I_S Elküldve Július27, 2009 Megoszt Elküldve Július27, 2009 A második problémád: eltört a belsőlevegő keringető lap csapja . :) ott a pont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
O'neill Elküldve Július27, 2009 Megoszt Elküldve Július27, 2009 A második problémád: eltört a belsőlevegő keringető lap csapja . Egyebbkent ilyen lapot lehet kapni? Nekem is ez volt a problemam, de megoldottam ideiglenesen, elvagtam az egyik kabelt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaliG Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 Idézet a kezelési útmutatóból: Köszi a választ :) ez nem jo jel ,de ezt hogy an tudom én orvosolni ,vagy mennyibe fáj ez a kis kütyü ? szerinted mi baj lehet hogy ha nem csinálom meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 Köszi a választ :( ez nem jo jel ,de ezt hogy an tudom én orvosolni ,vagy mennyibe fáj ez a kis kütyü ? szerinted mi baj lehet hogy ha nem csinálom meg? Újra itt emberek:):) na szóval ha nem csináltatod meg,először is lezabálja a hajad,másodszor ha vészüzemben használod,esetleges dúsitott keveréknél jól tönkremegy a katalizátor is,az meg egy vagyon,ne várj vele sokáig,irány a szakcsi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaliG Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 Újra itt emberek:):) na szóval ha nem csináltatod meg,először is lezabálja a hajad,másodszor ha vészüzemben használod,esetleges dúsitott keveréknél jól tönkremegy a katalizátor is,az meg egy vagyon,ne várj vele sokáig,irány a szakcsi... Juj Akkor bocsánatt én a belsökeringetésre gondoltam :( sorry De köszi a pár sort Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július28, 2009 Megoszt Elküldve Július28, 2009 Juj Akkor bocsánatt én a belsökeringetésre gondoltam :) sorry De köszi a pár sort belső keringetésnek semmi,húzd le róla a csatit,hogy ne koptassa szarrá az eltört darabokat,állitsd a neked jó pozicioba oszt jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Gyertya ahogy írták előttem gyári 5-gől kivan a 4 db, és a cseréhez csak egy 16-os gyertsakúlcs meg egy imbusz kell ha jól emléxem benzinszűrőből én gyárit vette m és asszem valami 2500-300 körül volt, de manns lett volna 4-ért, és a csere szintén 10 perc max. És a szűrőt hogyan tudom otthol kicserélni? Azért annyit nem adnék ki, mint amennyit a szervíz kér, ha nem bonyorult akkor 10 percért a szervíz díjja ha a zsebembe maradna jobban örülnék Neki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 És a szűrőt hogyan tudom otthol kicserélni? Azért annyit nem adnék ki, mint amennyit a szervíz kér, ha nem bonyorult akkor 10 percért a szervíz díjja ha a zsebembe maradna jobban örülnék Neki. :) Azért a benzinszűrő csere kicsit macerásabb,szerintem,azt nem igazán szeretem csinálni,ha tudod hogyan kell nyomni a műanyag füleket,akkor egyszerű,ha nem akkor lehet vele múlatni az időt,ha meg eltöröd,akkor gáz van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Azért a benzinszűrő csere kicsit macerásabb,szerintem,azt nem igazán szeretem csinálni,ha tudod hogyan kell nyomni a műanyag füleket,akkor egyszerű,ha nem akkor lehet vele múlatni az időt,ha meg eltöröd,akkor gáz van... AZért szerintem olyan könnyen nem törik el az a müanyag,ha meg eltörne esetleg mégis mondjuk,szerintem két bilincs rá aztánkész...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 AZért szerintem olyan könnyen nem törik el az a müanyag,ha meg eltörne esetleg mégis mondjuk,szerintem két bilincs rá aztánkész...... az enyém pl elég merev cső,tehát nem flexi,arra aztán húzhatsz bilincset,nem tudod a szűrő két végére sem felnyomni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 az enyém pl elég merev cső,tehát nem flexi,arra aztán húzhatsz bilincset,nem tudod a szűrő két végére sem felnyomni:) És hogyan kell, vagy mit kell nyomni? Úgy tudom van hozzá valami célszerszám. Nekem is merev cső, bilincselni nehéz lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frewulf Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 45??? A gyári GM (hologramos) szíj + görgők szettben 22, a bordáskerék 16szelepeshez 11 + vízpumpa amit választasz, SKF 8 körül, ez 39, és a bordáskereket, nem szokták minden alkalommal cserélni., így ha neked nem kell akkor az lejön az árból. Ez lesz nekem is ha megjön a fizu. Köszi szépen a válaszokat srácok, még mindig keresem az "igazit"... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Köszi szépen a válaszokat srácok, még mindig keresem az "igazit"... :) Akkor csajozzál ne fórumozz!! :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Köszi szépen a válaszokat srácok, még mindig keresem az "igazit"... :) vizpumpából csak gyárit! sok bajt tud okozni egy utángyártott vizpumpa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 vizpumpából csak gyárit! sok bajt tud okozni egy utángyártott vizpumpa... Például megszorul, bordásszíj szakad, és magával rántja a vezérlést... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Például megszorul, bordásszíj szakad, és magával rántja a vezérlést... :huh: Mondjuk e tekintetben szerencsésebb a Z16XEP, ott nem a vezérműszíj hajtja. Én is cseréltem 70.000-nél, de Szigorúan gyárira! Sajnos engedte a vizet a tengelye mellett, 3000km alatt elment 1.5 liter Link to comment Megosztás: More sharing options...
gofi2 Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Köszi szépen a válaszokat srácok, még mindig keresem az "igazit"... :huh: Én nem kereskedem vele, azért írtam, hogy ne hagyd magad sz*patni. De ha sokat keresgélsz , akkor szelepeket is nézegesd, mert kifutsz az időből! Az lesz az igazi! Nem ezzel de már jártam így. És nem szólt hogy 10 km múlva "megállok"! Utána lehet rágni a kefét, hogy pedig cserélni akartam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 vizpumpából csak gyárit! sok bajt tud okozni egy utángyártott vizpumpa... akkor asszem nekem is be kell áldoznom,kb 40e mondtak rá..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 mire mondtak 40 et? csak a vizpumpára, vagy a komplett vezérléssel együtt cserére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 mire mondtak 40 et? csak a vizpumpára, vagy a komplett vezérléssel együtt cserére? csak a vizpumpára x12xe-hez kellene.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 csak a vizpumpára x12xe-hez kellene.... hát kb 20 e ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus4, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2009 x12xe hez a gyári k.drága. 4+ be asszem 35 e beszereléssel együtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus4, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2009 hát kb 20 e ft az utángyártott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Augusztus4, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2009 x12xe hez a gyári k.drága. 4+ be asszem 35 e beszereléssel együtt... az nekem már kb fél óra:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Augusztus4, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2009 az utángyártott? igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts