jaygab Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Nem hiszem,mert itt az a helyzet hogy valószínűleg kétvezetékes kapcsoló van benne (gyárilag),három helyet és emiatt van hibakód,ami valójában nem hiba Gyárilag hibakóddal gurulna le a futószalagról??? :rolleyes: Az gáz lenne. És ha ez van esetleg tényleg, akkor ha kitörölnék is, azonnal újra előjönne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 nincs benne tempomat :rolleyes: Fékkel is rendben van minden (fog is, világít is). Nem tudom mi lehet... Lehet, hogy csak benne maradt :blink: Mondjuk a biztiket pakolgattam benne ide-oda, ha megszakadt a kör azáltal, hogy kiszedtem a fék biztijét letárolhatott egy ilyen hibát? (nem valószínű, hogy ez volt , csak kérdem) Ha akarod eljössz zuglóba és rádugjuk a gépet,ki lehet törölni de valószínűleg vissza is megy. Jártam úgy,hogy f astránál abs probléma volt (x16xel),nem tudtam kitörölni ,majd kiderült hogy kiégett mindkét féklámpa és ezért küldött hibát. Még most sem értem hogy egy 95 autónál az abs vezérlő készülék hogyan veszi észre hogy nem világit a fék lámpa. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Gyárilag hibakóddal gurulna le a futószalagról??? :rolleyes: Az gáz lenne. És ha ez van esetleg tényleg, akkor ha kitörölnék is, azonnal újra előjönne? Én csak találgatok,de hallottam ilyenről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Szerintem ez a tempomat fékkapcsoló-áramkör hibát jelzi... cruise control=tempomat Nyilván mind2re vonatkozik. Az enyémben sem volt tempomat, de minden elő volt készítve, így a fék-kuplungkapcsoló is. Ha már hibakód: Ma megint előjött a hibakód, ami múltkor is, ha jól emlékszem 1416, vagy 1614 volt, a lényeg, h wessz írta, hogy végső soron az immo rossz jelet vesz, vagy nem vesz jelet a kulcsból és nem indul be a kocsi. 1 perc után ujra indult. Wessz írta, ne törődjek vele (mármint a hibakód törlésével), de az ugye szar, ha néha nem indul a kocsi. Nemrégen fabrikáltam magamnak bicskakulcsot, ezek szerint lehet, h megsérült az immó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Nyilván mind2re vonatkozik. Az enyémben sem volt tempomat, de minden elő volt készítve, így a fék-kuplungkapcsoló is. Ha már hibakód: Ma megint előjött a hibakód, ami múltkor is, ha jól emlékszem 1416, vagy 1614 volt, a lényeg, h wessz írta, hogy végső soron az immo rossz jelet vesz, vagy nem vesz jelet a kulcsból és nem indul be a kocsi. 1 perc után ujra indult. Wessz írta, ne törődjek vele (mármint a hibakód törlésével), de az ugye szar, ha néha nem indul a kocsi. Nemrégen fabrikáltam magamnak bicskakulcsot, ezek szerint lehet, h megsérült az immó? lehet hogy távolabb van a vevőtől,gondolok itt szögre és mm-re. Talán még a szög nem baj hanem túl mesze van az eeprom a vevőtől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Gyárilag hibakóddal gurulna le a futószalagról??? :rolleyes: Az gáz lenne. És ha ez van esetleg tényleg, akkor ha kitörölnék is, azonnal újra előjönne? Lehet simán oxidáció is,pl került rá egy kis havas-sós-lé keverék a fékpedál dugaszolóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 lehet hogy távolabb van a vevőtől,gondolok itt szögre és mm-re. Talán még a szög nem baj hanem túl mesze van az eeprom a vevőtől. Igen, erre gondoltam én is, mert igazából nem feszegettem, úgyhogy sérülés nem igazán történhetett. Lehet, h szétkapom megint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Lehet simán oxidáció is,pl került rá egy kis havas-sós-lé keverék a fékpedál dugaszolóra. Lehet. Uhuhuhoz viszem szervizre amúgy is, majd ott megnézzük mi lehet vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Igen, erre gondoltam én is, mert igazából nem feszegettem, úgyhogy sérülés nem igazán történhetett. Lehet, h szétkapom megint... Megvolt a hiba, nem ragasztottam be az immót rendesen és elszabadult... de most már OK :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Lehet. Uhuhuhoz viszem szervizre amúgy is, majd ott megnézzük mi lehet vele... Uhuhu a király a témában!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Megvolt a hiba, nem ragasztottam be az immót rendesen és elszabadult... de most már OK :rolleyes: Ez is megoldódott :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Na, erről van szó! Tessék végre belátni, hogy ez (meg a full fapad) csak egy kényszermegoldás a fillérb@szó kelet-közép európai piac számára. Ez a motor méret és konstrukció jó az Agilába, megjárja a Corsába, de az Astra már nagy neki. Ha hasonlítani akarnám, akkor a Wartburg - Barkas kétütemű páros ugrik be. Csak ott mindkét esetben kevés volt a moci. csak nem megint az Én véleményemet erősítitek? :blink: (barátom eltünt a dugattyú középsebesség :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 csak nem megint az Én véleményemet erősítitek? :lol: (barátom eltünt a dugattyú középsebesség :rolleyes: ) Kedves Qpack barátom! Látom nem bírsz megnyugodni... :blink: :lol: ... pedig a téma nem az 1.2-es gyengesége volt ( mert ez a számokból azonnal adódik, nem is vitás ! ), hanem a túlzott elhasználódáson, amit Te megbecsültél. Az 1.2-es motorral szerelt modellt egyébként a német piacon is megtaláljátok, ami ugye nem kelet-közép Európa, hanem az már a NYUGAT ! :D Továbbra is fenntartom, hogy ezzel ( 1.2 ) a motorral is lehet élvezetesen autózni, de kompromisszumokat kell kötnie annak, aki erre a változatra voksol. Az igaz, hogy " gyengébb, meg éti csiga módjára gyorsul ", de ezért cserébe kevesebbel is beéri. Saját tapasztalat, hogy ugyanazon vezetési stílusnál kb. 1 literrel fogyasztott kevesebbet, mint az akkori Z14XE-m! :lol: Azt már mondtam, hogy én a tényeknek hiszem elsősorban és minősíteni is saját tapasztalataim alapján szoktam, ezért leírom neked a referenciáimat, mert ezek alapján próbálom meg a véleményeimet objektíven kialakítani. Szóval az adott Opel motorokkal szerelt gépkocsikat vezettem eddig, megadva a megtett távolságokat is: Saját gk-k: C16NZ ( 75LE, 125Nm ) - 25.000 km X14NZ ( 60LE, 103Nm ) - 49.000 km Z14XE ( 90LE, 125Nm ) - 66.000 km X16XEL ( 101LE, 150Nm ) - 41.000 km Egyéb járművek: C12NZ ( 45LE, 86Nm ) - 2.000 km Z12XE ( 75LE, 110Nm ) - 700 km C14SE ( 82LE, 114Nm ) - 800 km 15DTR ( 72LE, 143Nm ) - 450 km C16SE ( 100LE, 135Nm ) - 350 km X16XEL ( 101LE, 150Nm ) - 3.000 km Z16XEP ( 103LE, 147Nm ) - 1.200 km Z16XER ( 115LE, 155Nm ) - 1.000 km A16LET ( 180LE, 230Nm ) - 20 km Z17DTL ( 75LE, 170Nm ) - 250 km X18XE1 ( 115LE, 170Nm ) - 24.000 km Z18XE ( 125LE, 170Nm ) - 2.700 km Z19DTH ( 150LE, 315Nm ) - 1.800 km Z22XE ( 144LE, 205Nm ) - 500 km Y25DTH ( 150LE, 300Nm ) - 1.000 km X30XE ( 210LE, 270Nm ) - 120 km Amint látod, elég széles a spektrum, mind a benzines, mind a dízel motoros autókat tekintve, tehát a tapasztalat mondatja velem, hogy igenis használható alternatíva még a legkisebb motorral is a G-Astra, de nem kell tőle csodákat várni - viszont tudsz vele spórolni. Számomra amúgy a legjobban eltalált konfiguráció az 1.8-as motor - erős, kedvező fogyasztású és gyors... ...de nem beszélek rá senkit sem, mert nem mindenkinek van rá pénze! :) :D ( de aki használtban gondolkodik, az inkább ezt válassza, mint az 1.6-ost. ) A témának itt a vége, fuss el véle ! :D ;) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 jááájjjj ne kezdjétek már megint lécciii :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Számomra amúgy a legjobban eltalált konfiguráció az 1.8-as motor - erős, kedvező fogyasztású és gyors... Köszönöm szépen a Coupé-m nevében! Sajnos az a tapasztalatom hogy akinek Z20LET-je van az valamiért nem osztja ezt a véleményt. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Köszönöm szépen a Coupé-m nevében! Sajnos az a tapasztalatom hogy akinek Z20LET-je van az valamiért nem osztja ezt a véleményt. :blink: Én egy c36get -et próbálnák ki :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Köszönöm szépen a Coupé-m nevében! Vártam a hozzászólást :rolleyes: Én elvagyok az 1.6-al is, de kipróbálnék egy 1.8-at szívesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Én egy c36get -et próbálnák ki :rolleyes: Azt én is. Csak idehaza elég kevés működő példány van belőle, és akinek meg van az nem adja oda egy próbakörre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Kedves Qpack barátom! Látom nem bírsz megnyugodni... :P :lol: .. Szóval az adott Opel motorokkal szerelt gépkocsikat vezettem eddig, megadva a megtett távolságokat is: Z17DTL ( 75LE, 170Nm ) - 250 km A témának itt a vége, fuss el véle ! :lol: :lol: :P ;) U.i.: Legyünk tárgyilagosak ilyen pl. nincs is :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 U.i.: Legyünk tárgyilagosak ilyen pl. nincs is :lol: :lol: Akkor ez mi ? Z17DTL Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1686 Leistung (kW bei min-1): 59 / 4400, 55 / 4400 (Astra G mit reduzierter Leistung) Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1800 - 2800 Verdichtung: 18,4 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 C7, Astra H Bosch EDC 16 C9 Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (F17+WR, F17+WR.V1), Astra H (F17+WR) Csak a tárgyilagosság kedvéért ? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Leistung (kW bei min-1): 59 / 4400, 55 / 4400 (Astra G mit reduzierter Leistung) Azért ez hitetetlen, hogy képesek 4kW különbséggel árulni ugyanazt a motort... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Akkor ez mi ? Z17DTL Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 79,0 Hub (mm): 86,0 Volumen (cmł): 1686 Leistung (kW bei min-1): 59 / 4400, 55 / 4400 (Astra G mit reduzierter Leistung) Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1800 - 2800 Verdichtung: 18,4 : 1 Motormanagement: Bosch EDC 15 C7, Astra H Bosch EDC 16 C9 Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra G (F17+WR, F17+WR.V1), Astra H (F17+WR) Csak a tárgyilagosság kedvéért ? :P :lol: Akkor én most megkövetlek! :lol: De áruld már el miféle autó volt ez a "csökkentett teljesítményű". Nálunk is hoztak ilyet forgalomba vagy csak bizonyos piacokon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 :lol: Akkor én most megkövetlek! :lol: De áruld már el miféle autó volt ez a "csökkentett teljesítményű". Nálunk is hoztak ilyet forgalomba vagy csak bizonyos piacokon? Astra G, asszem 2003-as, úgy béreltem a Sixt-nél Németországban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Astra G, asszem 2003-as, úgy béreltem a Sixt-nél Németországban. Pont mint az enyém. Az érdekes, hogyan oldották meg azt, hogy (elvileg) különböző vezérlési programmal hoztak ki 59 ill. 55 kW teljesítményt, míg a legnagyobb forgatónyomaték ugyan abban a ford.szám tartományban jelentkezik? Erős a gyanúm, hogy ez csak papíron létező alacsonyabb teljesítmény a kedvezőbb teljesítményadó besorolás miatt. Nem ez volna az első eset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 :lol: Akkor én most megkövetlek! :lol: De áruld már el miféle autó volt ez a "csökkentett teljesítményű". Nálunk is hoztak ilyet forgalomba vagy csak bizonyos piacokon? Biztos csak a német nyugdíjasoknak csinálták,vagy valami kedvezőbb biztosítási besorolás miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts