atom Elküldve Augusztus5, 2009 Elküldve Augusztus5, 2009 igen Azt tudok én is,de 1 évet birnak......ha szerencsém van...
ErdAn Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Sziasztok! Tudja valaki hogy hol lehet hőálló gégecsövet venni méterre (Pl.:Bp-en)? A motortérben kezdenek szétmenni, és nem akarom megvárni a zárlatokat(Na jó,még csak egy helyen,de olvastam róla,hogy van akinek már okozott bajt.). Esetleg valamilyen más megoldás? :huh:
wessz Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Azt tudok én is,de 1 évet birnak......ha szerencsém van... én raktam be de ma is megy
tuzer Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Hölgyek és urak, van valakinek tapasztalata a Csergő Opel szervízről?
Norbedlee Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Hölgyek és urak, van valakinek tapasztalata a Csergő Opel szervízről? a Totalcar-on a népítélet c menű alatt vki írta h oda hordta szervízelni
julien Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Hölgyek és urak, van valakinek tapasztalata a Csergő Opel szervízről? Nekem csak jó tapasztalatom volt velük.
GH Elküldve Augusztus27, 2009 Elküldve Augusztus27, 2009 Hölgyek és urak, van valakinek tapasztalata a Csergő Opel szervízről? Én oda vitettem az előző autóm mikor megállt benne az AC (tréler kellett és ez volt a legközelebb) Korrektek voltak, az alkatrészre még a klubos csergős kedvezményem is érvényesíteni tudtam (bár nem nagyon voltak erre rákészülve és kicsit kavarni kellett a beszerző srácnak emiatt), mindenesetre egy AC pumpánál azért nekem nem volt mindegy. Végül vizsgáztatni is oda vittem, minden rendben volt.
hzcs Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Hali! Tanácsot szeretnék kérni, már teljesen el vagyok keseredve, az eladás is megfordult a fejemben :lol: Van egy 99-es G Astrám, 1.4 16v, újkora óta megvan, nem használtan vettük. Jelenleg 105 ezer km van benne, rendszeresen hordtuk szervizbe (15 ezer km-enként). Az vele a bajom, hogy nem úgy megy, ahogy kellene, alig gyorsul, 160 a vége, és normál használatban, ahol eddig 5.5-6 litert evett, most kerek 8-at. EGR szelepet kitakarítottam. Amiket változtattam a kocsin: iridium gyertyát tettem bele, és mivel eléggé el volt rohadva a gyári kipuf, ezért vettem rá sportot. Azt hittem ezek közül valamelyik okozza a nagyobb fogyasztást, de már visszaraktam a gyáriakat, most is ennyi. Ami nem gyári, azok a kerekek, 195/60 r15 helyett 205/55 r16, de ez nem indokolhatja a 2 litert. Sárga lámpa nem világít, hibakód nincs. Bevittem opelba szoftvert frissíteni, de állítólag a legújabb van rajta (99 május óta nem adtak ki újabbat???) Mit tehetnék vele, hogy visszaálljon alapállapotra a fogyasztás? Egyszer kipróbáltam felesben az etanolt, akkor ugrott meg 7 körülre, de írták, hogy ez normális, viszont azóta nem állt vissza. Lambdaszonda? Eldugult benzinszűrő? Mit tanácsoltok? (amikor visszatettem a gyári dobot, érezhetően lassabban gyorsult) Páran azt is kérdezték, hogy a vezérlés nem ugrott-e el 1-2 fogat. De azt én nem tudom ithton megnézni, igaz? Esetleg Győrben vagy Győr-Sopron között megbízható, hozzáértő szerelőt ismer valaki?
PGA Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Hali! Tanácsot szeretnék kérni, már teljesen el vagyok keseredve, az eladás is megfordult a fejemben :lol: Van egy 99-es G Astrám, 1.4 16v, újkora óta megvan, nem használtan vettük. Jelenleg 105 ezer km van benne, rendszeresen hordtuk szervizbe (15 ezer km-enként). Az vele a bajom, hogy nem úgy megy, ahogy kellene, alig gyorsul, 160 a vége, és normál használatban, ahol eddig 5.5-6 litert evett, most kerek 8-at. EGR szelepet kitakarítottam. Amiket változtattam a kocsin: iridium gyertyát tettem bele, és mivel eléggé el volt rohadva a gyári kipuf, ezért vettem rá sportot. Azt hittem ezek közül valamelyik okozza a nagyobb fogyasztást, de már visszaraktam a gyáriakat, most is ennyi. Ami nem gyári, azok a kerekek, 195/60 r15 helyett 205/55 r16, de ez nem indokolhatja a 2 litert. Sárga lámpa nem világít, hibakód nincs. Bevittem opelba szoftvert frissíteni, de állítólag a legújabb van rajta (99 május óta nem adtak ki újabbat???) Mit tehetnék vele, hogy visszaálljon alapállapotra a fogyasztás? Egyszer kipróbáltam felesben az etanolt, akkor ugrott meg 7 körülre, de írták, hogy ez normális, viszont azóta nem állt vissza. Lambdaszonda? Eldugult benzinszűrő? Mit tanácsoltok? (amikor visszatettem a gyári dobot, érezhetően lassabban gyorsult) Páran azt is kérdezték, hogy a vezérlés nem ugrott-e el 1-2 fogat. De azt én nem tudom ithton megnézni, igaz? Esetleg Győrben vagy Győr-Sopron között megbízható, hozzáértő szerelőt ismer valaki? Próbálj esetleg fojtószelepház-tisztítást, meg egy hosszabb távot forszírozottan futni vele, hátha csak valami lerakódás. Azért az eladáson ne gondolkodj. :lol:
Korzika Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Szerintem is kár lenne ezért eladni egy kocsit,azt biztos csak azért írtad,hogy megíjedjünk! :lol: Javaslom,hogy keresd meg itt a fórumon az Opel Club Nyugati kollégákat ,ők biztos tudnak segíteni a kocsival+a szerelőkkel kapcsolatban is!
hzcs Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Próbálj esetleg fojtószelepház-tisztítást, meg egy hosszabb távot forszírozottan futni vele, hátha csak valami lerakódás. Azért az eladáson ne gondolkodj. :lol: A fojtószelepház és a kipufgáz visszavezető szelep tisztítás már megvolt. Azért az elég aggasztó, hogy egy megkímélt, 105e km-t futott kocsi vége 160,és normál használatban is 8 liter. Most kicsit meg lett hajtva, igaz nem sokat, mert kb 5-6 km-es távot jártam oda vissza 150-160-nal, most biztos megugrik 10-15 körülire a fogy, de utána ha visszaállna 6 literre (az 5ről már álmodni se merek), azzal ki lennék békülve. A héten mennek vissza rá a gyári kerekek, de tuti nem az a gondja. Hétvégén az ősök mennek a balatonra, rábeszéltem, hogy ezzel menjenek, mert mindig azzal szekálnak, hogy vastag a lábam (kizárt hogy 7 alá le tudják vinni, a H-t 5.4-re hozták most ki, az is 1.4 16v). Kösz a tippeket, megkeresem a nyugati cartársakat a 7végén.
freeze Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 A fojtószelepház és a kipufgáz visszavezető szelep tisztítás már megvolt. Azért az elég aggasztó, hogy egy megkímélt, 105e km-t futott kocsi vége 160,és normál használatban is 8 liter. Most kicsit meg lett hajtva, igaz nem sokat, mert kb 5-6 km-es távot jártam oda vissza 150-160-nal, most biztos megugrik 10-15 körülire a fogy, de utána ha visszaállna 6 literre (az 5ről már álmodni se merek), azzal ki lennék békülve. A héten mennek vissza rá a gyári kerekek, de tuti nem az a gondja. Hétvégén az ősök mennek a balatonra, rábeszéltem, hogy ezzel menjenek, mert mindig azzal szekálnak, hogy vastag a lábam (kizárt hogy 7 alá le tudják vinni, a H-t 5.4-re hozták most ki, az is 1.4 16v). Kösz a tippeket, megkeresem a nyugati cartársakat a 7végén. De ne feledd az ősöké az TWINPORT! Azért az kevesebbet eszik! Jellemzően hol jársz a kocsival? Mert ha általában városi forgalomban tolod, akkor a jelenség nem annyira természetellenes. Sok mindent ki lehet takarítani, de van amin a megforgatás segít. 5-6 km nem elég menj legalább 20-30 km-t és 4000 fordulat körül. Nem kell 160-al menni 4-esben is tolhatod :lol:
gabesz76 Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Skacok! A szerelőm ajánlotta, hogy lassan hidrotőkét kellene cserélnem. Most már tényleg van hangja, üzem meleg motornál is:-( Milyen árban van ez? Úgy értem, hogy elindulok alkatrészes boltokba és mennyi a jó ár érte? :-) Esetleg valami ötlet Szolnok és környékén beszerzésre?
tgabika76 Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 5-6 km nem elég menj legalább 20-30 km-t és 4000 fordulat körül. Nem kell 160-al menni 4-esben is tolhatod :lol: Épp írni akartam hogy minimum 5000-es fordulat és 40-50km-en keresztül, de megelőztél... Fater Z10XE Corsáját picit meghajtottam a hétvégén ugyanezen okból, harmadikban 120-al... :lol: szegény autót már én sajnáltam a végére, de ha muszáj akkor muszáj... le is küldött vagy 8 liter benyát a torkán a nagy ijedtségre, de azóta is egészséges. :lol:
Norbedlee Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Épp írni akartam hogy minimum 5000-es fordulat és 40-50km-en keresztül, de megelőztél... Fater Z10XE Corsáját picit meghajtottam a hétvégén ugyanezen okból, harmadikban 120-al... :lol: szegény autót már én sajnáltam a végére, de ha muszáj akkor muszáj... le is küldött vagy 8 liter benyát a torkán a nagy ijedtségre, de azóta is egészséges. :lol: Most ez a húzatás ez mire is orvoslás? szelepszorulás ellen?
tgabika76 Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Nem. Elkoszolódott fojtószelepház és talán EGR ellen. (Utóbbit nem tudom, nekem nincs ilyenem)
uhuhu Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Skacok! A szerelőm ajánlotta, hogy lassan hidrotőkét kellene cserélnem. Most már tényleg van hangja, üzem meleg motornál is:-( Milyen árban van ez? Úgy értem, hogy elindulok alkatrészes boltokba és mennyi a jó ár érte? :-) Esetleg valami ötlet Szolnok és környékén beszerzésre? nem kell cserélni.... sose kellett még Z14XEP ben cserélni.ű vedd le a szelepfedelet. ha borzasztó trutyit, fehér szmütyit látsz benne akkor tedd vissza, tegyél az olajba motorbelsőmosó adalégot, járasd vagy 30 percet alapjáraton, és cserélj olajat híg, 5w30 ra! mert nem jut elég olaj a hengerfejedbe, és ezért csattog. DE nem a vezérmüláncod csörög, kerreg?
uhuhu Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Próbálj esetleg fojtószelepház-tisztítást, meg egy hosszabb távot forszírozottan futni vele, hátha csak valami lerakódás. Azért az eladáson ne gondolkodj. :lol: tedd vissza a gyári kereket és meg fogsz lepődni... én a coupévan a nyárival 8 körül jártam (215/45R17) a télivel volt hogy 6 literrel ( 185/60R15)... nagyon sokat számit ez is. azokat a gyertyákat dobd ki, vagyél új, gyárit bele. cserélj légszürőt. jónak kell lenni... és a 160 as végsebesség miatt kár eladni... :lol:
PGA Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Most ez a húzatás ez mire is orvoslás? szelepszorulás ellen? Ez amolyan Opel-Aspirin. :lol: Olajtaknyok (pl. olajbeöntő sapkán krémes cucc), lekokszosodások (pl. AGR), bepunnyadások ellen javallott, hadd tisztuljon ki a gép torka. :lol: Gyújtáshibától kezdve, rángatáson át sok mindenre jó. Egyebek tekintetében kérdezze kezelőorvosát, szerelőjét. :lol: :lol:
Norbedlee Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Ez amolyan Opel-Aspirin. :D Olajtaknyok (pl. olajbeöntő sapkán krémes cucc), lekokszosodások (pl. AGR), bepunnyadások ellen javallott, hadd tisztuljon ki a gép torka. :D Gyújtáshibától kezdve, rángatáson át sok mindenre jó. Egyebek tekintetében kérdezze kezelőorvosát, szerelőjét. :lol: ;) :lol: :lol: :lol: :P :D :D :D
gabesz76 Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 nem kell cserélni.... sose kellett még Z14XEP ben cserélni.ű vedd le a szelepfedelet. ha borzasztó trutyit, fehér szmütyit látsz benne akkor tedd vissza, tegyél az olajba motorbelsőmosó adalégot, járasd vagy 30 percet alapjáraton, és cserélj olajat híg, 5w30 ra! mert nem jut elég olaj a hengerfejedbe, és ezért csattog. DE nem a vezérmüláncod csörög, kerreg? 5w40-es castrol ment most is bele, ennél hígabbat nem akarok. Ha a lánc csörög? Csere? 150eKm-nél már kellene?
Norbedlee Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 5w40-es castrol ment most is bele, ennél hígabbat nem akarok. Ha a lánc csörög? Csere? 150eKm-nél már kellene? van szervízkönyved? ha van akkor nézzd meg h mikor volt ha nincs akkor kérdezz egy szakit, érdemes nehogy aztán baj legyen
gabesz76 Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 van szervízkönyved? ha van akkor nézzd meg h mikor volt ha nincs akkor kérdezz egy szakit, érdemes nehogy aztán baj legyen Szia! Nem volt még cserélve, új kora óta nálam van, Én tettem bele 4 év alatt a 150e Km-t :lol: A szerelő srác ezt is mondta cserére, mármint a láncot. Esetleg vízpumpa csere is időszerű ilyenkor? Még az sem volt.
uhuhu Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 5w40-es castrol ment most is bele, ennél hígabbat nem akarok. Ha a lánc csörög? Csere? 150eKm-nél már kellene? lánc lehet, ennyinél már megnyúlhat... olyan 40E ft. a csere viszont ha az zörög, és nem cseréled ki, akkor összeakadhat a motor. mindha vezérmüszijszakadása lenne a motornak...
Norbedlee Elküldve Szeptember14, 2009 Elküldve Szeptember14, 2009 Szia! Nem volt még cserélve, új kora óta nálam van, Én tettem bele 4 év alatt a 150e Km-t :lol: A szerelő srác ezt is mondta cserére, mármint a láncot. Esetleg vízpumpa csere is időszerű ilyenkor? Még az sem volt. Hát ha van rá durván 10e forintod akkor szerintem nem árt, nehogy aztán meg azért kelljen megint szétszedni a gépet, szerintem érdemes......és már a láncot is nézesd meg üdv
Recommended Posts