Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
munkafelvevőt kihagytad a táplálékláncból :lol:

Jó, jó. Ők mind ott vannak. De mégis ki dolgozik? :D

Persze tök mindegy, mert itt a fórumon mindenki többet tud náluk! :lol: :lol: :D

Elküldve
Nekem emiatt volt lámpacserém gariba. Addig jártam a nyakukra amíg kicserélték. Az új lámpa is párásodik !

no, a legtöbb lámpa a nem megfelelő motorháztető beállitása miatt párásodik.

a túl le van állitva az se jó, ha túl fel Az se jó. illetve a szellözőn van egy gumicsöcs, az ha nem jól van feltéve, és megtörik akkor is párásodik.

nameg a fényszoró izzó foglalatnál is be tud folyni a viz, és asszem körülötte van egy gumitömités....

Elküldve
igen, ekkor kellene.... :D

Neked van tapasztalatod a felsorolt alkatrészek valamelyikével?

Sajnos még senki nem tanácsolt senki semmit ezügyben... :lol:

Elküldve
De!

Autószerelő, autóvillamossági szerelő, karosszériás, festő stb. :lol: :D

Még az a szerencse , hogy értelmes ember is olvassa a fórumot és jelentkezett pü.

Elküldve
Még az a szerencse , hogy értelmes ember is olvassa a fórumot és jelentkezett pü.

Öt hozzászólás után nem biztos, hogy azonnal véleményt alkotnék az "öregekről". Egyébként meg ez olyan dolog, hogy jelentkezik, ha akar, senki sem fog mutogatni rá.

Egyébként köszi a minősítést.

Elküldve
Öt hozzászólás után nem biztos, hogy azonnal véleményt alkotnék az "öregekről". Egyébként meg ez olyan dolog, hogy jelentkezik, ha akar, senki sem fog mutogatni rá.

Egyébként köszi a minősítést.

szóval speter te magadra vetted....

mivel reagáltál erre az elhangzott mondatra.... :D

Elküldve
a takaritónő, na meg a pénztáros :D

Na igen...a pénztáros dolgozik a legtöbbet. :lol: :lol:

Ahogy a mondás szól... Tisztelet a kivéltelnek... :lol: izé...a bevételnek! :D

Elküldve
Öt hozzászólás után nem biztos, hogy azonnal véleményt alkotnék az "öregekről". Egyébként meg ez olyan dolog, hogy jelentkezik, ha akar, senki sem fog mutogatni rá.

Egyébként köszi a minősítést.

Hagyd csak, demokratikus jogállamban élünk, megilleti a szólás szabadsága és a szabad vélemény nyilvánítás.... :D

Elküldve
Hagyd csak, demokratikus jogállamban élünk, megilleti a szólás szabadsága és a szabad vélemény nyilvánítás.... :D

Ez így van, csak nem biztos, hogy ez a legjobb belépő...

Elküldve
Neked van tapasztalatod a felsorolt alkatrészek valamelyikével?

Sajnos még senki nem tanácsolt senki semmit ezügyben... :D

Pix...erről amárka névről még nem hallottam

Én személy szerint Gates-, illetve Good Year szíjakat használok, habár állítólag a Gates-nek volt olyan sorozata, amivel gondok voltak, de nem is biztos, hogy az opelhez való szíjaknál...szóval ha a kettő közűl választanom kellene, akkor bosch. Ne 2-3 eFt-on múljon hogy a motoromban keletkezik több 100eFt-os kár vagy sem.

Termosztát a kettő közűl én a QH-t javasolnám, angol gyártó, ha jól emlékszem, Én is ilyet használok az enyémben immáron 4.éve, a régi kadettben anno csere után 7 évvel is megfelelően dolgozott.

Ez az Én véleményem, de ha vkinek mások a tapasztalatai, az is írja le nyugodtan...a cartárs és én is szívesen veszem a tapasztalatokat.

egyébként a nyitási hőfokot érdemes nézni, mert van hogy létezik az adott motorhoz magasabb is és alacsonyabb értékű is, de én is úgy emlékszem az opel a 92 C fokot ajánlja.

Elküldve
Pix...erről amárka névről még nem hallottam

Én személy szerint Gates-, illetve Good Year szíjakat használok, habár állítólag a Gates-nek volt olyan sorozata, amivel gondok voltak, de nem is biztos, hogy az opelhez való szíjaknál...szóval ha a kettő közűl választanom kellene, akkor bosch. Ne 2-3 eFt-on múljon hogy a motoromban keletkezik több 100eFt-os kár vagy sem.

Termosztát a kettő közűl én a QH-t javasolnám, angol gyártó, ha jól emlékszem, Én is ilyet használok az enyémben immáron 4.éve, a régi kadettben anno csere után 7 évvel is megfelelően dolgozott.

Ez az Én véleményem, de ha vkinek mások a tapasztalatai, az is írja le nyugodtan...a cartárs és én is szívesen veszem a tapasztalatokat.

egyébként a nyitási hőfokot érdemes nézni, mert van hogy létezik az adott motorhoz magasabb is és alacsonyabb értékű is, de én is úgy emlékszem az opel a 92 C fokot ajánlja.

Köszi az infokat, én is efelé hajlottam már csak az ár miatt is, átlalában ami drágáb az a jobb, persze nem mindig. A termosztátról nem tudtam semmit de ha nálad hibátlan volt akkor csak nem fürdök be vele!

Köszönöm!

Elküldve

egy kis info:

első bal oldal fura hangkoat adott, elvittem egy szerelő cimborámhoz nézze meg.

stabilizátor rúd 1 év alatt elfáradt :lol: valamint a kerék álló helyzetben mozgatásra fura hangot adott. cseréltünk még kormány gömbfejet és most úgy néz ki okés lett a dolog :D 6.500 jó magyar Ft-ba került a kettő összesen :lol:

ha holnap is jó lesz, akkor boldog leszek :lol:

Elküldve
egy kis info:

első bal oldal fura hangkoat adott, elvittem egy szerelő cimborámhoz nézze meg.

stabilizátor rúd 1 év alatt elfáradt :lol: valamint a kerék álló helyzetben mozgatásra fura hangot adott. cseréltünk még kormány gömbfejet és most úgy néz ki okés lett a dolog :D 6.500 jó magyar Ft-ba került a kettő összesen :lol:

ha holnap is jó lesz, akkor boldog leszek :lol:

kanyar stab - kutyacsont...nekem is volt olyan gyártmány ami 1 év után kuka lett...szét ugrott egy kanyarban a gömbcsuklója, miközben akkorát szólt, hogy azt hittem a futómű esett ki alóla...tettem bele a minőségiből, most 2 éves benne...ez sajnos típus betegség....

mit jelent az hogy álló helyzetben mozgatva?????? fura hang...kormány gömbfej..nem tudom mennyi lehet a kocsidban, de azt is elég ritkán kell cserélni általában legalább 150ekm-t kibír, ha nem többet...apámék kadettjában a gyári futómű volt 250ekm-nél, még egy szilentet sem kellett cserélni csak a kanyar stab gumijait amik a lengőkarban voltak....és kb 200ekm-nél az első csapágyakat....amik még lehet mehettek volna, de nem vártam meg a kisebb lógás után, hogy "morogni" kezdjenek....

Elküldve
kanyar stab - kutyacsont...nekem is volt olyan gyártmány ami 1 év után kuka lett...szét ugrott egy kanyarban a gömbcsuklója, miközben akkorát szólt, hogy azt hittem a futómű esett ki alóla...tettem bele a minőségiből, most 2 éves benne...ez sajnos típus betegség....

én nem mondanám tipusbetegségnek, hanem a 5.000 forintos utángyártott alkatrész szar. illetvwe mennyi gödörbe mentél bele...

az asszonyomnak az astrájában még a gyári stabilizátorbekötők vannak, és 2004 .04 havi az autó....

Elküldve

Van rá esély, hogy még 4 évig birja.... :lol:

Én tavaj cseréltem, igaz a stab rúd törés miatt.... :D

2000 novemberi a zöld...

Elküldve
kanyar stab - kutyacsont...nekem is volt olyan gyártmány ami 1 év után kuka lett...szét ugrott egy kanyarban a gömbcsuklója, miközben akkorát szólt, hogy azt hittem a futómű esett ki alóla...tettem bele a minőségiből, most 2 éves benne...ez sajnos típus betegség....

mit jelent az hogy álló helyzetben mozgatva?????? fura hang...kormány gömbfej..nem tudom mennyi lehet a kocsidban, de azt is elég ritkán kell cserélni általában legalább 150ekm-t kibír, ha nem többet...apámék kadettjában a gyári futómű volt 250ekm-nél, még egy szilentet sem kellett cserélni csak a kanyar stab gumijait amik a lengőkarban voltak....és kb 200ekm-nél az első csapágyakat....amik még lehet mehettek volna, de nem vártam meg a kisebb lógás után, hogy "morogni" kezdjenek....

álló kerék mozgatása jobbra-ballra

nekem 4 és fél évet bírt. ez legyen a legnagyobb baja

Elküldve
én nem mondanám tipusbetegségnek, hanem a 5.000 forintos utángyártott alkatrész szar. illetvwe mennyi gödörbe mentél bele...

az asszonyomnak az astrájában még a gyári stabilizátorbekötők vannak, és 2004 .04 havi az autó....

Tudnál ajánlani gyártót? Még nem vészes, de legkésőbb a márciusi vizsga előtt ki kéne cserélni (200e km-nél).

Elküldve
Tudnál ajánlani gyártót? Még nem vészes, de legkésőbb a márciusi vizsga előtt ki kéne cserélni (200e km-nél).

a legolcsóbb asszem 2.000 volt a legdrágább 4.000 :D a legolcsóbb 1 évet bírt, majd kiderül a drágább mennyivel jobb, anno sajnos nem volt nekik a drágább

Elküldve
én nem mondanám tipusbetegségnek, hanem a 5.000 forintos utángyártott alkatrész szar. illetvwe mennyi gödörbe mentél bele...

az asszonyomnak az astrájában még a gyári stabilizátorbekötők vannak, és 2004 .04 havi az autó....

km? ha jól értettelek a múltkor kb 60ekm....az enyém kb 90ekm-nél lógósodott meg, és gondolom akkor úgy értik, hogy típus betegség, hogy az utángyártottakat (én is arra törekszem hogy gagyit ne építsek be, szóval közepes minőség volt az előző, amostani pedig szinte a legjobb kapható volt) gíakrabban kell cserélni és onnantól típus betegség :lol: gondolom így már stimm :D

Elküldve
km? ha jól értettelek a múltkor kb 60ekm....az enyém kb 90ekm-nél lógósodott meg, és gondolom akkor úgy értik, hogy típus betegség, hogy az utángyártottakat (én is arra törekszem hogy gagyit ne építsek be, szóval közepes minőség volt az előző, amostani pedig szinte a legjobb kapható volt) gíakrabban kell cserélni és onnantól típus betegség :lol: gondolom így már stimm :D

A kutyacsont "meglötyögősödése" okozhatja azt, hogy a kocsi minmálisan húz valamerre?

Elküldve
Tudnál ajánlani gyártót? Még nem vészes, de legkésőbb a márciusi vizsga előtt ki kéne cserélni (200e km-nél).

én gyárit használok... talán van vagy 6.000 forint.....

Elküldve
nem.

de most mit vársz uhuhu "kutyacsontra"?

hozzám küldtek egy ajánlatot vegyek utángyártott ilyet 1075+áfa /4db

vicces nem?

amikor a gyári is megfizethető

azt hiszem 0350311 talán ez a cikkszáma

cég pedig West auto téka lehet ismered...

én gyárit rakok mindegyikbe azt legalább ha idő elött tönkre menne anyázhatok a gm-vel :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.