Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

mért van az hogy mindenki lopással gyanusít mindenkit?

NEM LEHET HOGY BESZART EGY MÁSIK JELADÓ IS? hisz 4 db van a kerékben, + egy vezérlőegység + több kilométer kábel.

Biztos hogy ellopták szegény Astrás jeladóját?????

######om. hányinger... <_<

Egyszerű a Válasz mert itt megyei szinten(Veszprém) csak olyan márkaképviselet van!!! Oster, Lukács, csermely stb.. még az olajat is kisporolják ezekről ennyit!

Sajna még a zöldkártyát is sikerűl nekik elírni! z14xep helyett z12xe!!! Hmm ez hogy lehet? csak a trehányság és a hozzánemértők gyülekezete!! Igen itt ez van! biztos van jó és + bízható szervíz de nem nálunk!

Kinek nem inge nem veszi magára!

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű a Válasz mert itt megyei szinten(Veszprém) csak olyan márkaképviselet van!!! Oster, Lukács, csermely stb.. még az olajat is kisporolják ezekről ennyit!

Sajna még a zöldkártyát is sikerűl nekik elírni! z14xep helyett z12xe!!! Hmm ez hogy lehet? csak a trehányság és a hozzánemértők gyülekezete!! Igen itt ez van! biztos van jó és + bízható szervíz de nem nálunk!

Kinek nem inge nem veszi magára!

De a te döntésed, senki nem kötelez hogy oda vidd szervizbe ahol érzésed szerint nem jól bánnak az autóval.

Ja és ezt veszprémiként mondom, szóval ismerem a fenti márkaszervizeket valamennyire, bár hozzáteszem én soha nem vittem oda autót javításra, csak alkatrészt vásároltam náluk meg esetleg Tech2-es programozás volt. Abban korrektek.

Link to comment
Megosztás:

De a te döntésed, senki nem kötelez hogy oda vidd szervizbe ahol érzésed szerint nem jól bánnak az autóval.

Ja és ezt veszprémiként mondom, szóval ismerem a fenti márkaszervizeket valamennyire, bár hozzáteszem én soha nem vittem oda autót javításra, csak alkatrészt vásároltam náluk meg esetleg Tech2-es programozás volt. Abban korrektek.

Ebben igazad van! De az opelt nem a fiathoz viszem javításra! tech 2 programozás? csak ebbe? Látod erről beszélek!

Biztos van jó szervíz de nem nálunk sajnos!

Link to comment
Megosztás:

Ebben igazad van! De az opelt nem a fiathoz viszem javításra! tech 2 programozás? csak ebbe? Látod erről beszélek!

Arra gondoltam hogy ezen a kettőn kívül is van még Opel szerviz a környéken, például Székesfehérváron vagy Ajka-Bakonygyepesen. Ha rossz tapasztalataid vannak a veszprémivel meg a csopakival, vidd ide. A Tech2 programozást meg azért írtam, mert másban nincs tapasztalatom, akkor sem vinném márkaszervizbe az autót, ha az a világ legkiválóbb szervize volna, viszont sajna Tech2 nem volt máshol elérhető helyen, és a gyári alkatrészeket is csak az Opelnél tudom megvásárolni, úgyhogy ezek miatt kénytelen vagyok odajárni.

Link to comment
Megosztás:

2 féle van

szett az eleve 33000ft összegnél kezdödik ebben benne van minden

és van lánc vezető és ha jól tudomszelepfedél tömités ez olcsobb variáció

Uhuhu-ék is ezt teszik bele ha jól sejtem

tehát akor van hozzá elvileg szelepfedél tömcsi és oldalsó dekni tömcsi is..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbi hibajelzés jelenik meg az autóm műszerfalán:

Gyújtás ráadásakor a szokásos lámpák mellett ég a szervizlámpa (motor/elektromos/öninditó), nem alszik el pár mp múlva.

Ha elindtom a járgányt akkor ez elalszik, viszont a kipufogógázas jel (alsó középső) égve marad.

Menetteljesitményben semmi változás, az első pár 100 méteren kicsit köhögött, de azóta teljesen ok. Megpróbáltam magas fordulaton kiégetni, hátha vmi kosz, de egyelőre nem reagált. Lehet gyorsabban kellett volna menni? <_<

Jah, és mindez egy olajcsere után. Jeladó nem lett elpiszkálva, azok utólag ellenőrizve lettek.

Várom az ötleteket. Ha nincs akkor nyilván irány az elektromos. Gondolom egyébként nem veszélyes a hiba, még a szervzkönyv sem mondja, hogy álljak le vele.

Na ennyi, ha van gondolat, ne tartsátok magatokban!!! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A következőkben szeretném a válaszotokat kikérni 2005 ös gyártmányú Z16XE 1.6 16V astrámat szeretném elvinni és kicsréltetni rajta a vezérmű szíjat, a vízpumpát, meg a feszítő gőrgőket szervízkönyv szerint 80.000 km van bennük (mármint a vezérműszíjba és tartozékaiba). Voltam egy szerelőnél és 65.000 forintot mondott anyaggal együtt,szerintetek ez reállis ár? A váltóolajat is lecseréltetné velem a szerelő,de én azt nem szeretném, mert olvastam valahol hogy nem szokták lecserélni csak akkor ha szét kell szedni a váltót valamiért. Ezt a váltóolaj cserét csak azért kérdezném meg mert az előző autómba (1500 lada samara) ötödikbe csapágyhangja volt, később már üresben felengedett kuplungnál is zörgött. Azt mondta rá a szerelő hogy kikellett volna cserélni a váltóba az olajat,ezért vagyok most dilemmában nem tudom ,hogy valójában ki kell e az astrában cserélni vagy sem!? ja! és a szervó olajat is kicseréltetné velem háááát nem tudom:-))

köszi a válaszotokat:-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az alábbi hibajelzés jelenik meg az autóm műszerfalán:

Gyújtás ráadásakor a szokásos lámpák mellett ég a szervizlámpa (motor/elektromos/öninditó), nem alszik el pár mp múlva.

Ha elindtom a járgányt akkor ez elalszik, viszont a kipufogógázas jel (alsó középső) égve marad.

Menetteljesitményben semmi változás, az első pár 100 méteren kicsit köhögött, de azóta teljesen ok. Megpróbáltam magas fordulaton kiégetni, hátha vmi kosz, de egyelőre nem reagált. Lehet gyorsabban kellett volna menni? <_<

Jah, és mindez egy olajcsere után. Jeladó nem lett elpiszkálva, azok utólag ellenőrizve lettek.

Várom az ötleteket. Ha nincs akkor nyilván irány az elektromos. Gondolom egyébként nem veszélyes a hiba, még a szervzkönyv sem mondja, hogy álljak le vele.

Na ennyi, ha van gondolat, ne tartsátok magatokban!!! :)

villogtasd ki a hibakódot. gáz, fék benyom, nyomva tart gyújtás ráad és elezd villogni a kisautó. 10 villogás a nulla, a többi értelem szerűen. 4 karakteres hibakódokat fogsz kapni, minden karakter között hosszabb szünet lesz, ha a végére ért újra kezdi. Utána itt megnézed milyen kódot tárolt el. Ha a gáz + fék módszer nem működik, akkor a tiedben máshogyan kell villogtatni, szóval akkor keress újra.

Link to comment
Megosztás:

villogtasd ki a hibakódot. gáz, fék benyom, nyomva tart gyújtás ráad és elezd villogni a kisautó. 10 villogás a nulla, a többi értelem szerűen. 4 karakteres hibakódokat fogsz kapni, minden karakter között hosszabb szünet lesz, ha a végére ért újra kezdi. Utána itt megnézed milyen kódot tárolt el. Ha a gáz + fék módszer nem működik, akkor a tiedben máshogyan kell villogtatni, szóval akkor keress újra.

Köszönöm, működött!

Ma is tanultam vmi újat a kisautómon!

P0301=1. henger felismert gyújtáskimaradás

Ezt írta ki. Ez mondjuk megmagyarázná az elsőpár 100m-en a dadogását.

Ha megszűnik a hiba a hibakód benne marad a computerben? Úgy értem, kijelzi, amíg ki nem ütik?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, működött!

Ma is tanultam vmi újat a kisautómon!

P0301=1. henger felismert gyújtáskimaradás

Ezt írta ki. Ez mondjuk megmagyarázná az elsőpár 100m-en a dadogását.

Ha megszűnik a hiba a hibakód benne marad a computerben? Úgy értem, kijelzi, amíg ki nem ütik?

Vannak hibakódok, amik akku levételre törlődnek, vagy ha bizonyos (kb 20) indítás után nem jelentkezik ha hiba, akkor maguktól is törlődhetnek (ilyet én még nem tapasztaltam), illetve van, amit csak szervízcuccal lehet törölni.

Mondjuk ez a gyújtáskimaradás biztosan nem véletlenül jött elő.

Link to comment
Megosztás:

Vannak hibakódok, amik akku levételre törlődnek, vagy ha bizonyos (kb 20) indítás után nem jelentkezik ha hiba, akkor maguktól is törlődhetnek (ilyet én még nem tapasztaltam), illetve van, amit csak szervízcuccal lehet törölni.

Mondjuk ez a gyújtáskimaradás biztosan nem véletlenül jött elő.

Nálam AGR kitisztítása után sárga pilács elaludt (0400). Mondjuk, ECU lehet, hogy kiütésig letárolta, de a lámpa legalább nem idegesít.

Link to comment
Megosztás:

Ajjajj... remélem nem vagyok vészmadár, de ez erősen trafóhíd gyanús...

Ha már elkezdted, nyugodta ijessz meg jobban!

Az első 100 m az csak egyszer volt érvényes, azóta kutya baja.

Mégis mi van ha az van ami szerinted lehet?<_<

Azt olvastam külföldi honlapon, hogy ki kell ütni, és ha a hiba még fennáll, úgyis visszajön a jelzés is. Erre (a kiütésre) van valami otthoni varázslat? Az indítást (10+) márpróbáltam. Az aksit mennyi időre kell lehúzni? Más kombó (fék-gáz-hoz hasonló) esetleg?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.