uhuhu Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 ez szép, hogy leírtad, de nézd meg, hogy a gázpedás és a motor között nincs kapcsolat. nincs bowden, nincs semmi. elektromos gázpedálod van, és te csak egy elektromos potmétert nyomogatsz, és egy vezeték megy a computerbe onnan. a computerből meg a motorhoz. egy gondolat. a suzuki ilyen. ott érzed, hogy gyorsitáskor mozog a talpad alatt a pedál. de ott a kaszni mozog. abba nem sok emrevités van. de az astránál ilyen nincs. próbáld meg meghuzni a gázpedált tartó csavarokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ekeb Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Sziasztok! Astra H 1.7 CDTI motorral küszködünk. Nem írom le, mert hosszú. Ha valakinek van tapasztalata, kérem olvassa el az Astra H / Motorral kapcsolatos dolgok / 358 hozzászólásától! (Előzménye is volt, de az már megoldódott, pedig nem volt mindennapos... <_< ) Azért írok ide, mert a G astrában is van ez a motor. Köszi szépen!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 egy gondolat. a suzuki ilyen. ott érzed, hogy gyorsitáskor mozog a talpad alatt a pedál. de ott a kaszni mozog. abba nem sok emrevités van. de az astránál ilyen nincs. próbáld meg meghuzni a gázpedált tartó csavarokat. Minden + van húzva, nem laza a csavar. és csak bizonyos tempónál van rázkódás 50, 70, 90, és ha jól kiakarom huzatni. Elektromos a gázpedál. Ajkai opelszervíz azt mondta, h kuplung, de attól nem rázhat az autó menet közbe! Valami tipp? Minden ötlet jó lenne! Opel sosem kop el? Totál odavagyok! a 18 ÉVES KADETT NEMCSINÁLT ILYENEKET! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Minden + van húzva, nem laza a csavar. és csak bizonyos tempónál van rázkódás 50, 70, 90, és ha jól kiakarom huzatni. Elektromos a gázpedál. Ajkai opelszervíz azt mondta, h kuplung, de attól nem rázhat az autó menet közbe! Valami tipp? Minden ötlet jó lenne! Opel sosem kop el? Totál odavagyok! a 18 ÉVES KADETT NEMCSINÁLT ILYENEKET! A KUPLUNG VAGY A LENDKERÉK RÁZHAT, DE nem menet közben. kivéve ha kettőstömegü lendkereked van, de az az astra G ben nincs. szóval, internet elött ez a javitás nem lehetséges <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Sziasztok!! Kis segítséget szeretnék kérni!! <_< Van 1 Tuti 2005 z14xep motorral szerelt verdám. Sajnos mostanában rosszalkodik és fogalmam sincs mi a baj vele! Hiba lista: Gyorsulásnál érezhetően rázza a gázpedált, kuplungot! Lehet-e köze a kuplungnak a gázpedál rázkódáshoz? 50, 70, 90-es tempónál? Párás időben hideg indulásnál élvezet elindúlni a kocsival, mert olyan mint a széteső vasdarab! Leginkább a rázkódás(rázás) érdekelne milyen okból fordúlhat elő! Előre is köszi A SEGÍTSÉGET! érdekes a dolog,párszor én is éreztem ilyet,de csak indulásnál,olyan mintha rázókövön mennél,aztán hirtelen vége,abbamarad,eddig nem jöttem rá hogy mi lehet..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 A KUPLUNG VAGY A LENDKERÉK RÁZHAT, DE nem menet közben. kivéve ha kettőstömegü lendkereked van, de az az astra G ben nincs. szóval, internet elött ez a javitás nem lehetséges <_< Köszke! Viszem is a szervízbe de ott csak rosz tapasztalataim voltak, ha már úgy kezdték, 100000 ft.Persze még + sem nézték hmm...... 4 éves autó,és szétesik ez gáz! Nem értem mitől ráz be. Meg néztem 2800-as fordulatnál ráz be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Köszke! Viszem is a szervízbe de ott csak rosz tapasztalataim voltak, ha már úgy kezdték, 100000 ft.Persze még + sem nézték hmm...... 4 éves autó,és szétesik ez gáz! Nem értem mitől ráz be. Meg néztem 2800-as fordulatnál ráz be! nem a motor rángat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 nem a motor rángat? Ez 1 igen érdekes autó! kb ha 50km megyek 1 kicsit érezni néha, mindtha kihagyna a gyujtás.De már a kezdetektől van és nem zavaró annyira. Voltam vele szervízbe és elöszőr azt mondták, h AGR szelep aztán közölték bocsi de a z14xep motorba nincs! Oké mondtam hmm.. visszatérve a motorhoz nem rángat csak idönként, ez kimondottan rázás, bizsereg a talpam ha tartom a 90-et! alapjárati üzemben nagyon halk egyenletes járó moci!Persze menet közben is ezért nemakarom lecserélni mert szeretem.Igaz 4 éves 95e km van a verdába de mindig a legjobb cuccot kapta az olajból is csak szintetikus stb.... gyertya is GM igaz most 2polusu de a gyári adatok szerint ez kell bele.Egyébként bitos , h a kuplungnál van az 1-ik bibi mert ha lassan engedem fel akkor szintén érzem az ütést de ahogy felengedem abba marad és menet közben nem kéne éreznem semmit! Valami jó tanács? szervízen kívűl!!! Jövőhéten jelentem be szervízre(Opellukács CSOPAK) azaz kedden vinném de + is akarom várni , h lássam mit csinálnak a kicsikémmel :) Sajnos nincs jó tapasztalatom Mert sokszor átvágtak(OPELOSTER VESZPRÉM) szerencsére + szünt és a sok csaló + kapta méltó büntetését <_< Köszönöm a tanácsokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Sziasztok! Szükségem lenne Astra G kapcsolási rajzra. Segítsetek légyszi hogy honnan tudnám letölteni! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Sziasztok! Szükségem lenne Astra G kapcsolási rajzra. Segítsetek légyszi hogy honnan tudnám letölteni! Köszi! mondjuk innen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ErdAn Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 mondjuk innen. Köszi a segítséget! Közben találtam magyar nyelvűt, pdf formátumban itt. Első ránézésre nem teljesen fedik egymást. Majd este megnézegetem őket. Vannak benne motorkódok, viszont az enyém nincs közte. Remélem az a rész ami nekem kell az mindnél egyforma. Vagy esetleg a Z16XE megfelel valamelyik X-esnek kapcsolásirajz ügyileg? (Pl.X16XEL ?) Azt tudja valaki,hogy az OPEL ASTRA (G) 98 márciustól Így csináld! könyvnél van-e újabb kiadás? Vagy hogy a(z ennél részletesebb) szervízkönyvet le lehet-e tölteni valahonnan? <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Köszi a segítséget! Közben találtam magyar nyelvűt, pdf formátumban itt. Első ránézésre nem teljesen fedik egymást. Majd este megnézegetem őket. Vannak benne motorkódok, viszont az enyém nincs közte. Remélem az a rész ami nekem kell az mindnél egyforma. Vagy esetleg a Z16XE megfelel valamelyik X-esnek kapcsolásirajz ügyileg? (Pl.X16XEL ?) Azt tudja valaki,hogy az OPEL ASTRA (G) 98 márciustól Így csináld! könyvnél van-e újabb kiadás? Vagy hogy a(z ennél részletesebb) szervízkönyvet le lehet-e tölteni valahonnan? <_< :) Ezt az oldalt eddig nem is ismertem, bár úgy látom eléggé zárkózott a tulaja :) Ki tudja mi minden jó lehet még fent. Igy csináldból tudtommal nincs újabb. A Z16XE és a X16XE a kipufogóban tér el. Tehát ha nem lambdaszonda, vagy vmi ilyesmit akarsz szerelni, akkor SZERINTEM nem gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Ez 1 igen érdekes autó! kb ha 50km megyek 1 kicsit érezni néha, mindtha kihagyna a gyujtás.De már a kezdetektől van és nem zavaró annyira. Voltam vele szervízbe és elöszőr azt mondták, h AGR szelep aztán közölték bocsi de a z14xep motorba nincs! Oké mondtam hmm.. visszatérve a motorhoz nem rángat csak idönként, ez kimondottan rázás, bizsereg a talpam ha tartom a 90-et! alapjárati üzemben nagyon halk egyenletes járó moci!Persze menet közben is ezért nemakarom lecserélni mert szeretem.Igaz 4 éves 95e km van a verdába de mindig a legjobb cuccot kapta az olajból is csak szintetikus stb.... gyertya is GM igaz most 2polusu de a gyári adatok szerint ez kell bele.Egyébként bitos , h a kuplungnál van az 1-ik bibi mert ha lassan engedem fel akkor szintén érzem az ütést de ahogy felengedem abba marad és menet közben nem kéne éreznem semmit! Valami jó tanács? szervízen kívűl!!! Jövőhéten jelentem be szervízre(Opellukács CSOPAK) azaz kedden vinném de + is akarom várni , h lássam mit csinálnak a kicsikémmel :) Sajnos nincs jó tapasztalatom Mert sokszor átvágtak(OPELOSTER VESZPRÉM) szerencsére + szünt és a sok csaló + kapta méltó büntetését <_< Köszönöm a tanácsokat :) Hozzáértök!!! Mi a különbség az AGR és az EGR szelep közt? Mert van aki AGR-t ir van Aki EGR-t??????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Egyik németül van, a másik angolul: AbGasRückführung - Exhaust Gas Recirculation Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Hozzáértök!!! Mi a különbség az AGR és az EGR szelep közt? Mert van aki AGR-t ir van Aki EGR-t??????? semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 OK értem hogy nincs különbség az AGR és az EGR közt de hogy az 1.4 xep twinport mocikon ne lenne? Nekem cseréletk már szervizben 2007-es évjárat........ Na erre valaki valamit???????????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 OK értem hogy nincs különbség az AGR és az EGR közt de hogy az 1.4 xep twinport mocikon ne lenne? Nekem cseréletk már szervizben 2007-es évjárat........ Na erre valaki valamit???????????????????? Z14XEP- én van vizes egr szelep Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Z14XEP- én van vizes egr szelep És ez hogy vizes EGR mit jelent mennyivel másabb mint a hagyományos EGR? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 És ez hogy vizes EGR mit jelent mennyivel másabb mint a hagyományos EGR? forumon irtunk róla de a lényeg viz kering át rajta hütés miatt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 forumon irtunk róla de a lényeg viz kering át rajta hütés miatt 1.6 xep nem ugyanilyen,hogy vizes EGR????De gondolom ez is ugynugy beadhatja az unalmast mint a hagyományos nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jony G Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Köszke! Viszem is a szervízbe de ott csak rosz tapasztalataim voltak, ha már úgy kezdték, 100000 ft.Persze még + sem nézték hmm...... 4 éves autó,és szétesik ez gáz! Nem értem mitől ráz be. Meg néztem 2800-as fordulatnál ráz be! Azért nézd meg a motor felfüggesztés épségét nem szakadt e a gumiágy, csavarkötések stb. ez nem kerül pénzbe.Astra betegség ez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 nem a motor rángat? Voltam szervízbe és sajna nem tudják mi a gond! Ilyennel még nem találkoztak,gumibakok jók tehát nem jöhetne a kasznira a rázás pedig érezni. Mindenki csak rázza a fejét. hmm Vélemény valakinek? Ja szíj feszítő 1 kicsit bajos de még elmegy + még a vízpumpa ha elkezdem össze adin az alkatrészek árát akkor: vízpumpa 35e, szíjfeszítő 30e kuplungszett 90e =155e 4 éves autónak van vagy volt valakinek ilyen problémája? PLS <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Azért nézd meg a motor felfüggesztés épségét nem szakadt e a gumiágy, csavarkötések stb. ez nem kerül pénzbe.Astra betegség ez is. Hosszbordás szíjfeszitő vagy vízpumpa csinálhat rázást? Mindegyik csapágyas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 érdekes a dolog,párszor én is éreztem ilyet,de csak indulásnál,olyan mintha rázókövön mennél,aztán hirtelen vége,abbamarad,eddig nem jöttem rá hogy mi lehet..... Pont mint nekem. És általában első induláskor érezni,ha lassan engedem fel a kuplungot. Érezhetően remegve indul. (Rángatásnak még nem nevezhető, de egyre erőteljesebb. Olyan, mintha féltengelyes lenne, de nem az, felengedett kuplungnál kitekerve, teljes terhelésnél sincs hang, rángatás. És egyre gyakrabban jön elő. Néztem kívülről,amikor a fiam tolatott be a garázsba,induláskor a kerekek enyhén remegnek kb. egy fél fordulatig. Az előző két Astra G-mnél ilyesmit nem tapasztaltam. Anno az 1.4 Wartburgomban cca. 60e-nél lett egy hajszálrepedés a kuplung nyomótlpán, ledarálta szép óvatosan a feradolt, ott lehetett eleinte ilyet érezni. A végén jött a hirtelen halál. Szerintetek mi lehet: kuplungszerkezet hiba, rossz gyári beállítás, vagy valami más? Augusztusban viszem egy éves kötelezőre, 6750 km van a gépben. Most meg mennék Dalmáciába. De már nem olyan nyugodtan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Pont mint nekem. És általában első induláskor érezni,ha lassan engedem fel a kuplungot. Érezhetően remegve indul. (Rángatásnak még nem nevezhető, de egyre erőteljesebb. Olyan, mintha féltengelyes lenne, de nem az, felengedett kuplungnál kitekerve, teljes terhelésnél sincs hang, rángatás. És egyre gyakrabban jön elő. Néztem kívülről,amikor a fiam tolatott be a garázsba,induláskor a kerekek enyhén remegnek kb. egy fél fordulatig. Az előző két Astra G-mnél ilyesmit nem tapasztaltam. Anno az 1.4 Wartburgomban cca. 60e-nél lett egy hajszálrepedés a kuplung nyomótlpán, ledarálta szép óvatosan a feradolt, ott lehetett eleinte ilyet érezni. A végén jött a hirtelen halál. Szerintetek mi lehet: kuplungszerkezet hiba, rossz gyári beállítás, vagy valami más? Augusztusban viszem egy éves kötelezőre, 6750 km van a gépben. Most meg mennék Dalmáciába. De már nem olyan nyugodtan. Vidd be Kuplung cserére!! Addig míg garos, és várd meg, hogy kicserélték-e! Nekem az ilyen jelenségre azt mondták( OPEL LUKÁCS CSOPAK) nincs baja az autónak! De ez nem természetes cseréltesd ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts