Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Most már tök jó, hogy én is tudom ezeket. Ezek köszönet :lol:

Én a coupe lökösöket ebay-en nézegettem. Vannak horror árba nem mondom, de hátha meg lehet csípni egyet baráti áron :excl:

A ködlámpa meg akkor megoldható olcsóbban is ezek szerint, ha passzol hozzá a Ford Fusion/Transit. Itt persze nem a lopásra gondoltam :lol:

A hátsóra pedig akkor ki kellene találni valami mást, ha átalakítás nélkül nem oldható meg :(

Az OPC-nek van kerek ködlámpája!

Szerintem a használtauto.hu alkatrészes oldalán nézz körül, ott kapásbol hirdetnek 3-4 bontásra ítélt Coupe alkatrészeit!

Elküldve
speter az OPC lökösről beszél mikor ezt írja:

akkor inkább OPC lököst keress, az is hasonló árban van ugyan, de meglepő módon a ködlámpa olcsóbb hozzá, ugyanis teljes mértékben megegyezik a Ford Fusion/Transit ködlámpájával

én ilyenről nem beszéltem :excl:

Az OPC-nek van kerek ködlámpája!

Szerintem a használtauto.hu alkatrészes oldalán nézz körül, ott kapásbol hirdetnek 3-4 bontásra ítélt Coupe alkatrészeit!

Amilyen kereslet van rá (nomeg, mert leginkább az eleje törik a járgányoknak) nem hiszem, hogy 5 perccel a hirdetés feladás után is meglennének. :(

Elküldve
Hát nem nevezném melegnek amit fújt, de valami azért jött.

Nem vagyok valami nagy szaki, de én arra tippelek, hogy ha a fűtés sem az igazi, akkor a hűtővel lehet valami.

Van benne elég víz és fagyálló folyadék? Kiegyenlítőtartály üres vagy nem?

Én csak a hőfokjelző miatt gondolok erre.

Elküldve
speter az OPC lökösről beszél mikor ezt írja:

akkor inkább OPC lököst keress, az is hasonló árban van ugyan, de meglepő módon a ködlámpa olcsóbb hozzá, ugyanis teljes mértékben megegyezik a Ford Fusion/Transit ködlámpájával

Köszi :-)

Kicsit vakvágányra kerültem, valószínű a jó hír hallatán :-)

Elküldve
Nem vagyok valami nagy szaki, de én arra tippelek, hogy ha a fűtés sem az igazi, akkor a hűtővel lehet valami.

Van benne elég víz és fagyálló folyadék? Kiegyenlítőtartály üres vagy nem?

Én csak a hőfokjelző miatt gondolok erre.

Elöször is KÖSZI a gyors választ, minden fel van töltve rendessen. A megnövekedett fordulatszám és a hütő egységek állandó járása egy aksi csere után jött ki, igaz probáltuk testelgetni a hütő óra kábelét, hogy jó e az óra. Már vagy 20-30 szerelővel beszéltem annyi fajta megoldás érkezett mint a mák. Gondoltam, hogy termosztát és hőgomba csere után visszaáll a rendszer újra. De mindenki isteniti ezt a diagnosztikai embert itt a környéken, azért kérdeztem itt a fórumon lehet-e ez a tetves motorvezérlő computer a hibás. Köszi.

Elküldve
Helló sziasztok, 2 hónapja vettem egy Opel astra (2002) 1,7 dit-et a vízhőfokmérő már vásárláskor sem működött, 2 napja elöjöttek a következő hibák : az alapjárat 2000-es, a fütő-hütő ventilátor és a klíma ventilátor állandóan müködik leállítás után is. Elvittem diagnosztikára és a mérések után kb. 1 óra múlva azt mondták a computernek annyi cserélni kell. Kérdezném fordult-e már másnál is ilyen elő? tényleg a computer a hibás?? Köszi.

Szega.

Nálam is voltak hasonló problémák,a ventik állandóan pörögtek és a motorhiba visszajelző állandóan világitott.

Elvittem egy klima szerelőhöz az autót ő azt mondta hogy valami szelep hiba lesz,de előtte nézessem meg a vezetékelést hátha valahol szakadt,megnézték a vezetékelést és kiderült hogy a bal oldali sárvédőnél található kettő csatlakozóból amelyik megy a ventillátorokhoz valószinüleg lepárásodott, emiatt áthúzott és állandóan azt érzékelte hogy kapcsolni kell a ventiket,kifújták levegővel majd valami spray,összedug és azóta nem pörögnek a ventik állandóan.

Elküldve

Üdv Mindenkinek! :(

Hozzáértőktől kérdezném, van egy garnitúra Bosch F6DPOR irídium elektródás gyertyám. Eredetileg VW, Audi-ba való cucc. Bele lehet-e rakni Z16XE motoros Astrába? (2004 1,6 16v.) :excl:

Valamint, hogy érdemes-e ilyen irídiumos gyertyába fektetni, tényleg annyival jobb, mint amennyivel többe kerül? :lol:

Üdv!

Elküldve
Üdv Mindenkinek! :(

Hozzáértőktől kérdezném, van egy garnitúra Bosch F6DPOR irídium elektródás gyertyám. Eredetileg VW, Audi-ba való cucc. Bele lehet-e rakni Z16XE motoros Astrába? (2004 1,6 16v.) :excl:

Valamint, hogy érdemes-e ilyen irídiumos gyertyába fektetni, tényleg annyival jobb, mint amennyivel többe kerül? :lol:

Üdv!

Gyári gyertya kb. 1200ft! Jobbat nem találsz!

Elküldve
Szega.

Nálam is voltak hasonló problémák,a ventik állandóan pörögtek és a motorhiba visszajelző állandóan világitott.

Elvittem egy klima szerelőhöz az autót ő azt mondta hogy valami szelep hiba lesz,de előtte nézessem meg a vezetékelést hátha valahol szakadt,megnézték a vezetékelést és kiderült hogy a bal oldali sárvédőnél található kettő csatlakozóból amelyik megy a ventillátorokhoz valószinüleg lepárásodott, emiatt áthúzott és állandóan azt érzékelte hogy kapcsolni kell a ventiket,kifújták levegővel majd valami spray,összedug és azóta nem pörögnek a ventik állandóan.

Köszi, megnézetem akkor a klímát is.

Elküldve

Sziasztok!

Következő a kérdésem:

Mi a lényeges különbség a két vezérműlánc szett között? Mert árban nagy a különbség, pláne bárdis kedvezménnyel... Véleményeket kérnék pro és kontra.

opelcentrum

Bárdinál: SKF készlet 38273,-Ft -kb 20százalék ismerős kedvezményével...

Szerk: Az oké hogy a drágább GM, de azon kívül?

Köszi!

Elküldve

Űdv van egy kis gondom a g astrámmal 2.0 dti 16v. Egy pár napja kigyulladt a hűtő/ kilma ikon a műszerfalon. Hűtőventilátor ki be kapcsol hol leáll hol meg folyamatosan megy ez igy váltakozik. csinál még olyat hogy nem ég az a kis ikon aztán kigyullad halványan és egyre erősődik majd megint elalszik. Nem tudna valaki mondani rá valami okosságot? Nagyon meg köszönném.

Elküldve

srácok nincs itt valaki olyan akinek anno a belső/külsö levegő csappantyú hajtóműjének a kihajtó tengelye tört el és a moci működő képes, mert nekem a moci halt be benne..így azt átvenném a kis motor miatt(Delphi)! THX előre is! :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

Szerintem az szíjjas. Nekem 70e-ért cserélték szervízben vízpumpával együtt.(de ez már régebben volt)

Úgy rémlik ez a 90000-s szervíz volt, de nem esküdnék meg rá.

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezéműláncos Astrán mikor kell a vezérműláncot kicserélni? Z12XE a motorszáma, ugye jól tudom, hogy ez láncos?

Illetve egy ilyen lánccsere körülbelül milyen összegbe kerül?

Köszönöm

40ezer ft környékén van kb!!!(sok mindentől függ)

csere amikor már csörög gazdagon :D ,használat függő ez lehet 60ekm-nél vagy lehet 160ekm-nél vagy 250ekm-nél,ha érted mire gondolok :)

Elküldve
Szerintem az szíjjas. Nekem 70e-ért cserélték szervízben vízpumpával együtt.(de ez már régebben volt)

Úgy rémlik ez a 90000-s szervíz volt, de nem esküdnék meg rá.

láncos.

a vízpumpát szíj hajtja :D

Elküldve
Szerintem az szíjjas. Nekem 70e-ért cserélték szervízben vízpumpával együtt.(de ez már régebben volt)

Úgy rémlik ez a 90000-s szervíz volt, de nem esküdnék meg rá.

nekem Z12XE motorszámú astrám van és ezek a típusok láncosak! Asszem kb. 140.000 km körül kell cserélni de persze függ a használattól és attól függően hamarabb vagy később. Már nekem is cserés lenne 152.000 km-el. Konkrét árat nem tudok.

Elküldve
nekem Z12XE motorszámú astrám van és ezek a típusok láncosak! Asszem kb. 140.000 km körül kell cserélni. Már nekem is cserés lenne 152.000 km-el. Konkrét árat nem tudok.

Vezérműláncot nem igazán szoktunk cserélni,max ha zörög,vagy netalántán szakad!De arról még nem igen hallottam.

Elküldve
Vezérműláncot nem igazán szoktunk cserélni,max ha zörög,vagy netalántán szakad!De arról még nem igen hallottam.

Így van de az enyém már nagyon csattog ezért cserélni kellene. Elszakadás nem jellemző.

Elküldve
Így van de az enyém már nagyon csattog ezért cserélni kellene. Elszakadás nem jellemző.

Attól függ, mit vagy hajlandó belerakni. 40-50-ből megvan utángyártottból. Én holnap cserélem a láncot, feszítő síneket, feszítő patront (és természetesen vezérműház tömítést), gyárira. munkával együtt 90 körül lesz... A lánc nem igazán csörög vagy csattog. Biztos azt hallod? Ha megnyúlt a lánc, az inkább zúg, olyan fáradt turbó hangja van. Értsd magasabb jóval a motor hangjánál, nekem 2-3000 között a leghangosabb. Viszont nem is olyan sivító, mint egy igazi turbó. Jellegzetes, magas zúgó hang.

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni.

Z 1.4 XEP. 44.000km

Reggelente indítás után 2-3 percig ciripelő hangot ad ezt kb egy hete produkálja.

Fagyállóm le lett cserélve még októberben és tartja is a szintet.

Szembe állok az autóval és a motor bal oldalátol jön a hang de az biztos hogy nem a szijtól.

Szerintetek minek az előjele lehet ez??

Köszönöm a segítséget.

Elküldve
Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni.

Z 1.4 XEP. 44.000km

Reggelente indítás után 2-3 percig ciripelő hangot ad ezt kb egy hete produkálja.

Fagyállóm le lett cserélve még októberben és tartja is a szintet.

Szembe állok az autóval és a motor bal oldalátol jön a hang de az biztos hogy nem a szijtól.

Szerintetek minek az előjele lehet ez??

Köszönöm a segítséget.

Megnéz(et)ted már a vezérmű tengely rögzítő csavarokat?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.