Mc-elek Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Szevasztok! Szerinted (szerintetek) 2008-as Z14XEP-nél is fennáll még ez a hiba, vagy már javítottak az összeszerelésen? Én megnézetném.... :rolleyes: Megér annyit. Kb 10 perces munka. Én amikor voltam kötelező szervizen akkor meg lett nézve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Szevasztok! Szerinted (szerintetek) 2008-as Z14XEP-nél is fennáll még ez a hiba, vagy már javítottak az összeszerelésen? Elméletileg a 2005-2007 között gyártott autóknál állhat fenn a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Piczi Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Sziasztok! Z14XE vezérlése így néz ki? Ha nem, esetleg valaki tudna róla küldeni egy képet? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Elméletileg a 2005-2007 között gyártott autóknál állhat fenn a probléma. 2007/12 havinál is? Mert az már a 2008-as modell év. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 2007/12 havinál is? Mert az már a 2008-as modell év. Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit már 2008 modellnek hírdetik. Miért modellváltás volt 2008-ban? Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! ;) Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit már 2008 modellnek hírdetik. Miért modellváltás volt 2008-ban? Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes! Ja, 2007 elején összerakott motor, talán még 2006-ban gyártott egyes alkatrészekből, 2007 végén pattintották fel az egészre a dísztárcsát és nesze neked 2008-as modellév :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit már 2008 modellnek hírdetik. Miért modellváltás volt 2008-ban? Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes! Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött). Jó, elhiszem.Akkor pl. a 2007-októberi autókba,mikor gyártott motort raknak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Szumma szummárum én inkább megnézném... asszem ez a lényeg. :rolleyes: Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött). Jó, elhiszem.Akkor pl. a 2007-októberi autókba,mikor gyártott motort raknak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Schiszi Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás, ami nem kötődik a naptári évváltáshoz (lásd pl. gazdasági év - az sem naptárhoz kötött). Sziasztok! Alvázszám (vagy motorszám) intervallum alapján nem lehet behatárolni, hogy melyik autók érintettek? Szerintem az lenne az egzakt meghatározás!!! SZVSZ az autó üzembe-helyezés és a gyártás (vagy inkább összerakás) nem támpont, mert az alkatrész pihenhet hónapokat a raktárban... Esetleg valakinek nincs kapcsolata az Opel Mo-gal ilyen tekintetben? :rolleyes: Üdv. Schiszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Kapcsolat felejtős, hivatalosan nem ismerték el mint hibát Sziasztok! Alvázszám (vagy motorszám) intervallum alapján nem lehet behatárolni, hogy melyik autók érintettek? Szerintem az lenne az egzakt meghatározás!!! SZVSZ az autó üzembe-helyezés és a gyártás (vagy inkább összerakás) nem támpont, mert az alkatrész pihenhet hónapokat a raktárban... Esetleg valakinek nincs kapcsolata az Opel Mo-gal ilyen tekintetben? :rolleyes: Üdv. Schiszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ha jól tudom, szeptemberben van modellév-váltás.... ez olyan mint az eurotax meghatározás??? csak mert ott május az év választó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Schiszi Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Kapcsolat felejtős, hivatalosan nem ismerték el mint hibát Értem... :rolleyes: Köszi a szakértést Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Külföldi fórumokon esetleg nincs valami összefoglaló, hogy tól-ig konkrétan kiket érinthet? Pl. lengyelek vagy németek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Ez a:"2008-as modellév" olyan nepperesen hangzik! :rolleyes: Így fiatalítják egy évvel a kocsikat,a 2007-es évvégit már 2008 modellnek hírdetik. Miért modellváltás