banjani Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Pont mint nekem. És általában első induláskor érezni,ha lassan engedem fel a kuplungot. Érezhetően remegve indul. (Rángatásnak még nem nevezhető, de egyre erőteljesebb. Olyan, mintha féltengelyes lenne, de nem az, felengedett kuplungnál kitekerve, teljes terhelésnél sincs hang, rángatás. És egyre gyakrabban jön elő. Néztem kívülről,amikor a fiam tolatott be a garázsba,induláskor a kerekek enyhén remegnek kb. egy fél fordulatig. Az előző két Astra G-mnél ilyesmit nem tapasztaltam. Anno az 1.4 Wartburgomban cca. 60e-nél lett egy hajszálrepedés a kuplung nyomótlpán, ledarálta szép óvatosan a feradolt, ott lehetett eleinte ilyet érezni. A végén jött a hirtelen halál. Szerintetek mi lehet: kuplungszerkezet hiba, rossz gyári beállítás, vagy valami más? Augusztusban viszem egy éves kötelezőre, 6750 km van a gépben. Most meg mennék Dalmáciába. De már nem olyan nyugodtan. Szerintem biztos, hogy kuplungos. Anno a favoritomnak volt ilyen gondja de ott már olyan sz@r volt a tárcsa is, hogy belemart a lendkerékbe is.Sajnos az előző tulaja nem foglalkozott vele. Inkább csináltasdd vagy nézesdd meg és utána vágj neki Dalmáciának.
abdul8 Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Sziasztok.Megtudnátok mondani mennyi olaj kell pontosan az OPEL Astra G 1.4-be?Mert sehol sem találok róla adatot. Köszi.
atom Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Sziasztok.Megtudnátok mondani mennyi olaj kell pontosan az OPEL Astra G 1.4-be?Mert sehol sem találok róla adatot. Köszi. Az 1,2-be és 1,6 ba 3,5 liter kell,szerintem 1.4 be is.
abdul8 Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Az 1,2-be és 1,6 ba 3,5 liter kell,szerintem 1.4 be is. Köszi.Akkor kicsesztem magammal mert 4L -t beleöntöttem :mellow:Szerinted le engedjek belőle?
imy Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Köszi.Akkor kicsesztem magammal mert 4L -t beleöntöttem :mellow:Szerinted le engedjek belőle? Nivó pálcán melyik jelölésig van, vagy jóval felette?
abdul8 Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Nivó pálcán melyik jelölésig van, vagy jóval felette? Reggel megnézem,mert nem ithol állok vele.
freeze Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Köszi.Akkor kicsesztem magammal mert 4L -t beleöntöttem :mellow:Szerinted le engedjek belőle? Ha a nívópálca felső osztása felett van akkor eressz le belőle, mert a túlzott mennyiség miatt fellépő magas olajnyomás megterheli a rendszert pl. főtengely szimering. stb..
banjani Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Sziasztok.Megtudnátok mondani mennyi olaj kell pontosan az OPEL Astra G 1.4-be?Mert sehol sem találok róla adatot. Köszi. Én ugy 3L-t töltöttem bele éppen ma és kb 3/4-ig van a nívó szerint. Az úgy jó szerintem!
atom Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Én ugy 3L-t töltöttem bele éppen ma és kb 3/4-ig van a nívó szerint. Az úgy jó szerintem! ahogy a többieket hallom szereti csippantani az olajat,nyugodtan mehet felső nivoig,ugyis megeszi...
potyo Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Szerintem se véletlenül van az a jelzés ott. Azt azt jelenti, hogy addig biztosan lehet önteni. Amúgy miért lenne nagyobb az olajnyomás, ha feljebb van öntve? Valamelyik használati utasításban olvastam, hogy hiába van feljebb az olajszint, attól úgyse lesz magasabb az olajnyomás...
freeze Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Szerintem se véletlenül van az a jelzés ott. Azt azt jelenti, hogy addig biztosan lehet önteni. Amúgy miért lenne nagyobb az olajnyomás, ha feljebb van öntve? Valamelyik használati utasításban olvastam, hogy hiába van feljebb az olajszint, attól úgyse lesz magasabb az olajnyomás... Úgy tűnik igazad van Én ezt itt olvastam valaki, elvileg hozzáértőb tollából.... lehet hogy ő is tévedett nem tudom...vagy én értettem félre
atom Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Úgy tűnik igazad van Én ezt itt olvastam valaki, elvileg hozzáértőb tollából.... lehet hogy ő is tévedett nem tudom...vagy én értettem félre nem véletlenül van kitalálva a nivó
gyalázó Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hali! Az én problémámra senki? kasznirázás,de minden gumibak jó! Vélemény?
starchild83 Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Én ugy 3L-t töltöttem bele éppen ma és kb 3/4-ig van a nívó szerint. Az úgy jó szerintem! Én bevittem Uhuhu-ékhoz olajcserére, 4L-es kannát gyak. majd mind bele öntötték, ugyan maradt benne egy nagyon kevés, de tényleg minimális. Nívópálca ettől függetlenül uccsó osztás tetejénnél jelez, szóval full, de nincs "túlöntve" sem <_<
atom Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hali! Az én problémámra senki? kasznirázás,de minden gumibak jó! Vélemény? átnézetném a gumikat,nincs e szálszakadás valamelyik gumiban,estleg felni.....
tommirra Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Sziasztok.Megtudnátok mondani mennyi olaj kell pontosan az OPEL Astra G 1.4-be?Mert sehol sem találok róla adatot. Köszi. a használatiban azt írják 3.5L 1.2-1.6ig. amúgy én 5 litert vettem. ha csipegetne legyen pluszban.
Jony G Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hali! Az én problémámra senki? kasznirázás,de minden gumibak jó! Vélemény? Egyik haverral beszéltem erről kinek hasonló tünetek voltak ő azt mondta, hogy neki vezérlő(ECU) hiba volt nem megfelelő volt a gyújtásvezérlés bizonyos rezonanciánál jött elő végül is sokat vacakoltak mire meg találták ,hogy melyik érintkezőt kell újra forrasztani az ECU-n .Érdemes a gépen előidézni a hibát,úgy hogy tech 2 rávan kötve, mert lehet,hogy nem mechanikus eredetü. <_<
abdul8 Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 a használatiban azt írják 3.5L 1.2-1.6ig. amúgy én 5 litert vettem. ha csipegetne legyen pluszban. Köszönöm szépen minden hozzászólónak a segitséget.Leengedtem a 4 l-ből fél lityit igy most a nivó felső jelzésig van.
atom Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Köszönöm szépen minden hozzászólónak a segitséget.Leengedtem a 4 l-ből fél lityit igy most a nivó felső jelzésig van. helyes
gyalázó Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Egyik haverral beszéltem erről kinek hasonló tünetek voltak ő azt mondta, hogy neki vezérlő(ECU) hiba volt nem megfelelő volt a gyújtásvezérlés bizonyos rezonanciánál jött elő végül is sokat vacakoltak mire meg találták ,hogy melyik érintkezőt kell újra forrasztani az ECU-n .Érdemes a gépen előidézni a hibát,úgy hogy tech 2 rávan kötve, mert lehet,hogy nem mechanikus eredetü. <_< Oks holnap megyek szervízbe, cserélik a szíjfeszítőt,vízpumpát söt motor tisztításon is tulesik a kicsike :) Rátetetem gépre is!
atom Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 Oks holnap megyek szervízbe, cserélik a szíjfeszítőt,vízpumpát söt motor tisztításon is tulesik a kicsike <_< Rátetetem gépre is! jól teszed,bár szerviztől is függ,hogy meglesz e a baj.... nekem is volt rajta gép,mentünk is a kocsival,és nem jöttek rá,hogy nem belevaló légtömegmérő van a kocsiban.....
panizzi Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 vezérműszíj ügyben Z14XE : 2002-es szervízkönyv 60,000km 2004-es szervízkönyv 90,000km csereperiódust ír azóta kiforrta magát a motor? :) haver HDI-jén 250,000 km a csereperiódus, esz a fene <_<
freeze Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 vezérműszíj ügyben Z14XE : 2002-es szervízkönyv 60,000km 2004-es szervízkönyv 90,000km csereperiódust ír azóta kiforrta magát a motor? :) haver HDI-jén 250,000 km a csereperiódus, esz a fene <_< Z16XEP-n meg 150E
gyalázó Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 átnézetném a gumikat,nincs e szálszakadás valamelyik gumiban,estleg felni..... Álló autónál is ráz!! 2500-3000 fordulatnál
PGA Elküldve Június30, 2009 Elküldve Június30, 2009 vezérműszíj ügyben Z14XE : 2002-es szervízkönyv 60,000km 2004-es szervízkönyv 90,000km csereperiódust ír azóta kiforrta magát a motor? :) haver HDI-jén 250,000 km a csereperiódus, esz a fene <_< Ha jól tudom, X-ről Z-re váltáskor emelték meg a csereperiódust 90e-re (gondolom, elsősorban a marketing-, és nem a műszaki háttér okán :) ). Az én gépem motorja az első Z-k közül való (2001. eleje), és a szervizkönyvembe is betették megjegyzésként, hogy 90e-nként kell cserélni. A szerviz azt mondja, ez hülyeség, 60e a jó érték. Szóval, inkább cserélek 60e-nként, minthogy táncot járjanak odabent a szelepek. :lol: A Z-s kódú motorok 30e km-re emelt olajcsere-ciklusa is inkább marketing (low emission, bla-bla), mint gyártástechnológiai fejlődés...
Recommended Posts