Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Uhuhu, olajcsere óta mentem 500km-t, olaj szint változatlan, egy mm-t nem zabált a 0W-30-asból a gépsas! ;)

Majd még jelentek 1000, 1500 és 2000-nél.

akkó jó ez így....

Elküldve

Szasztok!

Astra G (Z14XE)szervokormány olajtartályában,h kell a szintet ellenőrizni?Van valami jelölés gondolom rajta,csak nekem egy kicsit koszos és hirtelen nincs most kedven letakarítani....

Elküldve
Szasztok!

Astra G (Z14XE)szervokormány olajtartályában,h kell a szintet ellenőrizni?Van valami jelölés gondolom rajta,csak nekem egy kicsit koszos és hirtelen nincs most kedven letakarítani....

Majd mi letakarítjuk Neked... ;)

Elküldve

Hali!

A kérdésem/gondom a köv:

Olajcsere!

Mi van akkor, ha az olajszűrő ház kupakját nem tudom letekerni (x18xe1), mert az egész szűrőház tőgől tekeredik. Igazából a kérdésem az, hogy tőben menetes, vagy "ragasztott" a szűrőház, mert ha menetes, akkor ráfogok a házra és letekerem úgy a kupakot, de ha ragasztott, akkor szvsz benyaltam.

Elküldve

Help!

2004-es 1.4-es G Astra Classic kocsim van, kb 50.000 km-t mentem vele.

Hideg reggeleken indításkor a motor akadozva járt, többször kigyulladt a sárga motor hiba jel aztán pár nap múlva magától kialudt.

Miután a teljesítmény is teljesen leesett szervízve vittem. Kiolvasták a hibakódot, csak annyit lehetett tudni hogy az egyik hengernél gyújtás hiba történt.

Gyertya és gyújtótrafó csere után a hiba pár hétre teljesen megszűnt.

Most reggelente újra akadozva jár a motor és kigyulladt a sárga motor hiba, sőt már villog is.

Szerintetek mi lehet a baj, lehet, hogy hibás trafót sóztak rám és az pár hétig bírta és újra beadta a kulcsot??

Minden jótanácsot szívesen fogadok.

Elküldve
Majd mi letakarítjuk Neked... ;)

Ez nagyon jó! :lol: Király vagy! :lol:

Végre tudtam röhögni ma egy jót! Ez a Bajnai teljesen elvette a kedvem!

Elküldve
Szasztok!

Astra G (Z14XE)szervokormány olajtartályában,h kell a szintet ellenőrizni?Van valami jelölés gondolom rajta,csak nekem egy kicsit koszos és hirtelen nincs most kedven letakarítani....

Bocs, de ez tényleg vicces ;)

Leveszed a tartály kupakját, látsz benne egy szűrőt. megvogod, kihúzod, és ennek a szűrőnek az alján van egy normális műanyag nívópálca. Na innentől kezdve szemrevételezéssel lenézed, hogy a min-max között hol jár, esetleg alatta.

Elküldve
Help!

2004-es 1.4-es G Astra Classic kocsim van, kb 50.000 km-t mentem vele.

Hideg reggeleken indításkor a motor akadozva járt, többször kigyulladt a sárga motor hiba jel aztán pár nap múlva magától kialudt.

Miután a teljesítmény is teljesen leesett szervízve vittem. Kiolvasták a hibakódot, csak annyit lehetett tudni hogy az egyik hengernél gyújtás hiba történt.

Gyertya és gyújtótrafó csere után a hiba pár hétre teljesen megszűnt.

Most reggelente újra akadozva jár a motor és kigyulladt a sárga motor hiba, sőt már villog is.

Szerintetek mi lehet a baj, lehet, hogy hibás trafót sóztak rám és az pár hétig bírta és újra beadta a kulcsot??

Minden jótanácsot szívesen fogadok.

Nem biztos. ill majdnem biztos hogy nem trafósor a hiba, ill. a hiba okozója, hanem azt is tönkrevágta valami, mondjuk generátor, stb.

Valszeg ezért javult meg néhány hétre trafósor csere után, de mivel a hiba okozója nem lett megkeresve, így az új trafóhidat is galyravágta (és nem, valszeg nem fogja a szerviz jóváírni az új és egyben kuka trafóhidat, megint kicserélik + megkeresteted a hiba okozóját, és újra ki kell fizetned, legalábbis ez a trend).

Elküldve
Nem biztos. ill majdnem biztos hogy nem trafósor a hiba, ill. a hiba okozója, hanem azt is tönkrevágta valami, mondjuk generátor, stb.

Valszeg ezért javult meg néhány hétre trafósor csere után, de mivel a hiba okozója nem lett megkeresve, így az új trafóhidat is galyravágta (és nem, valszeg nem fogja a szerviz jóváírni az új és egyben kuka trafóhidat, megint kicserélik + megkeresteted a hiba okozóját, és újra ki kell fizetned, legalábbis ez a trend).

Csütörtökön viszem szervízbe, kiváncsi leszek az eredményre. Kösz a tippet.

Elküldve

Nálam most úgy érzem aktuális lesz. ;) Majd ezentúl viszont kevesebbet fékezek :lol: gazdasági válság mellett 50ezrenként cserélni... hát... Mondjuk én használtan vettem a vasat, lehet jobb lesz felhívnom előző tulajt, hogy mit cserélt mit nem.

Köszöntem a választ!

Elküldve
Nálam most úgy érzem aktuális lesz. ;) Majd ezentúl viszont kevesebbet fékezek :lol: gazdasági válság mellett 50ezrenként cserélni... hát... Mondjuk én használtan vettem a vasat, lehet jobb lesz felhívnom előző tulajt, hogy mit cserélt mit nem.

Köszöntem a választ!

Ez erősen vezetési stílus függő... Én 68E km-el vettem a verdát és tök jó a tárcsa. A betéteket pedig eladás előtt cserélte 1 hónappal gyárira az előző tulaj. Mondjuk azt mindig érdemes megkérdezni vásárlás előtt, hogy mit mikor cseréltek rajta. Aztán vagy igazat mondanak vagy nem.

Elküldve
Nálam most úgy érzem aktuális lesz. ;) Majd ezentúl viszont kevesebbet fékezek :lol: gazdasági válság mellett 50ezrenként cserélni... hát... Mondjuk én használtan vettem a vasat, lehet jobb lesz felhívnom előző tulajt, hogy mit cserélt mit nem.

Köszöntem a választ!

nekem 50e Km 5 év, az még belefér :lol: már csak össze kell kopni a féknek, mert most még elég ramatyul fog

Elküldve
nekem 50e Km 5 év, az még belefér :lol: már csak össze kell kopni a féknek, mert most még elég ramatyul fog

Nálam eddig 6ezer két hónap alatt, ezért is nem mindegy ;)

Nem baj kétévente belefér a csere, a biztonság többet ér 20ezernél.

Elküldve

Szerintetek mi a nyavajáért ereszti a szekér az olajat az olajszűrő fedelénél? olajcserekor kicseréltem a tömítést ugye, mert az előző eléggé el volt vékonyodva, de azóta picit könnyezik a kupaknál. Cseréljem ki megint??? vagy húzzam rá izomból, ahogy valszeg ezelőtt is tették, mert csak nagyon nehezen jött le a kupak, rá kellett fogni a szűrőházra, mert az hamarabb kezdett fordúlni. Nem szeretném én is ennyire ráhúzni....

Elküldve

Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha tudom, hogy mi okozott hibakódot, azt is tudom, hogy mostmár nem okozza, akkor az a kód hogyan tüntethető el tech2 nélkül. Mivel a plusz immó használat olykori felejtéséből adódik a hibakód, így az akksi saru levét-feltét sem a legnyerőbb.

Olvastam valahol, hogy elvileg ha 3X nem produkálódik a jelenség, akkor törlődik a hibakód, na ez esetemben nem történik meg.

Elküldve
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha tudom, hogy mi okozott hibakódot, azt is tudom, hogy mostmár nem okozza, akkor az a kód hogyan tüntethető el tech2 nélkül. Mivel a plusz immó használat olykori felejtéséből adódik a hibakód, így az akksi saru levét-feltét sem a legnyerőbb.

Olvastam valahol, hogy elvileg ha 3X nem produkálódik a jelenség, akkor törlődik a hibakód, na ez esetemben nem történik meg.

valószínűleg azért, mert még mindig fennáll alkalmanként a hiba...

Elküldve
valószínűleg azért, mert még mindig fennáll alkalmanként a hiba...

Ebbe ne menjünk bele, hidd el tudom mikor van "hiba" (ilyenkor káromkodom is rendesen) és mikor nincs. Szóval nem ezért nem törlődik.

Elküldve
nekem a betét (ferodo) volt 8 és a 2 tárcsa 11e Ft. csúnyán elkopott mindkettő 52e Km alatt

Az elég gyorsan elkopot, nem?

Nekem 85e-nél volt betétcsere. Most 135e van benne, de még bírja a betét, meg a tárcsa is egy darabig ;)

Elküldve
Az elég gyorsan elkopot, nem?

Nekem 85e-nél volt betétcsere. Most 135e van benne, de még bírja a betét, meg a tárcsa is egy darabig :lol:

ott voltam amikor kiszedték, valóban ráfért a csere 26mm-ról 21,5-re kopott a tárcsa (21-alatt veszélyes) asszony Off Pandájján is ősszel csere lesz, 5év 50e.km.

akkor vagy te nagyon óvatosan vezetsz, vagy mi toljuk neki nagyon ;))

Elküldve
Az elég gyorsan elkopot, nem?

Nekem 85e-nél volt betétcsere. Most 135e van benne, de még bírja a betét, meg a tárcsa is egy darabig ;)

Én ma néztem meg, kb. 2mm volt elől a betétekből, a dobot is szétkaptam hátul, azon is lesz mit dolgozni, szóval jövő héten csere. 150000 km van a vasban, amikor vettem azt mondták 180000nél lesz aktuális, de nem tudom mikor cserélték előtte. Szerintem is vezetési stílus függő, nálam szerintem nem fog ilyen hamar elkopni, de majd meglátjuk.

Elküldve

Nemsokára dobom fel a nyári kerekeket, gondoltam ránézek a féktárcsákra is.

Mennyi az alsó méret, ahol cserélni kell?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.