elmegy, mint az eleje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A dobnál meg van adva, mi az a maximális átmérő, ameddig lehet használni, illetve amire fel lehet szabályozni. Én az első fékeimet 75e km-nél cseréltem, ekkor a betét vastagsága 3mm volt kb. Nem szórakoztam, kidobtam a tárcsát is. A tárcsa brembo lett, a betét textar. Szétszedtem ezzel egyidőben a dobfékeket is, hogy megnézzem azzal mi a helyzet. Bő 50%-osak voltak, úgyhogy a hátulja majdnem 2x annyit elmegy, mint az eleje. Arra már nem emlékszem, hogy mi az a méret, talán 231mm, de lehet rosszul emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sziasztok! Ma megyek olajcserére független szerelőhöz. Előző szervizelés óta 15e km-t futott az autó 9 hónap alatt. Insp felirat értelemszerűen még nincs. Most kell-e ezzel kapcsolatban tenni valamit - ha igen, mit - vagy majd ha kiírja az Insp feliratot? Segítséget megköszönöm Üdv Gábor Ha megjelenik, akkor kiütöd. (napi számláló benyom, gyújtás ráad és kb 2-3 sec múlva vízszintes vonalak megjelennek, akkor jó) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Ha megjelenik, akkor kiütöd. (gáz+fék+napi számláló benyom, gyújtás ráad és kb 2-3 sec múlva vízszintes vonalak megjelennek, akkor jó) Gáz meg fék nélkül is kiszedi az "insp"-et! :D Bár,ha úgy jobban tetszik,akkor nyomhatja is közben.De,ha még az első ködlámpát is bekapcsolja,meg a hátsó szélvédő fűtést és jobb hátsó ablakot félig leengedi és magyar nótát hallgat közben és iszik 3 sört , 3 felest a jobbikból,akkor hosszabb ideig nem jön vissza az "insp". B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 magyar nótát hallgat közben és iszik 3 sört , 3 felest a jobbikból,akkor Na ez meg volt hogyan tovább ?? B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Gáz meg fék nélkül is kiszedi az "insp"-et! :) Bár,ha úgy jobban tetszik,akkor nyomhatja is közben.De,ha még az első ködlámpát is bekapcsolja,meg a hátsó szélvédő fűtést és jobb hátsó ablakot félig leengedi és magyar nótát hallgat közben és iszik 3 sört , 3 felest a jobbikból,akkor hosszabb ideig nem jön vissza az "insp". B) okés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kertészgéza Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Köszi a segítséget! 3 és fél éve absztinencia... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sziasztok! Lyuggatott, vagy mart féktárcsával van valakinek tapasztalata? Jobb mint a sima? Kéne valamit tuningolni a fékemen, nem vagyok megelégedve vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Köszi a segítséget! 3 és fél éve absztinencia... Orvos látott már? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Sziasztok! Lyuggatott, vagy mart féktárcsával van valakinek tapasztalata? Jobb mint a sima? Kéne valamit tuningolni a fékemen, nem vagyok megelégedve vele. Jobb fékhatást/hatásfokot egyik sem hozna. Ezek a megoldások az intenzívebb hűtést és a jobb öntisztulást szolgálják. Meg kéne bambulni, hogy minden működik-e rendesen és hogy milyen tárcsa ill. fékbetét van beszerelve. Pl.: QH betéttől ne várj csodát. Sok múlik a gumiabroncson is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Long74 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Sziasztok!!! Kipróbáltam,de a magyarnótát hanyagoltam. Lehet,hogy ezért nem sikerült? Mármint berugni. B) A fe insp megmaradt.... Hol rontottam el????? :) Gáz meg fék nélkül is kiszedi az "insp"-et! :( Bár,ha úgy jobban tetszik,akkor nyomhatja is közben.De,ha még az első ködlámpát is bekapcsolja,meg a hátsó szélvédő fűtést és jobb hátsó ablakot félig leengedi és magyar nótát hallgat közben és iszik 3 sört , 3 felest a jobbikból,akkor hosszabb ideig nem jön vissza az "insp". :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Sziasztok!!! Kipróbáltam,de a magyarnótát hanyagoltam. Lehet,hogy ezért nem sikerült? Mármint berugni. B) A fe insp megmaradt.... Hol rontottam el????? :D gyujtás ráad,és közben nyomod a nullázót...egyszerre kellene csinálni,és jó lesz! Nem kell se nagymama,se semmi,na jó max egy kis agancsoskóla... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 gyujtás ráad,és közben nyomod a nullázót...egyszerre kellene csinálni,és jó lesz! Nem kell se nagymama,se semmi,na jó max egy kis agancsoskóla... B) Én így szoktam:beülök-benyomom a nullázót-nyomva tartom és ráadom a gyújtást-3-4 mp. mulva ---- vonal lesz az insp-ből Bár hozzá kell tenni nem mindig sikerült elsőre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Uraim, ismerős autót akar venni. Mint lelkes G Astra tulajdonos, gondoltam ajánlom neki a típust. Benéztünk a bárdiautó honlapjára, mégis mi mennyi lehet hozzá. Osztán ott kaptam egy szép nagy pofont: Az komoly, hogy egy kuplungszett kinyomócsapággyal 110ezer forint?! Vagy én néztem el valamit? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Uraim, ismerős autót akar venni. Mint lelkes G Astra tulajdonos, gondoltam ajánlom neki a típust. Benéztünk a bárdiautó honlapjára, mégis mi mennyi lehet hozzá. Osztán ott kaptam egy szép nagy pofont: Az komoly, hogy egy kuplungszett kinyomócsapággyal 110ezer forint?! Vagy én néztem el valamit? Köszönöm jól láttad. a kinyomócsapágy ami egyben egy munkahenger is, az kurvadrága. az dobja meg a kuplungcsere költségét. szerencsére ritkán kell kuplungot cserélni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts