imy Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 1.4 xep szelepfedélmeghuzási nyomatékát tudja valaki???? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Szelepfedél csavarok meghúzási nyomatéka 6Nm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi08 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Sziasztok! Véleményetekre lennék kiváncsi: P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség Ezzel a hibakóddal - kivillogtatással diagnosztizálva - lehet e még kb 2 hónapig szenvedni, ugyanis akkor esedékes az éves szerviz és hát ha már menni kell akkor 1x menjek....:D Amúgy tulajdonképpen ez a hibakód mire is utalhat? Valakinak ezzel kapcsolatbanban tapasztalata? Hosszútávon károsodhat a motor? Üdv Mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Sziasztok! Véleményetekre lennék kiváncsi: P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség Ezzel a hibakóddal - kivillogtatással diagnosztizálva - lehet e még kb 2 hónapig szenvedni, ugyanis akkor esedékes az éves szerviz és hát ha már menni kell akkor 1x menjek....:D Amúgy tulajdonképpen ez a hibakód mire is utalhat? Valakinak ezzel kapcsolatbanban tapasztalata? Hosszútávon károsodhat a motor? Üdv Mindenkinek! Nem tankoltál bele E85-öt? Én így jártam, 40% benzin 60% bioetanollal. Ha megjavul, az AGR lámpája kialszik, hibakód benne marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Schiszi Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Nem tankoltál bele E85-öt? Én így jártam, 40% benzin 60% bioetanollal. Ha megjavul, az AGR lámpája kialszik, hibakód benne marad. Szia! Nekem is ugyanezt a hibakódot adta a gép 40% E85 és 60% 95-ös keverékére... bár én elmentem vele 400km-t és csak utána jelzett a "kulcsosautó"! Aztán rátankoltam sima 95-öst és a következő újraindításnál (20km múlva) elmúlt a hiba! ÜDv. Schiszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Esetleg erre valaki?????????????????? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Esetleg erre valaki?????????????????? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Sztem jól írtad, úgy jónak kell lennie... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Esetleg erre valaki?????????????????? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Szerintem semmi nincs, ha fordítva rakod be, ez csak egy papírszűrő véleményem szerint. Így is-úgy is hajlítgatnod kell, hogy bemenjen a lukba, és nem baj, ha műtős ujjaid vannak :D ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Esetleg erre valaki?????????????????? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Értem én hogy olyan gagyi volt benne, amin nem volt jelzés, de ha jól értelek most olyan van amin van rendes jelzés....Én inkább azt kérdezném, hogy miért is akarod fordítva berakni, ha egyszer egyértelmű jelzés van rajta? Neked miért lenne jobb ha fordítva is berakhatnád? :D ui:amelyiken nem volt jelzés az olyan gagyi volt, hogy annak mind1, de a jobbakon van jelzés, mert pl több rétegű más áteresztő képesség anyag van rajta...vagy pl aktív szén, ezeknek nem mind1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Carpenter Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Esetleg erre valaki?????????????????? Más,,,,,,ma vettem pollenszüröt,amit utoljára raktam be és elötte azon sem volt jelölés a nyil-ra gondolok ami rajta van. Akkor ahol a nyil van vagyis a nyil utja azt ugy kell akkor betenni ahogy a nyil mutatja ugy jön be a levegö nem? Azaz a nyil ajla ugymond az legyen a motortér fele,a teteje pedig az auto belseje felé nézzen ha minden igaz? Mi van olyankor ha forditva teszem be a pollenszüröt miben nyilvánul ez meg????? Én úgy tettem be , hogy a nyíl az utastér felé mutasson. Szerintem semmi nincs, ha fordítva rakod be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 A nyíl a levegő irányát jelzi (air flow), így szerintem is az utastér felé kell mutatnia. Én úgy tettem be , hogy a nyíl az utastér felé mutasson. Szerintem semmi nincs, ha fordítva rakod be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Na akkor mindenki igy rakja be ehogy irtam. Csak kiváncsi lennék hogy mi van ha forditva teszem be,jobban párásodik talán vagy mi? Nem akarom forditva berakni csak érdekelne hogy mi történik...gondolom nem a semmiért van rajt jelzés,már amelyiken van....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 ...gondolom nem a semmiért van rajt jelzés,már amelyiken van....... De nem ám. Hanem pont azért hogy ne rakd be fordítva. Úgyhogy nem is értem miért érdekel hogy mi történik ha úgy rakod be ahogy nem szabad. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi08 Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Sziasztok! Véleményetekre lennék kiváncsi: P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség ......... Nem tankoltál bele E85-öt? Én így jártam, 40% benzin 60% bioetanollal. Ha megjavul, az AGR lámpája kialszik, hibakód benne marad. Csak sima benzint szoktam tankolni, de azt vettem észre, h ez a hiba az esős időszakban jön elő... Miután kiszáradt kialudt a motor lámpa...ma viszont ismét bejelzett és folyamatosan világit. P0170 -es a hiba ismét. Nem értem , h mi "ázhat" be, pedig most kifelyezetten ügyeltem arra, h nagy tócsákba ne menjek bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BA3 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Sziasztok! Két éves lett az újonnan vásárolt Astra-G Classic II-őm, Z14XEP-16V (90LE). A garancia lejárt, így nem tervezem hivatalos szervizbe vinni az autót. "Házilag" tervezem mostantól a karbantartást, és mivel most két éves és 25.000km van bent, gondoltam elvégzem rajta a szükséges munkálatokat, a részletekben viszont a segítségeteket, szakértelmeteket kérném! Olajcsere: 10.000km-nél volt lecserélve még tavaj a szakszervízben az olaj gyári 5W40-es került bele (a számla szerint) olajszűrővel ill. egy "csavart" is felszámoltak. Érdekelne, hogy hol tudnék olcsón eredeti gyári olajat venni, kb. milyen árra számítsak és mi a pontos megnevezése? (ugyanígy az olajszűrőről és a "csavarról" is érdekelne a jótanácsotok) Olvastam még, hogy pollenszűrő vagy aktívszén szűrő csere is javasolt két év után, ezzel kapcsolatban is érdekelne, hogy melyik a jobb, milyen árkülönbözetet tapasztaltatok ill. hol és milyen elnevezéssel keressem? Ha kifelejtettem volna bármi egyéb cseréjét, ill. van egyéb jó ötletetek, vszívesen várom és köszönöm szépen előre is! :D Még egy dolog: a klíma karbantartásának fontosságáról is sokat hallok, klímatisztítókról, stb. Érdekelne, hogy mire figyeljek oda, hol, milyent lehet venni a manuális klímás Astrámhoz? Még egyszer köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Sziasztok! Két éves lett az újonnan vásárolt Astra-G Classic II-őm, Z14XEP-16V (90LE). A garancia lejárt, így nem tervezem hivatalos szervizbe vinni az autót. "Házilag" tervezem mostantól a karbantartást, és mivel most két éves és 25.000km van bent, gondoltam elvégzem rajta a szükséges munkálatokat, a részletekben viszont a segítségeteket, szakértelmeteket kérném! Olajcsere: 10.000km-nél volt lecserélve még tavaj a szakszervízben az olaj gyári 5W40-es került bele (a számla szerint) olajszűrővel ill. egy "csavart" is felszámoltak. Érdekelne, hogy hol tudnék olcsón eredeti gyári olajat venni, kb. milyen árra számítsak és mi a pontos megnevezése? (ugyanígy az olajszűrőről és a "csavarról" is érdekelne a jótanácsotok) Olvastam még, hogy pollenszűrő vagy aktívszén szűrő csere is javasolt két év után, ezzel kapcsolatban is érdekelne, hogy melyik a jobb, milyen árkülönbözetet tapasztaltatok ill. hol és milyen elnevezéssel keressem? Ha kifelejtettem volna bármi egyéb cseréjét, ill. van egyéb jó ötletetek, vszívesen várom és köszönöm szépen előre is! :D Még egy dolog: a klíma karbantartásának fontosságáról is sokat hallok, klímatisztítókról, stb. Érdekelne, hogy mire figyeljek oda, hol, milyent lehet venni a manuális klímás Astrámhoz? Még egyszer köszönöm! Szia! Olajokról itt olvashatsz bővebben: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1613 Csak alátétet szoktak cserélni a leeresztő csavarnál. Pollenszűrőt én minden ősszel cserélek, hogy ne párásodjon az utastér, de most májusban is kellett. Ha Aktív szén van a papírszűrőben, az elméletileg megköti a szagokat ezáltal nem lesz büdös az utastérben. Levegőszűrőt is cserélj. Klímatisztítás: Lehet kapni klímatisztitó sprét kb. 2000Ft (kb.350ml) amivel a pollenszűrőmögé befújsz és az összes szellőzőnyílásba. Utána kb. 10-15percig járatod a motort klímával. Ez a mentolos levegő fertőtleníti a párologtatót, ami a bacik melegágya. Megfontolandó még a fékfolyadék csere. (de erről is megoszlanak a vélemények) Üdv. Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 T BA3! Gyári 5W-40 viszkozitású motorolaj nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június28, 2010 Megoszt Elküldve Június28, 2010 Sziasztok! Két éves lett az újonnan vásárolt Astra-G Classic II-őm, Z14XEP-16V (90LE). A garancia lejárt, így nem tervezem hivatalos szervizbe vinni az autót. "Házilag" tervezem mostantól a karbantartást, és mivel most két éves és 25.000km van bent, gondoltam elvégzem rajta a szükséges munkálatokat, a részletekben viszont a segítségeteket, szakértelmeteket kérném! Olajcsere: 10.000km-nél volt lecserélve még tavaj a szakszervízben az olaj gyári 5W40-es került bele (a számla szerint) olajszűrővel ill. egy "csavart" is felszámoltak. Érdekelne, hogy hol tudnék olcsón eredeti gyári olajat venni, kb. milyen árra számítsak és mi a pontos megnevezése? (ugyanígy az olajszűrőről és a "csavarról" is érdekelne a jótanácsotok) Olvastam még, hogy pollenszűrő vagy aktívszén szűrő csere is javasolt két év után, ezzel kapcsolatban is érdekelne, hogy melyik a jobb, milyen árkülönbözetet tapasztaltatok ill. hol és milyen elnevezéssel keressem? Ha kifelejtettem volna bármi egyéb cseréjét, ill. van egyéb jó ötletetek, vszívesen várom és köszönöm szépen előre is! :D Még egy dolog: a klíma karbantartásának fontosságáról is sokat hallok, klímatisztítókról, stb. Érdekelne, hogy mire figyeljek oda, hol, milyent lehet venni a manuális klímás Astrámhoz? Még egyszer köszönöm! 2 éves szervíznél nem csak ezeket kell cserélni. Nézd meg a szervízfüzetedet, abban pontosan le van írva, mit kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BA3 Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Köszönök szépen minden választ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Ahoy! Levegőszűrő minősége mennyit jelent? Milyen márkájú a gyári szűrő? Egy Mann-t cseréljek 30000 kmként, vagy egy UNIXosat 10000 km-enként? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Ahoy! Levegőszűrő minősége mennyit jelent? Milyen márkájú a gyári szűrő? Egy Mann-t cseréljek 30000 kmként, vagy egy UNIXosat 10000 km-enként? :D Most az enyémben is Mann van, de én nem várok vele 30e-ig, mint ahogy az olajcserével sem. Olaj-olajszűrő-levegőszűrő egymenetben csere kb. 10-12e km-enként. Egyébként eddig gyárit használtam, amit nem tudom, ki gyárt, de szerintem nem is annyira lényeges, ha a GM aszondja jó, elhiszem neki. Most is amiatt került bele más, mert egy pár más dologgal egy helyen vettem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Ahoy! Levegőszűrő minősége mennyit jelent? Milyen márkájú a gyári szűrő? Egy Mann-t cseréljek 30000 kmként, vagy egy UNIXosat 10000 km-enként? :D Cseréld mindig olajcserekor,pollenszűrőstől együtt(évente vagy 10-12 ezer km-enként,amelyik hamarabb eljön)! Úgy teszel a kocsiddal (és a pénztárcáddal)legjobban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Cseréld mindig olajcserekor,pollenszűrőstől együtt(évente vagy 10-12 ezer km-enként,amelyik hamarabb eljön)! Úgy teszel a kocsiddal (és a pénztárcáddal)legjobban! Én is így teszek...de most gondolkodtam kissé környezet tudatosan....melyik a jobb idő előtt cserélni és így dupla vagy tripla mennyiségű szemetet képezni vagy benne hagyni az elíőrt ideig? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Én is így teszek...de most gondolkodtam kissé környezet tudatosan....melyik a jobb idő előtt cserélni és így dupla vagy tripla mennyiségű szemetet képezni vagy benne hagyni az elíőrt ideig? :D Szerintem meg kell nézni, ennyi. Én nem cseréltem legutóbb levegőszűrőt mert nem volt rá szükség, de simán el tudom képzelni hogy valaki olyan helyen lakik/mászkál ahol jobban koszolódik, hát ott sűrűbben kell cserélni. Pollenszűrő ugyanez. És ez nem függ attól hogy milyen márkájú a szűrő. Olajat viszont nem hagyok benne előírt ideig ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Okés, köszi a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Szerintem meg kell nézni, ennyi. Én nem cseréltem legutóbb levegőszűrőt mert nem volt rá szükség, de simán el tudom képzelni hogy valaki olyan helyen lakik/mászkál ahol jobban koszolódik, hát ott sűrűbben kell cserélni. Pollenszűrő ugyanez. És ez nem függ attól hogy milyen márkájú a szűrő. Hát igen, ez a jó egyensúly. Mert egy levegőszűrőnél az baromság, hogy x km után cserélni kell, mert teljesen attól függ hogy milyen környezetben megy az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts