Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az én autóm is olyan idős mint az Imy-é és gyári olaj lett szervíznél belerakva 5w-30-as,de azt nem mondanám,hogy fekete benne az olaj.Egy kicsit barnás de az természetes,úgyhogy én meg vagyok elégedve vele. :rolleyes:

Elküldve

Uraim!

Olacsere 13,1 e km után, olaj fekete, szűrő koszos.

Az olajfogyasztás a periódus alatt kb. 1,4 l volt, ami 1000 km-en kb. 1 dl-t jelent. Ezért nem vagyok boldog, de könyv szerint belefér.

A használt olaj Mobil Synth S 5W-40 volt, és újra ilyet raktam bele.

Adalékot nem használok, sehol senki nem javasolta, Opel könyv sem, ráadásul szerintem felesleges is.

Elküldve
Uraim!

Olacsere 13,1 e km után, olaj fekete, szűrő koszos.

Az olajfogyasztás a periódus alatt kb. 1,4 l volt, ami 1000 km-en kb. 1 dl-t jelent. Ezért nem vagyok boldog, de könyv szerint belefér.

A használt olaj Mobil Synth S 5W-40 volt, és újra ilyet raktam bele.

Adalékot nem használok, sehol senki nem javasolta, Opel könyv sem, ráadásul szerintem felesleges is.

Szia!

Mikori kiadás, milyen motor, mennyi km van összesen a kocsiban pontossan?

A lényeg, hogy hidegen ne pörgetsd, én 3000rpm fölé nem szoktam, de ha lehet 2000-2500rpm-en megy akkor.

6dl/1000km a megengedett, szóval tényleg lazán belefér, majd ha már tényleg 6-7dl/1000km lesz, akkor már érdemes lesz bele vastagabb olajat tenni (10W-40).

Elküldve

Érdekesek ezek az olajfogyasztási adatok.Nekem most van benne 13 ezer de eddig még egy pici sem hiányzott sosem belölle.

Pedig ujonan csütörtökön elhoztam a szalonbol,szombaton hajnalban meg irány Horvátország.

Féltem is picit de semmi gond nem volt.....pedig atán volt minden autopálya,hegyvidék,stb....

Elküldve
Szia!

Mikori kiadás, milyen motor, mennyi km van összesen a kocsiban pontossan?

A lényeg, hogy hidegen ne pörgetsd, én 3000rpm fölé nem szoktam, de ha lehet 2000-2500rpm-en megy akkor.

6dl/1000km a megengedett, szóval tényleg lazán belefér, majd ha már tényleg 6-7dl/1000km lesz, akkor már érdemes lesz bele vastagabb olajat tenni (10W-40).

2001-es Z12XE Astra G Caravan, 126.700 km van benne (használtan vettem 2006 októberében 98e km-rel, előttem egy tulaja volt, nem hinném, hogy buherált lenne az órája)

Finoman, takarékosan és gyáván :rolleyes: vezetek, 3000 fölé nagyon ritkán pörgetem, alapvetően hosszú távon, városban ritkábban

Elküldve
Érdekesek ezek az olajfogyasztási adatok.Nekem most van benne 13 ezer de eddig még egy pici sem hiányzott sosem belölle.

Pedig ujonan csütörtökön elhoztam a szalonbol,szombaton hajnalban meg irány Horvátország.

Féltem is picit de semmi gond nem volt.....pedig atán volt minden autopálya,hegyvidék,stb....

Ok, félreérthető voltam, az olajperiódus volt 13 e, az autóban majdnem 127e van :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok,

Műszaki előtt tervezem, hogy lecseréltetem a féktárcsát + betétet + fékolajat?

Milyere érdemes illetve fékolajból mennyi fér bele? 0,5 vagy 1 liter?

Köszi,

Homa

Elküldve
Sziasztok,

Műszaki előtt tervezem, hogy lecseréltetem a féktárcsát + betétet + fékolajat?

Milyere érdemes illetve fékolajból mennyi fér bele? 0,5 vagy 1 liter?

Köszi,

Homa

Gyárira cseréld mindet,nem hiszem,hogy annyira horror ára lenne.

Elküldve
Gyárira cseréld mindet,nem hiszem,hogy annyira horror ára lenne.

Thx. Még nem tudtam beszélni a szerelővel,

csak most lenne időm beszerezni az alkarészeket fékolaj kérdesre esetleg, mennyit vegyek hozzá?

Elküldve
Thx. Még nem tudtam beszélni a szerelővel,

csak most lenne időm beszerezni az alkarészeket fékolaj kérdesre esetleg, mennyit vegyek hozzá?

Ha teljes fékrendszerben cseréled az átöblítéssel együtt ügyesebb szerelőnek elég 1liter fékolaj.

Féktárcsából a gyárinál jobb a TRW,BREMBO/FERRODO,TEXTAR betétek/tárcsák.

Nem sokkal drágábbak,de fényévekkel jobb a fékhatásuk.

Elküldve

Sziasztok !

Már egy ideje küzdök azzal a problémával a G Astramnal, hogy gyakori időközönkét világítani kezd a motor kontroll lámpa.

Elmúlt hetekben volt gyújtóhíd csere (gyárira), valamint akkumulátor csere is az autóban.

Azóta 2 hét telt elt, eddig nem világított a lámpa, és jól is működött minden,

viszont ma reggel újra világítani kezdett.

Mi lehet a gond ?

Tudtok segíteni ?

Köszönöm.

Elküldve
Sziasztok !

Már egy ideje küzdök azzal a problémával a G Astramnal, hogy gyakori időközönkét világítani kezd a motor kontroll lámpa.

Elmúlt hetekben volt gyújtóhíd csere (gyárira), valamint akkumulátor csere is az autóban.

Azóta 2 hét telt elt, eddig nem világított a lámpa, és jól is működött minden,

viszont ma reggel újra világítani kezdett.

Mi lehet a gond ?

Tudtok segíteni ?

Köszönöm.

Esetleg ha írnál egy hibakódot szerintem akkor lenne rá esélyed. :rolleyes:

Elküldve
Tényleg g-s astarn hogy lehet a hibakodot kivillogtatni????

Ha elektromos a gázpedál, akkor fék+gáz ráad, majd gyujtás, és villog.

Ha nem akkor:

b007.jpg

5-o-os láb összekötése, és gyujtás ráadása :rolleyes:

Elküldve
Esetleg ha írnál egy hibakódot szerintem akkor lenne rá esélyed. :rolleyes:

Eddig amikor rátettük a műszert mindig azt írta ki, hogy az egyik hengerfejben nincs gyújtás.

Ezután történt meg a gyertyák valamint a gyújtóhíd cseréje.

Én nem akarom elhinni, hogy a gyári gyújtóhíd 2 hét alatt tönkremenne,

és mindössze csak 200 km-t mentem vele.

Mi lehet a gond ?

Elküldve
Ha elektromos a gázpedál, akkor fék+gáz ráad, majd gyujtás, és villog.

Ha nem akkor:

b007.jpg

5-o-os láb összekötése, és gyujtás ráadása :rolleyes:

Kipróbáltam a pedálos villogtatást.

Ekkor nem a motor kontroll lámpa, hanem a szervíz lámpa kezdett villogni 10+3-at.

Nem tudom, hogy ez mond-e valamit.

Elküldve
Ha elektromos a gázpedál, akkor fék+gáz ráad, majd gyujtás, és villog.

Ha nem akkor:

b007.jpg

5-o-os láb összekötése, és gyujtás ráadása :rolleyes:

A szervizlámpa fog villogni majd?

De egymás után villog majd akkor hogy határolom be hogy ez hányas hiba?

Vagy mi a pontos menete?

Elküldve
a te autód 2007-es még garanciális...

erre mi szükség van???

:rolleyes:

Csak a kiváncsiság miatt érdekelne,egyszer lejár a gari is és akkor jo lenne tudni pár hasznos dolgot majd..:-)

Elküldve
A szervizlámpa fog villogni majd?

De egymás után villog majd akkor hogy határolom be hogy ez hányas hiba?

Vagy mi a pontos menete?

ITT a pontos menete, illetve a hibakódok.

Tényleg garanciális a kocsi? Mert akkor irány a szervíz, nem otthol barkácsolni!!!

Elküldve
ITT a pontos menete, illetve a hibakódok.

Tényleg garanciális a kocsi? Mert akkor irány a szervíz, nem otthol barkácsolni!!!

Tibi(1) autója még garanciális, de az enyém sajnos már nem... :rolleyes:

Elküldve
Kipróbáltam a pedálos villogtatást.

Ekkor nem a motor kontroll lámpa, hanem a szervíz lámpa kezdett villogni 10+3-at.

Nem tudom, hogy ez mond-e valamit.

OBD hibakodok, teljes, itt kiderül, hogy a 3-as henger gyujtáskimaradását jelzi az ECU

Első köben gyertyacsere, ha nem, akkor a gyujtáshíd. :rolleyes:

Elküldve
OBD hibakodok, teljes, itt kiderül, hogy a 3-as henger gyujtáskimaradását jelzi az ECU

Első köben gyertyacsere, ha nem, akkor a gyujtáshíd. :rolleyes:

Köszi, erre számítottam.

Viszont ahogy már előzőleg is írtam megtörtént a gyertyák cseréje,

valamint két hete új, gyári gyújtóhidat is kapott, és most mégis ugyanaz a hibakód,

mint ami eddig volt.

Sőt, még akkumulátor csere is volt.

Akkor most cseréljem ki újra a gyújtóhidat ??

Más hiba nem lehet ?

Elküldve
ITT a pontos menete, illetve a hibakódok.

Tényleg garanciális a kocsi? Mert akkor irány a szervíz, nem otthol barkácsolni!!!

Igen,garis és csak a kiváncsiság hajtott,szerencsére még nem kell ilyesmi,remélem egy jo darabig....

Elküldve
Köszi, erre számítottam.

Viszont ahogy már előzőleg is írtam megtörtént a gyertyák cseréje,

valamint két hete új, gyári gyújtóhidat is kapott, és most mégis ugyanaz a hibakód,

mint ami eddig volt.

Sőt, még akkumulátor csere is volt.

Akkor most cseréljem ki újra a gyújtóhidat ??

Más hiba nem lehet ?

Nézzél körül a csatlakozónál ami a DIS -hídhoz kapcsolódik oldalt....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.