volt 2008-ban? Szerintem az még javában 2007-ben lett összerakva,szóval esélyes! Az jó lenne, ha be lehetne határolni, hogy mikortól-meddig volt ez, mert tuti hogy nem 2008. január 1-én jöttek rá, hogy jujj, ezt elcsesztük, most kijavítjuk BUÉK! ;) Szóval akkor még a 2008-asba is átcsúszhatott, vagy már a 2007-esek vége is már lehet jó.... Az enyimben eddig 45ekm van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Jaj hagyjátok már.... Meg kell nézni és kész. 10 perc kontra 300e ennyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Jaj hagyjátok már.... Meg kell nézni és kész. 10 perc kontra 300e ennyi Valaki leírná, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat, és hogyan lehet leszedni a szelepfedelet? Van nyomaték kulcsom, szóval otthon meg tudom nézni. Motoron (SV 650) szét szoktam szedni, szelephézagot ellenőrizni. (előtte a műanyagot hogyan lehet leszedni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Meghúzásnál a sorrend sem mindegy erre is ügyelj majd! Valaki leírná, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat, és hogyan lehet leszedni a szelepfedelet? Van nyomaték kulcsom, szóval otthon meg tudom nézni. Motoron (SV 650) szét szoktam szedni, szelephézagot ellenőrizni. (előtte a műanyagot hogyan lehet leszedni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Meghúzásnál a sorrend sem mindegy erre is ügyelj majd! Valami manual, vagy meghúzási nyomatékkal tudna valaki szolgálni? A 'csináld magad'-ban sajnos nincs benne szó. Ma délután akarok olajat cseréni, akkor összekötném vele. A szelepfedél tömítés nem sérül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Én nem, csak tudom, hoyg nem mindegy Valami manual, vagy meghúzási nyomatékkal tudna valaki szolgálni? A 'csináld magad'-ban sajnos nincs benne szó. Ma délután akarok olajat cseréni, akkor összekötném vele. A szelepfedél tömítés nem sérül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Én nem, csak tudom, hoyg nem mindegy :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Sziasztok Urak! Hát a mulkor a 99-es X14Xe-nél nem sikerült a kivillogtatás, vagy csak én csináltam rosszul valamit? Tehát a folyamat, 5-6-os pin összezár, gyújtás ráad és vár. Na most ha valamit máskép oldottam meg akkor jelezzétek, nekem ugye F van abban ez a menete.Egyszer olvastam valami pedál nyomogatós kivillogtatásról is, csak sehol nem találom, ha esetleg tud valaki ezzel infót azt megköszönném. Jelenleg az autó olyan állapotban van, hogy 2500-as fordulatig rángat, köhög, nem megy utána viszont meglódul a vas rendesen mint ahogyan kell. Mivel nem szeretném hogy a rokont lehúzzák ezért gondoltam segédkezek neki ebben a dologba, de a villogtatás nem műkszik neki sajna. Akinek van ötlete ezzel kapcsolatban azt szívesen veszem és igyekszem megoldani neki. Üdv: Márkatárs Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 nyomatékhoz ha ez segít vividből z16xe-hez amúgy szereld magad 186os oldal kiolvasáshoz: Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő: kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 nyomatékhoz ha ez segít vividből z16xe-hez amúgy szereld magad 186os oldal kiolvasáshoz: Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő: kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat. Köszi! ;) ez nem is olyan egyszerű, nyomatékkal kell meghúzni + utána fordítani. :rolleyes: Szóval nem lehet leelenörízni, hogy tuti jól van-e meghúzva. Illetve nem árt egy szelepfedél tömítés is pluszban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 nyomatékhoz ha ez segít vividből z16xe-hez amúgy szereld magad 186os oldal kiolvasáshoz: Nemtom a tiéd milyen, de a kivillogtatás (ha elektromos a gázpedálod) a következő: kocsi áll, gáz+fék egyszerre benyom, nyomva tart, gyújtás ráad, és figyel és számolja a villogásokat. Z14XEP-hez nincs ilyen adat? A csináld magad a Z14XE-hetz írja, és az máshogyan. Szóval nem mindegy a motortípus sem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts