Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

A rádió előkészítés DIN csatis de bármilyen átalakítőval szinte bármilyen rádió belemegy. Antenna detto. Én azt ajánlom hogy gyári car szériás rádiót gyorsan felejtsd el, vegyél legalább kb 30 körül gy szép hangút. Ha bővíteni akarod később subláda stb. akkor az RCA csati is jól jön a hátuljához.

Link to comment
Megosztás:

A MOBIL 1 olajok jó minőségűek? Azért kérdezem, mert azt tudok olcsón szerezni.

Én Mobil 1 Protection Formula 0W-40-et töltöttem z14xep-be, 3000km-nél, azóta mentem vele cca. 1900km-t gyakorlatilag 1,5-5 km-es távokon.Enni nem eszi, mást így kívülről megállapítani nemigen lehet. Mondjuk én kifejezetten a sok hidegindítás miatt választottam 0W-s olajat. (Gyakorlatilag folyamatosan hidegen jár a motorom.)

Link to comment
Megosztás:

Jóh teljesen nem tudom mi legyen, most akkor mi lenne nekem legmegfelelőbb? 5W? 10? 0? 30-as? 40-es?

Pl. amit most tanácsaitok alapján kigondoltam az a Castrol EDGE 0W-30, vagy mégse?

Illetve itt vannak a versenyzők, ezek közül szemezgettem, szerintetek ezekből melyik kéne akkor? :huh:

- Mobil 1 ESP Formula 5W-30 szintetikus, üzemanyagbarát (1 liter 2750Ft)

- Castrol EDGE 0W-30 (SLX Longtec) szintetikus (1 liter 3100Ft)

- Castrol Magnatec Professional C3 (TXT Softec Plus) szintetikus (1 liter 2400Ft)

Link to comment
Megosztás:

Jóh teljesen nem tudom mi legyen, most akkor mi lenne nekem legmegfelelőbb? 5W? 10? 0? 30-as? 40-es?

Pl. amit most tanácsaitok alapján kigondoltam az a Castrol EDGE 0W-30, vagy mégse?

Illetve itt vannak a versenyzők, ezek közül szemezgettem, szerintetek ezekből melyik kéne akkor? :huh:

- Mobil 1 ESP Formula 5W-30 szintetikus, üzemanyagbarát (1 liter 2750Ft)

- Castrol EDGE 0W-30 (SLX Longtec) szintetikus (1 liter 3100Ft)

- Castrol Magnatec Professional C3 (TXT Softec Plus) szintetikus (1 liter 2400Ft)

5W-30. Ez való bele

fubela-é extrém eset, gyakorlatilag ki is szerelhetné a hűtőt a kocsiből :) csak vicc volt.

Link to comment
Megosztás:

5W-30. Ez való bele

fubela-é extrém eset, gyakorlatilag ki is szerelhetné a hűtőt a kocsiből :D csak vicc volt.

Ok, akkor ezek maradtak lehetőségek :D

- Castrol EDGE 5W-30 (SLX Longlife III) - 1 liter 3100 ft

- Castrol Magnatec Professional C3 5W-30 (TXT Softec Plus) - 1 liter 2400Ft

- Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (üzemanyagbarát) - 1 liter 2750Ft

Ezek mind 5W-30-asok, és árban 3 fokozat gyakorlatilag 300 ft-os lépésekben :huh:

Mobil 1 vs Castrol :)

Link to comment
Megosztás:

T starchild83!

A Castrol Edge olajok közül

a Castrol Edge 0W-30 rendelkezik GM (opel) GM-LL-A-025 (benzines) gyártóművi jóváhagyással.

A Castrol Magnatec termékek nem szintetikusak, csak félszintetikusak.

A Mobil olajok közül

a Mobil 1 0W-40 rendelkezik GM (opel) GM-LL-A-025 (benzines) gyártóművi jóváhagyással.

Link to comment
Megosztás:

T starchild83!

A Castrol Edge olajok közül

a Castrol Edge 0W-30 rendelkezik GM (opel) GM-LL-A-025 (benzines) gyártóművi jóváhagyással.

A Castrol Magnatec termékek nem szintetikusak, csak félszintetikusak.

A Mobil olajok közül

a Mobil 1 0W-40 rendelkezik GM (opel) GM-LL-A-025 (benzines) gyártóművi jóváhagyással.

Akkor ez lesz: Castrol Edge 0W-30.

Köcc. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ha már olaj, akkor valaki utána nézhetne a Valvoline VR1 Racing 5W 50 gyártóművi előírásainak, én csak ennyit találtam róla.

Most hogy chip lett az autómban, ezt a tippet kaptam mint olyan olaj ami esetenként a keményebb hajtást is jól viseli, és eléggé rokonszenvesnek tűnik. Őszintén szólva soha nem foglalkoztam különösebben a gyártóművi előírásokkal, csak a kíváncsiság hajt. Ismerős G Astra OPC-ben használja ezt az olajat, gondoltam ha neki bevált, akkor jó lesz Z18XE-be is.

Link to comment
Megosztás:

Ha már olaj, akkor valaki utána nézhetne a Valvoline VR1 Racing 5W 50 gyártóművi előírásainak, én csak ennyit találtam róla.

Most hogy chip lett az autómban, ezt a tippet kaptam mint olyan olaj ami esetenként a keményebb hajtást is jól viseli, és eléggé rokonszenvesnek tűnik. Őszintén szólva soha nem foglalkoztam különösebben a gyártóművi előírásokkal, csak a kíváncsiság hajt. Ismerős G Astra OPC-ben használja ezt az olajat, gondoltam ha neki bevált, akkor jó lesz Z18XE-be is.

A toxikológiai adatok a legjobbak :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Annyira friss Astra G tulaj vagyok, hogy holnap megyek érte. 2003.12, 1.4 16v. Kifogtam egyet ( köszönhető a válságnak) 27000 km-el nagyon jó áron :huh: . Azt szeretném megkérdezni, hogy elvigyem egy szervízbe átnézetni, vagy várjam meg a 30000 és akkor úgy is rendbe kell tenni. Ja, előző tulaj kikapta a rádiót belőle., bármilyen márkát beletehetek, ami beleillik? Köszi.

Na, megvan a gép! :lol: Z14XE. Tényleg 27000 km van benne. Az árát le sem merem írni :) A bácsika, biztos, ami biztos, 2003-tól évente cseréltetett olajat, majd 15000-nél elvitte a kötelezőre 2006 12. ( full) és most van benne 27000 :D 2006 óta nincs saját kocsim és nagyon örülök, jó ez az autó. Volt már Corsám, P 307 SW, fiat Puntóm, VW Pólom, de ez nagyon fekszik a kanyarban. Hazafelé 180km-t mentem, mindenféle úton és tetszik :D És elférek benne!! 196cm vagyok. A lényeg: most elviszem szervízbe, olaj, szűrők és teljes átvizsgálás. Tudnátok tanácsot adni, hogy célzottan mit kell még átvizsgálni?

Kösz a Mobil olajosos reagálásokat! :D :D

Rádiót is vettem! :D

Link to comment
Megosztás:

Na, megvan a gép! :D Z14XE. Tényleg 27000 km van benne. Az árát le sem merem írni :huh: A bácsika, biztos, ami biztos, 2003-tól évente cseréltetett olajat, majd 15000-nél elvitte a kötelezőre 2006 12. ( full) és most van benne 27000 :D 2006 óta nincs saját kocsim és nagyon örülök, jó ez az autó. Volt már Corsám, P 307 SW, fiat Puntóm, VW Pólom, de ez nagyon fekszik a kanyarban. Hazafelé 180km-t mentem, mindenféle úton és tetszik :) És elférek benne!! 196cm vagyok. A lényeg: most elviszem szervízbe, olaj, szűrők és teljes átvizsgálás. Tudnátok tanácsot adni, hogy célzottan mit kell még átvizsgálni?

Kösz a Mobil olajosos reagálásokat! :D :lol:

Rádiót is vettem! :D

Üdvözlünk a G tulajdonosok körében!

Ha minden úgy van ahogy írtad, akkor nem lesz félnivalód az átvizsgálást illetően.

Ha teljes átvizsgálást úgy csinálják ahogy kell akkor abban minden benne van aki fontos (futómű, fékrendszer, tömítések, gumialkatrészek állapota, olajfolyás, folyadékszintek, stb...)

ÜDV.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlünk a G tulajdonosok körében!

Ha minden úgy van ahogy írtad, akkor nem lesz félnivalód az átvizsgálást illetően.

Ha teljes átvizsgálást úgy csinálják ahogy kell akkor abban minden benne van aki fontos (futómű, fékrendszer, tömítések, gumialkatrészek állapota, olajfolyás, folyadékszintek, stb...)

ÜDV.

Először is, köszönöm az üdvözléseket. :)

Egy ismerős szervizbe viszem az autót, tudom, hogy jó kezekben lesz. (volt osztálytársam) Ma beszéltem vele és azt javasolta, hogy attól függetlenül, hogy a gépben 27000km van, mindenképpen le kellene cserélni a vez.mű szíjat, mert az autó, mégis csak öt és fél éves. Meg egyébként is. :huh: Ő is azzal fogadott, hogy ez az autó "örök élet", ha rendesen szervizelve van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az az én bajom, hogy esős időben teljesen elgyengül a verda. Persze többet is fogyaszt.

Gondolom, megszívja magát nedvességgel a légszűrő...

Van olyan típusú "hagyományos" (nem sport) légszűrő, ami jobban taszítja a vizet, és emiatt nem jeletkezik ilyen drasztikusan ez a dolog?

Link to comment
Megosztás:

Először is, köszönöm az üdvözléseket. :)

Egy ismerős szervizbe viszem az autót, tudom, hogy jó kezekben lesz. (volt osztálytársam) Ma beszéltem vele és azt javasolta, hogy attól függetlenül, hogy a gépben 27000km van, mindenképpen le kellene cserélni a vez.mű szíjat, mert az autó, mégis csak öt és fél éves. Meg egyébként is. :huh: Ő is azzal fogadott, hogy ez az autó "örök élet", ha rendesen szervizelve van.

Szerintem halgass rá igaza van. A szíjak akkor is öregednek, ha csak állnak a kocsiban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az az én bajom, hogy esős időben teljesen elgyengül a verda. Persze többet is fogyaszt.

Gondolom, megszívja magát nedvességgel a légszűrő...

Van olyan típusú "hagyományos" (nem sport) légszűrő, ami jobban taszítja a vizet, és emiatt nem jeletkezik ilyen drasztikusan ez a dolog?

miért? nincs motorháztetőd? létezhet ilyen :huh:

Link to comment
Megosztás:

Először is, köszönöm az üdvözléseket. :)

Egy ismerős szervizbe viszem az autót, tudom, hogy jó kezekben lesz. (volt osztálytársam) Ma beszéltem vele és azt javasolta, hogy attól függetlenül, hogy a gépben 27000km van, mindenképpen le kellene cserélni a vez.mű szíjat, mert az autó, mégis csak öt és fél éves. Meg egyébként is. :huh: Ő is azzal fogadott, hogy ez az autó "örök élet", ha rendesen szervizelve van.

igen, a szervízfüzetben is az áll asszem , hogy 90Ekm, vagy 6 év (ebben nem vagyok biztos, mert nekem más a motortípusom) a vezérlésfelújítás periódusa a te autód esetén. mondjuk 60E-nél szokták ettől függetlenül cserélni.

Ja ha már itt tartunk, akkor neked mint új autó tulajnak ajánlom a táblarendszeremet.

Én is akkor kezdtem el fejleszteni mikor megvettem a legutóbbi verdát.

Szerintem hasznos lesz, letöltheted itt lent az aláírásomban ( a --------------- alatt)

ÜDV és BKK

Link to comment
Megosztás:

igen, a szervízfüzetben is az áll asszem , hogy 90Ekm, vagy 6 év (ebben nem vagyok biztos, mert nekem más a motortípusom) a vezérlésfelújítás periódusa a te autód esetén. mondjuk 60E-nél szokták ettől függetlenül cserélni...

Mint Z-gazda, megerősítem: 60e vagy 6 év, és ajánlott minden második vezérléscserénél a vízpumpát is beújítani (vagy, ha biztosra akar menni az ember, azt is 60000-enként).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.