imy Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 nekem nem ez olvadt el hanem csak ami a belső térben keringet... a venti 3ason ment, poroltó meg van nekem is de hálistennek nem hamarkodtam el és nem spricceltem mindent össze vele:D Azt tudom, hogy nem ez, de mondom előfordulhag AstraG tűz. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonsair Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Azt tudom, hogy nem ez, de mondom előfordulhag AstraG tűz. :rolleyes: na ma jobban szétszedtük, össze van olvadva minden mindennel... a vetillátorházat csak az a 4 csavar tartja kívülről vagy a kesztyűtartő mögött is van még valami? mert a 4 ami valami kis keretet tartott kinnt van de nem jön ki, lehet beleolvadt... amennyire a lukon be tudtunk nézni belül a műszerfal mögött valami kis lamellált dolog is eléggé szétolvadt... csináltam képeket, ötleteket várok, és köszönöm egyik másik Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 na ma jobban szétszedtük, össze van olvadva minden mindennel... a vetillátorházat csak az a 4 csavar tartja kívülről vagy a kesztyűtartő mögött is van még valami? mert a 4 ami valami kis keretet tartott kinnt van de nem jön ki, lehet beleolvadt... amennyire a lukon be tudtunk nézni belül a műszerfal mögött valami kis lamellált dolog is eléggé szétolvadt... csináltam képeket, ötleteket várok, és köszönöm egyik másik Hú, ez azért csúnya. :rolleyes: A külső 4 csavaros keret az csak egy szűrő. Felette volt egy vékony műanyag is. Egy komplett ventillátor/levegőkeringetőre és a külső szűrőre + műanyagra szükséged lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 H-ba olvastam hogy 42e volt ,talán márkaszervizbe. De nem vagyok benne biztos.Az ár szerint márkaszerviz <_< Meg azt is írtam:ha szükséges,ez lehet 180e lehet 50e,ki mennyire üti a vasat -_- Akkor lassan kicseréltetem. Legalább elmegy még egyszer ennyit akkor :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonsair Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Hú, ez azért csúnya. <_< A külső 4 csavaros keret az csak egy szűrő. Felette volt egy vékony műanyag is. Egy komplett ventillátor/levegőkeringetőre és a külső szűrőre + műanyagra szükséged lesz. hát nekem sem tetszik... :rolleyes: és ez kb hány pénz lehet? és főleg vajon ez mitől olvadhatott így szét???? mert elvileg semmi rendellenes nem történt, és ha ez ilyen akkor nem szeretném ugyanilyenre csinálni hogy ujra leolvadjon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 hát nekem sem tetszik... :rolleyes: és ez kb hány pénz lehet? és főleg vajon ez mitől olvadhatott így szét???? mert elvileg semmi rendellenes nem történt, és ha ez ilyen akkor nem szeretném ugyanilyenre csinálni hogy ujra leolvadjon... vedd ki a kesztyűtartót..és csinálj onnan is képeket....nekem ez úgy tünik ez az amit írtam...a motor előtét ellenállása túlhevült (vagy nem volt megfelelő légáram - pollenszűrő dugult, vagy egyszerűen elszakadt az ellenállás, mert olyan öreg volt és rövidre zárta a kört és így hevűlt túl) keresd meg az ellenállást és csinálj róla képet, kiváncsi vagyok...de nagy mázlitok volt hogy nem lett nagyobb baj... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonsair Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 vedd ki a kesztyűtartót..és csinálj onnan is képeket....nekem ez úgy tünik ez az amit írtam...a motor előtét ellenállása túlhevült (vagy nem volt megfelelő légáram - pollenszűrő dugult, vagy egyszerűen elszakadt az ellenállás, mert olyan öreg volt és rövidre zárta a kört és így hevűlt túl) keresd meg az ellenállást és csinálj róla képet, kiváncsi vagyok...de nagy mázlitok volt hogy nem lett nagyobb baj... :rolleyes: kivettem, de képet nemnagyon tudtam csinálni, angyon sötét van odabennt, de holnap valamivel fakasztok fényt és fényképezek... de hol találom az ellenállást? ez gondolom hülyekérdés de nem értek az autókhoz:S a mázlink mértékére ma jöttem rá mikor jobban megnéztük... amugy azóta mászkálok a kocsival, azzal árthatok, vagy csak a ventit hanyagoljam akkor nem gáz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 kivettem, de képet nemnagyon tudtam csinálni, angyon sötét van odabennt, de holnap valamivel fakasztok fényt és fényképezek... de hol találom az ellenállást? ez gondolom hülyekérdés de nem értek az autókhoz:S a mázlink mértékére ma jöttem rá mikor jobban megnéztük... amugy azóta mászkálok a kocsival, azzal árthatok, vagy csak a ventit hanyagoljam akkor nem gáz? Ne használd a ventit. Van az a kazal vastagabb drót ,ott keresd az ellenállást. Múltkor volt a vaterán 3e,de most nem találtam,lehet hogy elkelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tonsair Elküldve Július16, 2010 Megoszt Elküldve Július16, 2010 Ne használd a ventit. Van az a kazal vastagabb drót ,ott keresd az ellenállást. Múltkor volt a vaterán 3e,de most nem találtam,lehet hogy elkelt. arra a következtetésre jutottam hogy én ehez kevés leszek, szóval ígyis úgyis szakemberhez kéne fordulnom, szóval ebben nem tudtok segíteni, bp 16 ker környékén hova érdemes mennem ezzel a bajommal?:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2010 Megoszt Elküldve Július16, 2010 arra a következtetésre jutottam hogy én ehez kevés leszek, szóval ígyis úgyis szakemberhez kéne fordulnom, szóval ebben nem tudtok segíteni, bp 16 ker környékén hova érdemes mennem ezzel a bajommal?:S Vidd ki Törökbálintra Wesszhez! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Július16, 2010 Megoszt Elküldve Július16, 2010 (edited) Akkor annyira nem húzós, a vezérlés csere a Z14XE-ben sem sokkal olcsóbb, és ott gyakrabban is kell. Itt van egy két részlet: vezérmű lánc: febi kb. 16e, gyárit nem is néztem még. láncfeszítő patron febi kb. 13e, gyárit még nem néztem. láncfeszítő vezetőkre még nem találtam árat, de keresem, mert nekem is cserélni kell a láncot és mivel nekem vezérmű tengely törésem volt (emiatt nyúlt meg a lánc is), nem szórakozok, cserélek mindent :rolleyes: Teljes vezérlés szet, gyári kb.60e, na ez nálam kiesett az ára miatt, de még kutatok, hátha lesz valami okosba <_< Járulékos: vezérműház tömítés: Elring kb. 4-5e, gyári kb. 7e vízpumpa tömítés is kell, párezer. ...és ez csak az anyag... -_- Szerk: találtam febi vezérlés szettet kb 34-ért. Ez már alakul :D Módosítva Július16, 2010 : Barna Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Itt van egy két részlet: vezérmű lánc: febi kb. 16e, gyárit nem is néztem még. láncfeszítő patron febi kb. 13e, gyárit még nem néztem. láncfeszítő vezetőkre még nem találtam árat, de keresem, mert nekem is cserélni kell a láncot és mivel nekem vezérmű tengely törésem volt (emiatt nyúlt meg a lánc is), nem szórakozok, cserélek mindent :rolleyes: Teljes vezérlés szet, gyári kb.60e, na ez nálam kiesett az ára miatt, de még kutatok, hátha lesz valami okosba <_< Járulékos: vezérműház tömítés: Elring kb. 4-5e, gyári kb. 7e vízpumpa tömítés is kell, párezer. ...és ez csak az anyag... -_- Szerk: találtam febi vezérlés szettet kb 34-ért. Ez már alakul :D Szia! Nekem van egy eladó fölös vízpumpám ha érdekel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Szia! Nekem van egy eladó fölös vízpumpám ha érdekel! Szia, beszéljünk PÜ-n Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 arra a következtetésre jutottam hogy én ehez kevés leszek, szóval ígyis úgyis szakemberhez kéne fordulnom, szóval ebben nem tudtok segíteni, bp 16 ker környékén hova érdemes mennem ezzel a bajommal?:S 16 ker Zsemlékes utca,vagy Újszászon kb a laktanyával szembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 sziasztok, Z14XE motorrol az olajszűrőt hogyan lehet a legegyszerűbben leszedni? Kicsit eldugott helyen van. (nem az én kocsim, mamáék kocsija, 2004/09, 13e! k :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 sziasztok, Z14XE motorrol az olajszűrőt hogyan lehet a legegyszerűbben leszedni? Kicsit eldugott helyen van. (nem az én kocsim, mamáék kocsija, 2004/09, 13e! k :D ) Szia kedves imy! Nem értem miért lenne eldugott helyen egy 32es dugófej és ki is hajtottad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Szia kedves imy! Nem értem miért lenne eldugott helyen egy 32es dugófej és ki is hajtottad. Én a Z14XE motorkódú motorral kapcsolatban írtam. Z14XE Z14XEP-m van nekem is, ugyanolyan, amilyet Te linkeltél be, annál egyszerű, de a Z14XE-nél nem, mert a kipufogú a szűrőt (nem betétet!) körbeöleli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Én a Z14XE motorkódú motorral kapcsolatban írtam. Z14XE Z14XEP-m van nekem is, ugyanolyan, amilyet Te linkeltél be, annál egyszerű, de a Z14XE-nél nem, mert a kipufogú a szűrőt (nem betétet!) körbeöleli. Senkinek nincs Z14XE motorja, aki már szedett le olajszűrőt? ilyennel vajon sikerül hozzáférni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Senkinek nincs Z14XE motorja, aki már szedett le olajszűrőt? ilyennel vajon sikerül hozzáférni? Ez biztosan jó, hiszen erre való. Egyébként alulról (aknából, vagy megemelve) jobban hozzáférni. Láttam bicikliláncból készült leszedő applikációt is, vagy van, aki nemes egyszerűséggel átdöf a szűrőn egy tüskét és úgy lazítja meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Ez biztosan jó, hiszen erre való. Egyébként alulról (aknából, vagy megemelve) jobban hozzáférni. Láttam bicikliláncból készült leszedő applikációt is, vagy van, aki nemes egyszerűséggel átdöf a szűrőn egy tüskét és úgy lazítja meg... fater régi szíjból csinált leszedőt :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 átdöf a szűrőn egy tüskét és úgy lazítja meg... Nah ez a barbár verzió. :D De volt olyan (amíg nem lett ILYENEM ), hogy csak ez segített + egy papagájfogó. A bicikliláncos/ékszíjas cucc is hatékony, meg van még rengeteg kis trükk (csiszolópapír és társai), amire már nincs szükségem amióta megvan ez a 3 karos leszedő. Amit imy linkelt, ahhoz is volt szerencsém, de nekem túl nyeklős nyaklós volt és elcsúszott a szűrőn. Sajnos nem tudom, hogy mennyi hely van a szűrőhöz férni, de ha rá lehet rakni ezt a 3 karos okosságot, akkor bátran ajánlom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Ez biztosan jó, hiszen erre való. Egyébként alulról (aknából, vagy megemelve) jobban hozzáférni. Láttam bicikliláncból készült leszedő applikációt is, vagy van, aki nemes egyszerűséggel átdöf a szűrőn egy tüskét és úgy lazítja meg... Ha ez sem fér be, akkor semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Ha ez sem fér be, akkor semmi. Viszont ez elcsúszhat a szűrőn, ezért ennél a verziónál csiszolópapírt kell a leszedő és a szűrő közé rakni ha nem akar megindulni elsőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Weed Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Sziasztok! Én nem rég vásároltam 99-es Astra 1.6os gépet 135.000 km-el és most olajcsere elött állok.....én a Valvoline maxlife 10w40 melett voksoltam mert ezt ajánlották és ez a 100ezer km feletti motorokra van tervezve meg csökkenti az olajfogyasztást ami ennél a modelnél is van <_< De hallotam hogy sokan Metabond-ot használnak...ez mivel jobb a Valvoline-nál,ebben is van 100ezer km feletti motorokhoz tervezve? Köszike :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Sziasztok! Én nem rég vásároltam 99-es Astra 1.6os gépet 135.000 km-el és most olajcsere elött állok.....én a Valvoline maxlife 10w40 melett voksoltam mert ezt ajánlották és ez a 100ezer km feletti motorokra van tervezve meg csökkenti az olajfogyasztást ami ennél a modelnél is van <_< De hallotam hogy sokan Metabond-ot használnak...ez mivel jobb a Valvoline-nál,ebben is van 100ezer km feletti motorokhoz tervezve? Köszike :wacko: Ha nem Te..-ós fritőzolajról van szó, hanem valami komolyabbról, akkor a márka nem mérvadó, ki erre esküszik, ki arra. A lényeg, hogy teljesítse a gépedre előírt minőségi és viszkozitási elvárást (ha jól tudom, ACEA A3, API SL, 10W40). Szerintem ez a Valvoline jó, ismeretségi körömben megelégedéssel használnak ilyet. Itt a fórumon opel16v cartárs Metabondozik, keress rá a felhasználónevére, honlapja is van. Amúgy olajos értekezéseket az olajos topikokban olvashatsz, lépjünk is át oda. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts