Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Ha nagyon cserélgetni akarjátok, ésszerűbb pl, új autónál inkább + venni egy gumit és akkor nem egyet csereberélsz, hanem kettőt, és talán úgy ésszerűbb

Jól értem, hogy Te most akkor 6 gumit akarsz cserélgetni?

Mi ez kamion? :) :( :P

akkor nekem szerencsém van,kesztyűtartó ki,ott a nagy luksi,ott kiteker a 2 csavat ,és csere....kb 10 perc se:)

Nekem BEHR van, ott a kis fényes bizbaszokat kell kipattintani, van vagy nyolc belőle. A régit kihúztam, betoltam az újat. Legközelebb ha kiveszem megnézem, mit rontottam el, mert az előzőt szervízben tolták be és látszott, hogy a belső fele valamiben megakadt és összegyűrődött. Amikor én toltam be semmi ellenállást ne méreztem, meg semmi eröltetés nem kellett szépen bement, majd kiderül torzult-e.

Link to comment
Megosztás:

akkor nekem szerencsém van,kesztyűtartó ki,ott a nagy luksi,ott kiteker a 2 csavat ,és csere....kb 10 perc se:)

Szerencséd van :)

Na ezt nem tudtam, hogy a fedelet is be szokták kenni tömítővel. nekem még tart a gyári tömítés.

A Behr elvileg könnyebb, mármint a szűrő betétele, mert jobban elférsz, nem akad meg a szűrő út közben.

Link to comment
Megosztás:

honnan lehet megkülönböztetni a delphi-t és a behr-t.

a fedélről?

kipattintod a fűtés tekerők alatti kis rekeszt, és oda rá van írva sárga téglalapba, hogy behr. Vagy kiszeded a kesztűtartót, és ha két csavar fogja akkor delphi, ha ilyen kis fényes karmanytúk, akkor behr.

Link to comment
Megosztás:

kipattintod a fűtés tekerők alatti kis rekeszt, és oda rá van írva sárga téglalapba, hogy behr. Vagy kiszeded a kesztűtartót, és ha két csavar fogja akkor delphi, ha ilyen kis fényes karmanytúk, akkor behr.

Sziasztok, nekem tortenetesen 3 csavar fogja meg 3 rapatintos fulecske, de irgalmatlan pozicioban :):P

7 vegen cserltem en is pollen szurot, mert miutan leallitottam a klimat es meg hagytam a ventit, eleg savanyu szag jott.

Sajnos csere utan a tunet megmaradt :( . Mit kene meg kitakaritani es hogyan?

Koszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, nekem tortenetesen 3 csavar fogja meg 3 rapatintos fulecske, de irgalmatlan pozicioban :):P

7 vegen cserltem en is pollen szurot, mert miutan leallitottam a klimat es meg hagytam a ventit, eleg savanyu szag jott.

Sajnos csere utan a tunet megmaradt :( . Mit kene meg kitakaritani es hogyan?

Koszi

klimatisztitó sprayt használtál?

Link to comment
Megosztás:

ígyígy. A savanyú szag nem feltétlen a pollenszűrő hibálya, hanem a klíma kartervizének a szaga. Át kell takarítani tisztító/fertőtlenítő habbal a rendszert, valamelyest javul.

es azt hogy, mert ehez is szinte 3 kez kellet a kesztyutarton keresztul. Kicsit pontosabb leirast hol talalok, vagy ki tud szolgalni?

Elso auto, felfedezesek es rutintalansag jellemzi e teren :)

Link to comment
Megosztás:

Ez egy olyan spray, amihez van egy viszonylag hosszú cső, amit betolsz a szellőző rácsokon, és mindenhová benyomod a cuccot, míg meg nem jelenik a rácsnál a térhálósodott hab. Már régen csináltam (ennél a szekérnél még nem), pontosan már nem emléxem a műveletre, de a flakonon szvsz minden rajta van.

Link to comment
Megosztás:

es azt hogy, mert ehez is szinte 3 kez kellet a kesztyutarton keresztul. Kicsit pontosabb leirast hol talalok, vagy ki tud szolgalni?

Elso auto, felfedezesek es rutintalansag jellemzi e teren :)

Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van:

- habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát.

- bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek.

művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is.

Link to comment
Megosztás:

Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van:

- habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát.

- bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek.

művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is.

én mindkettőt próbáltam már, nagy külünbséget nem vettem észre. talán a habosnál nem megy 20percig fölöslegesen a kocsi

Link to comment
Megosztás:

Bites a torx. NBem tudom mit ír a könyv, (még nem néztem) de az olajszűrő (új) tömítését szokás összerakás előtt olajjal átkenni.

A pollenszűrőnél attól függ, hogy klímás e a gép vagy nem. Ha klímás, akkor melyik a 2 tipus közül, mert úgy kell kérni a szűrőt. A Delphi-t tudom, annál 6 ponton kell meghajtani a kezed, hogy be tudd tenni, és ezt mind a 3 kezedre értem.

Köszi a segítséget srácok!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van:

- habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát.

- bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek.

művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is.

én mindkettőt próbáltam már, nagy külünbséget nem vettem észre. talán a habosnál nem megy 20percig fölöslegesen a kocsi

akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni.

Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz?

Link to comment
Megosztás:

akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni.

Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz?

Inkább autós bolt. nem azért mert nem lehet kapni, csak tapasztalataim szerint ha nincs akcióban, akkor drágább auchan tescoban.

én a multkor 1200 körül vettem.

Link to comment
Megosztás:

akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni.

Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz?

Én bombás Loctite-ot vettem, tavasszal előírás szerint használtam, de már megint büdi a klima, pedig megállás előtt 2-3 perccel klima kikapcs, és 4-es fokozaton járatom a ventit, hogy kiszáradjon, de úgy sem jó, asszem én kipróbálom a habosat majd....

Link to comment
Megosztás:

Én bombás Loctite-ot vettem, tavasszal előírás szerint használtam, de már megint büdi a klima, pedig megállás előtt 2-3 perccel klima kikapcs, és 4-es fokozaton járatom a ventit, hogy kiszáradjon, de úgy sem jó, asszem én kipróbálom a habosat majd....

akkor ezek szerint ebbol is kinek a pap kinek a papne

Akkor meg nem vetem el a bombasat sem, csak ne okozzon zarlatot vagy ilyesmi.

Kosz minden hozzaszolonak a segitseget. :(

Ujonc vagyok a forumon, de nagyon tetszik :)

Link to comment
Megosztás:

A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót?

A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani.

Link to comment
Megosztás:

A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót?

A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani.

Igen !

Felül van 2 csavar valamint 1 db van alul a lökös mögött.....

Link to comment
Megosztás:

A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót?

A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani.

Az enyémet meg tekergethetem amíg akarom. Mindig átugrik, pontosabban meg sem mozdítja a rudat, csak forog körbe-körbe. Ennek a hibának tudatában kb. fél évente ellenőriztetem, de szerencsémre közel tökéletes a fénycsóva képe.

Link to comment
Megosztás:

Az enyémet meg tekergethetem amíg akarom. Mindig átugrik, pontosabban meg sem mozdítja a rudat, csak forog körbe-körbe. Ennek a hibának tudatában kb. fél évente ellenőriztetem, de szerencsémre közel tökéletes a fénycsóva képe.

Ha nem hordana ennyire lefelé, akkor én sem bántanám, de így egy kicsit zavar a dolog. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.