speter Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Ha nagyon cserélgetni akarjátok, ésszerűbb pl, új autónál inkább + venni egy gumit és akkor nem egyet csereberélsz, hanem kettőt, és talán úgy ésszerűbb Jól értem, hogy Te most akkor 6 gumit akarsz cserélgetni? Mi ez kamion? :) :( :P akkor nekem szerencsém van,kesztyűtartó ki,ott a nagy luksi,ott kiteker a 2 csavat ,és csere....kb 10 perc se:) Nekem BEHR van, ott a kis fényes bizbaszokat kell kipattintani, van vagy nyolc belőle. A régit kihúztam, betoltam az újat. Legközelebb ha kiveszem megnézem, mit rontottam el, mert az előzőt szervízben tolták be és látszott, hogy a belső fele valamiben megakadt és összegyűrődött. Amikor én toltam be semmi ellenállást ne méreztem, meg semmi eröltetés nem kellett szépen bement, majd kiderül torzult-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 akkor nekem szerencsém van,kesztyűtartó ki,ott a nagy luksi,ott kiteker a 2 csavat ,és csere....kb 10 perc se:) Szerencséd van :) Na ezt nem tudtam, hogy a fedelet is be szokták kenni tömítővel. nekem még tart a gyári tömítés. A Behr elvileg könnyebb, mármint a szűrő betétele, mert jobban elférsz, nem akad meg a szűrő út közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 honnan lehet megkülönböztetni a delphi-t és a behr-t. a fedélről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 honnan lehet megkülönböztetni a delphi-t és a behr-t. a fedélről? kipattintod a fűtés tekerők alatti kis rekeszt, és oda rá van írva sárga téglalapba, hogy behr. Vagy kiszeded a kesztűtartót, és ha két csavar fogja akkor delphi, ha ilyen kis fényes karmanytúk, akkor behr. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
O'neill Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 kipattintod a fűtés tekerők alatti kis rekeszt, és oda rá van írva sárga téglalapba, hogy behr. Vagy kiszeded a kesztűtartót, és ha két csavar fogja akkor delphi, ha ilyen kis fényes karmanytúk, akkor behr. Sziasztok, nekem tortenetesen 3 csavar fogja meg 3 rapatintos fulecske, de irgalmatlan pozicioban :):P 7 vegen cserltem en is pollen szurot, mert miutan leallitottam a klimat es meg hagytam a ventit, eleg savanyu szag jott. Sajnos csere utan a tunet megmaradt :( . Mit kene meg kitakaritani es hogyan? Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Sziasztok, nekem tortenetesen 3 csavar fogja meg 3 rapatintos fulecske, de irgalmatlan pozicioban :):P 7 vegen cserltem en is pollen szurot, mert miutan leallitottam a klimat es meg hagytam a ventit, eleg savanyu szag jott. Sajnos csere utan a tunet megmaradt :( . Mit kene meg kitakaritani es hogyan? Koszi klimatisztitó sprayt használtál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 klimatisztitó sprayt használtál? ígyígy. A savanyú szag nem feltétlen a pollenszűrő hibálya, hanem a klíma kartervizének a szaga. Át kell takarítani tisztító/fertőtlenítő habbal a rendszert, valamelyest javul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
O'neill Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 ígyígy. A savanyú szag nem feltétlen a pollenszűrő hibálya, hanem a klíma kartervizének a szaga. Át kell takarítani tisztító/fertőtlenítő habbal a rendszert, valamelyest javul. es azt hogy, mert ehez is szinte 3 kez kellet a kesztyutarton keresztul. Kicsit pontosabb leirast hol talalok, vagy ki tud szolgalni? Elso auto, felfedezesek es rutintalansag jellemzi e teren :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Ez egy olyan spray, amihez van egy viszonylag hosszú cső, amit betolsz a szellőző rácsokon, és mindenhová benyomod a cuccot, míg meg nem jelenik a rácsnál a térhálósodott hab. Már régen csináltam (ennél a szekérnél még nem), pontosan már nem emléxem a műveletre, de a flakonon szvsz minden rajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 es azt hogy, mert ehez is szinte 3 kez kellet a kesztyutarton keresztul. Kicsit pontosabb leirast hol talalok, vagy ki tud szolgalni? Elso auto, felfedezesek es rutintalansag jellemzi e teren :) Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van: - habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát. - bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek. művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van: - habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát. - bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek. művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is. én mindkettőt próbáltam már, nagy külünbséget nem vettem észre. talán a habosnál nem megy 20percig fölöslegesen a kocsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 én mindkettőt próbáltam már, nagy külünbséget nem vettem észre. talán a habosnál nem megy 20percig fölöslegesen a kocsi nekem a habosra is rá volt írva, hogy befújás után indítsam el és járassam a klímát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Bites a torx. NBem tudom mit ír a könyv, (még nem néztem) de az olajszűrő (új) tömítését szokás összerakás előtt olajjal átkenni. A pollenszűrőnél attól függ, hogy klímás e a gép vagy nem. Ha klímás, akkor melyik a 2 tipus közül, mert úgy kell kérni a szűrőt. A Delphi-t tudom, annál 6 ponton kell meghajtani a kezed, hogy be tudd tenni, és ezt mind a 3 kezedre értem. Köszi a segítséget srácok! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 nekem a habosra is rá volt írva, hogy befújás után indítsam el és járassam a klímát. persze, de nem 20 perc, én járattam vagy 5-öt, oszt annyi. 2 éve volt, tavaly nem volt büdi, idén viszont mára néha érzem Link to comment Megosztás: More sharing options...
O'neill Elküldve Július16, 2009 Megoszt Elküldve Július16, 2009 Kezdjük ott, hogy pollenszűrő kivesz. Aztán két verzió van: - habos: minden légbeömlőbe be kell fújni, a pollenszűrő helyére is. Belső levegőkeringetés bekapcsol járatni vagy 15-20 percig. A hab egyébként röviden sz@r, mert a hab kiömlik a beömlőkön és folyik végig mindenhol. Volt akinek a biztitáblájára is ráfolyt, mert nem éppen vízre találták ki a légbeömlő rendszert és az illesztések nem a legjobbak. Én is szívtam már vele, mert nem volt kedvem kidobni, de inkább vettem volna bombát. - bomba verzió: belső levegő keringetést bekapcsolod és ugyancsak 15-20 percre otthagyod a beélestett flakonnal a járművet. Tényleg olyan, mint a filmekben a könnygázos részek. művelet végén pollenszűrő visszarak és kész is. én mindkettőt próbáltam már, nagy külünbséget nem vettem észre. talán a habosnál nem megy 20percig fölöslegesen a kocsi akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni. Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni. Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz? Inkább autós bolt. nem azért mert nem lehet kapni, csak tapasztalataim szerint ha nincs akcióban, akkor drágább auchan tescoban. én a multkor 1200 körül vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 akkor ezt a bombasat kiprobalnam, mert ha jol ertem ez csak gaz es kisebb az esely h a biztositek hazat megtalalja es olyat csinaljon ami nem fog tetszeni. Ilyen bombas cucc-ot kapni tesco vagy ilyesmi helyen es mennyi penz? Én bombás Loctite-ot vettem, tavasszal előírás szerint használtam, de már megint büdi a klima, pedig megállás előtt 2-3 perccel klima kikapcs, és 4-es fokozaton járatom a ventit, hogy kiszáradjon, de úgy sem jó, asszem én kipróbálom a habosat majd.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
O'neill Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 Én bombás Loctite-ot vettem, tavasszal előírás szerint használtam, de már megint büdi a klima, pedig megállás előtt 2-3 perccel klima kikapcs, és 4-es fokozaton járatom a ventit, hogy kiszáradjon, de úgy sem jó, asszem én kipróbálom a habosat majd.... akkor ezek szerint ebbol is kinek a pap kinek a papne Akkor meg nem vetem el a bombasat sem, csak ne okozzon zarlatot vagy ilyesmi. Kosz minden hozzaszolonak a segitseget. :( Ujonc vagyok a forumon, de nagyon tetszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 Nekem tavaly tisztítás után is büdös volt, idén meg nem, pedig ugyanúgy csináltam, ugyanolyan sprayvel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gofi2 Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 Ennyi az áruk....sajna. Nézelődj használt után,hátha szerencséd van , én is használtat találtam occóért... :) kösz! Az lesz nézek használtat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gofi2 Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót? A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót? A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani. Igen ! Felül van 2 csavar valamint 1 db van alul a lökös mögött..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 A lámpa cseréhez le kell venni a lökhárítót? A baloson nem tudok magasságot állítani a csavarokkal, nagyon lehord. A motor meg még nincs a helyén, így az sem állít. A lámpán belül van vmi amibe beleakad, na abba még nem tudtam beakasztani. Az enyémet meg tekergethetem amíg akarom. Mindig átugrik, pontosabban meg sem mozdítja a rudat, csak forog körbe-körbe. Ennek a hibának tudatában kb. fél évente ellenőriztetem, de szerencsémre közel tökéletes a fénycsóva képe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gofi2 Elküldve Július17, 2009 Megoszt Elküldve Július17, 2009 Az enyémet meg tekergethetem amíg akarom. Mindig átugrik, pontosabban meg sem mozdítja a rudat, csak forog körbe-körbe. Ennek a hibának tudatában kb. fél évente ellenőriztetem, de szerencsémre közel tökéletes a fénycsóva képe. Ha nem hordana ennyire lefelé, akkor én sem bántanám, de így egy kicsit zavar a dolog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts