Lipi-G Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe. Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni! Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon. Én nem biztos,hogy benne hagynám.csinálhat az bajt!
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe. Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni! Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon. Miért nem engedtet le a leeresztőn át, én is így jártam a múltkor. Na de nem akarok okoskodni. Én meg fűthető tükröt akartam kicserélni, és úgy eltörtem az újat, mint a ****t! :D Nem mosolygunk, tanulunk!
Zachi Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Miért nem engedtet le a leeresztőn át, én is így jártam a múltkor. Na de nem akarok okoskodni. Én meg fűthető tükröt akartam kicserélni, és úgy eltörtem az újat, mint a ****t! :D Nem mosolygunk, tanulunk! Halljuk! Halljuk! Taníts mester! :lol:
Barna Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe. Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni! Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon. engem inkább az zavarna, hogy üzem meleg motornál a műanyag szívószál szétolvad és esetleg műanyag bevonattal terít be valamit amit nem kellene, no meg az olaj tulajdonságait is megváltoztatja... vagy aztán a következő megállásnál meg kihűl és megdermed a réteg. Na az azutáni hidegindítás nem lesz egészséges. Én biztos levenném a deknit és kiszedném azt a műanyagot a több száz fokra felmelegedő olajból... Más: 2005-ös Z14XEP, volt már vezérmű tengely csavar ellenőrzés?
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Halljuk! Halljuk! Taníts mester! :D Ne vegyél utángyártott visszapillantót, mert k***a nehéz bepattintani a helyére, sőt lehetetlen. Viszont olcsó. :lol: 2000 a kukában! A tanulást amúgy a szívószálas estre értettem. Fogadjunk te sem fogod ezek után kipróbálni! :D
steve78 Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Ne vegyél utángyártott visszapillantót, mert k***a nehéz bepattintani a helyére, sőt lehetetlen. Viszont olcsó. :D 2000 a kukában! A tanulást amúgy a szívószálas estre értettem. Fogadjunk te sem fogod ezek után kipróbálni! :lol: Speciel Én egyáltalán nem dugnék semmilyen toldott-foldott csövet a nívópálca helyére, inkább keresnék olyat, ami egymagában is megfelelő hosszúságú. Van aki a saját, van aki a más kárán tanul. Opelforum Én ezért szeretlek! :D
tjanika Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 De hát addig kell lennie hidegen (COLD)! :D Mármint az előírt szint feléig van,nem pedig a tartály feléig.A max.szint a tartály felénél van,na és ennek a felén áll most... Remélem érthető volt. :lol:
Barna Elküldve Március6, 2011 Elküldve Március6, 2011 Ti a hűtővizet szoktátok cserélni? 6 és fél éves a kocsi, gondolkodom rajta, hogy a köv szerviz alkalmával azt is le kéne cserélni illetve akkor milyet kéne bele rakni? Itt a Haynes tanácsa: Az Opel nem ír elő kötelezően hűtővíz csereperiódust, mivel a hűtő közeget élettartamra töltötték fel. Ettől függetlenül erősen javasolt minden második évben, gyárival megegyező minőségű és hígítási arányú hűtővíz cserét végezni, mivel a fagyálló idővel veszít korrózió védelmi képességéből. A mindenkori tulajdonos eldöntheti, hogy megfogadja e ezt a tanácsot vagy sem. Én személy szerint cserélem két évente, nem az a 3-4e vág földhöz és jobb a békesség
Amusing Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 köszi :D) lesz csere, még meg akarom tartani egy darabig a gépet
woody1 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe. Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni! Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon. Ez egy igazi SZÍVÓmotoros gép... :D ...bocs, de ezt nem lehetett kihagyni
Alex75 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Ez egy igazi SZÍVÓmotoros gép... :lol: ...bocs, de ezt nem lehetett kihagyni Humor Harold színre lépett... :D :D
sasa58 Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Ez egy igazi SZÍVÓmotoros gép... :D ...bocs, de ezt nem lehetett kihagyni Igen, jól megszívtam.
Real_Tek Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Sziasztok A baloldali tükrömnél a mozgatómotort kicsit reparálni kellett és a tükörlap a visszatételnél eltört, pedig óvatosak voltunk. Mégegyszer ezt elkerülném, esetleg van vmi használható trükkötök tippetek ilyen esetre? Olyasmire gondoltam, hogy egy vékony szivacsot teszek rá s egy hajlékony falappal megpróbálom egyszerre az egész felületet visszanyomni. Vélemény?
Lipi-G Elküldve Március7, 2011 Elküldve Március7, 2011 Sziasztok A baloldali tükrömnél a mozgatómotort kicsit reparálni kellett és a tükörlap a visszatételnél eltört, pedig óvatosak voltunk. Mégegyszer ezt elkerülném, esetleg van vmi használható trükkötök tippetek ilyen esetre? Olyasmire gondoltam, hogy egy vékony szivacsot teszek rá s egy hajlékony falappal megpróbálom egyszerre az egész felületet visszanyomni. Vélemény? ezek a műanyagok nem igen kedvelik a hideget,ridegek,oszt reccs :D
Real_Tek Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 ezek a műanyagok nem igen kedvelik a hideget,ridegek,oszt reccs :) :lol: :D Namost tegnap óta már nem ettől fáj a fejem hanem mert a frissen megcsinált és fényezett kicsikét (vasárnap lett összerakva) asszony vitte műszakiztatni, ami flottul ment is, majd utána "nem vette észre hogy mögötte van egy autó" és lezúzta a hátsó lökhárítót.... full csere, újrafényezés... aoós azért figyelmességből belerakott egy tolatóradart is :D /azért a nőnapi virágot meggondoltam odaadjam-e/
Lipi-G Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 :lol: :D Namost tegnap óta már nem ettől fáj a fejem hanem mert a frissen megcsinált és fényezett kicsikét (vasárnap lett összerakva) asszony vitte műszakiztatni, ami flottul ment is, majd utána "nem vette észre hogy mögötte van egy autó" és lezúzta a hátsó lökhárítót.... full csere, újrafényezés... aoós azért figyelmességből belerakott egy tolatóradart is :D /azért a nőnapi virágot meggondoltam odaadjam-e/ Add neki oda,egy szemüveg kiséretében! :)
Real_Tek Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel.
free0228 Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 hali mindenki. érdeklödnék, h érdemes-e olajcsere elött motoröblitö adalékot használni, illetve az uj olajba hidrotöke tisztitot tenni? egy 2001es 1.4 g astrarol lenne szó 128000kmel válaszotokat elöre is köszike
balazs777 Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel. ez a folyadékkristályos? mert ha igen akkor nagyon nehezen fogsz találni magyarországon. szerintem e-bay lesz a megoldás.
killermedve Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel. hy ilyesmi: http://cgi.ebay.de/BORDCOMPUTER-MID-BC-Dis...=item43a5ab673a vagy ilyen: http://cgi.ebay.de/OPEL-ASTRA-G-MERIVA-A-T...=item2a0ea6d0b8
mantec Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 T free0228! Mint a szervizkönyv 47. oldalán olvasható: A különböző motorolaj-adalékok használata kárt okozhat ... Az Opel ellenzi az adalékok használatát.
Korzika Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 hali mindenki. érdeklödnék, h érdemes-e olajcsere elött motoröblitö adalékot használni, illetve az uj olajba hidrotöke tisztitot tenni? egy 2001es 1.4 g astrarol lenne szó 128000kmel válaszotokat elöre is köszike A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam. Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D
free0228 Elküldve Március8, 2011 Elküldve Március8, 2011 A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam. Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D ismim ajánlotta a motoröblitöt, bár neki nem opléja van.ezért is kérdeztem véleményeteket. hát én már a 15e kmböl is kicsusztam kicsit.... de 7végén orvosolom
Lipi-G Elküldve Március9, 2011 Elküldve Március9, 2011 A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam. Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D A vizet is a sarki húzósból hordod hozzá! :lol: :D
Recommended Posts