Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
...

Köszi a válaszokat, a trafót azért nem tartom valószínűleg mert ha az rossz akkor ugye vagy működik vagy nem, talán sűrűbben fordul elő hogy meleg motornál szarik be, de nálam össze vissza van, kiszámíthatatlan, és persze ha rángatásnál gázt adok és kb 3500-4000 fölé megy a fordulat megszűnik a rángatás. Van úgy hogy hosszú araszolásnál még a motor ventilátor is bekapcsolt, és nem szórakozott az alapjárat.... A szervizben a motor elektronikára(vezérlőre gondoltak) de azt nagyon költséges dolog cserélni...és nem biztos hogy az a baj. Szóval egyenlőre sakk matt. Nem kívánom senkinek a hasonló rejtélyes hibákat....

Elküldve

én azért írtam mert nekem is rángatott leállt nem idult. Hiubát nem tárolt el szerencsére ismerős szakszervizben volt, de ott is nézegették egy darabig míg meg lett a hiba, és nekik sem prdukálta sokáig a hibát igaz x16x... De UHU majd megmondja mi a baj

  • 2 weeks later...
Elküldve
cserélj AGR szelepet...

Halik! Volt anno egy A vectrám, 1.6 8 szelepes. Annak voltak ilyen problémái hogy torpant, megállt, nem indult, stb. Máskor meg smi gond. Annak még nem volt elekt. gyújtása. Sok szerelő sokat szórakozott vele mire a szalonban (szervízben) kiszűrték hogy mágnes tekercs (a gyújtás elosztó mögött). Megjavult. Most az apám merivája kezdett rendetlenkedni, annál valami szelep problémát mtak ami a kartergáz visszavezetést szabályozza (asszem). Ez új korától viszonylag hangos volt. Nem tudom mit csináltak vele de most jó.

Elküldve

Ja, amúgy erre a bizonyos szelepre már azóta sok panaszt hallottam, mind ugyanígy írta le a kórt. Volt aki barkácsolt de visszatért a gond. ,,Véglegesen,, annak szűnt meg aki kicseréltette. Ha jól emlékszem azt mták hogy 50e.ft volt

Elküldve

Sziasztok,

Teljesen új vagyok a Fórumban (sőt nem régóta van Opelem), lenne egy kérdésem.

2004.12 havi Opel Astra G 1.6 (16XE) (vezérműszíjas) autónak most lesz a 4. éves szervize. (48.000km)

Meg tudnátok írni, hogy ezen a szervizen miket kell cserélni? pl. vezérműszíjat szükséges?

Márkaszervizt hívtam azt mondták 90ekm vagy 6.évnél szokták, de hallottam olyan véleményt, hogy 50ekm körül érdemes lehet.

Mi a véleményetek?

Köszönettel!

Elküldve
Sziasztok,

Teljesen új vagyok a Fórumban (sőt nem régóta van Opelem), lenne egy kérdésem.

2004.12 havi Opel Astra G 1.6 (16XE) (vezérműszíjas) autónak most lesz a 4. éves szervize. (48.000km)

Meg tudnátok írni, hogy ezen a szervizen miket kell cserélni? pl. vezérműszíjat szükséges?

Márkaszervizt hívtam azt mondták 90ekm vagy 6.évnél szokták, de hallottam olyan véleményt, hogy 50ekm körül érdemes lehet.

Mi a véleményetek?

Köszönettel!

Nesze neked! Most kapsz egy újabb számot: 60.000 km. :lol: Motortípustól függetlenül.

Ezzel talán mindenki egyetért.

Elküldve
Sziasztok,

Teljesen új vagyok a Fórumban (sőt nem régóta van Opelem), lenne egy kérdésem.

2004.12 havi Opel Astra G 1.6 (16XE) (vezérműszíjas) autónak most lesz a 4. éves szervize. (48.000km)

Meg tudnátok írni, hogy ezen a szervizen miket kell cserélni? pl. vezérműszíjat szükséges?

Márkaszervizt hívtam azt mondták 90ekm vagy 6.évnél szokták, de hallottam olyan véleményt, hogy 50ekm körül érdemes lehet.

Mi a véleményetek?

Köszönettel!

Én is úgy tudom, hogy 90e km-nél kell cserélni a szíjat, habár nekem láncos. De a nyugodt alvás és, hogy megelőzd a nagyobb kárt fontosabb. :lol:

Elküldve
Nesze neked! Most kapsz egy újabb számot: 60.000 km. :lol: Motortípustól függetlenül.

Ezzel talán mindenki egyetért.

Komolyan? :lol:

A Szervizben azt mondták, hogy 2003-tól gyártott Astráknál már 90ekm-nél/6év, korábban valóban 60ekm körül volt a csere. Most akkor hogy is van?

Elküldve
Komolyan? :lol:

A Szervizben azt mondták, hogy 2003-tól gyártott Astráknál már 90ekm-nél/6év, korábban valóban 60ekm körül volt a csere. Most akkor hogy is van?

Akkor inkább 60e, és biztossan nem szakad el. :lol:

Elküldve
Komolyan? :lol:

A Szervizben azt mondták, hogy 2003-tól gyártott Astráknál már 90ekm-nél/6év, korábban valóban 60ekm körül volt a csere. Most akkor hogy is van?

Ezt ismerjük! F után G széria és varázsütésre megnőnek e periódusidők.

Érdemes időt szánnod rá és visszaolvasgatni a topicokban. Minden szempontból tanulságos.

Elküldve

OPEL Szervizfüzet 15. oldal:

Vezérműszíj és feszítőgörgők cseréje:

Z 16 XE motor: legkésőbb hatévenként, illetve 90e km-enként.

Elküldve
OPEL Szervizfüzet 15. oldal:

Vezérműszíj és feszítőgörgők cseréje:

Z 16 XE motor: legkésőbb hatévenként, illetve 90e km-enként.

No és mennyi van az ótóban? Az enyém most éri el a 200e km-t. Szeretnéd Te is ezt elérni? Pedig benyással sem lehetetlen! Ha tudsz érdeklődj taxis körökben, azok is a sajátjukat hajtják és többet, mint legtöbbünk.

Elküldve

Szervízfüzet szerint valóban 90, de 60-nál ajánlott cserélni.....Csak a csereperiódus változott a felhasznált alkatrészek nem...Szerinted?

Én kicseréltettem 60-nál...

Elküldve
Szervízfüzet szerint valóban 90, de 60-nál ajánlott cserélni.....Csak a csereperiódus változott a felhasznált alkatrészek nem...Szerinted?

Én kicseréltettem 60-nál...

Bizony bizony jobb a békesség.

Ártani nem árt ha kicsit elöbbb cserélsz valamit ,de ha késöbb az már nagyobb gond.

Elküldve
Bizony bizony jobb a békesség.

Ártani nem árt ha kicsit elöbbb cserélsz valamit ,de ha késöbb az már nagyobb gond.

Enyem lancos, de a szerelom azt mondta ezeknel az ujaknal mar 90 a csereperiodus, mivel nincs rajta a vizpumpa feszitese, es ezert lehet tobbet elmenni vele.

De artani nem artasz vele ha kicserelteted az biztos.

Elküldve

jobb előbb cserélnmi én mikor megvettem autómat egyyből cseréltem pedig a cseréig volt még 25 e km elvileg de jobb a békesség. Off márkának 1.6 t-sparkoknál 60ezrenként van a csere nem egynek szakadt el a szíjja 60500 nál. tudom digó de akkor is jobb a békesség

Elküldve
Enyem lancos, de a szerelom azt mondta ezeknel az ujaknal mar 90 a csereperiodus, mivel nincs rajta a vizpumpa feszitese, es ezert lehet tobbet elmenni vele.

De artani nem artasz vele ha kicserelteted az biztos.

Hát nekem eddig a két 1.2-es Astra G, meg aClassic II 1.4 Twinport is láncos volt (van) (direkt ilyeneket akartam) , mert ezeknél a láncra "élettartam garancia" van. Ezeknél köze nincs a vízpumpa meghajtásához a láncnak. A vízpumpa meg a feszítő görgő továbbra is egy soron van (bordás ékszíj) meg még a légkondi is. A kettő két külön dolog. Szerintem lehet, hogy ideje szerelőt váltani. De majd UHUHU kijavít, ha tévedek.

Amúgy lehet hogy kezdem megbánni a cserét. A "G"-kel nekem semmi problémám nem volt, a fényszóró izzók cseréjén kívül. Mindegyikben egyszer de az mindegyiknél 1-2 hónapon belül ,szinte párban. A Classikot elhoztam a szalonból, másnap próbálgattam a cd lejátszót bal első nem szólt. (Hátsóval gond nincs mert az alapban nem járt egyikhez sem.) Telefon szervizbe: "kocogtassam itt meg ott val'szeg kontakt hiba. Hát inkább egy napos autónál nem, irány vissza a szalon. (Rendesek voltak, azonnal fogadtak.) Vill.szerelő (úgy 17-18 év közötti srác) megpróbálta kiszedni a fejegységet, nem sikerült neki. Ezután rutinosan nekiállt leszedni a bal első ajtó kárpitot, "biztos ott a baj" felkiáltással. Hát ott volt. A bal első hangszóró tokkal vonóval hiányzott. (AZÉRT EZT KOCOGTATHATTAM VOLNA EGY DARABIG MÍG MEGSZÓLAL !) Rendesek voltak gariban azonnal tettek bele egy eredetit. Valószínűleg a lengyel gyárban műszakváltás volt (az egyik melós már nem szerelt, a másik meg még nem, a szalag meg haladt). A jobb oldali első ajtóban (3000 km) elkezdett zörögni az üveg, olyan hangon mintha egy bovden erősen nekiütődne belül. (Van valakinek hasonló tapasztalata?) Indulásnál a kocsi "berezonál" pl a bal tükör enyhén rázkódik.

Kívülről nézve iduláskor tolatás közben a bal első kerék enyhén remeg radiálisan. (de féltengely hangja nincs nagyobb gáznál sem).

Fényezés: a"G-k" 5 ill. 6 éves korukban egy mosás után (csakis kézi, viaszos, teknőcös) úgy nézek ki mintha most jöttek volna le a szalagról. Hát a Classic más szín (fekete), de ez olyan mintha nem lenne rajta lakk. A leglágyabb szivacs is karcolja. Remélem, hogy még "érik".

Amúgy érezni a teljesítmény különbséget, főleg városon kívül magasabb fokozatban, meg azért jók az extrák, amik a 1.2-k- ben nem voltak.

fubela

Elküldve

Hát nekem eddig a két 1.2-es Astra G, meg aClassic II 1.4 Twinport is láncos volt (van) (direkt ilyeneket akartam) , mert ezeknél a láncra "élettartam garancia" van. Ezeknél köze nincs a vízpumpa meghajtásához a láncnak. A vízpumpa meg a feszítő görgő továbbra is egy soron van (bordás ékszíj) meg még a légkondi is.

Véletlenül nem KUM a rendszámod?

Nem a gumigyár parkolojában szokott állni a géped?

Elküldve

Azért ez a kereskedő hibája ugyanis a nullrevnél átt kellene venni az autót tehát megnézni úgymond mindent beállítani időt stb ha folyadékokkal érkezik megmérni stb stb

Elküldve
Enyem lancos, de a szerelom azt mondta ezeknel az ujaknal mar 90 a csereperiodus, mivel nincs rajta a vizpumpa feszitese, es ezert lehet tobbet elmenni vele.

De artani nem artasz vele ha kicserelteted az biztos.

ezt a szerelőt cseréld le gyorsan... :lol:

Elküldve
Hát nekem eddig a két 1.2-es Astra G, meg aClassic II 1.4 Twinport is láncos volt (van) (direkt ilyeneket akartam) , mert ezeknél a láncra "élettartam garancia" van.

ez tévedés. 2 év garancia van... használttól függ nagyon, hogy mikor nyúlik meg, és válik csereéretté...

Szerintem lehet, hogy ideje szerelőt váltani. De majd UHUHU kijavít, ha tévedek.

:lol: ugyanezt írtam egyel feljebb :lol:

Elküldve
Azért ez a kereskedő hibája ugyanis a nullrevnél átt kellene venni az autót tehát megnézni úgymond mindent beállítani időt stb ha folyadékokkal érkezik megmérni stb stb

a nullreveziónál nem biztos, hogy mindenki bömbölteti a zenét, hogy feltünjön neki...

ilyennel én is találkoztam, tettünk bele egyet és ennyi...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.