xXxGáborxXx Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Hány kilométerenként kell benzinszűrőt és "ékszíjat" cserélni? A szíjjal esetleg valami más is cserés? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ekkora fordulaton talán nem kéne terhelni, 2000 alatt normális olajnyomás sincs, nincs rendes kenés stb. Bocs, de én nem próbálom ki, hogy milyen hangot ad az enyém 1400 és 1750 között. Ettől függetlenül lehet, hogy gond van a tieddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Üdv! Van egy kis problémám.Remélem jó helyen járok. Opel Astra G 1.6 16V-ről van szó.( X16XEL ) Az a gond,hogy fokozattól függetlenül 1400 és 1750 között ciripelő,csicsergő,csörő,nyikorgó hangot lehet hallani a motor felől. Ha ebben a tartományban folyamatosan haladok,semmi hang nem jön elő,amint gyorsítok vagy terhelést kap rögtön kezdi. Ez a hang üresben sem jön elő,meg menet közben sehol másol sem,csak abban a tartományban terhelésnél. ha valaki tapasztalt már ilyet,vagy van ötlete,várom válaszát. köszönöm Szia lehet hogy az ékszíjad csúszik meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Itt van ni! Ez azt írja, hogy 24 perc alatt cserélhető? Na legközelebb lemérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok! Hány kilométerenként kell benzinszűrőt és "ékszíjat" cserélni? A szíjjal esetleg valami más is cserés? Köszi helló! Én benzinszűrőt 20.000 ként szoktam cserélni. eddig nem volt baj. Mondjuk vagy gyárit vagy Mann Filtert vegyél! Ékszíj meg szerintem akkor csere érett ha már többszöri meghúzás után is nyüszög, vagy már látszik hogy kopott és laza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 helló! Én benzinszűrőt 20.000 ként szoktam cserélni. Ha már itt tartunk, gázolajszűrőnél is mondjuk ez a cserintervallum? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ha már itt tartunk, gázolajszűrőnél is mondjuk ez a cserintervallum? hát dízel autó révén ami elég érzékeny a szennyeződésre, adagoló porlasztó stb.. én 10-15 ezrenként az olajcserével együtt ejteném meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 hát dízel autó révén ami elég érzékeny a szennyeződésre, adagoló porlasztó stb.. én 10-15 ezrenként az olajcserével együtt ejteném meg. kösz, én is így sejtem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 helló! Én benzinszűrőt 20.000 ként szoktam cserélni. eddig nem volt baj. Mondjuk vagy gyárit vagy Mann Filtert vegyél! Ékszíj meg szerintem akkor csere érett ha már többszöri meghúzás után is nyüszög, vagy már látszik hogy kopott és laza. Akkor nekem is érett a benzinszűrő a cserére. A héten megejtem ha emelő közelbe jutok. A szíjam nem nyüszög nem laza nem is kellett még soha meghúzni csak kicsit már kopottasnak látom. Csak nem tudom mennyi a csereintervallum... Mert lehet, hogy kopottas de még egyszer ennyit elmenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 kösz, én is így sejtem... Nem az előírt ,de minden olajcserekor ami 15e vagy kevesebb,és ugye nem várjuk meg 30e,már amelyiknél annyi lenne <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 ok, akkor az igazság: a gázolajszürő és a benzinszürő csereperiódua 60E vagy 4 év amelyik elöbb teljesül. érdemes félidőben 30 E nél cserélni. gázolajszürőből én csak gyári teszek be. ( igen a Hondába is ) beszélgettem egy befecskendező / adagoló javitóval hogy mennyit szür az utángyártott gázolajszürő és mennyit a gyári.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 ok, akkor az igazság: a gázolajszürő és a benzinszürő csereperiódua 60E vagy 4 év amelyik elöbb teljesül. érdemes félidőben 30 E nél cserélni. gázolajszürőből én csak gyári teszek be. ( igen a Hondába is ) beszélgettem egy befecskendező / adagoló javitóval hogy mennyit szür az utángyártott gázolajszürő és mennyit a gyári.... erre gondoltam én is <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 ok, akkor az igazság: a gázolajszürő és a benzinszürő csereperiódua 60E vagy 4 év amelyik elöbb teljesül. érdemes félidőben 30 E nél cserélni. gázolajszürőből én csak gyári teszek be. ( igen a Hondába is ) beszélgettem egy befecskendező / adagoló javitóval hogy mennyit szür az utángyártott gázolajszürő és mennyit a gyári.... Mester megmondta a frankót <_< Köszönjük Akkor most már csak a szíj érdekelne, hogy azt mikor kell cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Y17DT 150E / 10 év Z17DTL 150E / 10 év Astra H ban Z17DTH 100E/asszem 5 év. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Z14XEP-nél mennyi a hosszú bordás szíj csereperiódusa? A szervizkönyvben nincs ben a Z14XEP motorkód egy bejegyzésnél sem. 2 változatot találtam, de azok nem Z14XEP-re vonatkoztak: 120e Km/10év, 150e Km/10 év. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Z14XEP-nél mennyi a hosszú bordás szíj csereperiódusa? A szervizkönyvben nincs ben a Z14XEP motorkód egy bejegyzésnél sem. 2 változatot találtam, de azok nem Z14XEP-re vonatkoztak: 120e Km/10év, 150e Km/10 év. minden motor kivéve ........... ilyet keres a könyvben,nincs külön szedve csak azok amire nem igaz az az adat Link to comment Megosztás: More sharing options...
V Anti Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok. Z12Xe Lánccsere után hogyan kell beállítani (finomítani) a vezérlést utólag (egy kicsit néha kihagy a ritmus alapjáraton) ? pl.: - felsőholtpontban a főtengely rögzítőcsapot beteszi - bütyköstengely lánckerékcsavar meglazít - a bütyköstengely két végén a két horonyba az idomot betesz - lánckerekeket rögzít csavar meghúz (hány Nm-rel?) Mire kell még figyelni? Jeladó helyzete ...? A válaszokat köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 ok, akkor az igazság: a gázolajszürő és a benzinszürő csereperiódua 60E vagy 4 év amelyik elöbb teljesül. érdemes félidőben 30 E nél cserélni. gázolajszürőből én csak gyári teszek be. ( igen a Hondába is ) beszélgettem egy befecskendező / adagoló javitóval hogy mennyit szür az utángyártott gázolajszürő és mennyit a gyári.... lehet pazarlás, de én 2 évente 1.500.- ért kicserélem :D abból baj nem lehet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 minden motor kivéve ........... ilyet keres a könyvben,nincs külön szedve csak azok amire nem igaz az az adat minden motor kivéve olyan opció a hosszúbordás szíjnál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 minden motor kivéve olyan opció a hosszúbordás szíjnál. :) Nálad még biztosan oké ennyi idősen és kevés kilométerrel. Egyébként szerintem nem bírnak ezek ki 10 évet, a bordák között, meg a külső felületen is előbb jelentkeznek a berepedések. Amúgy meg 100 ezernél érdemes lehet cserélni, nem egy nagy tétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Nálad még biztosan oké ennyi idősen és kevés kilométerrel. Egyébként szerintem nem bírnak ezek ki 10 évet, a bordák között, meg a külső felületen is előbb jelentkeznek a berepedések. Amúgy meg 100 ezernél érdemes lehet cserélni, nem egy nagy tétel. Felénél tartok (50e/3 év), de reggelente párás időben hangja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Weed Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy a ventillátorom csak 4-es fokozatban müködik,megnéztük a kapcsolot ki is mértük az rendben is volna. Lenne valakinek valami ötlete hogy merre tovább hol keressük a problémát? Köszönöm szépen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy a ventillátorom csak 4-es fokozatban müködik,megnéztük a kapcsolot ki is mértük az rendben is volna. Lenne valakinek valami ötlete hogy merre tovább hol keressük a problémát? Köszönöm szépen :) Előtétellenállás-csere lesz, már volt szó róla itt a fórumban, keress rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy a ventillátorom csak 4-es fokozatban müködik,megnéztük a kapcsolot ki is mértük az rendben is volna. Lenne valakinek valami ötlete hogy merre tovább hol keressük a problémát? Köszönöm szépen :) Nézz át az általános műszaki problémák topikba ott pont most volt szó róla! Tipp:Előtétellenállás lesz valszeg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Weed Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Uraim 1000 köszönet miondenkinek megoldodott a fűtéskapcsoló problémám kemény 20 Ft-os dióda baja volt az előtétellenálláson :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts