speter Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Ha már elkezdted, nyugodta ijessz meg jobban! Az első 100 m az csak egyszer volt érvényes, azóta kutya baja. Mégis mi van ha az van ami szerinted lehet?<_< Azt olvastam külföldi honlapon, hogy ki kell ütni, és ha a hiba még fennáll, úgyis visszajön a jelzés is. Erre (a kiütésre) van valami otthoni varázslat? Az indítást (10+) márpróbáltam. Az aksit mennyi időre kell lehúzni? Más kombó (fék-gáz-hoz hasonló) esetleg? Ha jár a motor és világít akkor jelen van a hiba. Ha csak gyújtásnál világít, akkor csak volt hiba valamikor, de azt még tárolják. Akksilehúzás 10 másodperc elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Nekem is volt eltárolva immo. és AGR hibajelzés, de 10-15 indítás után mivel a hiba forrás megszünt törlödött az ECU-ból annélkül ,hogy az akksit lekötöttem volna. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Ha már elkezdted, nyugodta ijessz meg jobban! Hát ha tényleg ez a helyzet akkor az trafóhíd(gyújtásmodul) cserét jelent, ami az én autómnál (Z18XE, neked nem tudom milyen motorod van) még nagyon gazdaságos áron is minimum 60e Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Hát ha tényleg ez a helyzet akkor az trafóhíd(gyújtásmodul) cserét jelent, ami az én autómnál (Z18XE, neked nem tudom milyen motorod van) még nagyon gazdaságos áron is minimum 60e Ft. hogyne ha már az lenne a baj akkor inkább töllem vegye a gyárit 25 e ft ért... lehet szelep szorulás is okozhat ilyet.... ha ez lenne akkor meg kell hajtani Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Köszönöm, működött! Ma is tanultam vmi újat a kisautómon! P0301=1. henger felismert gyújtáskimaradás Ezt írta ki. Ez mondjuk megmagyarázná az elsőpár 100m-en a dadogását. Ha megszűnik a hiba a hibakód benne marad a computerben? Úgy értem, kijelzi, amíg ki nem ütik? Ebből az Uhuhu féle fagyizós javítás lesz. Mielőtt bármit is csinálnál, próbáld meghajtani a gépet. 4.-ben 4-5000ford/perc. 25-30km. Nekem megjavult, a hibám P0303 volt és ugyanez a jelenség! A hibakód pedig törlődik ha 20 hibátlan indítás van. A sárga lámpát tudod törölni az akksisaru levételével. AZ ECU-ból azt hiszem csak Tech2-vel lehet törölni, de ezt úgysem látod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Sziasztok! A következőkben szeretném a válaszotokat kikérni 2005 ös gyártmányú Z16XE 1.6 16V astrámat szeretném elvinni és kicsréltetni rajta a vezérmű szíjat, a vízpumpát, meg a feszítő gőrgőket szervízkönyv szerint 80.000 km van bennük (mármint a vezérműszíjba és tartozékaiba). Voltam egy szerelőnél és 65.000 forintot mondott anyaggal együtt,szerintetek ez reállis ár? A váltóolajat is lecseréltetné velem a szerelő,de én azt nem szeretném, mert olvastam valahol hogy nem szokták lecserélni csak akkor ha szét kell szedni a váltót valamiért. Ezt a váltóolaj cserét csak azért kérdezném meg mert az előző autómba (1500 lada samara) ötödikbe csapágyhangja volt, később már üresben felengedett kuplungnál is zörgött. Azt mondta rá a szerelő hogy kikellett volna cserélni a váltóba az olajat,ezért vagyok most dilemmában nem tudom ,hogy valójában ki kell e az astrában cserélni vagy sem!? ja! és a szervó olajat is kicseréltetné velem háááát nem tudom:-)) köszi a válaszotokat:-) A váltóolajat 80E nél tök fölösleges cserélni. A váltóban a nagyon drága full szintetikus olaj van. Sokat bír A Vezérléscsere nagyon sürgető már 80E nél , na halaszd tovább az árról érdeklődj Wessz-nél, vagy Uhuhu-nál De biztos, hogy ez a 2005 ös modell Z16XE és nem Z16XEP (TWINORT) mert akkor a vezérléscsere periódusa 150E km nél van! Bocs, ha kötekedek ha pontosan írtad a típust akkor elnézést, csak volt aki már lehagyta a "P"-t a végéről és az nem mindegy <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 A váltóolajat 80E nél tök fölösleges cserélni. A váltóban a nagyon drága full szintetikus olaj van. Sokat bír A Vezérléscsere nagyon sürgető már 80E nél , na halaszd tovább az árról érdeklődj Wessz-nél, vagy Uhuhu-nál De biztos, hogy ez a 2005 ös modell Z16XE és nem Z16XEP (TWINORT) mert akkor a vezérléscsere periódusa 150E km nél van! Bocs, ha kötekedek ha pontosan írtad a típust akkor elnézést, csak volt aki már lehagyta a "P"-t a végéről és az nem mindegy <_< 65000 ft az reális 33000ft a szett lehet most kicsit feljebb ment 25 százalék áfa miatt 15 körüli a vizpumpa jó minőség vannak olcsobbak is maradék meg a szerelés mondjuk én 15 e ft ért cserélek szettet vizpumpával 65000 ft ba benne van gondolom a fagyálló is.... és a szimmering ......met akkor meg kö csináltatni de sürgössen mert a 65 böl 165 lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 A váltóolajat 80E nél tök fölösleges cserélni. A váltóban a nagyon drága full szintetikus olaj van. Sokat bír ezt szokták cserélni? mostanában már élettartamos a lötyi benne, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 A váltóban a nagyon drága full szintetikus olaj van. Sokat bír Van vagy 3500Ft literje! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 ezt szokták cserélni? mostanában már élettartamos a lötyi benne, nem? Élettartamos, de úgy 300.000 km környékén azért ajánlatos lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Élettartamos, de úgy 300.000 km környékén azért ajánlatos lesz. :( Nekem az előző F astramon 200E körül volt csere, de csak azért, mert a féltengely szimering miatt elment belőle... (mondjuk ott differenciálmű felújítás is volt :) emiatt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fecus69 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 A váltóolajat 80E nél tök fölösleges cserélni. A váltóban a nagyon drága full szintetikus olaj van. Sokat bír A Vezérléscsere nagyon sürgető már 80E nél , na halaszd tovább az árról érdeklődj Wessz-nél, vagy Uhuhu-nál De biztos, hogy ez a 2005 ös modell Z16XE és nem Z16XEP (TWINORT) mert akkor a vezérléscsere periódusa 150E km nél van! Bocs, ha kötekedek ha pontosan írtad a típust akkor elnézést, csak volt aki már lehagyta a "P"-t a végéről és az nem mindegy :) Semmi baj! nem írtam el a számot nincs utánna p betű :-) ez egy astra caravan, persze nem tudom hogy ez esetben van e jelentősége hogy caravan vagy nem. Bocsi mert azt hiszem rosszúl ítam a km-t az autóban összesen 145.000 km van, gondolom így a váltóban is még a gyári olaj van, mert a szervízkönyv nem tér ki a váltóolajcserére. a szervízkönyv szerint (mármint a vezérműszíjba és tartozékaiba) van 80.000 km :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Semmi baj! nem írtam el a számot nincs utánna p betű :-) ez egy astra caravan, persze nem tudom hogy ez esetben van e jelentősége hogy caravan vagy nem. Bocsi mert azt hiszem rosszúl ítam a km-t az autóban összesen 145.000 km van, gondolom így a váltóban is még a gyári olaj van, mert a szervízkönyv nem tér ki a váltóolajcserére. a szervízkönyv szerint (mármint a vezérműszíjba és tartozékaiba) van 80.000 km :) Akkor viszont nagyon gyorsan cseréld ki a vezérlést, mert komoly problémád is lehet belőle! A Váltóban pedig még így sem indokolt a csere, kizárólag, ha érzed, hogy valami nem frankó vele. Ha minden jól megy benne és nincs fura hangja sem, akkor nem kell hozzányúlni. Azt azért nézzed meg, hogy nem könyezik-e a féltengely szimering. Nekem olyan szépen óvatosan ment el belőle az olaj, hogy észre sem vettem. jellemzően menet közben ment el és nem volt folt a kocsi alatt. Amikor már hallottam, hogy gond van, már szinte semmi olaj nem volt benne és a fentebb említett felújítás lett belőle. Esetleg az olajszintet ellenőriztetheted a szerelővel. Van egy csavar amit ki kell lazítani, ha szivárog az olaj belőle, akkor OK a szint. Hogy, hol van a csavar nem tudom, de a szerelőnek tudnia kell. ...Ha nem tudja keress másik szerelőt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Ebből az Uhuhu féle fagyizós javítás lesz. Mielőtt bármit is csinálnál, próbáld meghajtani a gépet. 4.-ben 4-5000ford/perc. 25-30km. Nekem megjavult, a hibám P0303 volt és ugyanez a jelenség! A hibakód pedig törlődik ha 20 hibátlan indítás van. A sárga lámpát tudod törölni az akksisaru levételével. AZ ECU-ból azt hiszem csak Tech2-vel lehet törölni, de ezt úgysem látod! Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. Közben mindenk OK, tanulságképpen leírom, hogy hogyan. A meghajtást próbáltam. Indítottam is 20 felett, majd pedig a sarut is levettem. Nem változott semmi. Kezdtem megijedni, reggel rátettük TECH2-re, és kiderült semmi baja, csak őrzi a kódot és ezt csupán így lehet törölni (a műszerfalról is). Tehát hiba nincs, de jelzés van. Persze nem akarom elkiabálni, de egyelőre (50km alatt) még nem jelezte újra.Az elektromos is azt mondta, ha visszajön a bibi akkor tisztítás, majd trafóhíd. Tehát a lényeg, hogy nem minden jelzést lehet manuális módszerekkel megszüntetni. Az egyik ilyen a (P0301). Köszi mégegyszer mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fecus69 Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Akkor viszont nagyon gyorsan cseréld ki a vezérlést, mert komoly problémád is lehet belőle! A Váltóban pedig még így sem indokolt a csere, kizárólag, ha érzed, hogy valami nem frankó vele. Ha minden jól megy benne és nincs fura hangja sem, akkor nem kell hozzányúlni. Azt azért nézzed meg, hogy nem könyezik-e a féltengely szimering. Nekem olyan szépen óvatosan ment el belőle az olaj, hogy észre sem vettem. jellemzően menet közben ment el és nem volt folt a kocsi alatt. Amikor már hallottam, hogy gond van, már szinte semmi olaj nem volt benne és a fentebb említett felújítás lett belőle. Esetleg az olajszintet ellenőriztetheted a szerelővel. Van egy csavar amit ki kell lazítani, ha szivárog az olaj belőle, akkor OK a szint. Hogy, hol van a csavar nem tudom, de a szerelőnek tudnia kell. ...Ha nem tudja keress másik szerelőt :P Remélem nem kell másik szerelőt keresnem! :) holnap viszem hozzá, úgytűnik hogy sokat segítettél és meggyőztél hogy nem kell még váltóolajat cserélnem, ez nekem + 10.000 be került volna! :( úgy hogy nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 üdv a kérdésem az lenne, hogy a P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség hibakód mit takar és mi lehet a hiba, mi romlott el? a kocsi melegindításnál ledadog, majd kattan vmi és megszűnik a probléma, + már volt olyan, hogy egy hosszabb dugó alkalmával alapjárat ingadozás után egyszer csak megállt és amíg nem hűlt ki el sem indult előre is köszi a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 No, olajcsere óta mentem 1.200 km-t. Eddig nem fogyott semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Hali! 1.4 Astra G-nél jelentkezik a hiba: 1500 körül elkezd rángatni, és ez nagyon idegesít. Többen mondták hogy az agr szelepet kell kitakarítani. Van-e erről valami leírás, esetleg ábrákkal, hogy hogyan kell és mit kell? Ha teljesen zárva a szelep, az azt jelenti, hogy 100% friss levegő, 0% kipufogógáz kerül a motorba? Másik dolog, hogy elkezdtem etanolt tankolni (persze nem tisztán), és állítólag a rendszerben lévő koszt feloldja, majd lerakja a benzinszűrőben. Hol a benzinszűrő, ha netán útközben dugulna el? :) Még 1 kérdés, de erről lehet lebeszéltek: Nyár van, meleg van, még reggel is, de elég sűrűn szívatón megy a kocsi, még akkor is ha nem hűlt el teljesen, és szeretnék bele egy olyan kapcsolót tenni, ami megakadályozza a szívatást, állandóan 1500-on van a mutató, majdnem míg munkába érek (3km - tudom, bicikli is van, de reggel 3-kor nem sok kedvem van fél órát biciklizni). Ja és napi első indításkor csak 3 henger megy, kb 3-4 másodpercig. Hibakód nincs, sárga lámpa nincs. Vezetékeket széthúztam-összedugtam (hátha kontkathiba), gyertyacsere, de nem szűnt meg a hiba. AGR tisztítás vagy lezárás megoldhatja a problémát? 104 ezer van a kocsiban, 10 éves múlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Hali! 1.4 Astra G-nél jelentkezik a hiba: 1500 körül elkezd rángatni, és ez nagyon idegesít. Többen mondták hogy az agr szelepet kell kitakarítani. Van-e erről valami leírás, esetleg ábrákkal, hogy hogyan kell és mit kell? Ha teljesen zárva a szelep, az azt jelenti, hogy 100% friss levegő, 0% kipufogógáz kerül a motorba? Másik dolog, hogy elkezdtem etanolt tankolni (persze nem tisztán), és állítólag a rendszerben lévő koszt feloldja, majd lerakja a benzinszűrőben. Hol a benzinszűrő, ha netán útközben dugulna el? :) Még 1 kérdés, de erről lehet lebeszéltek: Nyár van, meleg van, még reggel is, de elég sűrűn szívatón megy a kocsi, még akkor is ha nem hűlt el teljesen, és szeretnék bele egy olyan kapcsolót tenni, ami megakadályozza a szívatást, állandóan 1500-on van a mutató, majdnem míg munkába érek (3km - tudom, bicikli is van, de reggel 3-kor nem sok kedvem van fél órát biciklizni). Ja és napi első indításkor csak 3 henger megy, kb 3-4 másodpercig. Hibakód nincs, sárga lámpa nincs. Vezetékeket széthúztam-összedugtam (hátha kontkathiba), gyertyacsere, de nem szűnt meg a hiba. AGR tisztítás vagy lezárás megoldhatja a problémát? 104 ezer van a kocsiban, 10 éves múlt. akkor neked szelep szorulásod van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 akkor neked szelep szorulásod van.... Elég a takarítás vagy csere? Mindjárt nekiállok ha nem megy el addig a kedvem tőle :) Viszont akkor illett volna jeleznie a sárga ikonnak. update: kitakarítottam, semmi eredmény. Viszont amikor lehúztam a csatlakozót és úgy indítottam, világított a sárga jel, de se a gáz-fék kombóval nem lehetett a kódot kivillogtatni, se a középkonzolon az óránál nem írt hibakódot a 2 gomb egyidejű megnyomására. Amúgy leszereléskor is könnyen mozgott a benne lévő alkatrész, de a higítót megkapta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 üdv amikor leszedem az agr szelepet a benne lévő pillangószelepnek kellene mozognia vagy nem, vagyis ki lehet elvileg kézzel nyitni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 üdv amikor leszedem az agr szelepet a benne lévő pillangószelepnek kellene mozognia vagy nem, vagyis ki lehet elvileg kézzel nyitni? Ez nem olyan pillangószelep mint mondjuk a fűnyíró szívató része. Van 2 lyuk, az egyik szabad, a másikban mozog függőlegesen egy csap, azt lehet fel-le mozgatni. Nekem mozgott rendesen mikor levettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Ez nem olyan pillangószelep mint mondjuk a fűnyíró szívató része. Van 2 lyuk, az egyik szabad, a másikban mozog függőlegesen egy csap, azt lehet fel-le mozgatni. Nekem mozgott rendesen mikor levettem. én ugy csináltam,hogy közben adtam neki áramot,hogy dolgozzon,kapott csavarlazitót,ami elég jól kiszedte belőle a retket,utána egy kis féktisztitót,ami szárazzá tette:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Július12, 2009 Megoszt Elküldve Július12, 2009 Vessz! Jövőhéten szombatra tervezem a menetelt, persze ha még ha még áll az ajánlatod! Jött elő újjabb hiba jelenség, ha váltok akkor nehezzebben rakom sebességbe ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július12, 2009 Megoszt Elküldve Július12, 2009 akkor neked szelep szorulásod van.... ha neked nem is,de a kocsidnak igen:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts