gabesz76 Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Sziasztok! Új Astra Classicom van és arról érdeklődnék, hogy garanciába visszavihetem azzal hogy húz jobra az autó? a keréknyomásokat ellenőríztem. Tudtok ajánlani Budapesten megbízható szervízt? Köszi Így járt anno ismerősöm off vw-nel. Autó húz jobbra, benzinkút, légnyomás rendben, vissza szalon, mire ők, fel kéne pumpálni a kerekeket, na ment a szarakodás 2 hétig, aztán ismerős fel Pestre PorsHung-hoz. Ott is szívóztak vele, aztán a végén műszaki szakértő. Kiderült, hogy akkora ütést kapott az autó, hogy a szakértő szerint leesett a trélerről! Akkor javították neki gariban. Igaz, hogy vagy 2 hónapig nem tudta használni a vadi új, szalonból vett autóját. Úgy hogy minél előbb járj utána te is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Sziasztok! Új Astra Classicom van és arról érdeklődnék, hogy garanciába visszavihetem azzal hogy húz jobra az autó? a keréknyomásokat ellenőríztem. Tudtok ajánlani Budapesten megbízható szervízt? Köszi A dolog 1000% garanciális, ne hagyd magad. Mindazonáltal megér egy próbát: felcserélni a két első kereket. Ha változik az elhúzás iránya, akkor szerencséd van, a guriga a szarházi és nem az autó. Ezesetben is garis a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petii Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 Köszönöm! Utánnajárok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 A dolog 1000% garanciális, ne hagyd magad. Mindazonáltal megér egy próbát: felcserélni a két első kereket. Ha változik az elhúzás iránya, akkor szerencséd van, a guriga a szarházi és nem az autó. Ezesetben is garis a dolog. nana. vigyázva a szódobálással... garancia az ami gyártási hibás. egy futomü beállitás nem az. nem tudom menmnyi km van az autóban, de idáig nem húzott el, mostmeg gyártási hibás??? ne máááá... 2 kátyú, és elég hogy el lehessen menni futómüvet állitani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 nana. vigyázva a szódobálással... garancia az ami gyártási hibás. egy futomü beállitás nem az. nem tudom menmnyi km van az autóban, de idáig nem húzott el, mostmeg gyártási hibás??? ne máááá... 2 kátyú, és elég hogy el lehessen menni futómüvet állitani... bocsesz, aszonta, hogy új autó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 jovanna :huh: nem kell bocsánatot kérni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 Garanciális hiba az, amit sehogy sem tudunk a vevőre ráterhelni. Nem én mondtam, valahol a NET-en olvastam. Poénnak jó, valóságnak elkeserítő (lenne). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabóka Elküldve December5, 2009 Megoszt Elküldve December5, 2009 Sziasztok! Lenne egy problémám, remélem tudtok nekem segíteni. Ha reggel hidegen indítom az autót, ha kb 14 fok alatt van a hőmérséklet, szivató nélkül indul pöccre. Ha 14 fok fölött van a hőmérséklet, akkor 95 %-ban szivatóval indul. 1500-1600 os fordulat, kb 1,5-2 percig. Nem tudjátok, hogy ezt mi okozhatja? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
hasu Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 Sziasztok! Lenne egy problémám, remélem tudtok nekem segíteni. Ha reggel hidegen indítom az autót, ha kb 14 fok alatt van a hőmérséklet, szivató nélkül indul pöccre. Ha 14 fok fölött van a hőmérséklet, akkor 95 %-ban szivatóval indul. 1500-1600 os fordulat, kb 1,5-2 percig. Nem tudjátok, hogy ezt mi okozhatja? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv Gábor Szia! Nálam ugyanez a helyzet (X14XE 2000. 03.), igaz kb.: 15-16 foknál van a határ. Minden vizsgálatot elvégeztünk eddig..az autó tökéletesen működik. Az elmúlt 4 évben 6 tulajdonostól kaptam hasonló visszajelzést. Érdekes minden esetben X14XE vagy X16XE (1998-2000-ig) motortípusokról volt szó . A diagnosztikai vizsgálatok elvégzése valamint a hőfokjeladó cseréje is megtörtént szinte mindenkinél. Elég idegesítő tud lenni amikor 25 fok melegben is megy a dúsítás...:-( Ami jó hír, hogy elvileg most jön a tél :-) (dec. 1 18 fok) Az eddigi információk alapján véleményem szerint az aktív szénszűrő "halála" illetve ezzel összefüggően tank szellőztető- szelep rendellenes működése okozhatja 1500-as fordulatot ilyen esetben. Sajnos ennek cseréjét még nem ejtettem meg..donor meg nem áll rendelkezésre . Nagyon örülnék ha valaki tudna "tudományos magyarázatot adni erre problémára. Üdv. hasu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 Sziasztok! Lenne egy problémám, remélem tudtok nekem segíteni. Ha reggel hidegen indítom az autót, ha kb 14 fok alatt van a hőmérséklet, szivató nélkül indul pöccre. Ha 14 fok fölött van a hőmérséklet, akkor 95 %-ban szivatóval indul. 1500-1600 os fordulat, kb 1,5-2 percig. Nem tudjátok, hogy ezt mi okozhatja? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv Gábor itt már nincs szivató... :lol: :huh: csak a tulajnak... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 itt már nincs szivató... :lol: :huh: csak a tulajnak... :lol: Na ja, én sem értem, hogy miért nevezik így, főleg amikor olyanokat látok, hogy automata szivató. Bár a keverék hidegen dúsítására továbbra is szükség van a stabil égéshez, azt már az injektorok vezérlésével éri el az elektronika, nem mechanikus szivatóval. De hogy miért van szükség a magasabb alapjáratra, az még mindig rejtély számomra. Talán a katalizátort melegíti ilyenkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 56200 km-nél és 5 évnél megesett a 60000-es szervíz és a vezérléscsere. Némi kedvezménnyel 80k, szabványon kívűl egy görgőcsere meg valami motortisztító adalék olajcsere előtt. Dorombol a jószág. Link to comment Megosztás: More sharing options...
abaib Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Sziasztok! Lenne egy problémám, remélem tudtok nekem segíteni. Ha reggel hidegen indítom az autót, ha kb 14 fok alatt van a hőmérséklet, szivató nélkül indul pöccre. Ha 14 fok fölött van a hőmérséklet, akkor 95 %-ban szivatóval indul. 1500-1600 os fordulat, kb 1,5-2 percig. Nem tudjátok, hogy ezt mi okozhatja? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv Gábor Szia! Az első z-s motorok hibás szoftverrel jöttek ki a gyárból ( ezeket általában visszahívták gariba) . Nekem is hasonló problémáim voltak de egy szoftver frissítés meggyógyította:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December20, 2009 Megoszt Elküldve December20, 2009 Szerbusztok Tegnap vettem egy 2008-as z14xep motoros szekeret. (35ekm) Minden frankó,de alapjáraton megy a fűtés és olyat hallok mintha megemelkedne a ventilátor sebessége majd kat. Ez szintén a tank szellőztetése lenne,vagy valami más? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve December20, 2009 Megoszt Elküldve December20, 2009 "de alapjáraton megy a fűtés" ? Ezt hogy érted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 ? Ezt hogy érted? Úgy értem hogy jár a motor alapjáraton ,a hőmérséklet szabályzó max pirosig elfordítva,ventilátor 2-en,belső levegő keringtetés bekapcsolva. És ekkor hallom kb 4-5 másodpercenként egy halk kattanás,és mintha egy picit megemelkedne a ventilátor fordulata. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 belső levegőkeringetésed el van törve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bagibetyar Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 belső levegőkeringetésed el van törve... Valaki javította már? Vagy cserés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 belső levegőkeringetésed el van törve... Nagyszerű Tudsz esetleg katalógus számot írni hogy melyikre gondolsz? Mert van benne több csappantyú,én meg megnézem epc-ben és megrendelem. De azért keresem én is. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Valaki javította már? Vagy cserés? Nem tudom hogy valaki csinálta már,szombat lett véve a szekér és nem tudom az előéletét.Sajnos Bár csak 1.5 éves és 35e van benne,de sose lehet tudni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Nagyszerű Tudsz esetleg katalógus számot írni hogy melyikre gondolsz? Mert van benne több csappantyú,én meg megnézem epc-ben és megrendelem. De azért keresem én is. Köszi azért elöször nézd már meg, hogy tényleg el van e törve... nem vagyok én jós... :rolleyes: monnyuk ha másfél éves akkor még garanciális, és ingyé cserélik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 azért elöször nézd már meg, hogy tényleg el van e törve... nem vagyok én jós... :rolleyes: monnyuk ha másfél éves akkor még garanciális, és ingyé cserélik... És a garit így is tudom érvényesíteni hogy használtan vettem? Egyébként megnézem mi is az Az segítség lenne hogy mit keressek ezért is lenne jó a kat.szám mert látnám epcben,majd megkérdezném a tis-t. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MiBa Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 És a garit így is tudom érvényesíteni hogy használtan vettem? Egyébként megnézem mi is az Az segítség lenne hogy mit keressek ezért is lenne jó a kat.szám mert látnám epcben,majd megkérdezném a tis-t. :rolleyes: Szia.... Tényleg nézd meg először,h aze a bibi!!! Vedd ki a kesztyű tartót,és mögötte fogod látni a fűtőmotort,aminek a tetején van egy csappantyú.A csappantyút egy karonkeresztül motor mozgatja......Az a kar szokott eltörni....És ienkor végállástól végállásig mozog,azt hallod....Van felújító készlet,ha jól tudom olyan 10-14 ezer ft között mozog... Ja és nem mindegy,h Behr vagy Delphi a fűtés/klíma...... Üdv:B Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Szia.... Tényleg nézd meg először,h aze a bibi!!! Vedd ki a kesztyű tartót,és mögötte fogod látni a fűtőmotort,aminek a tetején van egy csappantyú.A csappantyút egy karonkeresztül motor mozgatja......Az a kar szokott eltörni....És ienkor végállástól végállásig mozog,azt hallod....Van felújító készlet,ha jól tudom olyan 10-14 ezer ft között mozog... Ja és nem mindegy,h Behr vagy Delphi a fűtés/klíma...... Üdv:B Köszi,ránézek :rolleyes: kőrszelet fogazva ,rajta tengely ami téglatest alku és a végén van egy kinyitás?? (jobb kormány,a balnál nincs rajta kőrszelet) Csergőbe mondták hogy nincs benne az a tengely a csomagba(6802059),úgyhogy bakács vagy bontó. Miután megnéztem hogy tényleg az kattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 És a garit így is tudom érvényesíteni hogy használtan vettem? Egyébként megnézem mi is az Az segítség lenne hogy mit keressek ezért is lenne jó a kat.szám mert látnám epcben,majd megkérdezném a tis-t. :rolleyes: a garancia 2 évig él, függetlenül a tulajdonosok számától... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts