Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Hát ezzel a cserbenhagyással úgy vagyok, hogy bármikor bármi beszarhat egy nullkilóméteres autónál is, innen nézve meg inkább vágnék neki olyan autóval nagyobb távolságnak, ami nincs frissen szerelve...

Bízok benne, hogy nem.

Eddig kétszer hagyott cserben. Egyik aa gyujtáskapcsoló hibája miatt volt, a másik meg a söfőr hibája miatt :rolleyes: Lemerült az akksi.

Azért ez nem rossz ennyi Km alatt.

De én kértem tőletek egy listát, hogy mit illik és kell cserélni.

Olaj+szűrők

Gyertya

Fékfolyadék

Vízpumpa?

Vezérlés? Vagy az ráér?

Így hirtelen nem jut más az eszembe.

Link to comment
Megosztás:

Olaj+szűrők

Gyertya

Fékfolyadék

Vízpumpa?

Vezérlés? Vagy az ráér?

Így hirtelen nem jut más az eszembe.

Ezek mind olyanok, hogy most ha itt van az ideje, akkor cseréld, ha nincs, akkor felesleges. Nem köthetők most ahhoz, hogy 180000km után csere. Nemnagyon lehet tudni egy ennyit futott autónál, hogy mi az ami már szét van kopva, vagy akár még gyári állapotú, mert a legtöbb dolog használat és körülményektől függ. Pl. féktárcsa, fékbetét, kerékcsapágy, porvédő gumik, felfüggesztés alkatrészei, alvázvédelem, kuplung, stb. Tehát tényleg kellene az az átnézés, és utána lehet arról beszélni, hogy mi az, ami már közel jár a cseréhez és mi az, ami mehet tovább...

Link to comment
Megosztás:

Bízok benne, hogy nem.

Eddig kétszer hagyott cserben. Egyik aa gyujtáskapcsoló hibája miatt volt, a másik meg a söfőr hibája miatt <_< Lemerült az akksi.

Azért ez nem rossz ennyi Km alatt.

De én kértem tőletek egy listát, hogy mit illik és kell cserélni.

Olaj+szűrők

Gyertya

Fékfolyadék

Vízpumpa?

Vezérlés? Vagy az ráér?

Így hirtelen nem jut más az eszembe.

A vezérlést mindig időben cserélünk :rolleyes: ugye?

Link to comment
Megosztás:

kb 110e - 120e -nél

vagy amikor szükséges.

Szerintem nálad lassan időszerű lesz.

Csere előtt : http://videa.hu/videok/jarmuvek/opel-astra...RT5ajTsURGgMACc

Csere után : http://videa.hu/videok/jarmuvek/opel-astra...Y3tcSHN1JzdmD8t

Csak olyan keveset bír ki? Mintha több km-t írtak volna. Nekem lassan 50e lesz a kocsiban, s csak 2.5 éves.

Mennyibe fáj a lánc csere?

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Éreklődnék hogy AGR szelepet hogyan lehet megtisztítani mert tiszta korom az olajzabálás miatt. Egyszer már cserélni kellett de most nincs rá keret ugyhogy inkább megtisztítanám ha házilag megoldható. Ehhez kérnék infot.

Előre is köszi:

Szép napot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Annyit szeretnék csak kérdezni hogy 36000km-nél járok olaj csere most esedékes.

Néztem egy olajat használt már valaki ilyent castrol edge 5w 40w????????

Még egy gyors kérdés mennyi az a futott km ami után érdemes át térni 10w-s olajra???,vagy ez nem ennek a függvénye?????

Válaszokat köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Csak olyan keveset bír ki? Mintha több km-t írtak volna. Nekem lassan 50e lesz a kocsiban, s csak 2.5 éves.

Mennyibe fáj a lánc csere?

H-ba olvastam hogy 42e volt ,talán márkaszervizbe.

De nem vagyok benne biztos.Az ár szerint márkaszerviz :rolleyes:

Meg azt is írtam:ha szükséges,ez lehet 180e lehet 50e,ki mennyire üti a vasat <_<

Link to comment
Megosztás:

H-ba olvastam hogy 42e volt ,talán márkaszervizbe.

De nem vagyok benne biztos.Az ár szerint márkaszerviz :rolleyes:

Meg azt is írtam:ha szükséges,ez lehet 180e lehet 50e,ki mennyire üti a vasat <_<

Akkor annyira nem húzós, a vezérlés csere a Z14XE-ben sem sokkal olcsóbb, és ott gyakrabban is kell.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Annyit szeretnék csak kérdezni hogy 36000km-nél járok olaj csere most esedékes.

Néztem egy olajat használt már valaki ilyent castrol edge 5w 40w????????

Még egy gyors kérdés mennyi az a futott km ami után érdemes át térni 10w-s olajra???,vagy ez nem ennek a függvénye?????

Válaszokat köszönöm.

Olajos topic-ba nézz be. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Csak olyan keveset bír ki? Mintha több km-t írtak volna. Nekem lassan 50e lesz a kocsiban, s csak 2.5 éves.

A lánccserére vonatkozóan inkább az "amikor szükséges"-t tekintsd mértékadónak. Ugye láncot akkor kell cserélni amikor megnyúlt és zörög, ez erőteljesen vezetési stílus függő, Uhuhu korábban azt írta hogy 50-300e km között bármikor előjöhet. Általánosságban elmondható hogy a vezérműlánc élettartama általában hosszabb mint a vezérműszíjé.

Link to comment
Megosztás:

A lánccserére vonatkozóan inkább az "amikor szükséges"-t tekintsd mértékadónak. Ugye láncot akkor kell cserélni amikor megnyúlt és zörög, ez erőteljesen vezetési stílus függő, Uhuhu korábban azt írta hogy 50-300e km között bármikor előjöhet. Általánosságban elmondható hogy a vezérműlánc élettartama általában hosszabb mint a vezérműszíjé.

Hát nem ezt pofázom én is. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! az a gondom hogy ma hosszabb távot mentem (bp-velence), és amikor odaéréskor megálltam füstölni kezdtek a kis belső légkeringető cuccok, de elég durván... ott a parkolóban szétszedtük kissé az elejét, és jobb elöl az ablak alatti műanyag alatt minden full összeolvadt, a ventillátor kerreg mert beleolvadt valami műanyag takaró lemez vagy nemtudom mi, azt kiszedtem nehogy tovább olvadjon... mi olvadhatott szét szerintetek, és mennyire drága a cseréje? holnap le tudom fényképezni a maradékot ha az esetleg segít... előre is köszi!!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! az a gondom hogy ma hosszabb távot mentem (bp-velence), és amikor odaéréskor megálltam füstölni kezdtek a kis belső légkeringető cuccok, de elég durván... ott a parkolóban szétszedtük kissé az elejét, és jobb elöl az ablak alatti műanyag alatt minden full összeolvadt, a ventillátor kerreg mert beleolvadt valami műanyag takaró lemez vagy nemtudom mi, azt kiszedtem nehogy tovább olvadjon... mi olvadhatott szét szerintetek, és mennyire drága a cseréje? holnap le tudom fényképezni a maradékot ha az esetleg segít... előre is köszi!!

lehet hogy a pollenszűrőd el volt dugulva és a ventillátor előtét ellenállása mivel nem volt léghűtése túlmelegedett és elolvasztotta a házat...még jó hogy nem gyulladt ki a kocsid...hányas fokozaton járattad a ventit? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy a pollenszűrőd el volt dugulva és a ventillátor előtét ellenállása mivel nem volt léghűtése túlmelegedett és elolvasztotta a házat...még jó hogy nem gyulladt ki a kocsid...hányas fokozaton járattad a ventit? :rolleyes:

Nekem ilyen estekre van benne poroltó. Ha kell, akkor jól jön. <_<

Éppen ezért: AstraG tűz

Lap alján a 2010-05-26 dátumnál.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen estekre van benne poroltó. Ha kell, akkor jól jön. :rolleyes:

Éppen ezért: AstraG tűz

Lap alján a 2010-05-26 dátumnál.

nekem nem ez olvadt el hanem csak ami a belső térben keringet... a venti 3ason ment, poroltó meg van nekem is de hálistennek nem hamarkodtam el és nem spricceltem mindent össze vele:D

Link to comment
Megosztás:

nekem nem ez olvadt el hanem csak ami a belső térben keringet... a venti 3ason ment, poroltó meg van nekem is de hálistennek nem hamarkodtam el és nem spricceltem mindent össze vele:D

csinálj képet a dolgokról, mert így csak találgatunk... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.