I_S Elküldve Július22, 2009 Megoszt Elküldve Július22, 2009 Hali Mi okozhatja, hogy ez az alkatrész csupa olaj? A képek már félig letakarítás után készültek. Hát ez a fojtószelepházad :( Az, hogy mitől ilyen taknyos nem tudom, de lekoszolódni egy idő után leszokott szvsz mindenkinek kivétel nélkül. Ilyenkor van, hogy ingadozik az alapjárat, picit nő a pogyasztás, meg képes le-lefulladni motorfék utáni kuplungnál. Ja meg persze nem is úgy megy ahhogy kéne. Nekem is következik lassan a pucolás, mert néha már észreveszem, hogy 1-200-at mintha ingadozna, de még csak nagyon ritkán. Viszont nekem az előző műtétnél sem volt taknyos, csak fekete, de az vastagon :) Tanács: Vedd le az egész szelepházat és úgy pucold át, hidd el ha ilyen kivül, akkor a pillangószelep alatt még rosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Hát ez a fojtószelepházad :( Az, hogy mitől ilyen taknyos nem tudom, de lekoszolódni egy idő után leszokott szvsz mindenkinek kivétel nélkül. Ilyenkor van, hogy ingadozik az alapjárat, picit nő a pogyasztás, meg képes le-lefulladni motorfék utáni kuplungnál. Ja meg persze nem is úgy megy ahhogy kéne. Nekem is következik lassan a pucolás, mert néha már észreveszem, hogy 1-200-at mintha ingadozna, de még csak nagyon ritkán. Viszont nekem az előző műtétnél sem volt taknyos, csak fekete, de az vastagon :) Tanács: Vedd le az egész szelepházat és úgy pucold át, hidd el ha ilyen kivül, akkor a pillangószelep alatt még rosszabb. most látom csak kollega hogy hajdúszoboszlói vagy,most megyek oda nyaralni,leszek 4 nap,megtekinteném a verdát:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 most látom csak kollega hogy hajdúszoboszlói vagy,most megyek oda nyaralni,leszek 4 nap,megtekinteném a verdát:) Mondom én, hogy segítőkész csávó vagy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Tegnap a Mammutnál a sor végén álltam a körúton, amikor egy Saab-os kb 20 km/h-val belém gurult hátulról. Elég nagy volt a hangja, kiszálltam majd félreálltunk. Mivel egy fehér horzsoláson kívül nem látszott semmi és mert nem tört semmi, deformáció nem látszódott ezért elkövettem azt a hibát, hogy nem töltettem ki vele a kötelező biztosítós űrlapot. Felajánlott 17k Ft-ot és mivel volt vagy 34 fok és a két gyerek is eléggé ijedt és fáradt volt hátul, ezért ebben maradtunk. Mondom a kocsit körbejártam, minden lámpa működött és emlékeim szerint a csomagtérajtót is gond nélkül nyitottam csuktam kétszer-háromszor. Na ma reggel már furcsán nyilt és be sem tudtam csukni. elmentem egy Opel szervízbe, ahol eltüntek vele 5 percre és közölték, hogy 5-600.000 Ft kár, mert gyűrődött, deformálódott a lemez a pótkerék tartó környékén és a hátsó hátfalat is cserélni kell. (Látszatra mint az új, de persze valamennyit biztos elmozdult. CASCO-ra csináltathatom, de így is lesz 50-60.000 Ft. Nekem mondjuk elég lenne, ha gond nálkül tudnám nyitni-zárni a kocsit.... 1. Tanulság: mindig kell baleseti adatlap, bá utólag nem tudom, hogy a később megtalált gyűrődést el tudnám-e fogadtatni a másik féllel. 2.Mi a véleményetek, valóban 5-600 rongy egy ilyen jellegű javítás? Érdemes vele foglalkozni (márkaszervízben) vagy hagyjam és csak az ajtó nomális csukódásával törődjek. Arra gondolok, hogy egy esetleges következő koccanáskor már gyengébb a védelem. (Az triviális, hogy eladáskor egy jó szemű szerelő úgyis észreveszi azt amit én nem vettem észre. 'pjukf4sz4t 600E!Ne viccelj már! Vidd el normális szervízbe és megigazítják a hátfalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 most látom csak kollega hogy hajdúszoboszlói vagy,most megyek oda nyaralni,leszek 4 nap,megtekinteném a verdát:) Hogyne... én meg meglesem a tiédet élőben :( Dobok egy számot, csörögj meg és egyeztetünk. (munkám miatt előre max 2-3 órával tudom, hogy Hajdúszoboszlón leszek e vagy nem :) ) 70-949-8979 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Hogyne... én meg meglesem a tiédet élőben :( Dobok egy számot, csörögj meg és egyeztetünk. (munkám miatt előre max 2-3 órával tudom, hogy Hajdúszoboszlón leszek e vagy nem :) ) 70-949-8979 okés,akkor hivlak majd,de ha nem nagy bunkóság,akkor megadom hogy hol leszek,oszt te gyere,nem akarok kovájogni külhonban:) te csak jobban ismered mint én... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Hát ez a fojtószelepházad :( Az, hogy mitől ilyen taknyos nem tudom, de lekoszolódni egy idő után leszokott szvsz mindenkinek kivétel nélkül. Ilyenkor van, hogy ingadozik az alapjárat, picit nő a pogyasztás, meg képes le-lefulladni motorfék utáni kuplungnál. Ja meg persze nem is úgy megy ahhogy kéne. Nekem is következik lassan a pucolás, mert néha már észreveszem, hogy 1-200-at mintha ingadozna, de még csak nagyon ritkán. Viszont nekem az előző műtétnél sem volt taknyos, csak fekete, de az vastagon :) Tanács: Vedd le az egész szelepházat és úgy pucold át, hidd el ha ilyen kivül, akkor a pillangószelep alatt még rosszabb. Tegnap csak a környékét tisztítottam le, plusz a szelep nyitása után belülről is áttöröltem. Teljesen le kéne szedni és úgy kimosni? Mostanában elég rosszul megy a kocsi és sokat is eszik, alapjárat is ingadozik, le még nem fulladt, hosszú úton 100 alatt jött most ki 6.6-ra, régebben ennél a tempónál 5 szokott lenni. De van egy olyan érzésem, hogy az iridium gyertyák miatt van, ha szerzek gyertyakulcsot, visszarakom a gyáriakat. Jelenleg kikötött lambdaszondával járok, mert lehet hogy az tojt be. Ezt a szelepházat hogy kell kivenni? Mennyire bonyolult? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 okés,akkor hivlak majd,de ha nem nagy bunkóság,akkor megadom hogy hol leszek,oszt te gyere,nem akarok kovájogni külhonban:) te csak jobban ismered mint én... Rendben :( Tegnap csak a környékét tisztítottam le, plusz a szelep nyitása után belülről is áttöröltem. Teljesen le kéne szedni és úgy kimosni? Mostanában elég rosszul megy a kocsi és sokat is eszik, alapjárat is ingadozik, le még nem fulladt, hosszú úton 100 alatt jött most ki 6.6-ra, régebben ennél a tempónál 5 szokott lenni. De van egy olyan érzésem, hogy az iridium gyertyák miatt van, ha szerzek gyertyakulcsot, visszarakom a gyáriakat. Jelenleg kikötött lambdaszondával járok, mert lehet hogy az tojt be. Ezt a szelepházat hogy kell kivenni? Mennyire bonyolult? Hát én csakis gyári gyertyát használok, azt használtam az előzőben is (esetleg NGK), de semmi tuninggyertya. Póbáltam 2 különböző fajtát is, mindegyikkel vagy kakibbul ment, vagy többet evett és kakibbul ment, meg egy 3. tipusnál (azt nem említem mert 2 órát volt az autóban) szinte egyáltalán nem volt alapjáratom. Nem nagy ördöngősség leszedni. A leg macerásabb szvsz a gázhuzal kiakasztása. Egyébként meg minden csövet meg csatlakozót leoldassz (én előtte csináltam vagy 3 fotót róla, hogy tudjam mi hova kell :) ), aztán nem is tudom pontosan, talán 4 csavar fogja és kész is, lehet szépen átmosni rongy + féktisztító. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 akkor felirtam a számod,oszt majd csörgök,remélem ki tudom pucolni a kocsit addigra,picit szűkös az időm.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Van egy kis problémám. Az autómon kb 10 ezer km ezelőtt volt vezérlés csere (szíj, feszítők, görgők, vízpumpa). Kb 2 ezer km ezelőtt a vízpumpa elkezdett nyüszíteni alapjáraton. graf volt benne és sajnos csak otthon vettem észre de szintén Grafot vettem megint. Szóval visszaszereltem az új pumpát és alig telt el 2 ezer km már megint nyüszít alapjáraton. A kiszerelt vízpumpa csapágya bizonyos pontokon beugrik, ami nem tudom mitől lett.... Mikor az új pumpát beszereltem a feszességet a könyv szerinti "used" jelhez igazítottam. Mit rontok el? Miért hal be egy pumpa ilyen hamar? Lehet a feszítő úgy rossz hogy túlfeszít??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 akkor felirtam a számod,oszt majd csörgök,remélem ki tudom pucolni a kocsit addigra,picit szűkös az időm.... Nagyon ne sikáld, mer még elszégyellem magam milyen retkes most az enyém (a BW-re tiszta lesz :) ) Van egy kis problémám. Az autómon kb 10 ezer km ezelőtt volt vezérlés csere (szíj, feszítők, görgők, vízpumpa). Kb 2 ezer km ezelőtt a vízpumpa elkezdett nyüszíteni alapjáraton. graf volt benne és sajnos csak otthon vettem észre de szintén Grafot vettem megint. Szóval visszaszereltem az új pumpát és alig telt el 2 ezer km már megint nyüszít alapjáraton. A kiszerelt vízpumpa csapágya bizonyos pontokon beugrik, ami nem tudom mitől lett.... Mikor az új pumpát beszereltem a feszességet a könyv szerinti "used" jelhez igazítottam. Mit rontok el? Miért hal be egy pumpa ilyen hamar? Lehet a feszítő úgy rossz hogy túlfeszít??? Hát nem hiszem, hogy egy feszítő ugy menne tönkre, hogy egyre jobban feszít, inkább pont fordítva. szerintem a pumpa csapágyával van valami gixer. Garban nem cserélik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Van egy kis problémám. Az autómon kb 10 ezer km ezelőtt volt vezérlés csere (szíj, feszítők, görgők, vízpumpa). Kb 2 ezer km ezelőtt a vízpumpa elkezdett nyüszíteni alapjáraton. graf volt benne és sajnos csak otthon vettem észre de szintén Grafot vettem megint. Szóval visszaszereltem az új pumpát és alig telt el 2 ezer km már megint nyüszít alapjáraton. A kiszerelt vízpumpa csapágya bizonyos pontokon beugrik, ami nem tudom mitől lett.... Mikor az új pumpát beszereltem a feszességet a könyv szerinti "used" jelhez igazítottam. Mit rontok el? Miért hal be egy pumpa ilyen hamar? Lehet a feszítő úgy rossz hogy túlfeszít??? Feszitő nem tud túlfesziteni,lehet hogy hibás volt a pumpa.amugy enyém is néha benyüsszen,de még várok picit. A pumpa ékszijtárcsáját is érdemes megnézni,nincs e megkopva.Mivel a tárcsát lehet cserélni,az enyémen legalább is,előfordulhatz hogy a szíj felfekszik az aljára,és hiába feszit a feszitő kicsi a felület,ahol tapad a szij... Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Hát nem hiszem, hogy egy feszítő ugy menne tönkre, hogy egyre jobban feszít, inkább pont fordítva. szerintem a pumpa csapágyával van valami gixer. Garban nem cserélik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Sziasztok! 26 e km van a kocsimban (1.5 éves) Üzemanyagszűrőt, és gyertyákat mikor kell, vagy érdemes cserélnem benne? Megkérdeztem a helyi szervizt a következőket mondták, hogy mi mennyi lenne. gyertya ~2000Ft/db gyertyacsere 3000Ft Üzemanyagszűrő ~5000Ft Üzemanyagszűrő csere 2000Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Sziasztok! 26 km van a kocsimban (1.5 éves) Üzemanyagszűrőt, és gyertyákat mikor kell, vagy érdemes cserélnem benne? Megkérdeztem a helyi szervizt a következőket mondták, hogy mi mennyi lenne. gyertya ~2000Ft/db gyertyacsere 3000Ft Üzemanyagszűrő ~5000Ft Üzemanyagszűrő csere 2000Ft 26 km után még nem kell.. nem sokat jártál vele!! :) :( :P :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 26 km után még nem kell.. nem sokat jártál vele!! :( :P :lol: :D :) 26ezer, csak az lemaradt. :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 :) 26ezer, csak az lemaradt. :( Ha hivatalos adatokat szeretnél, akkor csapd fel a szervízkönyvedet és a motortípusodhoz ki tudod gyűjteni az összes csereperiódust. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Sziasztok! 26 e km van a kocsimban (1.5 éves) Üzemanyagszűrőt, és gyertyákat mikor kell, vagy érdemes cserélnem benne? Megkérdeztem a helyi szervizt a következőket mondták, hogy mi mennyi lenne. gyertya ~2000Ft/db gyertyacsere 3000Ft Üzemanyagszűrő ~5000Ft Üzemanyagszűrő csere 2000Ft Felénk 30-40e a gyertya csereperiódusa, papíron 60e. Amúgy 30e volt a gyertyáimban amikor vettük a verdát (szervízkönyv szerint), de nem volt vészes. (azért cseréltem őket, ha már megvettem) Gyári GM-es 4db-os gyertyaszett 4-5e pénz. (pl Csergőben) A csere meg 5 perc itthon... Üza szűrőt bőven ráérsz cserélni, nem gázolajos a tiéd, ha jól tudom. Amúgy a mannfilteres szűrő is megáll 3e pénzben, ha jól emlékszem. (és az nem ócska, szerintem bevállalható simán) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Sziasztok! 26 e km van a kocsimban (1.5 éves) Üzemanyagszűrőt, és gyertyákat mikor kell, vagy érdemes cserélnem benne? Megkérdeztem a helyi szervizt a következőket mondták, hogy mi mennyi lenne. gyertya ~2000Ft/db gyertyacsere 3000Ft Üzemanyagszűrő ~5000Ft Üzemanyagszűrő csere 2000Ft Gyertya ahogy írták előttem gyári 5-gől kivan a 4 db, és a cseréhez csak egy 16-os gyertsakúlcs meg egy imbusz kell ha jól emléxem benzinszűrőből én gyárit vette m és asszem valami 2500-300 körül volt, de manns lett volna 4-ért, és a csere szintén 10 perc max. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Gyertya ahogy írták előttem gyári 5-gől kivan a 4 db, és a cseréhez csak egy 16-os gyertsakúlcs meg egy imbusz kell ha jól emléxem benzinszűrőből én gyárit vette m és asszem valami 2500-300 körül volt, de manns lett volna 4-ért, és a csere szintén 10 perc max. I_S! Fogadjunk, hogy most jöttél haza buliból! Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július25, 2009 Megoszt Elküldve Július25, 2009 I_S! Fogadjunk, hogy most jöttél haza buliból! Csak bejöttem a kertből.... sütöttünk egy kicsit. Cseppet elfáradtam. De úgy látom nem csak én virrasztottam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július25, 2009 Megoszt Elküldve Július25, 2009 Csak bejöttem a kertből.... sütöttünk egy kicsit. Cseppet elfáradtam. De úgy látom nem csak én virrasztottam :( KI Hehh akkor hasonló dolgot csináltunk némiképp. Igaz én csak előkészültem egyenlőre, én meg húst pácoltam, mert Vasárnap lesz a kisebbik fiam keresztelője. Azért ilyen késői órán, mert őrület van melóban (ma is jöttem 6 ra) csak ekkor volt rá időm Node most már abbahagyom, mert nem csettopik ez :) BE Link to comment Megosztás: More sharing options...
BaliG Elküldve Július26, 2009 Megoszt Elküldve Július26, 2009 hello mindenki szeretnék kérdezni mert most már nem tudom mi lehet ez:régebben felvillant egy lámpa ami ugy néz ki hogy egy autoban fügölegesen egy villáskulcs van benne és ha leállitottam és vissza akkor elaludt ,de most már nem .és nem ugy huza az auto mint eddig amugy 2003 G 1.2 XZ ferdháturol van szó . valaki mondja el hogy mit lehet ezzel csinálni és mik a következmények ha nem csináélom meg ?! ill lenne egy másik ami imét zavar ,a kesztyütart mögött hallani egy zugo elekromotor szerü hangot ami már gyujtásnáli is megjelenik ,eddig pattogo szeru hangot adott de most már csak zug,ezt se tudom mi lehet :( köszonom a segitséget elöre is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július26, 2009 Megoszt Elküldve Július26, 2009 hello mindenki szeretnék kérdezni mert most már nem tudom mi lehet ez:régebben felvillant egy lámpa ami ugy néz ki hogy egy autoban fügölegesen egy villáskulcs van benne és ha leállitottam és vissza akkor elaludt ,de most már nem .és nem ugy huza az auto mint eddig amugy 2003 G 1.2 XZ ferdháturol van szó . valaki mondja el hogy mit lehet ezzel csinálni és mik a következmények ha nem csináélom meg ?! Idézet a kezelési útmutatóból: Ha üzem közben kigyullad: Meghibásodott a motor elektronikus vezérlése. A berendezés szükségprogramra kapcsol és az utazás még folytatható. A fogyasztás megnő és a motor teljesítménye csökkenhet. Mielőbb forduljon szervízhez. Ne használja a járművet sokáig világító ellenőrzőlámpával. Ha a lámpa rövid időre felvillan, de rögtön el is alszik, az nem jelent hibát. Ha bekapcsolt gyújtásnál a visszajelző villog, akkor az indításgátló hibásodott meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Július27, 2009 Megoszt Elküldve Július27, 2009 hello mindenki szeretnék kérdezni mert most már nem tudom mi lehet ez:régebben felvillant egy lámpa ami ugy néz ki hogy egy autoban fügölegesen egy villáskulcs van benne és ha leállitottam és vissza akkor elaludt ,de most már nem .és nem ugy huza az auto mint eddig amugy 2003 G 1.2 XZ ferdháturol van szó . valaki mondja el hogy mit lehet ezzel csinálni és mik a következmények ha nem csináélom meg ?! ill lenne egy másik ami imét zavar ,a kesztyütart mögött hallani egy zugo elekromotor szerü hangot ami már gyujtásnáli is megjelenik ,eddig pattogo szeru hangot adott de most már csak zug,ezt se tudom mi lehet :( köszonom a segitséget elöre is :) A második problémád: eltört a belsőlevegő keringető lap csapja . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts