Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én is örülök :lol:

Az EGR nemigen, lévén, hogy az a füstgázt vezeti vissza az égéstérbe, sok köze nincs az olajhoz szerintem.

nem baj de vmi miatt nem fogy az oil! isten jutalma a kitartásomért :lol:

Elküldve
nem baj de vmi miatt nem fogy az oil! isten jutalma a kitartásomért :lol:

Lehet berezelt a verda hogy túladsz rajta :P

amúgy volt olaj szerviz meg minden? nem változtattatok semmin?

amúgy örülök hogy hasít a szekér :lol:

Elküldve
Lehet berezelt a verda hogy túladsz rajta :lol:

amúgy volt olaj szerviz meg minden? nem változtattatok semmin?

amúgy örülök hogy hasít a szekér :lol:

nem volt semmi "olajos-szervíz" csak egér szelep csere (meg lecseréltem az olit frissre)

Elküldve
nem volt semmi "olajos-szervíz" csak egér szelep csere (meg lecseréltem az olit frissre)

korábban volt róla szó, hogy ez lehet pont elég. Zsír, hogy megint elégedett vagy. Maradjon is így! :lol:

Elküldve
korábban volt róla szó, hogy ez lehet pont elég. Zsír, hogy megint elégedett vagy. Maradjon is így! :lol:

Szuper minden, lehet, hogy lassan a 11.ekm-nél már egy kicsit elfáradt az olaj

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2007-es Astra Classic II 1.4 twinport autónk és olajcserét szeretnénk végezni rajt. Milyen olaj kell bele? Milyet ajánlatok? 10w-40 vagy milyen? Castrolt néztem.

Elküldve

lécci neeeee! :rolleyes:

keressél egy picit lejjebb egy másik topikot, és ott 20 oldalon keresztül taglalja mindenki a megfelelő olajakat.......

( 5w30 kell neked)

Elküldve
El se hiszem működik az autóm :rolleyes:

és egy csepp olaj se fogyott (1200km óta)

lehetett hogy az EGR miatt csipegette?

Szia! Álltalában pont fordítva van a sok elégett olaj kormolja be az EGR-t. Lehet, hogy a régi olajad már el volt használódva és ezért ette a gép jobban.

Elküldve
lécci neeeee! :D

keressél egy picit lejjebb egy másik topikot, és ott 20 oldalon keresztül taglalja mindenki a megfelelő olajakat.......

( 5w30 kell neked)

:rolleyes:

Elküldve
Az kb. 300km, kezdetnek jó :P

370km, igyekszek :rolleyes:

Vasárnap meg 170 a 3-as on Gyöngyös előtt a 110-es részen,hát le kellet nyomom a tdci mondeot,meg bent a városba a lámpáknál :D

Elküldve
Szuper minden, lehet, hogy lassan a 11.ekm-nél már egy kicsit elfáradt az olaj

nem veled beszéltük az olaj témát? valami 5w nemtudom mi volt benne

véletlen nem azt tettél bele most amit mondtam pajti? :rolleyes:

Elküldve
lécci neeeee! :rolleyes:

keressél egy picit lejjebb egy másik topikot, és ott 20 oldalon keresztül taglalja mindenki a megfelelő olajakat.......

( 5w30 kell neked)

Mint modi, módodban áll át tetenni a megfelelő helyre! smiley-whacky007.gif

Elküldve
nem veled beszéltük az olaj témát? valami 5w nemtudom mi volt benne

véletlen nem azt tettél bele most amit mondtam pajti? :rolleyes:

nem! az enyémben 10w-40 volt és van i, de azért pacsi :D

Elküldve
Szuper minden, lehet, hogy lassan a 11.ekm-nél már egy kicsit elfáradt az olaj

az biztos is.... én sosem vártam meg azt...

Elküldve

Sziasztok!

Vinném az autót 2. szervizére, de a pénz stűke miatt fater azon van hogy csak pecsét kell a melót meg csináljuk meg sajátkezűleg. Az autóban 4000km van, meg egy 0560-as hibakód. Ez rendszer feszültség ellátás zavar. Egy havert bebikáztam nemrég és azóta van ez a hibakód. Ennek mi a megoldása? Eltűnik pár indítás után vagy maradandó?

Másik kérdésem: ez az első nagyszervize az autónak, mit kell ilyenkor átnézni cserélni? Az egyik oldalán a szervízfüzetnek azt írják hogy motorolaj csere, tavaly kapta meg az első maradandó olaját castrol 5w30-at. Ezer kilométer után kellene cserélni? Azt mondták a szervízben hogy ezen kívül még sokmindent kellene cserélni. Olvasva a szervízkönyvet távirányító elem csere, pollenszűrő csere, szervókormány olajszintjánek ellenőrzése, utántöltése (de milyet és hol találom meg a tartályát?), motorolaj és szűrő évente, kézifék utánállítás, gumiharangok szemrevételezése, fék és tengelykapcsoló folyadék csere (opel gt: dot 3) a tengelykapcsolóban lenne olaj? az nem egy száraz szerkezet?)

Valamit kihagytam?

Ezeket találtam a szervízfüzetben mint számomra kérdéses dolgokat.

Tudnátok segíteni ebben?

Elküldve
Sziasztok!

Vinném az autót 2. szervizére, de a pénz stűke miatt fater azon van hogy csak pecsét kell a melót meg csináljuk meg sajátkezűleg. Az autóban 4000km van, meg egy 0560-as hibakód. Ez rendszer feszültség ellátás zavar. Egy havert bebikáztam nemrég és azóta van ez a hibakód. Ennek mi a megoldása? Eltűnik pár indítás után vagy maradandó?

Másik kérdésem: ez az első nagyszervize az autónak, mit kell ilyenkor átnézni cserélni? Az egyik oldalán a szervízfüzetnek azt írják hogy motorolaj csere, tavaly kapta meg az első maradandó olaját castrol 5w30-at. Ezer kilométer után kellene cserélni? Azt mondták a szervízben hogy ezen kívül még sokmindent kellene cserélni. Olvasva a szervízkönyvet távirányító elem csere, pollenszűrő csere, szervókormány olajszintjánek ellenőrzése, utántöltése (de milyet és hol találom meg a tartályát?), motorolaj és szűrő évente, kézifék utánállítás, gumiharangok szemrevételezése, fék és tengelykapcsoló folyadék csere (opel gt: dot 3) a tengelykapcsolóban lenne olaj? az nem egy száraz szerkezet?)

Valamit kihagytam?

Ezeket találtam a szervízfüzetben mint számomra kérdéses dolgokat.

Tudnátok segíteni ebben?

biztos nem akarod inkább szervizbe vinni...? :rolleyes:

Elküldve
biztos nem akarod inkább szervizbe vinni...? :rolleyes:

:D

Hát igen, ilyen szintű hozzá nemértés alapján én a helyedben elvinném uhuhuhoz pl

szerintem ne kezdj bele semmibe

Elküldve

nem bántásból ám, csak én pl nem állnék neki otthon fékolajat meg szervóolajat cserélni/töltögetni (nyilván van akinek megvan a tudása/eszköze/helye hozzá, nekem nincs)

pl nem esne jól ha azért csattannék az új autómmal mert nem rendesen légtelenítettem a fékrendszert... ennyi

Elküldve
nem bántásból ám, csak én pl nem állnék neki otthon fékolajat meg szervóolajat cserélni/töltögetni (nyilván van akinek megvan a tudása/eszköze/helye hozzá, nekem nincs)

pl nem esne jól ha azért csattannék az új autómmal mert nem rendesen légtelenítettem a fékrendszert... ennyi

Mondjuk fékolajat tölteni nem nagy kunszt, ha csak utántöltésről van szó...

Márpedig bőven elég utántölteni a rendszert uhuhu szerint. Nekem szerdán csinálták, végig ott voltam a kocsi mellett és néztem (más miatt is mentem, de ha már ott voltam, megcsinálták ezt is)! Kell hozzá 0,5L fékfolyadék, a tartályból egy fecskendő meg egy slag segítségével kivonni a fél litert és egy tölcsér segítségével feltölteni a tartályt, persze vigyázni vele, csak óvatosan. Ennyi. 5perc.

Ha a teljes csere (1L) mellett dönt valaki mégis, akkor persze inkább szerelővel végeztesse el, utána légteleníteni is kell.

A kérdések alapján a srác annyira laikusnak tűnik, hogy abba semmiképpen nem javalom, hogy belefogjon otthon. :rolleyes:

Amúgy ha jól értem akkor 4000km van a kocsiban és eltelt a 2év.

A km miatt semmiképpen nem indokolt a csere, a 2 év miatt meg lehet ejteni, de szvsz felesleges még elvégezni.

Nekem dot4 GM fékfoly. volt 1800ft.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.