dsteel Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Sziasztok! Segítség kéne mert tanácstalan vagyok. Van egy 2001-es 2.0 TDI G astram. És az a baj vele hogy ha 12 óránál többet áll akkor utána nem bírom el indítani. És a szűrőben van gázolaj. Már át néztünk mindent nincs dugulás semmi mocsok csak foglya magát és nem indul. Kérlek titeket segítsetek mert már kocsim többet van szerelőnél mint nálam és senki sem tud mit mondani csak azt hogy most már tuti jó erre tessék haza hozom másnap reggel amikor indítom elindul de meg is áll és kész aztán már hiába próbálom. Köszönöm annak aki tud segíteni. Elektromos probléma kizárt? (bár gondolom, túl egyszerű lenne). Akku? Nem szívja valami? Szerk.: bár most látom, hogy írtad, h. elindul, csak leáll. Akkor nem ez lesz a baj, nyilván. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tjanika Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 lehetőség szerint gyárit töltsél bele... piros van benne? mi is a motor kódod ? Z16dXE motorkód. Most piros van benne,de van itthon sima Prevent (asszem színtelen)az jó bele nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Z16dXE motorkód. Most piros van benne,de van itthon sima Prevent (asszem színtelen)az jó bele nem? g12-es legyen ,ez a lényeg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tjanika Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 g12-es legyen ,ez a lényeg :lol: Z16XE d nélkül :D Ez valami kód ami rajta van az üvegen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 Z16XE d nélkül :D Ez valami kód ami rajta van az üvegen? a piros fagyálló típusa/fajtája http://www.google.hu/images?hl=hu&clie...mp;aql=&oq= Link to comment Megosztás: More sharing options...
tjanika Elküldve Március5, 2011 Megoszt Elküldve Március5, 2011 a piros fagyálló típusa/fajtája http://www.google.hu/images?hl=hu&clie...mp;aql=&oq= Nekem ilyen van itthon.Ez jó bele? http://www.sps-automobil.hu/webshop/prelix...g35c-p-151.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Nem vagyok az a 5.ötvenes típus,pörgetem én ahogy az 1.6-os szereti. Na de van még egy problem: Most néztem a kiegyenlítő tartályomat és csak félig van hűtőfolyadékkal,pedig tél elején töltöttem a max.szintig. Hova lett a többi?Olajszint nem emelkedik,nem találtam semmi szivárgást...Hova lett??? De hát addig kell lennie hidegen (COLD)! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 T. Opel Szakértők! 2005-ös 1,4-es twinport motoros Astra G-vel rendelkezem. Saját hülyeségem folytán (most ne részletezzük), belecsúszott egy műanyag szívószál az olajteknőbe, a nívópálca helyén. Kérdésem:okozhat-e valamilyan problémát, ha igen mit tegyek az elhárítására? A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 T. Opel Szakértők! 2005-ös 1,4-es twinport motoros Astra G-vel rendelkezem. Saját hülyeségem folytán (most ne részletezzük), belecsúszott egy műanyag szívószál az olajteknőbe, a nívópálca helyén. Kérdésem:okozhat-e valamilyan problémát, ha igen mit tegyek az elhárítására? A válaszokat előre is köszönöm! :D :lol: :D ÓÓÓÓ, részletezzük már! Hogy a fenébe történik ilyen? Egyébként én lebontanám az olajteknőt és kivenném. Az apróra darált morcalékok eldugíthatnak ezt-azt, vagy csak leszűkítik a járatokat. A nívópálca helyén nem lehet kipiszkálni, hogy ne kelljen bontani, vagy már lent van az alján? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 :D :lol: :D ÓÓÓÓ, részletezzük már! Hogy a fenébe történik ilyen? Egyébként én lebontanám az olajteknőt és kivenném. Az apróra darált morcalékok eldugíthatnak ezt-azt, vagy csak leszűkítik a járatokat. A nívópálca helyén nem lehet kipiszkálni, hogy ne kelljen bontani, vagy már lent van az alján? Köszi a választ, sajnos én is ilyesmire gondoltam, de az olajszivattyú szivókosarán nem akad fennt a dolog, mielőtt apróra darálódna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Köszi a választ, sajnos én is ilyesmire gondoltam, de az olajszivattyú szivókosarán nem akad fennt a dolog, mielőtt apróra darálódna? Már a forgó főtengely összetöri. Ha volt azóta beindítva, már lehet össze is van. Volt azóta beindítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Már a forgó főtengely összetöri. Ha volt azóta beindítva, már lehet össze is van. Volt azóta beindítva? Volt, kb 15 km-t mentem vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Volt, kb 15 km-t mentem vele. Akkor szerintem már tárgytalan a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Akkor szerintem már tárgytalan a dolog. Ez mit jelent? Megnyugodhatok, vagy azért még parázzak egy kicsit és figyeljem az olajnyomás kijelzőt és a furcsa hangokat? Vagy esetleg egy soronkívűli olajcsere szűrővel, vagy csak az egyik javasolt-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Ez mit jelent? Megnyugodhatok, vagy azért még parázzak egy kicsit és figyeljem az olajnyomás kijelzőt és a furcsa hangokat? Vagy esetleg egy soronkívűli olajcsere szűrővel, vagy csak az egyik javasolt-e? Lehet hogy ott van még felakadva valahol, nem vagyok tisztában a méretekkel egy szívószálhoz képest. Én csak levenném azt a teknőt, szerintem nem olyan nagy meló (bár nem csináltam még, majd kijavítanak ha tévedek). Lehet meg van még egyben (ez lenne a legjobb), lehet néhány darabra zúzva, lehet nyomát se látod úgy össze van darálva (ez esetben a szűrő összegyűjti). Nem tudom. Ha megvan kiszeded, ha nincs, hajtod tovább. Nem tudok egyebet tanácsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Lehet hogy ott van még felakadva valahol, nem vagyok tisztában a méretekkel egy szívószálhoz képest. Én csak levenném azt a teknőt, szerintem nem olyan nagy meló (bár nem csináltam még, majd kijavítanak ha tévedek). Lehet meg van még egyben (ez lenne a legjobb), lehet néhány darabra zúzva, lehet nyomát se látod úgy össze van darálva (ez esetben a szűrő összegyűjti). Nem tudom. Ha megvan kiszeded, ha nincs, hajtod tovább. Nem tudok egyebet tanácsolni. Köszönöm, azért esetleg mások véleményére is kíváncsi vagyok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 T. Opel Szakértők! 2005-ös 1,4-es twinport motoros Astra G-vel rendelkezem. Saját hülyeségem folytán (most ne részletezzük), belecsúszott egy műanyag szívószál az olajteknőbe, a nívópálca helyén. Kérdésem:okozhat-e valamilyan problémát, ha igen mit tegyek az elhárítására? A válaszokat előre is köszönöm! hy jo tanács ,uj olaj+szürö,olajteknö levesz , motor kimos ha nem akarsz magadnak nagyobb problémát!!!!! ahogy a többiek is irták! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Ti a hűtővizet szoktátok cserélni? 6 és fél éves a kocsi, gondolkodom rajta, hogy a köv szerviz alkalmával azt is le kéne cserélni illetve akkor milyet kéne bele rakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Ti a hűtővizet szoktátok cserélni? 6 és fél éves a kocsi, gondolkodom rajta, hogy a köv szerviz alkalmával azt is le kéne cserélni illetve akkor milyet kéne bele rakni? hy amikor vezérlést +vizpumpát cserélnek szoktak fagyálot is cserélni! nem kerül sokba az a lényeg hogy aluminiumbarát fagyálot tegyél bele!800ft literje aszthiszem! valami ilyet: http://www.google.hu/images?hl=hu&clie...mp;aql=&oq= Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 hy amikor vezérlést +vizpumpát cserélnek szoktak fagyálot is cserélni! nem kerül sokba az a lényeg hogy aluminiumbarát fagyálot tegyél bele!800ft literje aszthiszem! valami ilyet: http://www.google.hu/images?hl=hu&clie...mp;aql=&oq= hát azt ősszel lett csinálva, ezek szerint az kimaradt :D) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
cinke Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 hát azt ősszel lett csinálva, ezek szerint az kimaradt :D) köszi Enyémbe még az eredeti 9 éves lötty van. Igaz még se vezérlés, se vízpumpa nem volt cserélve. De azt tudom, hogy piros :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Már a forgó főtengely összetöri. Ha volt azóta beindítva, már lehet össze is van. Volt azóta beindítva? Szvsz ha egyáltalán összetöri a főtengely, akkor sem olyan pici darabokra hogy ne tudna fennakadni az olajpumpa szűrőjén, szóval sztem ott lesz az valahol apróra marcangolva az olajteknőben, de túl nagy kárt szvsz nem tud csinálni. Én figyelgetném az olajnyomásvisszajelzőt, de ha nincsenek bajra utaló tünetek akkor nem bántanám, viszont a következő olajcserénél rászánnék annyit hogy leveszem a kartert és kipucolom rendesen, eltávolítva belőle a szívószál darabjait. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Köszönöm, azért esetleg mások véleményére is kíváncsi vagyok! Azért elmondhatnád, hogy mit és miért próbáltál! Hátha tanulnánk belőle. Baja volt? Volt valamilyen jelenség amiért trükköztél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Azért elmondhatnád, hogy mit és miért próbáltál! Hátha tanulnánk belőle. Baja volt? Volt valamilyen jelenség amiért trükköztél? Igen, én is kiváncsi vagyok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Igen, én is kiváncsi vagyok! Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe. Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni! Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts