Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szevasztok!

Szerinted (szerintetek) 2008-as Z14XEP-nél is fennáll még ez a hiba, vagy már javítottak az összeszerelésen?

Én megnézetném.... :rolleyes:

Megér annyit.

Kb 10 perces munka.

Én amikor voltam kötelező szervizen akkor meg lett nézve...

Elküldve
Szevasztok!

Szerinted (szerintetek) 2008-as Z14XEP-nél is fennáll még ez a hiba, vagy már javítottak az összeszerelésen?

Elméletileg a 2005-2007 között gyártott autóknál állhat fenn a probléma.

Elküldve
Elméletileg a 2005-2007 között gyártott autóknál állhat fenn a probléma.

2007/12 havinál is?

Mert az már a 2008-as modell év.

Elküldve
2007/12 havinál is?

Mert az már a 2008-as modell év.

Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit

már 2008 modellnek hírdetik.

Miért modellváltás volt 2008-ban?

Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes!

Elküldve
Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! ;) Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit

már 2008 modellnek hírdetik.

Miért modellváltás volt 2008-ban?

Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes!

Ja, 2007 elején összerakott motor, talán még 2006-ban gyártott egyes alkatrészekből, 2007 végén pattintották fel az egészre a dísztárcsát és nesze neked 2008-as modellév :rolleyes:

Elküldve
Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit

már 2008 modellnek hírdetik.

Miért modellváltás volt 2008-ban?

Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes!

Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött).

Elküldve
Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött).

Jó, elhiszem.Akkor pl. a 2007-októberi autókba,mikor gyártott motort raknak?

Elküldve

Szumma szummárum én inkább megnézném... asszem ez a lényeg.

:rolleyes:

Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött).

Jó, elhiszem.Akkor pl. a 2007-októberi autókba,mikor gyártott motort raknak?
Elküldve
Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött).

Sziasztok!

Alvázszám (vagy motorszám) intervallum alapján nem lehet behatárolni, hogy melyik autók érintettek? Szerintem az lenne az egzakt meghatározás!!!

SZVSZ az autó üzembe-helyezés és a gyártás (vagy inkább összerakás) nem támpont, mert az alkatrész pihenhet hónapokat a raktárban...

Esetleg valakinek nincs kapcsolata az Opel Mo-gal ilyen tekintetben? :rolleyes:

Üdv. Schiszi

Elküldve

Kapcsolat felejtős, hivatalosan nem ismerték el mint hibát

Sziasztok!

Alvázszám (vagy motorszám) intervallum alapján nem lehet behatárolni, hogy melyik autók érintettek? Szerintem az lenne az egzakt meghatározás!!!

SZVSZ az autó üzembe-helyezés és a gyártás (vagy inkább összerakás) nem támpont, mert az alkatrész pihenhet hónapokat a raktárban...

Esetleg valakinek nincs kapcsolata az Opel Mo-gal ilyen tekintetben? :rolleyes:

Üdv. Schiszi

Elküldve
Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás....

ez olyan mint az eurotax meghatározás???

csak mert ott május az év választó :rolleyes:

Elküldve
Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit

már 2008 modellnek hírdetik.

Miért modellváltás volt 2008-ban?

Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes!

Az jó lenne, ha be lehetne határolni, hogy mikortól-meddig volt ez, mert tuti hogy nem 2008. január 1-én jöttek rá, hogy jujj, ezt elcsesztük, most kijavítjuk BUÉK! ;)

Szóval akkor még a 2008-asba is átcsúszhatott, vagy már a 2007-esek vége is már lehet jó.... Az enyimben eddig 45ekm van...

Elküldve
Jaj hagyjátok már....

Meg kell nézni és kész.

10 perc kontra 300e

ennyi

Valaki leírná, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat, és hogyan lehet leszedni a szelepfedelet? Van nyomaték kulcsom, szóval otthon meg tudom nézni.

Motoron (SV 650) szét szoktam szedni, szelephézagot ellenőrizni.

(előtte a műanyagot hogyan lehet leszedni)

Elküldve

Meghúzásnál a sorrend sem mindegy erre is ügyelj majd!

Valaki leírná, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat, és hogyan lehet leszedni a szelepfedelet? Van nyomaték kulcsom, szóval otthon meg tudom nézni.

Motoron (SV 650) szét szoktam szedni, szelephézagot ellenőrizni.

(előtte a műanyagot hogyan lehet leszedni)

Elküldve
Meghúzásnál a sorrend sem mindegy erre is ügyelj majd!

Valami manual, vagy meghúzási nyomatékkal tudna valaki szolgálni?

A 'csináld magad'-ban sajnos nincs benne szó.

Ma délután akarok olajat cseréni, akkor összekötném vele.

A szelepfedél tömítés nem sérül?

Elküldve

Én nem, csak tudom, hoyg nem mindegy

Valami manual, vagy meghúzási nyomatékkal tudna valaki szolgálni?

A 'csináld magad'-ban sajnos nincs benne szó.

Ma délután akarok olajat cseréni, akkor összekötném vele.

A szelepfedél tömítés nem sérül?

Elküldve

Sziasztok Urak!

Hát a mulkor a 99-es X14Xe-nél nem sikerült a kivillogtatás, vagy csak én csináltam rosszul valamit? Tehát a folyamat, 5-6-os pin összezár, gyújtás ráad és vár. Na most ha valamit máskép oldottam meg akkor jelezzétek, nekem ugye F van abban ez a menete.Egyszer olvastam valami pedál nyomogatós kivillogtatásról is, csak sehol nem találom, ha esetleg tud valaki ezzel infót azt megköszönném. Jelenleg az autó olyan állapotban van, hogy 2500-as fordulatig rángat, köhög, nem megy utána viszont meglódul a vas rendesen mint ahogyan kell. Mivel nem szeretném hogy a rokont lehúzzák ezért gondoltam segédkezek neki ebben a dologba, de a villogtatás nem műkszik neki sajna. Akinek van ötlete ezzel kapcsolatban azt szívesen veszem és igyekszem megoldani neki.

Üdv: Márkatárs

Elküldve

nyomatékhoz ha ez segít

vividből z16xe-hez

amúgy szereld magad 186os oldal

kiolvasáshoz:

Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő:

kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat.

Elküldve
nyomatékhoz ha ez segít

vividből z16xe-hez

amúgy szereld magad 186os oldal

kiolvasáshoz:

Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő:

kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat.

Köszi! ;)

ez nem is olyan egyszerű, nyomatékkal kell meghúzni + utána fordítani. :rolleyes:

Szóval nem lehet leelenörízni, hogy tuti jól van-e meghúzva.

Illetve nem árt egy szelepfedél tömítés is pluszban.

Elküldve
nyomatékhoz ha ez segít

vividből z16xe-hez

amúgy szereld magad 186os oldal

kiolvasáshoz:

Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő:

kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat.

Z14XEP-hez nincs ilyen adat?

A csináld magad a Z14XE-hetz írja, és az máshogyan.

Szóval nem mindegy a motortípus sem. :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.